Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 55

Emner: Spillerkontrakter

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Spillerkontrakter

    Han er på en ny 3 årig seniorkontrakt

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-himmelstormer

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Spillerkontrakter

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Han er på en ny 3 årig seniorkontrakt

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-himmelstormer
    Jeg tænker lidt højt. Men er det ikke allerede nu, eller senest til vinter, at der allerede skal snakkes om en endnu længere kontrakt, og måske lidt mere i lønposen til knægten? Det er ihvertfald tit noget man ser ske i andre klubber, så klubben er sikker på at score mesterslanten ved et evt. salg.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    537

    Re: Spillerkontrakter

    Helt enig.

    Derudover virker Cornelius for tiden som en spiller der er meget glad for at være i FCK, så hvorfor ikke bare skynde sig at smide en 5-årig kontrakt på bordet til knægten.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Spillerkontrakter

    Citat Oprindeligt indsendt af sarah Se meddelelser
    Jeg har spurgt på twitter, hvor hans fars brors bedste ven (!) kunne melde, at han har en tre-årig kontrakt. Og at han ikke skal fra København, før han er færdig med gymnasiet.
    Fantastisk! :)
    -_-

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    39

    Re: Spillerkontrakter

    Citat Oprindeligt indsendt af sarah Se meddelelser
    Jeg har spurgt på twitter, hvor hans fars brors bedste ven (!) kunne melde, at han har en tre-årig kontrakt. Og at han ikke skal fra København, før han er færdig med gymnasiet.
    Ved du hvornår den tre årige kontrakt løber fra? Jeg har antaget at den blev underskrevet inden forårssæsonen startede, er det korrekt?

    /sestan

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    8

    Re: Kenneth Zohore

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    ›Vent hellere til du får den bekræftet.
    ›Det er rart med en side man kan stole på, der ikke er lavet ud fra gætterier.

    Enig. Men mon ikke man kan kontakte klubben og få det bekræftet? Kontraktlængderne er vel ikke hemmelige.
    nej de er tilgænglige på fck.dk

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    45

    Re: Kenneth Zohore

    Det ser ud til at listen trænger til et par opdateringer, det ville være lækkert hvis du ville gøre det :)

    Jeg synes også at det ser ud til at der er et par fejl ved længden på vores udlejninger eller er det mig der tager fejl?

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Kenneth Zohore

    Der er masser at opdatere nu: Santin, Cornelius, Remmer og Busk: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1833970.ece

    Dejligt at få dem på plads!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Kenneth Zohore

    Skal ærligt indrømme, at jeg ikke er voldsomt begejstret for Santins forlængelse.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    39

    Re: Kenneth Zohore

    Citat Oprindeligt indsendt af JensK Se meddelelser
    Det ser ud til at listen trænger til et par opdateringer, det ville være lækkert hvis du ville gøre det :)

    Jeg synes også at det ser ud til at der er et par fejl ved længden på vores udlejninger eller er det mig der tager fejl?

    Ja, der er kommet opdateringer idag... De er nu tilføjet. ಠ_ಠ

    Hvilken udlejning tænker du på? Djouf, Gamboa og Toutouh er alle udlejet til årsskiftet (ifølge fck.dk, som iøvrigt sjældent er særligt skarpe i deres angivelse af kontraktlængderne).

    /sestan

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Kenneth Zohore

    Citat Oprindeligt indsendt af Sestan Se meddelelser
    Ja, der er kommet opdateringer idag... De er nu tilføjet. ಠ_ಠ

    Hvilken udlejning tænker du på? Djouf, Gamboa og Toutouh er alle udlejet til årsskiftet (ifølge fck.dk, som iøvrigt sjældent er særligt skarpe i deres angivelse af kontraktlængderne).

    /sestan
    Nej, du har ret i, at det er upræcise formuleringer, de bruger på hjemmesiden. Men mon ikke forlængelserne er til og med forårssæsonerne - i hvert fald for de tre unges vedkommende? Santin ville jeg egentlig også tro, de har givet mere end en halv sæsons forlægelse...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Kenneth Zohore

    Tager jeg helt fejl hvis jeg siger at rigtig mange kontrakter udløber 2016 nu ?håber ikke vi havner i samme lort som sidste sæson hvor hele stammen stort set er væk.
    Ved godt det er tidlig at kommentere haha men bare en tanke :)

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Kenneth Zohore

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Tager jeg helt fejl hvis jeg siger at rigtig mange kontrakter udløber 2016 nu ?håber ikke vi havner i samme lort som sidste sæson hvor hele stammen stort set er væk.
    Ved godt det er tidlig at kommentere haha men bare en tanke :)
    Det tror jeg faktisk er alt for tidligt at koncentrere sig om - kontrakterne udløber

    30.06.13 = 2 styks (Sølvi)
    31.12.13 = 3 styks (2 x keeper)
    30.06.14 = 6 styks (bla. LJ, Bola, Vin, TK, Grindheim)
    31.12.14 = 4 styks (Bla. Bengtsson, Delaney)
    30.06.15 = 4 styks (bla. Ragnar, Claudemir)
    31.12.15 = 1 (Cornelius) - Som jeg forstår det er aftalen til sommeren 16 dog...
    30.06.16 = 6 styks (bla. Kris, MJ, Rurik, NJ, Mos, Igor)

    Det er at se meget langt ud i fremtiden at frygte 30.06.16 - Mon ikke nogen af dem er solgt inden og andre ikke har slået til og nogen har forlænget. Jeg syntes fordelingen ser meget fornuftigt ud.

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Kenneth Zohore

    Som bekendt udløber Kim Christensens og Wilands kontrakter begge til vinter.

    CV er noget tilbageholdende med at udtale sig om målmandskabalen, men Busk kunne ligne den fremtidige reserve allerede fra vinteren 2014. Interessant at se, om CV kan få forlænget med Wiland nu og i benægtende fald, om han vil satse på Christensen som 1. målmand.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aalmandskabale

  21. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Kenneth Zohore

    Uden at vide om Busk er klar til at tage pladsen allerede nu, må man vel sige, at der findes et par mulige alternativer i ligaen, hvis det skulle vise sig, at både Kim K og Wiland søger nye græsgange.

    Kunne dog forestille mig, at Wiland har lyst til at prøve noget nyt og smutter, mens Kim K beholdes et par år endnu, indtil Busk er helt klar.
    Ikke, at det så nødvendigvis var dén løsning, jeg helst så.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •