Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 46

Emner: F.C. København køber Kim Christensen i IFK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    F.C. København køber Kim Christensen i IFK

    FCK lejer vraget VM-målmand

    Denne her havde jeg under ingen omstændigheder set komme. Ifølge politiken er FCK ved at leje Kim Christensen i IFK. Det MÅ vel betyde et salg af Jesper C.

    Edit: Dybt nede i transfertråden står det også, men det fortjener sin egen tråd.
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    57

    Re: Rygte: FCK lejer Kim Christensen i IFK

    Det kan kun betyde at Christiansen er på vej væk, hvad skulle man ellers med en 30 årig tredje målmand?

    Ellers ville man vel forhåbentlig gå efter en yngre version til at tage den plads
    Claudemir, du er ikke mindre end fantastisk!

    FC København - Manchester United 1-0 73 min:
    > Marcus Allbäck <

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Rygte: FCK lejer Kim Christensen i IFK

    ›Det kan kun betyde at Christiansen er på vej væk, hvad skulle man
    ›ellers med en 30 årig tredje målmand?

    ›Ellers ville man vel forhåbentlig gå efter en yngre version til
    ›at tage den plads

    At gå efter at have både Wiland og Kim C virker som herligt høj cigarføring. I transfertråden spekuleres der i, at det skulle være en kontrakt på 3 1/2 år. I så fald er det jo nok også bye bye til Frederik Vang. Men lad os se om der er hold i det.

    Edit: Og det blev det så *peger på fck.dk*
    Sidst redigeret af +Christoffer+ : 15.06.10 kl. 15:02
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    57

    Re: Rygte: FCK lejer Kim Christensen i IFK

    Det blev så en permanent kontrakt på 3½ år, hvilket definitivt må sende Christiansen eller Wiland til udlandet, og her hælder de fleste vist til Christiansen, Stååle inklusiv.

    Vil de beholde alle 3, må det jo anses som vanvid :) Men helt klart fint nok som anden målmanden til en af de to andre.

    Det virker som om de er faldet for hans karakteregenskaber, hvilket også er positivt at have i truppen, lad os håbe at lønningsposen er lav og humøret er højt :)
    Claudemir, du er ikke mindre end fantastisk!

    FC København - Manchester United 1-0 73 min:
    > Marcus Allbäck <

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Rygte: FCK lejer Kim Christensen i IFK

    ›Det blev så en permanent kontrakt på 3½ år, hvilket definitivt må
    ›sende Christiansen eller Wiland til udlandet, og her hælder de
    ›fleste vist til Christiansen, Stååle inklusiv.

    Mon ikke der ligger en aftale om et salg af Jesper C klar, så det kan offentliggøres efter VM?
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Rygte: FCK lejer Kim Christensen i IFK

    han er en god målmand, men jeg har svært ved at se ræson i det.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Rygte: FCK lejer Kim Christensen i IFK

    Eneste positive jeg kan se, er at (medmindre både JC og Truckeren sælges) det må betyde, at der er lidt penge at gøre godt med til holdet... ellers er det rimeligt mærkværdigt...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    peb

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    2,352

    Re: Rygte: FCK lejer Kim Christensen i IFK

    Allerede da han spillede i Farum/FCN så jeg ham som et stort aktiv - og jeg mener at de gjorde et scoop da de hentede ham i NFA (nu LFA)

    Han har en god udstråling og kan finde ud af at kommunikere med sit forsvar. I Göteborg løftede han sit spil op på et endnu højere niveau hvor han har haft nogle yderst stabile perioder. Som gardering for Wiland er Kim Christensen nok en af de mest optimale signinger at lave efter min mening.

    Godt køb!
    Forza FCK

    1993, 2001, 2003, 2004, 2006, 2007, 2009, 2010, 2011, 2013, 2016, 2017, 2019 - Fucking miles away! Bye bye BIF


  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Rygte: FCK lejer Kim Christensen i IFK

    Det var da et indkøb med en masse signalværdi og ikke mindst kvalitet :)

    Jeg tror, som mange andre, at det betyder at Jesper skifter klub inden længe..

    Men Kim Christensen kan næppe have været helt billig - Kender ikke hans kontrakt forhold i IFK, men han var da en af de vigtigste spillere for holdet derovre.. Så det må jo betyde, at man er villig og har mulighed for at smide den rette portion penge efter de spillere, som man ønsker til klubben.. Ellers havde man forhåbentlig valgt at holde lidt igen og bruge pengene, hvor vi mangler spillere mest..

    Idag er det lækkert at være FCK fan, og vi kan alle sætte os godt til rette i stolene og afvente de nye spilleres ankomst til klubben. Jeg synes at det begynder at dufte lidt af en kommende succes, hvis CV kan holde den gående hen over sommeren.. Det kommer nok også til at blive en sommer, hvor vi alle sammen kommer til at sidde herinde og veje de forskellige nye indkøb, fremfor de sidste år transfervinduer, som har været en sørgelig omgang..

    Et stort velkommen til klubben til Kim Christensen herfra, og samtidig et forsinket velkommen til Søren Frederiksen.. :)

    Stort 5 tal fra mig til CV :)

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Rygte: FCK lejer Kim Christensen i IFK

    Jeg har godt nok svært ved at se, at det skulle være væsentlig mere holdbart at have Christensen og Wiland i truppen fremfor Christiansen og Wiland (eller Christensen, Christiansen og Wiland for den sags skyld). Kim Christensen er en rigtig god målmand, og han gider nok heller ikke varme bænk på ubestemt tid.

    Når det er sagt, så er det jo altid rart med kvalificerede afløsere.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    244

    Re: Rygte: FCK lejer Kim Christensen i IFK

    Cool. Jeg ser ham som en rigtig god keeper, også derfor han er inde i landsholdsvarmen, men tvivler desværre på det blir' til meget spilletid, så hæftede mig meget ved "vraget keeper" til FCK. Håber da ikke Kim C regner med at blive fast mand, for så blir' han godt og grundigt skuffet!
    FC. KØBENHAVN - MANCHESTER UNITED
    1 - 0
    73' MARCUS ALLBÄCK

    Den største dag i dansk fodbold i meget lang tid:
    http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Sup.../23/111233.htm

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: Rygte: FCK lejer Kim Christensen i IFK

    ›Jeg har godt nok svært ved at se, at det skulle være væsentlig
    ›mere holdbart at have Christensen og Wiland i truppen fremfor
    ›Christiansen og Wiland (eller Christensen, Christiansen og Wiland
    ›for den sags skyld). Kim Christensen er en rigtig god målmand, og
    ›han gider nok heller ikke varme bænk på ubestemt tid.

    Om ikke andet kan Kim vel acceptere at sidde på bænken en sæsons tid. Det er nok mere, end vi kunne få Jesper eller Wiland til.

    - Der er minimum to gode spillere til hver plads her i klubben, og jeg er godt klar over at det bliver en stor udfordring for mig at komme tilbage til Danmark og få spilletid i København. Jeg er helt sikker på at jeg får rigtig god sparring til træning, og jeg drømmer selvfølgelig om at komme til at spille i PARKEN. Jeg har altid kunne lide udfordringer, og det er blandt andet derfor jeg nu bliver FCK’er, slutter 30-årige Kim Christensen
    Desuden ved han, hvad han går indtil, hvorimod Jesper mere blev fanget i situationen, da Wiland blev hentet.
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    234

    Virker meget underligt at have 3 landsholdsmålmænd i truppen

    Med mindre mindst én er på vej ud i det kommende transfervindue. Og her tænker jeg naturligvis på Jesper Christiansen, men det er da lidt gambling, såfremt der ikke er en kontrakt i pipeline for vores 3. målmand ved dette VM.

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Rygte: FCK lejer Kim Christensen i IFK

    ›Jeg har godt nok svært ved at se, at det skulle være væsentlig
    ›mere holdbart at have Christensen og Wiland i truppen fremfor
    ›Christiansen og Wiland (eller Christensen, Christiansen og Wiland
    ›for den sags skyld). Kim Christensen er en rigtig god målmand, og
    ›han gider nok heller ikke varme bænk på ubestemt tid.

    ›Når det er sagt, så er det jo altid rart med kvalificerede afløsere.

    Det handler jo nok om, at Jesper ikke ønsker at sidde på bænken. Kim har nok opgivet landsholdet og vender hjem til bænken + en god løn eller også har han et naivt håb om, at slå Wiland af,

    Under alle omstændigheder godt arbejde af JC (hvis Jesper eller Wiland smutter) og velkommen til Kim.

    Og lad os så få nogle forstærkninger til midten.

    Men Daniel Jensen og Jon Dahl skal nok lige spille VM færdigt inden de skriver under med os. Så 1-2 uger endnu, så kommer forstærkningerne

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    235

    Re: F.C. København køber Kim Christensen i IFK

    Kan ikke se hvorfor Kim Christensen ikke skulle kunne slå Willand af. Ligesom jeg heller ikke kunne se hvorfor Willand ikke skulle have kunnet slået Jesper C af.

    Jeg husker som KC som en meget dygtig keeper.

    mvh
    Dansk Liga med 16. hold!

    Krohn-Dehli, Duncan, Randrup, Jallow, Vilfort, Faxe, Eggen beviser at BIF har, og altid har haft, DKs smukkeste hold

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 25.05.05, 13:57
  2. Karakterer IFK Göteborg-FC København
    By Ace in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 13.11.04, 19:04
  3. IFK Göteborg - F.C. København - updates her!
    By HM in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 11.11.04, 23:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •