Side 18 af 23 FørsteFørste ... 815161718192021 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 335

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    126

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ››Det burde måske aktuelt pisse mig af, at Københavns Kommune
    ››prøver at tage livet af flest mulige trafikanter med deres
    ››spejlglatte og på anden måned uryddede cykelstier, men dybest set
    ››er det mest noget andet:
    ››

    ›- det private erhvervsliv kan også sagtens være med: XY-tanken
    ›syntes åbenbart ikke at det var nødvendigt at salte i weekenden,
    ›så jeg sagesløse kunde fik en flyvetur, som resulterede i at hele
    ›formunden blev ryddet for tænder.

    ›Farvel perfekte tandsæt, og goddag stifttænder og plastiktænder.

    ›Tak for lort, XY, i pisser mig ubeskriveligt meget af!! *ærgrer
    ›mig i øvrigt over at vi ikke har amerikanske tilstande, så ville
    ›jeg sue the bastards
    *

    Det kan du vel stadig jvf.:

    Citat:
    Pligten lyder på, at fortovene skal ryddes snarest muligt efter snefald. I praksis er der dog givet en ca. tidsramme på, hvornår fortovet skal være ryddet. Fortovet skal være ryddet mellem kl. 7.00 morgen (om søndagen kl. 8.00) til kl. 22.00.

    Herfra

  2. #257
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    115

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    I den forbindelse pisser det mig at medierne har snakket valg det seneste halve år (mindst).
    Der har absolut intet været ved det parlamentariske grundlag der har tydet på at regeringen har været i problemer, valgperioden er på fire år- så vent nu med at tale valg til statsministeren udskriver det!
    MARtin

    flot og gennemklog og tilpas tyk mand i sin bedste alder

  3. #258
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, at valgkampen nu for alvor er begyndt, og de næste måneder bliver én lang og ulidelig gang kævl og mundhuggeri. Og gid det mundhuggeri i øvrigt kunne holdes fra Sidelinien, og elskere af skyttegravsretorik gad skride over til halen af diverse blogs om emnet på avisernes sites med deres agiteren.
    Oh, så enig. Jeg bliver konstant irriteret over netop skyttegravsretorikken. Alle politikere mener (muligvis korrekt) at folk er ALT for dumme eller uinteresserede til at forstå nuancer, så der skal ikke føres nogen form for nuanceret debat. Det er forbudt at være så meget som et gran enig i noget, som kommer fra "de andre", så i stedet råber begge sider op om at de andre vil ødelægge det danske samfund og at hele rød/blå blok er dumme som snot.

    Nu er det så efterlønnen som enten er guds gave til de stakkels nedslidte faglærte, som har arbejdet siden de var 12. Eller også er det kursen direkte mod statsbankerot, og som mest udnyttes af golfspillere. Men lur mig om ikke vi skal høre på samme fordummende retorik omkring folkeskolen, skatten, sygehusene og "den offentlige sektor" de næste mange måneder.

    Hvor ville det være rart, hvis de ikke gik efter laveste fællesnævner hver ENESTE gang.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  4. #259
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Ja, den har vist været nævnt herinde tidligere, men et enig-klik er simpelthen ikke nok til at udgyde tilstrækkeligt med galde, så derfor:

    For hulen da hvor den der totalt tåbelige "Vi-planker-sgu-da-lige-den-der-gode-reklame-fra-IKEA-og-så-bliver-det-sikkert-skidegodt-også"-reklame fra T-fucking-Hansen og deres forsøg på at pushe prolværkeri til Allah og enhver. Jeg kunne godt tænke mig at møde denne T. Hansen og vise ham mine "jeg-hamrer-sgu-lige-mine-knyttede-næver-flere-på-hinanden-følgende-gange-og-med-voldsom-kraft-direkte-i-fjæset-på-dig"-, "nu-skal-jeg-satanrendemig-cirkelsparke-dig-i-skridtet-med-mine-træskopigstøvler-"- og "tillad-mig-at-iføre-mig-en-nittebehæftet-styrthjelm-og-nikke-dig-en-flyveskalle-med-kanonkongeafsæt"-tricks. Jeres reklame er lort, usjov og giver os sagesløse lyst til at ryge crack til dødens lise indtræffer!

    Måtte den ansvarlige ligge fastklemt under noget tungt og ildelugtende, mens den ligeledes forfærdelige Sigurd Barrett-kopi fra de ulidelige Føtex-reklamer ved høj volumen skriger sine tåbelige og vanvidsfremkaldende skodviser direkte ind i øret på ham/hende via forstærket megafon akkompagneret af kompressorhorn fra helvede.

    Endeløse reklameblokke med lige præcis ovennævnte to reklamer er mere, end man kan byde et menneske, uagtet at de fleste kan nå at zappe væk inden for megen skade er sket. Flere internationale konventioner bakker mig op i den sag.

    Fy for satan!!!!
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar


  5. #260
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Invitation til forskellige FCK kampe på facebook. Jeg ved godt at der er kamp og jeg dukker sgu nok op alligevel, ligesom rigtig rigtig mange andre. Jeg behøver ikke sige ja til alle mulige begivenhedsinvitationer fra fan grupper eller andre for at fortælle at jeg altså kommer til den pågældende kamp.

    Det pisser mig af at jeg skal bruge tid på at klikke væk fra dem og det pisser mig af at folk ikke fatter det overflødige i selv samme invitationer.

    ARGH!


  6. #261
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,498

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Fyrværkeri!

    Jeg kan acceptere, at det er mange mennesker ikke kan leve uden dette, nytårsfaten.
    Jeg kan også acceptere, at der 1. januar, lige skal skydes det sidste krudt af som man glemte/faldt i søvn fra/var for fuld til, osv.

    Men jeg kan IKKE leve med, at høre på en masse larm, lørdag d. 8. januar, DER går grænsen fandeme!
    Der findes tillige et reglement for det latterlige krudt (om det er en lov, har jeg ingen anelse om, men gid der måtte indføres maksimal straf for det lort)
    •Fyrværkeri må kun affyres fra 1. december til 5. januar. Du må altså ikke fyre fyrværkeri af efter den 5. januar - i stedet kan du gemme det til næste nytår. Hvis du ønsker at fyre fyrværkeri af ved en festlig lejlighed i løbet af året, skal du kontakte en festfyrværker.
    En ting er at jeg bliver grænseløst irriteret, men der findes sikkert både mennesker og dyr, der må lide under alle de brag. Vis nu lidt hensyn, og fat nu at fyrværkeri ikke er sjovt.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #262
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Der findes tillige et reglement for det latterlige krudt (om det
    ›er en lov, har jeg ingen anelse om, men gid der måtte indføres
    ›maksimal straf for det lort)

    Det er en lov, §2, stk. 4 i fyrværkeriloven såmænd.

    Det giver dog ikke livstid, men i almindelighed bøde ;-)

    mvh,
    -smølle

  9. #263
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    NemID

    Sgu da ikkeNEMT at skulle ha fat i et papkort med en kode hver gang man skal logge på sin netbank!





  10. #264
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,701

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›NemID

    ›Sgu da ikkeNEMT at skulle ha fat i et papkort med en kode hver
    ›gang man skal logge på sin netbank!



    ›[IMG]https://danid.dk/export/sites/dk.danid.oc/da/om_danid/image
    ›s/otp_card_1.jpg[/IMG]
    Tag et billede af dit nøglekort, og gem det på din mobil.
    Mobilen har du stort set altid ved hånden.
    Problem løst.
    White Angel - SR's Cookie Monster
    "Med slutningen af Per Nielsens karriere er Brøndby blevet en mere sympatisk klub. Og det er ikke en rar følelse."
    White Angel's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #265
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Tag et billede af dit nøglekort, og gem det på din mobil.
    ›Mobilen har du stort set altid ved hånden.
    ›Problem løst.

    Evt. skift til Nykredit - der bruger man kun kortet når man laver eksterne overførsler...
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #266
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    79

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Tag et billede af dit nøglekort, og gem det på din mobil.
    ›Mobilen har du stort set altid ved hånden.
    ›Problem løst.

    Det pisser mig af at DanID/NemIDs regler/vilkår ikke giver mulighed for dette:

    3.2 Opbevaring af bruger-id, adgangskode og nøglekort (fra DanID regler)
    Du skal være opmærksom på, at du

    skal opbevare dit bruger-id, din adgangskode og dit nøglekort sikkert og forsvarligt, så andre ikke kan få adgang til at bruge dem
    ikke må oplyse din adgangskode, dine nøgler eller overlade dit nøglekort til andre
    ikke må scanne dit nøglekort, indtaste dine nøgler eller på anden måde digitalisere eller kopiere nøglerne
    ikke må skrive din adgangskode ned
    ikke må opbevare adgangskoden sammen med dit nøglekort eller skrive adgangskoden på nøglekortet.
    Det pisser mig desuden af at deres kommende mobil-løsning kommer til at koste penge...

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #267
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    417

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    I går onsdag brugte jeg lidt tid på at finde lidt billetter til FCK - Chelsea på DBA udelukkende fordi det pisser mig af at folk udnytter systemet og vil tjene på det.

    Hurtigt blev jeg kontaktet af en bruger der ville have 3000.- pr. stk.

    I aftes kontaktede jeg Bellahøj politi - jeg gik jo ud fra at de ville tage med ud i dag og anholde fyren og sigte ham for lortet.

    Det pisser mig af, at betjenten intet ville gøre...

    Det er sgu lige før jeg overvejer at tage et par RAUSERE med og så rulle ham og give ham de 600.- pr. billet

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #268
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Folk der lige pludselig skal have signaturer der fylder 10+ linier - wtf? Gider I ffs godt lade være med det? Det er pisseirriterende at kigge på et indlæg, hvor signaturen er større end det egentlige indlæg!

    Plz stop!

    ZFDK

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #269
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Folk der lige pludselig skal have signaturer der fylder 10+
    ›linier - wtf? Gider I ffs godt lade være med det? Det er
    ›pisseirriterende at kigge på et indlæg, hvor signaturen er større
    ›end det egentlige indlæg!

    ›Plz stop!

    ›ZFDK

    He he den tager jeg til mig, og kan godt se at den var for lang(Er slettet igen)

    Og så tilbage til tråden:

    Det pisser mig for tiden af, at de fleste steder i KBH mangler at blive saltet.
    Der er flere steder hvor jeg har været tæt på at ryge på røven pga. is.
    I har lige fået salt hjem igen KBH's kommune...SÅ BRUG DET DOG !!!!!
    Og I kan ikke bruge undskyldningen: Saltet virker ikke, det er for koldt.
    Da vi lige for tiden har tøvejr, der virker saltet ganske fint. Så sæt igeng !!!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #270
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    At komme slæbende på 2-3 poser tomme flasker og dåser man vil have pant for, og så er der nogen af de flasker/dåser jeg har med, som pågældende butik ikke tager imod. Hvad fanden er forskellen på at tage imod en Coca Cola dåse og en Faxe Kondi dåse? Noget af det smarte ved pantsystemet går ligesom tabt, når man skal i flere forretninger for at komme af med sine flasker og dåser der alle sammen var købt i Danmark.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •