Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Optakt- og kamptråd: Silkeborg - FC København 9. maj 2010

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Optakt- og kamptråd: Silkeborg - FC København 9. maj 2010

    Vi bør have en optakt- og kamptråd til dagens kamp mellem Silkeborg og FC Københan.

    FC København er allerede i Onsdags blevet Danske Mestre og der vil nok være større interesse om sidste rundes kamp, hvor pokalen skal overrækkes, end for denne. Sidste rundes kamp bliver heldigvis også spillet i Parken.

    Da kampen er gået i gang kender vi startopstillingen, som er følgende:

    Christiansen
    Pospech - Zanka - Antonsson - Wendt
    Grønkjær - Kvist - Hjalte - Vingaard
    Ailton - N'Doye

    Det kan nævnes at Antonsson er tilbage og at Hutchinson sidder over pga. et mindre indgreb i den ene menisk.

    For Silkeborg er det en langt vigtigere kamp end for de københavnske løver, idet at nedrykningskampen er kommet meget tæt på hjemmeholdet.

    God Kamp!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakt- og kamptråd: Silkeborg - FC København 9. maj 2010

    Hvis 2.halvleg bliver lige så jammerlig som første, bliver det, spillemæssigt,
    en af sæsonens mest lortede kampe..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Optakt- og kamptråd: Silkeborg - FC København 9. maj 2010

    ›Hvis 2.halvleg bliver lige så jammerlig som første, bliver det, spillemæssigt,
    ›en af sæsonens mest lortede kampe..

    og for en gangs skyld synes jeg det er helt ok at give banen skylden for at spillet er så elendigt.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Optakt- og kamptråd: Silkeborg - FC København 9. maj 2010

    Ja banen er skyld i en dårlig kamp, men et mesterhold som københavn burde kunne spille bedre.
    Det er klart der mangler motivation, men man må godt vinde guldet med stil, og ikke bare være ligeglad efter den er sikker.
    Er virkelig skuffet over kampen i dag, og selvom de presser lidt bedre på i 2. halvleg er det skuffende.
    Hvis vi også spiller sådan næste søndag, føler jeg at det ikke er nær så fedt at kravle hjem med guldet, som hvis vi slutter en i forvejen dårlig sæson af med lidt ære.

    Skuffende, skuffende, skuffende

    Mike
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Thomas Kristensen ond ånd?

    Kampen i dag skal Thomas Kristensen ikke høre noget for. Der kæmpede spillerne vist om at være lige dårlige. Men er det bare mig, der ser syner og har en dårlig hukommelse - eller er det som om, at vi ryger et lille gear ned, når den mand kommer på banen?

    Jeg har i al fald selv nærmest som rygmarvsreaktion, at når først han kommer på banen, så forventer jeg mig ikke meget mere fra FCKs side i den kamp.

    Jeg ved det. Det er sikkert drønunfair og fuldstændigt statistisk forkert, ligesom en spiller selvfølgelig ikke udgør meget af det samlede antal FCK-fødder på banen. Men er der andre, der sidder lidt med samme fornemmelse, når Ståle vanen tro skifter Hjalte (eller i dag Zanka?!?) ud med TK?

    Just wondering.

    EDIT: Skal beklage, at ovenstående indlæg nu ligger under dagens kamp. Jeg ved ikke, hvorfor det er blevet placeret her, eftersom det ikke omhandler dagens kamp, men en generel iagttagelse af TK. Er ikke med på, hvorfor man ikke kan starte en selvstændig tråd om en spiller. Men altså: Indlægget omhandler IKKE dagens kamp.
    Sidst redigeret af Andreas Hansen : 09.05.10 kl. 16:25
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Thomas Kristensen ond ånd?

    Jeg synes TK er typen man ikke ligger mærke til, og ikke på den gode måde (Sniger sig rundt som en ninja og skaber gode ting), men mere på den måde hvor han simpelthen ikke kommer i spil.

    Derfor jeg altid mister modet lidt når Ståle sender ham ind.
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Optakt- og kamptråd: Silkeborg - FC København 9. maj 2010

    Kedelig og skidt spillet kamp på en hel forfærdelig bane.
    #1

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakt- og kamptråd: Silkeborg - FC København 9. maj 2010

    ›Ja banen er skyld i en dårlig kamp, men et mesterhold som
    ›københavn burde kunne spille bedre.
    ›Det er klart der mangler motivation, men man må godt vinde guldet
    ›med stil, og ikke bare være ligeglad efter den er sikker.
    ›Er virkelig skuffet over kampen i dag, og selvom de presser lidt
    ›bedre på i 2. halvleg er det skuffende.
    ›Hvis vi også spiller sådan næste søndag, føler jeg at det ikke er
    ›nær så fedt at kravle hjem med guldet, som hvis vi slutter en i
    ›forvejen dårlig sæson af med lidt ære.

    ›Skuffende, skuffende, skuffende

    Altså - motivationen var bestemt ikke i top i dag. Det er dog svært at anklage spillerne, når guldet kom hjem fire dage tidligere. Reelt var det vigtigste for i al fald et par af spillerne i dag (Grønkjær, Kvist - vel til dels Zanka (og på sin vis Christiansen - men han havde en del andet at tænke over i dag)) ikke at blive skadet før VM-udtagelsen i morgen.

    Det kan ikke hidse mig voldsomt op. Og Silkeborg har bestemt meget ære af kampen, selv om sejren var på en billig baggrund.

    Hvad der kan hidse mig op, er, at det kan være tilladt at have så fuldstændig elendig en bane i SAS-ligaen. Der burde uddeles point- og bødestraffe en masse fra DBUs side til den slags knolderi. Bolden hoppede og dansede rundt og umuliggjorde enhver form for pænt opspil.

    Hvis ikke forbundet går ind og sætter en massiv stopper for dårlige baner, så vil det da i den grad blive noget, som bundhold vil forsøge at spille på. For elendige baneforhold tilgodeser i den grad de klubber, der ikke skal skabe spillet, og som vil håbe på, at de fleste af duellerne foregår i luftrummet.

    Jeg mener, at det var spilleragent Benny Nielsen, der i Det' Bare Fodbold sagde, at man simpelthen ikke kan tillade sig at tage penge for entre til sådanne kampe, fordi det reelt er fuldstændig umulig at afvikle en kvalitetskamp på sådanne underlag. Jeg er helt enig.

    Og ja, Parkens græstæppe var også længe en skændsel, men det gik bestemt heller ikke upåtalt hen, og FCK har - trods alt - investeret mange penge i at få løst problemet.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakt- og kamptråd: Silkeborg - FC København 9. maj 2010

    ›Og ja, Parkens græstæppe var også længe en skændsel, men det gik
    ›bestemt heller ikke upåtalt hen, og FCK har - trods alt -
    ›investeret mange penge i at få løst problemet.

    Da Parkens bane var værst blev den da trods alt tromlet plan før hver kamp og holdt sig nogenlunde næsten hele kampen.

    Men den kommunale bane var jo totalt lort og ubrugelig til at spille nogen form for fodbold på.
    Det kunne jo ligeså godt have kostet et par ankler her og der...

    Men jeg vil på ingen måde give den skylden for nederlaget. Overhoved ikke. Der var motivation til forskel. :)

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakt- og kamptråd: Silkeborg - FC København 9. maj 2010

    Nu så jeg ikke de sidste 20 minutter, så måske fik han rettet op på indtrykket, men ellers var det decideret kvalmende at se en spiller som Oscar Wendt, der ikke har virket videre motiveret for at spille i FCK det meste af sæsonen og i dag fandt et nyt lavt niveau. Det var jo ren Balotelli! Klubben skylder ham for flere års udmærket og tro tjeneste at arbejde rigtig hårdt for at få ham solgt, så han måske kan få gang i udviklingen og karrieren igen i en anden klub.
    HIC SUNT LEONES

  17. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 26.03.10, 11:39
  2. Optakt: Sønderjyske - FC København, 21/3 2010 kl. 18.00
    By Fagerlund in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 24.03.10, 13:41
  3. Optakt - Kamptråd: F.C. København - OB
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 24.03.09, 10:36
  4. Optakt - kamptråd F.C. København - EfB
    By Fck-Emil in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 20.03.09, 19:24
  5. Optakt: Brøndby-København 9. maj
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 10.05.07, 11:45

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •