Side 14 af 23 FørsteFørste ... 411121314151617 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 335

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    270

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Ovenstående er da direkte ulækkert og perfidt.
    Etik og moral min bare, de fortjener fandme en flad eller to.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #197
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    At se juletræer og SNE efter 3 uger i Thailand...
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  4. #198
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig galt meget af, at jeg misser morgendagens El Clásico.

    Og skulle man ikke være voldsomt tændt på den kamp, kan jeg anbefale at høre Sid Lowes telefonrapport/optakt i The Guardians Football Weekly Extra.

    For fanden, hvor er jeg ærgelig over at misse den kamp!
    Hvorfor skal den dog også ligge på en mandag?!?! Hvis det skide valg kan blokere for en fodboldkamp (hvilket er sært), så kunne de vel have spillet den lørdag.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #199
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›folk i Fakta der ikke ligger den der skille-varer-ad fidus efter
    ›deres varer på båndet. Så jeg skal stå og glo dem ind i nakken da
    ›de heller ikke kan finde ud af at gå til siden så andre folk kan
    ›komme til båndet..

    Det sjove er at det ALTID sker i Fakta, men ALDRIG i Kvickly. Fakta-indkøbssinker pisser mig af. Lige som det pisser mig af at det er en Fakta som ligger tættest på mit hjem og at jeg derfor alt for ofte ender med at købe ind der.

    -Henrik, afpisset.
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #200
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    390

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, at den ellers fine service, Post Danmark nu har fundet på, er gået helt og adeles amok på undertegnet:



    Der står blot at pakken er ankommet hos PostDanmark, og forventes at lande i morgen. Pakken har ikke flyttet sig en milimeter i løbet af de (pt.) 13 emails.

    EDIT: Og her i formiddags har jeg fået beskeden hele 36 gange nu.
    EDIT: Og i aften hele 42 gange.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Senior Procrastinator

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #201
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig fulstændig af at der pludselig er 50 barcelona fans på facebook og 100 real madrid haters. Folk der holder sig i skjul indtil de kan komme frem og pege af andre.

    Hold jeres kæft og lad mit Real Madrid være. Jeg gider SLET ikke hører på jer, hverken på facebook eller i morgen.
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  11. De følgende 30 brugere er enige:

  12. #202
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    At min cykels indvendige gear pga. frostvejret låser fast så jeg ikke kan skifte gear!!!

    Og ja min cykel står i en kælder om natten, men 5 min efter at den er kommet ud i kulden så er det slut med at skifte gear. :-/

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #203
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Skolebiler, eller måske mere kørelærer.

    Jeg er pikke hamrende træt af at ligge bag skolebiler, én ting er at de starter langsomt når der bliver grønt eller at de måske går i stå, det kan jeg sgu sagtens leve med, de skal jo lære det, men det pisser mig voldsomt af at skulle ligge og køre 30 km/t steder hvor man må køre 60, så må kørelæren sgu lige få Bolette til at finde speederen, specielt når det er på strækninger med dobbelt optrukken linie. OG jeg gider ikke høre på at jeg bare ikke kan huske hvordan det var at tage kørekort, for jo, det kan jeg sagtens. Det er 3 år siden, og jeg husker fint at jeg ikke fik lov til at sænke trafikken ved at tøffe afsted på den måde!!

  15. De følgende 12 brugere er enige:

  16. #204
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ...at jeg ikke har kunnet få fri i morgen til nok den vigtigste kamp ever !!!
    Så i morgen: Hvad skal der på ?? Fart på !!!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  17. #205
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig KRAFT edme af når bilister kører 20km i timen fordi de er for nærige til at sætte vinterdæk på! DET MINDSTE I HALVHJERNER KAN GØRE ER SÅ AT KØRE IND TIL SIDEN, SÅ MAN IKKE BEHØVER AT LAVE VILDE OVERHALINGER MED 35 I TIMEN !!!!!!!!!!!!!!1

    Hilsen
    Karsten

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #206
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Du på Christianiacyklen, der kørte som en anæmisk snegl foran mig hele vejen langs Kongens Have i morges, med ca. 1mm på hver side af din gigantiske kassevogn, du tog pis, ikke? Det var skjult kamera, ikke?

    For satan, hvis de cykler er belastende til daglig, så er alt hensyn da røget over bord nu der er halv bredde til rådighed på grund af den belortede sne - og mere om den en anden gang.

    mvh,
    -smølle


  20. #207
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,455

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Ja ja, det er et lettere I-landsagtigt problem, men ikke desto mindre så er tørretumblerne i vores vaskeri begyndt at pisse mig af.

    For det første er der 33 forskellige tørreprogrammer - armen hvorfor dog? Skabstørt ++ (4%), skabstørt + (2%), skabstørt (-1 %), strygetørt ++, strygetørt ++/finvask, strygetørt ++/kulørt, linned 1, linned 2, puder 1-3, gardiner, hør, uld, frotté osv. etc. Hvad skal jeg med det? Giv mig én knap, der hedder Tørt og ikke så meget andet pis!

    Og for det andet, så kan man slet ikke regne med det sluttidspunkt, der så dukker op, når man endelig har fået sat et program i gang. Det prøvede jeg at kompensere for i dag ved først at traske derned et lille kvarter efter maskinen i følge sig selv burde have været færdig - kun for alligevel at skulle vente næsten 15 minutter på, at den fik snøvlet sig gennem Skabstørt Kulørt. Øv.

    Og for lige at sætte prikken over i'et var der ovenikøbet 1landen !"#/&¤£, der var smuttet med vores Ikea-pose, med det resultat at jeg måtte op igen (bor på 2. sal) og hente to tasker for at kunne slæbe tøjet hjem.

    Ffs!

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #208
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    96

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig i den grad af, at jeg er blevet så syg, at jeg må opgive at tage i Parken i aften :(

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #209
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Du på Christianiacyklen, der kørte som en anæmisk snegl foran mig
    ›hele vejen langs Kongens Have i morges, med ca. 1mm på hver side
    ›af din gigantiske kassevogn, du tog pis, ikke? Det var skjult
    ›kamera, ikke?

    ›For satan, hvis de cykler er belastende til daglig, så er alt
    ›hensyn da røget over bord nu der er halv bredde til rådighed på
    ›grund af den belortede sne - og mere om den en anden gang.

    ›mvh,
    ›-smølle

    Det er så provokerende idioter der tror det er muligt at køre på dem.! ARGH!

    I samme forbindelse vælge de jo normalt lige at ligge 20-30 cm fra kantstenen for at undgå at køre ned i ristene, hvilket jo også uden sneen gør det umuligt at overhale dem, hvorfor helvede ligger de riste ikke i ydersiden?! eller hvorfor kan de idioter med ladcykler ikke bare køre ind over dem istedet for at genere alle andre på normale cykler?!

  25. #210
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Der bliver nødt til at være lidt balance i universet, så på en dag hvor vi alle er oppe og støde over at vi er videre fra gruppespillet, bliver jeg nødt til at skyde fra hoften med lidt galde. Hvorfor feck er det at uret på skærmene i Parken ikke viser tillægstid?! Det pisser mig af at jeg skal stå og lure på mit eget ur for at have en nogenlunde idé om hvornår kampen er ved at være slut.

  26. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •