Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 335

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

  1. #1
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Jeg tør godt at sige, at turbulens ombord på fly, pisser mig af - faktisk en hel del!

    http://www.rejser.net/flyvesikkerhed/turbulens.shtml

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    837

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, at jeg i en alder pænt over de 31 år nu pludselig skal til at være nervøs over en mundtlig eksamen?

    For Guds skyld! Det kan da godt være det er lidt længe siden sidst, men er det ikke lidt ligesom at cykle?

    Jeg harmes over mig selv!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig vildt af DELS at skulle være ening med Ole Hyltoft, DELS at anledningen er nedlæggelsen af P2. Det er jo fuldkommen sindssygt at droppe ægte public service til fordel for yderlige overfladisk og poppet æterudfyldning.

    Er der brug for den klassiske musik? Ja - på samme måde som der er brug for krævende litteratur, krævende kunst og begavet samtale. Der er simpelthen brug for at så mange som muligt eksponeres for stimuli, der sætter gang i hjernen. Der er mere end nok af de intellektuelt set tomme kalorier allerede.

    Men hvad ka man osse ellers vente sig af en tid, der hylder den flade folkelighed og hader smagsdommernes ekspertise?
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af når folk, som jeg oplevede i dag, parkerer deres bil i vaskehallen, og DEREFTER går ind og køber deres vask, så kan vi andre der har pli nok til at gøre det omvendt, pænt vente til egonarren har været inde i butikken, stå i kø, købe vasken og lalle ud igen for at starte vasken, noget der tager ca. samme tid som det ville ha taget mig at vaske.. ARRGH.

    Eneste trøst var at jeg fik fortalt ham hvor dårlig stil han udvister!!
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,701

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Kystbanen!
    Idag kun 30 min forsinket!
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Influenza...i juni måned i 20 graders varme.

    Mand, hvor belastende..
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    At man ikke kan få lov til at hade studenternes vogntur, huer og alt det andet gøjl de har kørende, uden at få smidt i hovedet at man jo bare er misundelig!

    Tillykke med jeres huer, det er flot at i har klaret, og overlevet, 3 år med druk og hor, men fuck nu af med jeres vognture, plz.....!

  13. De følgende 13 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af...
    ...at de nyopsatte skærme i S-togene som hidtil har været ledsaget af absolut ingen lyd, medmindre man tunede ind på en bestemt frekvens, nu i stedet er gået over til at vise diverse indslag for FULDT opskruet lydstyrke, så man ikke har muligheden for at slumre hen i kupéen. Eller jo, det har man da, men 30 sekunder senere har man så også alle tiders mulighed for at vågne til en brølende Henrik FECKING Boserup, der underholder passagererne med at panere nogle hornfisk. Hvad i hele hule helvede skal det til for, og kan I SÅ se at få lavet flere hvilekupéer, for behovet derfor er allerede så presserende, at det var umuligt at få en plads i morges, forventeligt netop af ovennævnte grund. FDFFFS DPMA!!!1 :@
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.


  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    jeg ved ikke om det som sådan pisser mig af, men jeg kunne ikke lige finde en anden passende tråd at smide det i, og da blodtrykket alligevel stiger lidt når det sker, så er denne nok mest passende.

    Men det pisser mig (lidt) af, når (især) journalister overdriver en given situation uden at sætte tingene i det rette perspektiv. For eksempel når de med sensation i stemmen siger at "Brasilien har ikke vundet VM siden 2002 - det er lang tid siden". Jo vist er det 8 år siden, men hvor mange VM-slutrunder er der egentlig spillet siden 2002? Eller "Danmark er aldrig blevet slået ud af gruppespillet ved VM før nu". Nej, men vi har altså også kun deltaget i alt 4 gange. Den er også udbredt i de første runder af forårsturneringen hvor et hold, der måske vandt sin sidste kamp i november det forrige år, "ikke har vundet en turneringskamp i snart 5 måneder".


  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, at vi allerede i kvartfinalen skal sige farvel til enten Tyskland eller Argentina!
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    67

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Denne artikel pisser mig gevaldigt af: Danskere trodser rygeloven

    Det pisser mig ikke decideret af, at hver femte restaurant eller værtshus overtræder rygeloven. Det er, ironisk nok, i samme procentvise fordeling som antal rygere/ikke-rygere i Danmark.

    Nej, det er nationens debat omkring artiklen, rygere og rygeloven der pisser mig gevaldigt af. Selvfølgelig er der ingen der tvinger mig til at læse debatten, og jeg ved da i forvejen, at der findes et utal af proller og smårabiate mennesker i debatten på nationen. Jeg læste holdningerne på første side, og jeg må indrømme, at jeg alligevel blev temmelig chokeret!

    Konklusionen er nu, baseret på enig-klik og antallet af debattører der er for/imod, at:

    - Det er børnehaveargumentation at mene, at en ryger der er gået ind i et busskur fyldt med ikke-rygere, skal vise hensyn og ryge udenfor fordi de andre ikke bryder sig om det. Til gengæld er det på ingen måde en 4-årigs argumentation, når man bagefter skriver at "man bare kan fise ud af skuret", idet at "der ikke er nogle der har dikteret, at man ikke må tænde en smøg her - så det er jeg i min fulde ret til at gøre".

    - Rygere skaber arbejdspladser. De smider cigaretskodder på gaden, og det skal vi jo have kommunen (see the resemblance?) til at rydde op efter os.

    - Passiv røg har ingen indflydelse på astmatikere, og kommer der en henvisning til en undersøgelse der påstår andet, så er det ikke en "videnskabelig undersøgelse", men tilgengæld bare en interesseorganisation, der vil i lommerne på staten, for at konkludere at passiv rygning er mere skadeligt på astmatikere.

    Nej, hvor kan det dog pisse mig af, at læse den modstand, som de stakkels ikke-rygere får i den debat! Hvordan kan man få så meget positiv feedback for at skrive diverse nonsens?

    Mvh

    Yodtam


  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, at en flaske efterladt i solen skaber denne reaktion fra det lokale politi: http://ekstrabladet.dk/112/article1369907.ece

    Citat:
    Vi fik en melding klokken 15.50 om en meget udspilet halvanden liters sodavandsflaske med et hvidt indhold, der lå i solen


    Ja, gad vide hvorfor.

    Kegler. Yd en ordentlig service, og lad spritterne om at samle flaskepant!

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #13
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Ham der slår græs uden for mit kontor lige nu. Danm, det er vel mest af alt en traktor du kører på og den larmer seriøst meget. Bliv nu færdig, men det gør du ikke for græsplænen er større end en fodboldbane så det bliver 1 times spildt arbejde i dag. Det pisser mig af

    (på den anden side kan jeg så surfe lidt på nettet - men alligevel, fuck det larmer!)

    MCN

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    At blive vækket kl. 6.30 af amoklarmende håndværkere, som borer i murværket som sindssyge og naturligvis lige uden for mit soveværelse. Heldigvis er de i gang på 4 time nu, så hovedpinen er lige til Guinness Rekordbog. Jeg ville sådan set foretrække at blive bundet til et eller andet, mens en vuvuzelahær gik fuldkommen kok-amok med deres truthorn.
    Nå, men så er dagen jo i gang og den står i øvrigt på familiebesøg, så det er jo bare pragtfuldt *googler "cyanidpiller + takeaway"*
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2009
    Indlæg
    42

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    DPMA, at Centofanti ikke blogger mere på bold.dk.
    Det var fantastisk underholdende og læse hans blog´s..

    Men sådan går det, desværre når enkelte mider skal tærske langhalm på alt!


    Krofatteren (der mangler vm bold i tv) :)

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •