Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 55 af 55

Emner: Spillerkontrakter

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Kenneth Zohore

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Uden at vide om Busk er klar til at tage pladsen allerede nu, må man vel sige, at der findes et par mulige alternativer i ligaen, hvis det skulle vise sig, at både Kim K og Wiland søger nye græsgange.

    Kunne dog forestille mig, at Wiland har lyst til at prøve noget nyt og smutter, mens Kim K beholdes et par år endnu, indtil Busk er helt klar.
    Ikke, at det så nødvendigvis var dén løsning, jeg helst så.
    Kim er en fremragende RESERVE!!! Med dette mener jeg. I mangel af bedre.

    Han virker som en sympatisk fyr. Men ligger løsningen ikke lige for? Jesper Hansen søger udenlands til sommer. Dette har han jo stort set råbt og skreget på, siden Farums debut i CL i efteråret 2012. Mon ikke der er en klub på Cypern der kan bruge ham? :-) Så kan vi passende sende Kim til Farum, forlænge med Wilanden, eller evt. hente klasseerstatning, og så gøre Busken til reserve, og U19 keeperen til 3. valg.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Kenneth Zohore

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Kim er en fremragende RESERVE!!! Med dette mener jeg. I mangel af bedre.

    Han virker som en sympatisk fyr. Men ligger løsningen ikke lige for? Jesper Hansen søger udenlands til sommer. Dette har han jo stort set råbt og skreget på, siden Farums debut i CL i efteråret 2012. Mon ikke der er en klub på Cypern der kan bruge ham? :-) Så kan vi passende sende Kim til Farum, forlænge med Wilanden, eller evt. hente klasseerstatning, og så gøre Busken til reserve, og U19 keeperen til 3. valg.

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Fin løsning, men den store ubekendte i din ligning er jo, hvorvidt Wiland vil forlænge, eller om ikke han vil udnytte sin succes i København til at komme til en større klub i udlandet. Jeg er desværre ret sikker på det sidste.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Kenneth Zohore

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Kim er en fremragende RESERVE!!! Med dette mener jeg. I mangel af bedre.

    Han virker som en sympatisk fyr. Men ligger løsningen ikke lige for? Jesper Hansen søger udenlands til sommer. Dette har han jo stort set råbt og skreget på, siden Farums debut i CL i efteråret 2012. Mon ikke der er en klub på Cypern der kan bruge ham? :-) Så kan vi passende sende Kim til Farum, forlænge med Wilanden, eller evt. hente klasseerstatning, og så gøre Busken til reserve, og U19 keeperen til 3. valg.

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Uden direkte at være uenig, så synes jeg rent faktisk at Kim har bevist sit værd på det seneste! Med Villands oftere og oftere skader, så kan det være interessant at kigge efter nyt eller hvis man mener Busk er meget tæt på at være klar til førsteholdet, så lade Kim spille en halv eller hel sæson! Hvis Villand ikke vil forlænge og Kim kan blive endnu en sæson, så kan det være en løsning!

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Kenneth Zohore

    Nogen, der ved hvor god Busk er?
    Jeg mener, ville han stå fast i ligaen, hvis ikke han lige var på hold med Wiland og Kim K?

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Kenneth Zohore

    det er der jo ingen der ved. Han har aldrig stået på superliga niveau så med mindre han får nogle kampe til sidst i sæsonen kan vi jo ikke vide om han er god nok som reserve, eller måske endda helt kan tage over for wiland! Vi må bare vente at se, men det ville uden tvivl være fedest med en dansk målmand af egen avl som 1. keeper!

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Kenneth Zohore

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Nogen, der ved hvor god Busk er?
    Jeg mener, ville han stå fast i ligaen, hvis ikke han lige var på hold med Wiland og Kim K?
    Han er et KÆMPE målmandstalent, og ville have stået i de andre klubber. Det er jeg ikke i tvivl om. Han er jo også reserve på U21 landsholdet, på trods af manglende 1. holds bold.

    Bare vent. Han er kommende a-landsholdskeeper.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: Kenneth Zohore

    Jeg er meget imponeret af Lukáš Hrádecký fra Esbjerg. Han vil imo være en glimrende afløser for Wiland. Han har også en god alder (23) og har kontraktudløb til sommer, så vi kan faktisk nappe ham gratis. Nå ja, så har han på trods af sin unge alder også spillet 14 A-landskampe for Finland.

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Kenneth Zohore

    Jeg forstår det simpelthen ikke. De sidste sæsoner har Hradecky været absolut lort og nu bliver han pludselig omtalt af nogle medier som den bedste målmand i Superligaen.

    Jo, jeg så cup kampen i går og jo, han tog en god friløber fra Rommedahl, men han smed sig også alt for hurtigt ned ved det første mål så Rommedahl endda havde tid til at se det inden han afsluttede. Han havde flere håbløse forsøg på indgreb. Blandt andet et indlæg der gik ind mod det lille felt, som han går ud og bokser fuldstændig forbi uden at være presset.

    Der er jo nok så meget, jeg ikke forstår... men jeg ser overhoved ingen fremtid for ham i FCK, som det ser ud lige nu. Han kan måske udvikle sig yderligere, men der er alt for mange fejl, som han skal have rystet af sig.

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Kenneth Zohore

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg forstår det simpelthen ikke. De sidste sæsoner har Hradecky været absolut lort og nu bliver han pludselig omtalt af nogle medier som den bedste målmand i Superligaen.

    Jo, jeg så cup kampen i går og jo, han tog en god friløber fra Rommedahl, men han smed sig også alt for hurtigt ned ved det første mål så Rommedahl endda havde tid til at se det inden han afsluttede. Han havde flere håbløse forsøg på indgreb. Blandt andet et indlæg der gik ind mod det lille felt, som han går ud og bokser fuldstændig forbi uden at være presset.

    Der er jo nok så meget, jeg ikke forstår... men jeg ser overhoved ingen fremtid for ham i FCK, som det ser ud lige nu. Han kan måske udvikle sig yderligere, men der er alt for mange fejl, som han skal have rystet af sig.
    Jeg har sjældent været så enig med en anden debattør herinde. Spot on DaneX!

    Jeg har ALDRIG været imponeret af hans indgriben i feltet. Han er en decideret shortstopper, en målmandsstil jeg ikke er fan af. Han har så mange mangler i sit spil, at hvis vi skal hente en etableret keeper, skal det være fra det store udland. Nuvel, han er 23 år, men så vil jeg MEGET hellere satse på Busken. No doubt about that!

    Mvh. Dennis Jørgensen

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Kenneth Zohore

    Jeg vil også erklære mig enig i, at Hradecky ikke er FCK potentiale. Han er en fin keeper hvor han har gode reflekser (tænker på hans utallige fiberredninger) og så slutter den lidt der. Er ikke begejstret for hans ageren i feltet, specielt med tanke på dødbolde. I 1 mod 1 har jeg ikke set andet end de to situationer mod Brøndby hvor han tager en og en anden går ind - det er lidt blandet hvordan han burde have ageret for var han gået længere ud, så kunne flomme let have løbet forbi ham, så den er lidt blandet og det er hårdt at bedømme en målmands evner på to friløbere.
    Jeg ser Rønnow som en meget bedre keeper og han har stadig massere af potentiale, så hvis Busk ikke lever op til hypen, så håber jeg personligt på, at Rønnow havner i København.

    Derudover synes jeg at Kim er blevet ret udskældt, men jeg forstår ikke helt hvorfor. Synes at han har stået ganske udmærket i de kampe han har stået for os og han er jo også i fortiden blevet udnævnt som en af DKs bedste keepere (så kan man lægge hvad man vil i det). Hvis Wiland smutter, så tror jeg faktisk godt på, at Kim kan løfte arven.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •