Side 7 af 45 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 667

Emner: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Hm man Kunne jo prøve en byttehandel TK for Beckmann, syntes det ville være spændene at se hvad han ville kunne præsenstere i FCK.
    Og så kommer vi af med TK, som jeg aldrig har haft den store fidus til i FCK.

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    10

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Hvis Daniel Jensen, Perez og Beckmann kommer på midtbanen, så skal jeg ikke klage!

    Hvad med de glemte, der spiller rundt om i udlandet?

    Som Albin Ekdal fra Juventus..?

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Hvis det kunne lade sig gøre med en byttehandel mellem Thomas Kristensen og Mikkel Beckmann - så var det med at gribe den.. Desværre lyder sådan en handel utrolig realistisk.. Den eneste person, som kunne se det gode i sådan en handel for Randers må da være inkompetente John Faxe Jensen under sin tid som træner i Randers.. :)

    Jeg tror desværre at Mikkel Beckmann er blevet en særdeles dyr spiller at købe fra Randers - Dog kender jeg ikke så meget til hans kontrakt med Randers, men jeg kunne forestille mig, at Randers skulle have +10 mio. for Beckmann..

    - Må desværre også tilstå at jeg har svært ved at se Mikkel Thygesen være god nok til at komme til FCK, som en mulig forstærkning til holdet.. Tidligere har han spillet fantastisk med en enorm energi for FCM, men synes han er gået totalt i stå sammen med hele FCM - Senest under kampen igår..
    Så Mikkel Thygesen kan vi for min skyld godt slette på listen over mulige forstærkninger, som Tipsbladet kom med - Har svært ved at se, hvad han kan bringe til holdet i øjeblikket..

    - Noget helt andet er Hans Henrik Andreasens kandidatur til afløseren for Atiba gennem Tipsbladet.. Bliver nødt til at stille spørgsmålet: Mente Tipsbladet det alvorligt? :S

    God Tur i Parken Søndag ;)

  4. #94
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    14

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Hvad med at vi får indkøbsrabat i Werder med Hr. Jensen og Rosenberg. Tilmed kan de få TK og Ailton + 5 mio.

    http://onside.dk/nyheder/bundesliga-...aek-fra-werder

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #95
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Hvad med at vi får indkøbsrabat i Werder med Hr. Jensen og
    ›Rosenberg. Tilmed kan de få TK og Ailton + 5 mio.

    http://onside.dk/nyheder/bundesliga-... ›-fra-werder

    Daniel Jensen og Markus Rosenberg. Jeg siger haps haps haps.
    Men at de vil tage imod TK og Ailton med åbne arme. Så tror jeg chancen for at København skulle blive ramt af tre meteornedslag i træk, plus en 300 meter høj flodbølge skulle bruse ind over Danmark fra Vesterhavet ville være større :-)

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Men at de vil tage imod TK og Ailton med åbne arme. Så tror jeg
    ›chancen for at København skulle blive ramt af tre meteornedslag i
    ›træk, plus en 300 meter høj flodbølge skulle bruse ind over
    ›Danmark fra Vesterhavet ville være større :-)
    Mon ikke der var et gran sarkasme i Forzamcs indlæg? ;-)
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    222

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Andreas Bjelland, sølvi ottesen, mikkel beckmann, jacob poulsen og til dels mener jeg at Bejram Fetai alle kunne være yderst interessante for fck.

    Ved godt de fleste mener at FC er for stort til Bejram men tror han har et kæmpe potientale og signalværdien omkring ham (2g´er) kunne skabe positivt omtale omkring klubben integration ny Zlatan osv håber i forstår hvad jeg mener.. Synes stadig knægten har noget at byde på.... ikke fordi kan score en kasse i pokalfinalen, men synes han har et godt blik for sine medspillere og en god teknik, kunne sagtens fungere som kant i FC, han har god speed og nærkampstyrke og har den der etniske fandenivoldskhed.
    Bedste angriber der har spillet i FC København



    https://www.youtube.com/watch?v=gFuo...e_gdata_player
    sweetfc's Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    56

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Hvis Laursens afløser skal findes i suppen er Sølvi klart første valg.

    Hvis det glipper - kan vi for færre penge - tror jeg - købe Wæhler i AaB; jeg synes han er god. Han vil være god til de europæiske kampe - eneste minus er at han er oppe i årene og ikke kan forventes videre solgt.

    Bechmann synes jeg ikke er bedre end vores nuværende spillere.

  13. #99
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Indtil for ca. et halvt år siden, var jeg enorm stor tilhænger af, at Søren Rieks skulle til Kbh. Men efter at have set, hvor skræmmende lavt et bundniveau den mand besidder, er jeg nu ikke så længere sikker i min sag.

    Bejram Fetai? Nej, manden er god nok til FCN og fred være med det, men jeg er overhovedet ikke sikker på, at manden ville kunne gøre nogen som helst forskel på vores hold. Med hensyn til signalværdien, så må det for guds skyld ikke være det, der afgør om en spiller skal til klubben eller ej.

    Mikkel Beckmann? Jeg tror faktisk at han besidder mere talent, end hvad vi ser i RFC i øjeblikket, hvilket ikke er så lidt igen - så jo, han kunne være et bud.

    Så er jeg langt mere håbefuld med hensyn til Daniel Jensen. Jeg ved godt at han er "et stort navn", men jeg tror virkelig han vil kunne udfylde det hul der kommer efter Hutch på midtbanen.

    mvh.
    ZFDK

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Hvis nu AILTON skal væk.....kunne man så ikke prøve at hente AFONSO ALVES i AL-SADD..han er vel den slags bomber vi har sukket efter...men ved ikke hva så'n en koster nu om dage...men vi kunne jo bytte

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Hvis nu AILTON skal væk.....kunne man så ikke prøve at hente
    ›AFONSO ALVES i AL-SADD..han er vel den slags bomber vi har sukket
    ›efter...men ved ikke hva så'n en koster nu om dage...men vi kunne
    ›jo bytte

    Vi har fået luft i løn-budgettet, ja.. Men luft nok til at tilbyde Afonso Alves en kontrakt? Tror det næppe. Der er nok en grund til, at han er endt i Al-Sadd (hvor han nu er udlejet fra til en anden klub dernede) og det er, at de betaler ham boksen. Hvis/når han vælger at komme tilbage til Europa så er jeg overbevist om, at han kan gøre det bedre end vores 100k/uge og formentlige deltagelse i CL. Han er out of our reach.

    Hvis Ailton ryger afsted kunne man evt rette blikket mod Erik Huseklepp fra norske Brann. Han kunne udfylde pladsen som højre wing + være 4. angriber. Desværre har han lige i løbet af foråret 2010 skrevet en ny tre-årig kontrakt. Målet er stadig, at han skal spille i udlandet, men med en helt frisk kontrakt forventer der formentlig en go sjat penge de griske nordmænd.

    Derudover har Huseklepp for alvor slået igennem i 2009 som angriber.. Spændende synes jeg dog han kunne være - også mere spændende end fx Thygesen der også kunne være en mulighed på højrekanten.

  18. #102
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Jeg vil mene, at når vi kigger over listen af SAS Liga spillere, som kunne være interessant og realitiske for FCK, så er listen utrolig kort.. Udover Jakob Poulsen, Mikkel Beckmann og Sølvi Ottesen, så har jeg svært ved at se, hvem vi skulle hente uden at enten løbe ind i samme mur som med Ulrik Laursen, hvor vi betalte i mine øjne et helt sindsygt højt beløb for en spiller, som ikke direkte slå igennem og senere stoppede karrieren, hvilket vel gjorde at vi betalte ca. 8-9 mio kroner pr. sæson han spillede i FCK.. Udfra mit synspunkt kunne man have gjort det langt bedre.. Især når vores SønderjyskE konkurrenter fra SAS Ligaen henter en bedre spiller i Sølvi Ottesen, som måske har kostet dem 20% højst (Nok ingen gang) i forhold til, hvad vi gav for Laursen i sin tid..

    - Jeg håber at klubben kigger udover SAS Ligaen, for jeg hargodt nok svært ved at se, hvem der skulle gøre vores hold bare en anelse bedre, hvis vi tager et kig på holdene i SAS Ligaen..

    - Men jeg håber da at listen, som Carsten V angiveligt har på sit skrivebord med spillere som klubben jagter, er præget af måske ikke store kendte navne for FCK fans, men navne som klubben kan hente via gode handler - og navne som kan gå direkte ind i vores start 11er..

    - Ville være en fornøjelse at opleve klubben hente et par perle indkøb ala Pospech til klubben..

  19. #103
    alsvik Slettet

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Så er jeg langt mere håbefuld med hensyn til Daniel Jensen. Jeg ved godt at han er "et stort navn", men jeg tror virkelig han vil kunne udfylde det hul der kommer efter Hutch på midtbanen.
    Men Danien Jensen er både fysik skrøbelig og så han har altid sådan en opgivende attitude. Atiba kunne løbe solen sort - det gør Daniel Jensen helt sikkert ikke. Han orker vist ikke at løbe når det er solskin ...

    Fra Wikipedia: Jensens foretrukne position på banen er den centrale midtbane, hvor han med sit på en gang teknisk sikre og fysisk kontante spil og sit visionære afleveringsspil har vundet stor indflydelse på landsholdets midtbane, særligt efter Thomas Gravesens afsked med landsholdet.

    Og læs lige artiklen fra 4/5-2010:

    Daniel Jensen udsat for heftig kritik

  20. #104
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Men Danien Jensen er både fysik skrøbelig og så han har altid
    ›sådan en opgivende attitude. Atiba kunne løbe solen sort - det
    ›gør Daniel Jensen helt sikkert ikke. Han orker vist ikke at løbe
    ›når det er solskin ...

    Hmm, tror det kommer an på beskueren om man oplever D. Jensen som opgivende. Jeg har i hvertfald aldrig haft den opfattelse. Atiba havde nogle helt særlige kvaliteter og ja - vi skal have ham erstattet, men det bliver altså ikke med en Atiba-klon. En anderledes type kan også gøre det.

    ›Fra Wikipedia: Jensens foretrukne position på banen er den
    ›centrale midtbane, hvor han med sit på en gang teknisk sikre og
    ›fysisk kontante spil og sit visionære afleveringsspil har vundet
    ›stor indflydelse på landsholdets midtbane, særligt efter Thomas
    ›Gravesens afsked med landsholdet.


    Wikipedia er en side hvor du, jeg og alle mulige kan ændre i teksten. Derfor bør det nok ikke tages for det store. Men jeg kan nu ikke se det negative i det der er skrevet. Han er nemlig en strålende spilforståelse og rigtig gode afleveringer. Han kan ligge en aflevering frem i banen modsat Hjalte og Kvist. Og så er han også nogenlunde i det fysiske.

    Herudover har han erfaring fra hollandsk og ikke mindst tysk fodbold hvor han har været de sidste små seks år. Han ville være en drømmesigning i mine øjne - og så må man ellers krydse fingre for at vi kan holde ham skadesfri.

    ›Og læs lige artiklen fra 4/5-2010:

    Daniel Jensen udsat for heftig
    ›kritik


    Tim Borowski og Torsten Frings er altså nogle yderst habile spillere og at de står foran D. Jensen får jeg ikke så meget negativt ud af. At de som 3. valg satser på et ungt relativt stort talent er heller ikke den store øjnåbner for mig. Nej, jeg siger JA TAK hvis D. Jensen kommer til FCK!

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #105
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Personligt kan jeg godt lide Mikkel Beckmann som spiller, men
    ›hans succes i Randers har været som angriber, en position hvor
    ›jeg ikke kan se ham være interessant for FCK. Som kantspiller
    ›ville han nok være interessant, men han ville have samme problem
    ›med det defensive som Vingaard havde i starten, bare i større
    ›omfang.
    Umiddelbart kan jeg sagtens se, at han egentlig ikke rigtig passer ind. Han er en slags luksusspiller, der ikke nødvendigvis arbejder stenhårdt begge veje. Det kan måske gå for en af de to angribere, men Beckmann er trods alt ikke decideret angriber.

    Alligevel tror jeg ikke han er helt umulig. Vi skal have erstattet Hutch, og det er næsten utænkeligt, at vi skulle kunne gøre det med mindre end to spillere. Hutch bidrager både defensivt og kreativt, og hvis vi finder sådan en et sted i Europa, vil jeg tro at han koster kassen.

    Mikkel Beckmann kan ikke erstatte det defensive arbejde, men han kan til en vis grad erstatte det kreative. Til at starte med ville det nok primært blive men begrænsede defensive pligter, netop fordi han lige skal lære det først, men med tiden kan jeg godt se ham blive en god kantspiller hos os, lidt i stil med Vingaard som du også bringer op.

    Jeg tror på, at vi erstatter Hutch med flere spillere, og jeg tror på, at den ene bliver en kreativ kantspiller. Som udgangspunkt er der selvfølgelig mere oplagte spillere, som for eksempel Molins og Bejrami i Sverige, men de koster begge en krig, hvilket vi ikke længere kan betale, så egentlig kunne jeg godt forestille mig, at Beckmann var mere oplagt.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 7 af 45 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  3. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  4. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30
  5. Die Hard Mega Hard FCK sang
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 14.07.06, 12:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •