Side 8 af 45 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 667

Emner: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Hvad med at vi får indkøbsrabat i Werder med Hr. Jensen og
    ›Rosenberg. Tilmed kan de få TK og Ailton + 5 mio.

    http://onside.dk/nyheder/bundesliga-... ›-fra-werder
    Går man direkte til den oprindelige kilde, ville man finde ud af, at de mulige arvtagere til Rosenberg er klubber som Valencia, Olympiakos, Panathinaikos, Monaco og Paris. Der kan vi trods alt næppe være med.

    Som man også kan læse i dit link, er han ikke meget for at tage tilbage til Sverige allerede. Det kunne man måske også tolke som, at han ikke er vildt tiltrukket af Danmark.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Alligevel tror jeg ikke han er helt umulig. Vi skal have erstattet Hutch, og det er næsten utænkeligt, at vi skulle kunne gøre det med mindre end to spillere. Hutch bidrager både defensivt og kreativt, og hvis vi finder sådan en et sted i Europa, vil jeg tro at han koster kassen.
    Når Ståle har udtalt at der nok skal to spillere ind som erstatning for Atiba, så er det nok ikke fordi han håber at vi kan spille med begge to på én gang som en slags siamesiske tvillinger. Derfor giver det heller ingen mening at købe en defensiv og en kreativ (hvorfor de skulle være modsætninger forstår jeg heller ikke) spiller. Der er stadig kun én ledig plads på banen efter Atiba. Jeg tolkede Ståles udtalelse om de to erstatninger som, at Atiba dækkede usædvanlig mange positioner på banen og derfor skulle erstattes af både en central og en kant for at beholde bredten i truppen. På hver deres position bliver de altså nød til at være lige så gode som Atiba, for at vi ikke sænker niveauet. Vi kan desværre ikke tage alle Atibas kvaliteter og fordele ud på 2, 3, 4 nye spillere.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Når Ståle har udtalt at der nok skal to spillere ind som
    ›erstatning for Atiba, så er det nok ikke fordi han håber at vi
    ›kan spille med begge to på én gang som en slags siamesiske
    ›tvillinger. Derfor giver det heller ingen mening at købe en
    ›defensiv og en kreativ (hvorfor de skulle være modsætninger
    ›forstår jeg heller ikke) spiller. Der er stadig kun én ledig
    ›plads på banen efter Atiba. Jeg tolkede Ståles udtalelse om de to
    ›erstatninger som, at Atiba dækkede usædvanlig mange positioner på
    ›banen og derfor skulle erstattes af både en central og en kant
    ›for at beholde bredten i truppen. På hver deres position bliver
    ›de altså nød til at være lige så gode som Atiba, for at vi ikke
    ›sænker niveauet. Vi kan desværre ikke tage alle Atibas kvaliteter
    ›og fordele ud på 2, 3, 4 nye spillere.
    Du har skam bare misforstået mig. Selvfølgelig har Ståle ikke tænkt sig, at vi skal have to nye spillere til startopstillingen, når Hjalte, Kvist, Vingaard og Grønkjær allerede er i truppen.

    Dog tror jeg stadig, at Ståle ønsker to nye spillere, der tilsammen dækker de kvaliteter som vi mister med Hutch, hvilket sandsynligvis vil sige en defensiv type og en mere kreativ. Det betyder naturligvis ikke at det skal være modsætninger, men jeg tvivler temmelig meget på, at vi kan købe en spiller, der giver så meget som Hutch. Derfor gætter jeg på, at vi nødvendigvis må dække tabet ind med flere forskellige typer.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Håber følgende sker i dette vindue :


    Ud :

    Jesper C
    Atiba
    Larsson
    Ailton

    Ind :

    Kevin Stuhr
    Daniel Jensen
    Erik Huseklepp
    Sølvi

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Du har skam bare misforstået mig. Selvfølgelig har Ståle ikke tænkt sig, at vi skal have to nye spillere til startopstillingen, når Hjalte, Kvist, Vingaard og Grønkjær allerede er i truppen.

    Dog tror jeg stadig, at Ståle ønsker to nye spillere, der tilsammen dækker de kvaliteter som vi mister med Hutch, hvilket sandsynligvis vil sige en defensiv type og en mere kreativ. Det betyder naturligvis ikke at det skal være modsætninger, men jeg tvivler temmelig meget på, at vi kan købe en spiller, der giver så meget som Hutch. Derfor gætter jeg på, at vi nødvendigvis må dække tabet ind med flere forskellige typer.
    Jeg har måske misforstået dig. Men når du skriver at vi skal have en defensiv og en kreativ spiller, så er jeg stadig lidt forvirret. Jeg går ud fra at du hentyder til at Atiba er både defensiv og kreativ, hvilket er en sjældenhed hos fodboldspillere. Men når Ståle siger at der måske bliver købt 2 spillere for Atiba, så er det vel ikke fordi han ikke længere vil have en boks-til-boks spiller på midtbanen som både er defensiv og kreativ. Men det kan være at at vi køber en decideret midtbanespiller på niveau med Atiba som for eksempel Zimling, hvilket gør at vi skal have en spiller mere til kanterne, hvor Atiba har vikarieret når det var nødvendigt.

    Hvis vi sælger en spiller der er både defensiv og kreativ, nytter det jo ikke meget at købe 2 spillere der er hhv defensiv og kreativ, da vi kun kan bruge den éne på banen af gangen.

    Dog tror jeg stadig, at Ståle ønsker to nye spillere, der tilsammen dækker de kvaliteter som vi mister med Hutch,
    Dog tror jeg stadig, at Ståle ønsker to nye spillere, der tilsammen dækker de positioner som vi mister med Hutch,

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    håber på følgende udskiftninger i truppen

    Ud:

    JC-Sikkert færdig klubben
    U.Laursen-Stopper
    P.Larsson-problemer med ryggen og er i mine øjne ikke god nok
    Atiba-PSV
    T.kristensen-det samme som Larsson...alt for ringe til fck
    Ailton-behøver jeg at sige noget!!!!

    Ind:
    Gustav Svensson IFK - Kan spille Midtbane og forsvar...Istedet for TK og PL

    Moestafa El Kabir Mjällby AIF - Ser Ganske lovende ud(det jeg har set) istedet for Ailton

    Tomi Maanoja AIK - kanske god keeper,men AIK er ude efter en ny og så er han vist på landsholdet(U21) istedet for JC

    Juan Fuenmayor VIF....God stabil forsvarsspiller fra Venezuela istedet Laursen

    Og så mangler vi bare en istedet for Atiba...

  11. #112
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Håber følgende sker i dette vindue :


    ›Ud :

    ›Jesper C
    ›Atiba
    ›Larsson
    ›Ailton

    ›Ind :

    Kevin Stuhr
    ›Daniel Jensen
    ›Erik Huseklepp
    ›Sølvi

    Endnu en kamp om målmandsposten er næppe ønskeligt. Mon ikke de finder en ung målmand, som er indforstået med at være andetvalg.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #113
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard


    ›Juan Fuenmayor VIF....God stabil forsvarsspiller fra Venezuela istedet Laursen


    Så en 30-årig venezuelansk venstre back, der ikke får spilletid i mægtige Vålerenga, skal altså afløse Ulrik Laursen i FCK? Hvor meget jeg end prøver, kan jeg desværre ikke se logikken i det.
    HIC SUNT LEONES

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #114
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Jeg har måske misforstået dig. Men når du skriver at vi skal have
    ›en defensiv og en kreativ spiller, så er jeg stadig lidt
    ›forvirret. Jeg går ud fra at du hentyder til at Atiba er både
    ›defensiv og kreativ, hvilket er en sjældenhed hos
    ›fodboldspillere. Men når Ståle siger at der måske bliver købt 2
    ›spillere for Atiba, så er det vel ikke fordi han ikke længere vil
    ›have en boks-til-boks spiller på midtbanen som både er defensiv
    ›og kreativ. Men det kan være at at vi køber en decideret
    ›midtbanespiller på niveau med Atiba som for eksempel Zimling,
    ›hvilket gør at vi skal have en spiller mere til kanterne, hvor
    ›Atiba har vikarieret når det var nødvendigt.

    ›Hvis vi sælger en spiller der er både defensiv og kreativ, nytter
    ›det jo ikke meget at købe 2 spillere der er hhv defensiv og
    ›kreativ, da vi kun kan bruge den éne på banen af gangen.
    Jeg kan altså ikke rigtig se, hvor forskelligheden fra mit eget indlæg er.

    ›Dog tror jeg stadig, at Ståle ønsker to nye spillere, der
    ›tilsammen dækker de positioner som vi mister med Hutch,
    Der dækker kvaliteterne på de positioner vi mister med Hutch. Det er vist lidt ordkløveri.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  16. #115
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Ind:
    ›Gustav Svensson IFK - Kan spille Midtbane og forsvar...Istedet for TK og PL
    Det virker ganske opnåeligt, efter at han er blevet sat på bænken, og derfor overvejer at søge væk.

    Det virker til gengæld ikke specielt sandsynligt, at vi køber en reserve fra et svensk hold.

    Hans holdkammerat Sebastian Eriksson er i øvrigt interessant nok.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Nu udtalte CV igår, at man kiggede efter landsholdsspillere til truppen..

    Vel og mærke står vi og har 2 huller i vores start 11er: Midtstopper og en central midtbane (Muligvis højrekant - Kan altid diskuteres)

    I min optik er disse ganske oplagte emner:

    Sølvi Ottesen (Islandsk landsholdsspiller)

    Daniel Jensen - Synes efterhånden at han passer mere og mere på de forskellige udmeldninger (Landshold, billig og plads i vores lønbudget)

    Jakob Poulsen (Selvom at jeg et eller andet sted er bange for at han stadigvæk enten er for dyr eller, at interessen for hans præstationer før han blev skadet, lokker konkurrence fra klubber i større ligaer, som vi ikke kan matche)

    Cleyton Silva - Har tidligere været kraftigt rygte hertil på en lejekontrakt, da økonomien så rigtig skidt ud i starten af året.. Muligvis udset på daværende tidspunkt til at afløse Hutch - Og Cleyton har helt klart de offensive kvaliteter, men er en del mere målfarlig ;) (Bliver muligvis den anden spiller som Ståle omtaler)

    Leon Andreasen - Hans udlandseventyr er gået helt i stå.. Vender I HVERT FALD ikke hjem til Aarhus (Hvorfor så ikke FCK?) Burde heller ikke koste alverden udfra at han har siddet udenfor i store dele af de sidste år?

    Pladsen som vores 2. keeper:

    - Med klubbens sidste køb af Oviedo så er jeg af den overbevisning at klubben leder efter unge spillere, som man kan tilpasse klubbens organisation osv.. Derfor tror jeg næppe at vi vil se en 2. keeper, som skaber samme situation i klubben, som den nuværende med 2 fremagrende keepere.. Jeg tror at klubben sikre sig et ungt talent, og samtidig lejer en mere etableret keeper, såsom Rune Nilsson..

    Samtidig med klubbens vanlige sans for at være yderst kompetente til at lave glidende overgange, så tror jeg snart at klubben inden nytår løfter sløret for hvem der skal overtage for Ståle.. - Umiddelbart tror jeg allerede at klubben har 1 eller 2 kandidater i kikkerten, som man allerede forhandler med.. Samtidig vil det også være perfekt, så den nye træner vil være i stand til at deltage under vinterens transfervindue og forberede sig optimalt til en yderst vigtig periode, som start når næste sæson er slut.. (Champions League kvalen)

    Hvem der så skal overtage Ståles position tør jeg ikke gætte på.. Men højst sandsynlig en profil, som har kvaliteterne (måske ikke cvet) til at overtage en klub på denne størrelse. Uanset hvad så nægter jeg at tro på at klubben laver en BIF, og begynder at hoppe rundt i forskelligt emner..

    Start så for pokker den rygtemølle!! ;)

  18. #117
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Det virker ganske opnåeligt, efter at han er blevet sat på
    derfor
    ›overvejer at søge væk.

    ›Det virker til gengæld ikke specielt sandsynligt, at vi køber en
    ›reserve fra et svensk hold.

    ›Hans holdkammerat Sebastian Eriksson er i øvrigt interessant nok.

    Gustav Svensson var en lysende stjerne under U21 VM´et. Han er nu sammen med resten af Göteborg holdet faldet sammen. Det kan vel nogenlunde sammenlignes med J. Poulsen i AGF. Men er J. Poulsen ikke stadig god nok til FC? Jeg tror det bestemt. Og jeg har det på samme måde med G. Svensson. Jeg tror derimod at vi er meget heldige med tingenes udvikling i Göteborg. Efter U21 VM kostede han formentlig 20+ mio. Nu er han som nævnt blot indskifter på et middelgodt svensk hold, hvorfor prisen må være faldet betydeligt.

    Han ryger højst sandsynligt til Holland, men jeg synes nu det kunne være spændende med ham i FCK.

  19. #118
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Gustav Svensson var en lysende stjerne under U21 VM´et. Han er nu
    ›sammen med resten af Göteborg holdet faldet sammen. Det kan vel
    ›nogenlunde sammenlignes med J. Poulsen i AGF. Men er J. Poulsen
    ›ikke stadig god nok til FC?
    Forskellen er bare, at Poulsen er landsholdsspiller. Jeg synes bestemt, at Svensson er en rigtig interessant spiller, men jeg tror bare, at det gør en forskel om man er med på landsholdsplan.

    Af samme grund kunne det jo være interessant nok at kigge lidt den vej.

    Erik Hamrén har udtaget sin første svenske landsholdstrup.
    Anders Svensson kunne måske stadig være lidt interessant, men hans seneste udtalelser taget i betragtning, tvivler jeg lidt på, at han har særlig meget lyst i at tage til Danmark. Han har således udtalt sig særdeles kritisk om banerne i Sverige, og det har faktisk ligefrem givet spekulationer om, at han var ved at stoppe sin karriere.
    Dusan Djuric er måske også spændende nok. Han er dog fast mand i Zürich.

    En anden spiller jeg synes er ganske spændende, er Sloveniens landsholdsanfører Robert Koren. Han får ikke sin kontrakt i West Bromwich fornyet, og selvom hans agent siger, at han ikke er i spil til en dansk klub, bilder jeg mig ind, at vi er den eneste skandinaviske klub, der måske alligevel kan få ham overtalt.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #119
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Jeg kan altså ikke rigtig se, hvor forskelligheden fra mit eget indlæg er.

    same same, but diiferent :)

    Forskellen er heller ikke stor. Men dog af ret stor betydning i min optik, da vi svækker holdet betydeligt hvis jeg forstår dig ret. Vi er enige om at der nok bliver købt 2 spillere som erstatning for Atiba. Men når du skriver følgende

    Dog tror jeg stadig, at Ståle ønsker to nye spillere, der tilsammen dækker de kvaliteter som vi mister med Hutch, hvilket sandsynligvis vil sige en defensiv type og en mere kreativ
    læser jeg det som om at Ståle ønsker at køber 2 spillere til at dække den samme centrale midtbaneplads som Atiba efterlader. Det kunne være OB's Esben Hansen som den defensive og Henrik Hansen som den kreative for bare at nævne nogle tilfældige. Men da kun én af dem kan spille Atibas plads ad gangen mister vi enten den defensive eller den kreative rolle på midtbanen da Atiba kunne begge dele.

    Jeg er derfor slet ikke i tvivl om at Ståle kigger efter en afløser for Atiba der er både defensiv og kreativ på en gang. Altså en fuldgod erstatning til hans primære role på den centrale midtbane. Spiller nr 2 kan komme på tale, hvis den nye centrale midtbanespiller ikke kan spille kant, da Atiba til tider har vikarieret på kanten.

    Det kan godt virke som ordkløveri. Men jeg vil blive meget skuffet hvis vi købte 2 spillere, der hver især kun kunne udfylde 50% af Atibas primære rolle som felt-til-felt spiller på den centrale midtbane.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #120
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Morten Bruun har gennem en udtalelse vurderet hvis AGF er heldige så får de 8-10 mio. kr. for Jakob Poulsen og det halve for Benny Feilhaber..

    Hvis Jakob Poulsens underskrift ligger i det prisleje, så kan jeg ikke se hvorfor FCK ikke skulle tage og snuppe Poulsen her gennem sommeren..

    Købe Poulsen for 10 mio kr. - Sælge ham om nogle år for min. det dobbelte.. Det ville da være både godt sportsligt og økonomisk ;)

    Op med checkhæftet CV!

Side 8 af 45 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  3. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  4. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30
  5. Die Hard Mega Hard FCK sang
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 14.07.06, 12:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •