Side 9 af 45 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 667

Emner: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    803

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Hør nu her folkens- Daniel Jensen er IKKE en atiba erstatning, han er en teknisk boldflytter, og ville i København have samme rolle som den Hjalte har ! Han mangler speed til at kunne fungere som atiba afløser, og er måske også lidt for defensiv efter min mening.

    Søren rieks har også skuffet mig den seneste tid, han var OPLAGT fck emne i vinter syntes jeg, men er blevet i tvivl, dog kan hans forskellighed være guldværd, han kan spille begge kanter, og hængende angriber, så god tilgang vil han være!


    Men det jeg Håber på er følgene:

    Sølvi frem for Rasmus Bengtson
    Michael tavares eller Osmanne N´doye som atiba erstatning
    Søren rieks eller Mikkel thygesen som bredde spiller
    også MEGET gerne en ny angriber som erstatning for ailton, eventuelt en byttehanddel med gais og deres wanderson ?


    jeg tror noget af dette sker !
    URBAN TIL BENET - MEN DERFOR KAN MAN GODT VÆRE MEDLEM AF FCKFC !

    MELD DIG IND I FCKFC - DE GØR FORSKELLEN I DAGLIGDAGEN !

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    88

    Martin Retov er transferfri

    Hvis vores ingenstedsnærværende sportsdirektør havde lidt klasse hentede han Retov hjem fra Rostock, der i dag er rykket ned i 3 bundesliga. Han er transferfri. En fantastisk 2 vejsspiller, der modsat Hjalte både kan erobre bolde, og sætte offensive aktioner igang, med ordentligt retvendte afleveringer, og efter hans katastrofe år i Rostock først og fremmest må være sulten.

  3. De følgende 42 brugere er enige:

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Retov. Mener du selv det er en mand der kan erstatte Atiba og stadig få os fans til at drømme om CL?
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!

  5. #124
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    139

    Re: Martin Retov er transferfri

    ›Hvis vores ingenstedsnærværende sportsdirektør havde lidt klasse
    ›hentede han Retov hjem fra Rostock, der i dag er rykket ned i 3
    ›bundesliga. Han er transferfri. En fantastisk 2 vejsspiller, der
    ›modsat Hjalte både kan erobre bolde, og sætte offensive aktioner
    ›igang, med ordentligt retvendte afleveringer, og efter hans
    ›katastrofe år i Rostock først og fremmest må være sulten.


    Hvad snakker du om?
    er det sådan en klassespiller du håber vi får, nu må det stoppe og jeg håber sku at C.V sætter overlæggeren højerre end retov.

  6. #125
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Sveriges seneste landsholdstrup er vel meget interessant i denne her sammenhæng (i øvrigt mærkeligt Hamrén ikke har plads til Antonsson):


    Målvakter: Andreas Isaksson (PSV Eindhoven), Johan Wiland (FC Köpenhamn)
    Försvarare: Olof Mellberg (Olympiakos), Daniel Majstorovic (AEKAten), Andreas Granqvist (FC Groningen), Jonas Olsson (West Bromwich),Behrang Safari (Basel), Oscar Wendt (FC Köpenhamn), Mikael Lustig(Rosenborg), Mikael Dorsin (Rosenborg),
    Mittfältare: Christian Wilhelmsson (Al Hilal), Anders Svensson(Elfsborg), Kim Källström (Lyon), Viktor Elm (Heerenveen), Dusan Djuric(FC Zürich), Sebastian Larsson (Birmingham), Martin Olsson (Blackburn), Emir Bajrami, Elfsborg.
    Anfallare: Pontus Wernbloom (AZ Alkmaar), Ola Toivonen (PSVEindhoven), Johan Elmander (Bolton), Marcus Berg (Hamburg), DanielLarsson (Malmö FF)
    h

  7. #126
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›eller Osmanne N´doye som atiba erstatning

    ›jeg tror noget af dette sker !

    Mener du det seriøst? Og mener du ikke Ousmane N´doye, der er 32 år og det eneste der kan linke ham til FCK er hans efternavn - jo det kunne da være skægt med to gange N' doye, men er det egentlig ikke den eneste grund?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ousmane_N'Doye

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #127
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    hva med Sebastián Eguren kunne han udfylde hullet efter Atiba...
    han var god i hammerby og havde da osse pæn succes i villareal

    http://en.wikipedia.org/wiki/Sebasti%C3%A1n_Eguren

  10. #128
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ››eller Osmanne N´doye som atiba erstatning
    ››
    ››jeg tror noget af dette sker !

    ›Mener du det seriøst? Og mener du ikke Ousmane N´doye, der
    › er 32 år og det eneste der kan linke ham til FCK er hans
    ›efternavn - jo det kunne da være skægt med to gange N' doye, men
    ›er det egentlig ikke den eneste grund?

    htt
    ›p://en.wikipedia.org/wiki/Ousmane_N'Doye


    ›Mvh

    ›zebos

    Tjah. Ifølge wikilinket. Så udløber hans kontrakt med Dinamo Bukarest her denne sommer. Så helt umuligt er det vel ikke. Det kan godt være han er 32 år. Men der kunne sagtens være 4-5 gode år i ham endnu.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  11. #129
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ›Tjah. Ifølge wikilinket. Så udløber hans kontrakt med Dinamo
    ›Bukarest her denne sommer. Så helt umuligt er det vel ikke. Det
    ›kan godt være han er 32 år. Men der kunne sagtens være 4-5 gode
    ݌r i ham endnu.

    ›Mvh. Dennis Jørgensen

    Du mener altså, at han kunne være aktuel indtil han er 36-37 år gammel.. argh, den tror jeg sku ikke holder.

    Han er sikkert fin nok og hvis han er gratis så er det da også et plus. Men det vil være en signing ala Ulrik Laursen. Umiddelbart ingen svækkelse, men heller ikke nogen forhøjelse af holdets standard.

    --------------------------------------------------------------------------------

    ›hva med Sebastián Eguren kunne han udfylde hullet efter Atiba...
    ›han var god i hammerby og havde da osse pæn succes i villareal

    http://en.wikipedia.org/wiki/Sebasti%C3%A1n_Eguren

    Dette synes jeg straks er mere interessant! Det er gået min næse forbi, at han er blevet udlånt til AIK. Han kunne være oplagt og i mine øjne bestemt en fin erstatning for Hutch. Gennem hans ophold i Villareal har han fået den fornødne internationale rutine som kan være afgørende for, at han faktisk kan forstærke holdet.

    Ståle og CV har nu så mange gange været ude og sige "vi mangler nyt blod", "vi skal have spillere med landsholdsklasse", at jeg ikke kan lade være med at glæde mig som en lille dreng til juleaften til dette transfervindue.

    Der er få ting federe end en ny spiller i hvidt og blåt! Og lad det så for guds skyld ikke være signings ala Junior og TK.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #130
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Nu rygtes Thierry Henry på vej til MLS.

    Undskyld mig, men kan FCK ikke være med i den budrunde? Jeg vil mene at vi kan matche enhver MLS klub sportsligt og økonomisk (se bort fra Beckham).

  14. De følgende 23 brugere er enige:

  15. #131
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    88

    Retov skal hentes - Vi skal have sultne spillere der er til at få for menneskepenge

    Martin Retov er meget bedre til at skabe noget fremadrettet med bolden er, end Hjalte Bo Nørregaard, han kan spille den aflevering der splitter modstandernes forsvar. Han har ikke Hutchinsons dynamik i sine løb med bolden, men den har Vingaard, så det er mere Hutchinsons assister vi kommer til at mangle. Retov går meget bedre ind på kroppen af modstanderne end Hjalte Bo gør, så her ville vi både defensivt og offensivt være bedre stillet med Retov end med Hjalte.

    Mikkel Thygesen ville på et sædvanligt FCK kan hente hvem de vil i superligaen marked, være at foretrække, men her bør vi vente et halt år mere, til hans kontrakt næsten er udløbet og så slå til.

    En midtbane med Vingaard, Retov, Nørregaard og Kvist vil være ok i superligaen, særligt da den kan suppleres med en Grønkjær på kanten, hvis vi mangler noget fart til at true modstanderne med.

    I forsvaret ville Sølvi Ottesen være spændende, han kan ikke føre bolden frem, men det kan Antonsson jo heller ikke, tilgengæld har han den vindergejst og den sult efter at vinde noget, at han ligesom Gravgaard på motivation ville kunne sparke de andre så meget i n....., at de ikke forfalder til at stille sig tilfredse med for lidt.

  16. #132
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    ››Tjah. Ifølge wikilinket. Så udløber hans kontrakt med Dinamo
    ››Bukarest her denne sommer. Så helt umuligt er det vel ikke. Det
    ››kan godt være han er 32 år. Men der kunne sagtens være 4-5 gode
    ››år i ham endnu.
    ››
    ››Mvh. Dennis Jørgensen

    ›Du mener altså, at han kunne være aktuel indtil han er 36-37 år
    ›gammel.. argh, den tror jeg sku ikke holder.

    ›Han er sikkert fin nok og hvis han er gratis så er det da også et
    ›plus. Men det vil være en signing ala Ulrik Laursen. Umiddelbart
    ›ingen svækkelse, men heller ikke nogen forhøjelse af holdets
    ›standard.

    Tjah. I AC Milan har det fungeret glimrende i mange år med ældre spillere. Hvis man er skadesfri og har motivationen, er alder da ingen hindring. Husker da også en spiller der hed Peter Nielsen i FCK der spillede fremragende selvom han havde passeret de 30. Og Ousmane N'Doye ER en fremragende spiller til den centrale midtbane.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  17. #133
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Thierry Henry på vej til MLS.

    ›Undskyld mig, men kan FCK ikke være med i den budrunde? Jeg vil
    ›mene at vi kan matche enhver MLS klub sportsligt og økonomisk (se
    ›bort fra Beckham).

    Nej.

    For det første er det ikke en budrunde. Han er ikke på vej væk og NY Red Bull byder højest. Han vil selv aktivt gerne til USA. Han vil ikke på nogen måde til Danmark. Om vi kan matche dem sportsligt er ligegyldigt, for hvis han ville blive i Europa så kunne vi ikke matche de klubber han ville være interessant for sportsligt. Eller økonomisk.

    For det andet, du mener sagtens FCK kunne gå ind og betale de der 12-18 millioner årlig som spillere som Juan Pablo Angel og Freddie Ljungberg får? Og som Henry uden tvivl kommer op i den dyre ende af? Med vores økonomi og budget? Seriously?

  18. #134
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Nu rygtes Thierry Henry på vej til MLS.

    Undskyld mig, men kan FCK ikke være med i den budrunde? Jeg vil mene at vi kan matche enhver MLS klub sportsligt og økonomisk (se bort fra Beckham).
    C´mon, det mener du ikke vel? Vi er ikke i nærheden af at kunne betale det NY Red Bulls kan betale ham. Ikke engang tæt på.

    Tjah. I AC Milan har det fungeret glimrende i mange år med ældre spillere. Hvis man er skadesfri og har motivationen, er alder da ingen hindring. Husker da også en spiller der hed Peter Nielsen i FCK der spillede fremragende selvom han havde passeret de 30. Og Ousmane N'Doye ER en fremragende spiller til den centrale midtbane.

    Mvh. Dennis Jørgensen
    En lille FCK-AC Milan sammenligning er da aldrig af vejen, meen.. Den må du sku længere ud på landet med :) Du har ret i, at der er en generel tendens til, at spillerne i Serie A har en længere levetid, men de spillere der har det er jo kun de allerbedste. Det er spillere som er langt udenfor FCKs rækkevidde.

    Om Ousmane N´doye er en fremragende spiller ved jeg ikke. Men at han ikke er fremragende nok til at spille til han er 36-37 år i FCK der tør jeg næsten godt være skråsikker og sige, at det er han ikke. Og nu er der jo tale om, at han skal spille og ikke bare sidde på bænken de sidste 2 år.

    Peter Møller var supersub hvilket er klart anderledes fra at være den styrende midtbanespiller på holdet. Men har du set Ousmane N´Doye spille eller hvor har du dit kendskab fra? Hans track-record er jo heller ikke det store...

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #135
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard

    Thierry Henry på vej til MLS.

    ›Undskyld mig, men kan FCK ikke være med i den budrunde? Jeg vil
    ›mene at vi kan matche enhver MLS klub sportsligt og økonomisk (se
    ›bort fra Beckham).

    Han menes at tjene ca €7 mio. pr. år. Det er knap kr 50 mio. Forestiller vi os, at han ville have lov at spille på Fredericia Stadion, i stedet for sin årelange drøm om at spille i New York, for bare en femtedel af den løn... er vi stadig ikke tæt på at have råd til ham :-) Realisme udbedes.

    mvh,
    -smølle


Side 9 af 45 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 616
    Sidste Meddelelse: 29.10.10, 14:41
  2. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  3. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  4. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30
  5. Die Hard Mega Hard FCK sang
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 14.07.06, 12:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •