Side 10 af 23 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 335

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

  1. #136
    alsvik Slettet

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›DPMA at det officielle Danmark ikke anerkender B-mennesker og
    ›konsekvent skal lave aftaler med disse (læs: mig) klokken
    ›før-fanden-får-sko-på (altså før kl. 10)

    Det når nye højder når børnehaven indfører 'mødetid' for mit 4 årige barn. Det er nu tredje gang på 2 uger jeg skal høre på pædagog, klædt i jordfarvet tøj med pang-rødt halstørklæde og ruskindsstøvler:

    'Nå da da, der er nok nogen som har sovet længe (råbt ud i hele fællesstuen)
    Var det far der ikke hørte vækkeuret? (henvendt til min datter)
    I skal altså være her kl 9 - senest. Ellers kan vi ikke planlægge dagen (sagt surt og fornærmet til mig, henover hovedet på min datter - kl 9:10)


  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    DPMA at det officielle Danmark ikke anerkender B-mennesker og konsekvent skal lave aftaler med disse (læs: mig) klokken før-fanden-får-sko-på (altså før kl. 10)
    Jeg har en god veninde, der brokkede sig over det gennem hele sin studietid. Et af hendes mange projekter er nu, at forsøge at gøre noget ved det :-)

    http://www.b-samfund.dk/

    Hun vil meget gerne indføre et mere fleksibelt samfund, hvor alt ikke er tilrettelagt efter A-mennesker. Dvs. f.eks. børnepasning, åbningstider i den offentlige forvaltning osv.

    Hun er en fremadstormende pige, med ben i næsen, så det skal hun nok få lidt fokus på. Så du er ikke den eneste, der undrer dig over det.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    726

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    1. Det undrer mig ikke at

  5. #139
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Jeg har en god veninde, der brokkede sig over det gennem hele sin
    ›studietid. Et af hendes mange projekter er nu, at forsøge at gøre
    ›noget ved det :-)

    http://www.b-samfund.dk/

    ›Hun vil meget gerne indføre et mere fleksibelt samfund, hvor alt
    ›ikke er tilrettelagt efter A-mennesker. Dvs. f.eks. børnepasning,
    ݌bningstider i den offentlige forvaltning osv.

    ›Hun er en fremadstormende pige, med ben i næsen, så det skal hun
    ›nok få lidt fokus på. Så du er ikke den eneste, der undrer dig
    ›over det.

    ›ougar

    Så er man vel nødsaget til, at ansætte B-mennesker i disse stillinger? For hvordan pokker skal man kunne få et A-menneske til, at møde kl. 10-18, når man har været oppe kl. 5.30 :-)
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #140
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, når diverse elektroniske sager, ikke kan finde ud af at vise batteriniveau ordenligt.

    Jeg tog en tur med 1 stk. hund i skoven i dag, og ville grundet det fine vejr lige hive kameraet med. Jeg tænder kameraet derhjemme og kigger på levetiden. Fuldt batteri! Jeg pakker skidtet og trasker mod skoven. Ved ankomst til skoven ville jeg så tage et billede, så jeg tænder atter engang op i skidtet, og kan igen konstatere, at der er fuld batterilevetid på kameraet. Så knipser man 4 billeder, hvorefter kameraet fortæller mig, at jeg bør skifte batteri, hvorefter det slukker.

    Hvis ikke jeg vidste bedre, ville jeg tro at kameraet bare var flabet. Men kæft, hvor er det dog irriterende, at man ikke kan regne med hvad indikatoren på skærmen viser. Dette gælder alt fra kameraer, mobiltelefoner og laptops. LAV DET NU ORDENLIGT.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #141
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    "En".

    Når diverse rapportere, kommentatorer og andet godtfolk omtaler spillere som "en xxx". Altså f.eks; "Så kan vi skifte en TK ud for en William Kvist". Eller; "en Ove Christensen er utroligt god til at sætte sit hold op, så en Søren Berg kan volde en Zanka eller en Anton problemer".

    Mange begår denne synd, men især en Lyvetime er slem til det.

    SÅ HOLD DOG EN KÆFT!


    EDIT: Dette gælder naturligvis ikke for shouts i 1 skakt. Men det er li'ssom noget (helt) andet.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar


  10. #142
    Snavs Slettet

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Jeg er ikke klar over, om denne her hører til her eller et andet sted. Men det forarger mig, at Island viser så lidt respekt for EM-turneringen, de andre hold i gruppen samt fodbolden som helhed, som de gør i kampen mod Portugal på tirsdag.

    Island er kommer skidt fra start, derfor har de valgt at satse på deres U21-hold på tirsdag, og derfor er 7 spillere fra Islands normale trup ikke med i A-holdets kamp.

    Det er så sørgelig en indstilling, at jeg håber det bliver straffet. Deres landstræner er enig, og har mere eller mindre sagt op.

    Men så kan man sige, at det pisser mig af, hvis man bare kan gøre sådan, og så har det ingen konsekvenser. Togo må undre sig.

    http://www.bold.dk/nyt/Island-satser...-A-landsholdet

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #143
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Folk der ikke fjerner den tomme toiletrulle:

    Det både pisser mig af og undre mig.

    Specielt når der i nærhenden er nye ruller toiletpapir.



  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #144
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, når folk byder mig på en Cola, for derefter at gi' mig en Pepsi, Frem, Harboe eller et andet mærke. I min verden findes der kun én slags Cola, hvilket er Coca-Cola. Plz fat, at Pepsi ikke er Cola, MEN blot en Pepsi.

  15. De følgende 15 brugere er enige:

  16. #145
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    726

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Når nu vi er ved cola og andre sukkerholdige drikke

    Det pisser mig i den grad af når folk tilbyder mig sodavand til maden. Det passer ikke sammen!!!! Specielt hvis der "til lejligheden" er spenderet så hatten passer i cocacola produkter og bordet flyder med 1,5 liters plastik. Og så har de haft nerverne til at købe en papvin eller det der er værre til 30 kroner til os der ikke drikker det sukkerholdige lort!!!

  17. #146
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,701

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Når nu vi er ved cola og andre sukkerholdige drikke

    ›Det pisser mig i den grad af når folk tilbyder mig sodavand til
    ›maden. Det passer ikke sammen!!!! Specielt hvis der "til
    ›lejligheden" er spenderet så hatten passer i cocacola
    ›produkter og bordet flyder med 1,5 liters plastik. Og så har de
    ›haft nerverne til at købe en papvin eller det der er værre til 30
    ›kroner til os der ikke drikker det sukkerholdige lort!!!
    Du kan få et glas vand?
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar


  18. #147
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Ved sidste landsholdspause, var vejret smukt og sensommeragtigt - i den nuværende pause,viser efteråret sig fra sin absolut bedste side.
    Det betyder at vi næsten har ødslet en måned med perfekt fodboldvejr, væk på ligegyldigt landsholdsfodbold.

    Det pisser mig helt vildt meget af.

    -orb
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #148
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    822

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Min egen naivitet når det kommer til praktiske ting som valg af banker, telefonselskab osv pisser mig af.

    Jeg flyttede for en måned siden til England.
    Jeg gik ind i min danske bank og forhørte mig om hvilke muligheder der var. Jeg får svaret at det er ganske ligemeget hvor jeg er - så længe jeg har en netbank. Overførsler er gratis.

    Jeg kommer til England, og opdager til min overraskelse at det er lidt halvbesværligt at få oprettet en konto. Mange steder kræver de bevis på fast indkomst, eller et bevis på at man studerer. Jeg kan kun bevise sidstnævnte, så jeg får en student account, som tilmed koster £8 om måneden. En smule grisk synes jeg, men så får jeg da et fint Visa kort og en gratis opsparingskonto. Og jeg sparer de 30kr det koster at hæve penge med mit danske mastercard.

    Jeg har nu forsøgt at overføre penge fra min danske konto til min nye konto herovre. Ikke nok med at det tager 3-4 dage, hvilket jeg finder en smule skandaløst i denne moderne verden, koster det gudhjælpemig 40kr ligemeget hvor lille et beløb det drejer sig om.

    Nu står jeg med en bankkonto (med kontrakt, selvfølgelig) som jeg ligeså godt kunne være foruden, som koster mig £8 om måneden, og jeg skal stadig betale for at få adgang til kontanter. Aaaaaarghh!!!!!!!!!!!!!!!!!
    EC1V Finsbury

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #149
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›"En".

    ›Når diverse rapportere, kommentatorer og andet godtfolk omtaler
    ›spillere som "en xxx". Altså f.eks; "Så kan vi
    ›skifte en TK ud for en William Kvist". Eller; "en Ove
    ›Christensen er utroligt god til at sætte sit hold op, så en Søren
    ›Berg kan volde en Zanka eller en Anton problemer".

    ›Mange begår denne synd, men især en Lyvetime er slem til det.

    Den har jeg selv rantet over den der, muligvis i stickhorse-tråden. Men jo, den er sgu belastigende den der.

    Hilsen
    Karsten

  23. #150
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Expedia
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

Side 10 af 23 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •