Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 136

Emner: Danske hold i Europa 2010/11

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Danske hold i Europa 2010/11

    ›Jeps. Det væsentlige for OB var at undgp PAOK. Jeg tror
    ›Motherwell er en helt fin lodtrækning for OB.

    ›BIF får forhåbentlig mega-slag, som i spillet fuldstændig ud af
    ›banen, så returkampen er inderlig ligegyldig.

    ›Hvis vi kigger på kampen om de direkte pladser i CL, så handler
    ›det i år om Belgien, Rumænien og Skotland.

    ›Alle 4 nationer (incl. Danmark) har 1 hold i gruppespil via CL.
    ›Rumænien har 4 i EL mens Skotland og Belgien har 3. Lodtrækningen
    ›for dem blev:

    ...

    ›Det ligner en tæt tæt kamp om den direkte CL plads. Vi skal være
    ›rigtig skarpe for at beholde pladsen.

    ›ougar

    Vi må heller ikke glemme, at Rumænien skal dividere deres point med seks i år, hvilket Skotland skulle sidste år. Det er immervæk noget der trækker tænder ud hvis ikke mere end et hold eller to præsterer.

    .oO(tænk hvad det ville have betydet, om DK kun havde haft fire hold med i år og sidste år)
    Hejsa
    Elver's Avatar

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Danske hold i Europa 2010/11


    ›Vi må heller ikke glemme, at Rumænien skal dividere deres point
    ›med seks i år, hvilket Skotland skulle sidste år. Det er immervæk
    ›noget der trækker tænder ud hvis ikke mere end et hold eller to
    ›præsterer.



    Desuden så mister Rumænien sit allerbedste år til næste år, hvor de vist fik 11p på kontoen. Jeg frygter mere, at schweizerne kan hente os.

    Basel - Sheriff (seedet)
    Young Boys - Tottenham (useedet)
    Grashoppers - Steaua (useedet)
    Lausanne - Lokomotiv Moskva (useedet)
    Heldigvis ser det ikke alt for godt ud for de to sidste, men Basel kunne godt trække en del point til deres konto, hvis vi ikke kommer med selv i CL. YB giver jeg ikke mange procent, men man skal aldrig sige aldrig. En sejr til dem vil smide os i 3. pulje.
    Sidst redigeret af hz : 06.08.10 kl. 14:27
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,464

    Re: Danske hold i Europa 2010/11

    ›Desuden så mister Rumænien sit allerbedste år til næste år, hvor
    ›de vist fik 11p på kontoen. Jeg frygter mere, at schweizerne kan
    ›hente os.

    ›Heldigvis ser det ikke alt for godt ud for de to sidste, men
    ›Basel kunne godt trække en del point til deres konto, hvis vi
    ›ikke kommer med selv i CL.

    Udover de hold du nævner, er det også værd at bemærke, at Young Boys Bern også er sikker på europæisk gruppespil i år.

    De møder Tottenham i non-champions-kvalen til CL, hvor de må forventes at ryge ud. Men derefter ryger de altså direkte i Europa League, hvis jeg da ikke har misforstået noget.
    Mvh,
    Wilkens
    Wilkens's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Danske hold i Europa 2010/11

    Desuden så mister Rumænien sit allerbedste år til næste år, hvor de vist fik 11p på kontoen. Jeg frygter mere, at schweizerne kan hente os.
    Men det er jo næste år. Det er der lang tid til. Og Schweiz henter os ikke i år. De tager ikke 5 point på os.

    I år er chancen der for at vi kan få direkte kval til CL, og det bliver svært at holde os helt heroppe i lang tid. Så det er først og fremmest i år det handler om. Men du har bestemt ret. På den lange bane er Schweiz nok et af de lande vi skal kæmpe med nærmest hvert år, mens Rumænien fra og med næste år skal starte forfra med opbygning af deres koefficient. Så vi skal naturligvis også håbe på egyptens 7 plager til Schweiz.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Danske hold i Europa 2010/11


    ›Udover de hold du nævner, er det også værd at bemærke, at Young
    ›Boys Bern også er sikker på europæisk gruppespil i år.

    ›De møder Tottenham i non-champions-kvalen til CL, hvor de må
    ›forventes at ryge ud. Men derefter ryger de altså direkte i
    ›Europa League, hvis jeg da ikke har misforstået noget.

    Jeg synes nok, at jeg manglede et hold :-)

    Og du har helt ret i, at de kommer i EL. YB og Basel er på niveau. Hvis jeg ikke husker helt forkert tabte YB mesterskabet i sidste eller næstsidste runde.
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    212

    Danske hold i Europa 2010/11 - 1. opdatering

    Sådan ca 6 uger forsinket kommer her første opdatering på de danske holds gøren og laden i de europæiske turneringer 2010/11. Jeg har droppet ambitionen om at opdatere på hver runde - jeg synes ganske enkelt ikke det giver mening, når så mange af de hold, vi interesserer os for her, først så småt begynder at indtræde i turneringen nu. Det kræver jo ikke alverden at slå op i en avis og læse om Randers' bedrifter i Luxembourg, og derefter sætte et stort fedt 0 ved Danmark..

    De nordiske hold klarer den generelt skidt - i lighed med sidste år - og UEFA havde måske en pointe i at droppe de regionale inddelinger, der især tilgodeså danske, svenske og norske hold. Der var forholdsvist let vej ind i hovedturneringen, når modstanden kom fra Nordirland og Færøerne, men tingene har ændret sig nu. I alt 7 skandinaviske hold er ude allerede, hvoraf flere er faldet som seedede. Ingen dog på så eklatant vis som Randers. Fnys! Lad aldrig mere Danmark komme i nærheden af den fair play plads igen...

    Vi har stadig 12. pladsen!
    Trods nogle lidt ujævne præstationer - med koefficientbrillerne på pisser det mig en smule af, at BIF ikke formåede at vinde i Liechtenstein, mens prisen for årets sløs må gå til Randers: 3 indspillede koefficientpoint mod modstandere fra Luxembourg, Slovenien og den schweiziske 2 division er en mindre katastrofe!
    Dagens lodtrækning giver håb om 2 danske hold i gruppespillet, og det bliver også nødvendigt, hvis vi skal hamle op med de hold, der ligger lige omkring os på denne rangliste. Som det ses, har alle nationer måttet sige farvel til hold i løbet af kvalifikationens første 3 runder, og der er flere hist og her, der hænger i en tynd tråd.
    Vi skal, som de fleste nok er bekendte med, gerne have fat i mindst 13. pladsen, så vi kan liste mesteren af superligaen 2011/12 med direkte i CL, og jeg vil vove at påstå, at det ikke er helt umuligt. Men svært bliver det.
    Alternativt skal vi blive mindst nummer 15, så vi har 2 hold i CL kval ikke bare næste år, men også næste år igen. Det virker lidt mere sandsynligt, og her skal vi især have øjnene rettet mod Schweiz. Den var bare ikke nået til Kronjylland.

    Nå, lad os komme til sagen....

    Situationen på nationsranglisten

    Jeg har valgt, lidt optimistisk, at inkludere Grækenland denne gang. Tabet af Olympiakos var noget af en streg i regningen for grækerne, der nu skal hænge deres hat på Panathinaikos, hvis der for alvor skal hives points hjem. Danmark er ikke så langt fra dem igen, men jeg forventer dog at grækerne holder os fra fadet.

    Nr 11 - Grækenland. Koefficient 28.466, heraf 1.900 i år.
    Grækerne deltager med 5 hold, 4 er tilbage.

    • Panathinaikos er sikret adgang direkte til CL gruppespillet med seedning i pot 3. Bemærk at Grækenland allerede er blevet kreditetet Panathinaikos' bonuspoints.
    • PAOK forsøgte at snige sig i CL af den svære bagvej, men blev stoppet af Ajax - hvor elendigt - og spiller nu som useedet mod Fenerbahce, der også måtte lade livet i CL kvalen.
    • AEK Athen indtræder i turneringen nu og møder som seedet Dundee United.
    • Aris fra Thessaloniki slog knebent Jagiellonia fra Polen, og møder nu som useedet Austra Wien. Ikke helt nem, sådan som de har gjort det på det seneste.
    • Olympiakos røg ud i EL kvalrunde 3 til Maccabi Tel Aviv på udebanemål.

    Det ligner to hold, måske tre, i gruppespillet, og en forsvaring af 12. pladsen. Men noget af en bet for Olympiakos.

    Nr 12 - Danmark. Koefficient 25.750, heraf 1.900 i år.
    Danmark deltager med 5 hold, 2 er ude allerede.

    • De danske mestre - FCK - skal spille mod de norske ditto, Rosenborg BK. Der må forventes masser af negative skriverier om norsk højfjeldsbold, myseost og klipfisk samt kollektivt søvnløse nætter i både København og Trondheim.
    • OB slog bosniske Zrinjski Mostar og møder som seedet nu Motherwell. Det ligner en lidt mere overkommelig modstander end Genoa. Jeg er optimist på fynboernes vegne.
    • BIF slog Buducnost Podgorica. Man er useedet - UEFA kender ganske tydeligt ikke deres egne historiebøger ordentligt, når den slags kan forekomme - og får fornøjelsen af Sporting Lissabon, der passende kan købe pendlerkort til TAP-flyet mod Danmark.
    • FCN røg ud i første forsøg mod førnævnete Sporting.
    • Fair play misfosteret Randers - fornemmes det at jeg er bitter? - lykkedes at kuldsejle mod et schweizisk andenrangshold. Al snak om fremgang i Suppen bør forstumme brat

    Med al mulig form for antijinx, vil jeg mene at både vi og OB er favoritter til at gå videre til gruppespil, således at Danmark kan have to hold med, hvoraf et i CL. Det ville bår' være dæjlig!

    Nr 13 - Rumænien. Koefficient 24.158, heraf 1.500 i år
    Rumænien har hele 6 deltagere, 5 er tilbage.
    • Cluj er sikret adgang direkte til CL som mestre. Seedning i nederste pot. De 4 bonuspoint er allerede krediteret på kontoen, så dem skal vi ikke bekymre os mere om.
    • Unirea røg ud til Zenit i Non-champions kval'en. Møder nu i EL kvalen som seedet HNK Hajduk Split, der netop har gjort det af med Dinamo Bukarest.
    • Vaslui starter deres europæiske eventyr som useedet mod franske Lille.
    • Steaua træder ligeledes ind i EL nu, og møder som seedet Grasshoppers. En herlig win-win situation for Danmark.
    • Timisoara balancerede på kanten af en fiasko hjemme mod finske Mypa, men en overtidsscoring sendte dem videre i turneringen, hvor Manchester City nu venter.
    • Dinamo Bukarest fik som skrevet klø af Hajduk Split. Ud med dem.

    Det ligner 2 hold i EL gruppespillet foruden Cluj i CL. Jeg har svært ved at se Danmark holde rumænerne stangen over en hel sæson. Omvendt er de slet ikke, hvad de har været, og personligt har jeg svært ved at se Cluj hente mange pinde i CL.

    Nr 14 - Belgien. Koefficient 23.600, heraf 1.200 i år
    Belgien deltager med 5 hold, 4 er tilbage.
    • Anderlecht møder som seedet Partizan i CL playoff. Den bliver ikke nem, men belgierne må være favoritter. Lige nøjagtigt seedet i pot 3 i CL i tilfælde af avancement - af samme årsag er de også interessante at følge, såfremt vi slår Rosenborg.
    • Gent fik tæsk af Dinamo Kiev i Non-champions kval'en og møder nu som useedet Feyenoord i et Benelux-lokalopgør.
    • Club Brugge træder ind i EL nu, og møder som seedet Dinamo Minsk. Det kan godt blive en ubehagelig overraskelse, som jeg dog tror de erfarne belgiere klarer.
    • Racing Genk bankede finske Inter Turku og møder som useedet nu FC Porto. Den klarer de næppe.
    • Cercle Brügge var tæt på at ryge ud til TPS Turku allerede i forrige runde, inden de torsdag røg ud på Cypern. Dét er set før..

    Det ligner, at den gamle garde Anderlecht og Club Brügge skal holde fanerne højt. Gent og Genk har næppe det store at byde ind med.

    Nr 15 - Skotland. Koefficient 23.241, heraf 1.700 i år
    Skotland har 5 deltagere med, 4 er tilbage.

    • Rangers er med på en fribillet til CL, men det er sidste gang i mange år, at skotterne får den luksus. Seedet i pot 3.
    • Celtic fik høvl af Braga i Non-champions kval, og møder nu som seedet Utrecht i EL kval.
    • Dundee United indtræder nu i EL, og møder som useedet AEK Athen. Den klarer de næppe.
    • Motherwell slog Aalesund uden store dikkedarer, og møder nu som useedet OB, ikke så meget at snakke om her.
    • Hibernians røg ud til Maribor fra Slovenien.

    Jeg har ikke megen fidus til skotsk fodbold i disse år, men mon ikke Celtic får sneget sig med i EL. OB skal død og pine slå Motherwell...

    Nr 16 - Schweiz. Koefficient 20.300, heraf 1.300 i år
    Schweiz deltager med 5 hold, 4 er stadig med.

    • Basel fik dark hors'en Sheriff Tiraspol i CL kval'en. Jeg er spændt på, om de virkeligt er så skræmmende, som det påstås.
    • Young Boys overraskede ved at slå Fenerbahce ud af Non-champions kvalen. Nu venter Tottenham som sidste forhindring. Den bliver svær.
    • Grasshoppers lægger ud med et møde mod Steaua - det ligner en kort fornøjelse for schweizerne.
    • Det skræmmende storhold Lausanne møder Lokomotiv Moskva efter sejr over Randers. Mon ikke det bliver hertil og ikke længere?
    • Luzern røg ud til Utrecht.

    Et hold i CL og et i EL - det ligner outcome for Schweiz i år. De er dog tilpas langt efter os, at 15 pladsen burde blive en formalitet for os, især hvis FC viser Rosenborg, hvor skabet skal stå..

    Næste update er betinget af udfaldet af en kamp i en Park om nogle uger. Hvor ville det dog være til den ultimative fodboldorgasme at spille sig i CL på bekostning af Rosenborg. Det mosatte udfald tør jeg end ikke overveje.

    KOM NU FC!!!


  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Danske hold i Europa 2010/11 - 1. opdatering

    Nr 13 - Rumænien. Koefficient 24.158, heraf 1.500 i år
    ›Rumænien har hele 6 deltagere, 5 er tilbage.
    ...
    ›Det ligner 2 hold i EL gruppespillet foruden Cluj i CL. Jeg har
    ›svært ved at se Danmark holde rumænerne stangen over en hel
    ›sæson. Omvendt er de slet ikke, hvad de har været, og personligt
    ›har jeg svært ved at se Cluj hente mange pinde i CL.


    Først og fremmest fantastisk arbejde som altid. En fornøjelse at der er nogen, der gider dette møgsomme arbejde. :)

    Jeg vil blot lige indskyde, at du skal huske, at Rumæniens point skal divideres med 6 hold i denne sæson, hvilket gør DK's forsvar mod Rumænien lidt lettere. Meget afhænger vel af om Steaua besejrer Grasshoppers eller ej og som FCK kommer i CL gruppespillet eller ej.

    // Martin

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #53
    Grief er offline I'm making a statement
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    18

    Re: Danske hold i Europa 2010/11 - 1. opdatering

    ›mens prisen for årets sløs må gå til Randers: 3
    ›indspillede koefficientpoint mod modstandere fra Luxembourg,
    ›Slovenien og den schweiziske 2 division er en mindre katastrofe!

    Nuvel det er en stor skuffelse at Randers ikke slog Lausanne, men du er lidt hård ved de gæve kronjyder.
    3 indsamlede point er da ingen katastrofe. Sidste år skaffede OB os blot 2,5 point, selvom de gjorde det "bedre" ved knebent at ryge ud til Genoa i playoff-runden. For ikke at nævne Aab der hjembragte imponerende 0,5 til danmark...

    Lad os samtidig ikke glemme, at vores og OBs pointhøst blot ligger på 1,5 point. Vi skal nok bidrage positivt, men kokser OB mod skotterne koster de danmark endnu mere en randers for denne sæson.

    Ellers glimrende analyse som altid :)

  12. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    216

    Re: Danske hold i Europa 2010/11

    Jeg er forvirret.
    Jeg sad og kiggede på den nye hjemmeside for superligaen og når man kigger på stillingen LINK kan man se at vi har 2 hold med i CL. Men har man ikke hele tiden læst at vi kun havde 1, eller har jeg overset et eller andet...?

    Samtidig hvis man kigger på haslunds side omkring europa bold LINK kan man også se at vi har 2 hold.

    Så nu kunne det være fedt hvis det lige kunne komme på plads at vi har 2 CL pladser i år...?
    _____

    MvH

    Don Braun

    Det kan godt være jeg har farvede briller på, men tilgængæld er jeg da ikke blind.
    Don_Braun's Avatar

  13. #55
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Danske hold i Europa 2010/11

    ›Jeg er forvirret.
    ›Jeg sad og kiggede på den nye hjemmeside for superligaen og når

    ›Samtidig hvis man kigger på haslunds side omkring europa bold
    ›LINK
    kan man også se at vi har 2 hold.

    ›Så nu kunne det være fedt hvis det lige kunne komme på plads at
    ›vi har 2 CL pladser i år...?

    Jeg har tidligere været uheldig med at klarlægge forhold, men prøver alligevel igen:

    Jf. http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/...ccess2010.html
    vil Danmark i denne sæson have en mester som træder ind i 3.runde af Champions League kvalifikationen (Champions-road) og en andenplads der træder ind i 2.runde af Champions League kvalifikationen (Non Champions-road).

    Dette er sket som følge at af titelholderpladsen ikke er blevet aktuel, idet Inter har kvalificeret sig gennem deres placering i den Italienske liga.

    Once again...correct me if I'm wrong!

    Mvh. Steffen

    EDIT: Okay, jeg var træt i går åbenbart! Ovenstående vedrører den europæiske sæson som er i gang og viser bare at mestrene (FC København) først træder ind i 3. runde! Det viser altså ikke noget omkring den europæiske sæson, som vi spiller om i denne sæson af Superligaen!

    Jeg kan ikke finde nogen acces-list for 2011/2012...nogen der ved hvor der er sådan én? burde den ikke være tilgængelig jf. UEFA's regler om at man inden sæsonsstart skal vide hvad man spiller om?
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 10.08.10 kl. 08:00

  14. #56
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    42

    Re: Danske hold i Europa 2010/11

    ››Jeg er forvirret.
    ››Jeg sad og kiggede på den nye hjemmeside for superligaen og når
    ››
    ››Samtidig hvis man kigger på haslunds side omkring europa bold
    ››LINK
    kan man også se at vi har 2 hold.
    ››
    ››Så nu kunne det være fedt hvis det lige kunne komme på plads at
    ››vi har 2 CL pladser i år...?

    ›Jeg har tidligere været uheldig med at klarlægge forhold, men
    ›prøver alligevel igen:

    ›Jf. http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/...ccess2010.html
    ›vil Danmark i denne sæson have en mester som træder ind i 3.runde
    ›af Champions League kvalifikationen (Champions-road) og en
    ›andenplads der træder ind i 2.runde af Champions League
    ›kvalifikationen (Non Champions-road).

    ›Dette er sket som følge at af titelholderpladsen ikke er blevet
    ›aktuel, idet Inter har kvalificeret sig gennem deres placering i
    ›den Italienske liga.

    ›Once again...correct me if I'm wrong!

    ›Mvh. Steffen

    Ikke helt korrekt men ikke langt fra :-)

    Danmark landede på 15. pladsen i 2009/10 sæsonen og 15. pladsen giver 2 pladser i CL. I den igangværende superliga spiller vi således om 2 pladser. Tidligere har DK ligget dårligere end nr. 15 og kun haft en plads i CL. Nu kæmper vi om at få flere point til DK så vi kan komme op på 12. pladsen, så mesterholdet er direkte kvalificeret (herefter er det kun nr. 2 som skal kvalificere sig blandt andre ikke-mestre). Hvis de regerende CL-mestre er direkte kvalificeret via placering i egen liga, kan DK nøjes med 13. pladsen. Pt. ligger vi nr. 12

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    hz

  16. #57
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    212

    Re: Danske hold i Europa 2010/11 - 1. opdatering

    ›Nuvel det er en stor skuffelse at Randers ikke slog Lausanne, men
    ›du er lidt hård ved de gæve kronjyder.
    ›3 indsamlede point er da ingen katastrofe. Sidste år skaffede OB
    ›os blot 2,5 point, selvom de gjorde det "bedre" ved
    ›knebent at ryge ud til Genoa i playoff-runden. For ikke at nævne
    ›Aab der hjembragte imponerende 0,5 til danmark...

    ›Lad os samtidig ikke glemme, at vores og OBs pointhøst blot
    ›ligger på 1,5 point. Vi skal nok bidrage positivt, men kokser OB
    ›mod skotterne koster de danmark endnu mere en randers for denne
    ›sæson.

    ›Ellers glimrende analyse som altid :)

    Jeg vil nu mene, at der er stor forskel på at ryge ud til et Serie A hold og et hold fra den Schweiziske 2. division. Faktum er at Randers over 6 kampe som seedet kun hentede 3 points til Danmark.
    OB og FCK har hver spillet 2 kampe YTD - hvordan de skulle kunne skaffe mere end Randers' 3 points er mig et meget godt spørgsmål! :-)

    Og ja, AABs præstation sidste år var en skændsel. Men det fik de også at høre for.

    Det korte af det lange er, at Randers leverede en fornærmende indsats i Europa i år - og det kan ikke understreges nok.

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    129

    Re: Danske hold i Europa 2010/11 - 1. opdatering

    Er det rigtigt set at hvis danmark ender på en fairplay plads også i denne omgang, kan vi ende med at sende halvdelen af superligaen i europa altså 6hold?

    Så er det vel snart tid til at snakke om at udvide superligaen :)

  19. #59
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Danske hold i Europa 2010/11 - 1. opdatering

    ›Er det rigtigt set at hvis danmark ender på en fairplay plads også i denne omgang, kan vi ende med at sende halvdelen af superligaen i europa altså 6hold?

    Så er det vel snart tid til at snakke om at udvide superligaen :)
    Jeps. Så længe vi holder 15. pladsen, så har vi 5 hold kvalificeret til Europa. Og en fair-play plads vil betyde at halvdelen af superligaen skal spille europæisk.

    Det er så også se "slemt" det bliver. Man skal op på 9. pladsen på ranglisten, før der er 6 hold kvalificeret - der når vi jo næppe op sådan lige med det samme.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #60
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Danske hold i Europa 2010/11 - 1. opdatering

    Nr 16 - Schweiz. Koefficient 20.300, heraf 1.300 i år
    ›Schweiz deltager med 5 hold, 4 er stadig med.

    • Basel fik dark hors'en Sheriff Tiraspol i CL kval'en. Jeg er
      ›spændt på, om de virkeligt er så skræmmende, som det påstås.
    • Young Boys overraskede ved at slå Fenerbahce ud af
      ›Non-champions kvalen. Nu venter Tottenham som sidste forhindring.
      ›Den bliver svær.
    • Grasshoppers lægger ud med et møde mod Steaua - det ligner en
      ›kort fornøjelse for schweizerne.
    • Det skræmmende storhold Lausanne møder Lokomotiv Moskva efter
      ›sejr over Randers. Mon ikke det bliver hertil og ikke længere?
    • Luzern røg ud til Utrecht.

    Måske ikke det mest relevante, men både Basel og Young Boys tabte begge hjemme i går i den lokale Superliga. Enten et udtryk for at bredden er blevet større eller toppen svagere.

    Man kan da håbe at de fortsætter stilen i Europa :-)
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Følger du andre danske hold i Europa?
    By Benjamin19 in forum De lange linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 06.08.10, 08:12
  2. Danske hold i Europa 2009/10
    By Elver in forum De lange linier
    Svar: 176
    Sidste Meddelelse: 18.12.09, 15:42
  3. Danske hold i Europa 2008/09
    By Cambiasso in forum De lange linier
    Svar: 278
    Sidste Meddelelse: 25.05.09, 20:41
  4. Danske hold i Europa 2007/2008
    By ottesen in forum De lange linier
    Svar: 240
    Sidste Meddelelse: 06.07.08, 20:46
  5. Danske hold i europa 2006/2007
    By ottesen in forum De lange linier
    Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 19.04.07, 12:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •