Side 2 af 23 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 335

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    jeg ved ikke om det som sådan pisser mig af, men jeg kunne ikke lige finde en anden passende tråd at smide det i, og da blodtrykket alligevel stiger lidt når det sker, så er denne nok mest passende.

    Men det pisser mig (lidt) af, når (især) journalister overdriver en given situation uden at sætte tingene i det rette perspektiv. For eksempel når de med sensation i stemmen siger at "Brasilien har ikke vundet VM siden 2002 - det er lang tid siden". Jo vist er det 8 år siden, men hvor mange VM-slutrunder er der egentlig spillet siden 2002? Eller "Danmark er aldrig blevet slået ud af gruppespillet ved VM før nu". Nej, men vi har altså også kun deltaget i alt 4 gange. Den er også udbredt i de første runder af forårsturneringen hvor et hold, der måske vandt sin sidste kamp i november det forrige år, "ikke har vundet en turneringskamp i snart 5 måneder".


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, at vi allerede i kvartfinalen skal sige farvel til enten Tyskland eller Argentina!
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    67

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Denne artikel pisser mig gevaldigt af: Danskere trodser rygeloven

    Det pisser mig ikke decideret af, at hver femte restaurant eller værtshus overtræder rygeloven. Det er, ironisk nok, i samme procentvise fordeling som antal rygere/ikke-rygere i Danmark.

    Nej, det er nationens debat omkring artiklen, rygere og rygeloven der pisser mig gevaldigt af. Selvfølgelig er der ingen der tvinger mig til at læse debatten, og jeg ved da i forvejen, at der findes et utal af proller og smårabiate mennesker i debatten på nationen. Jeg læste holdningerne på første side, og jeg må indrømme, at jeg alligevel blev temmelig chokeret!

    Konklusionen er nu, baseret på enig-klik og antallet af debattører der er for/imod, at:

    - Det er børnehaveargumentation at mene, at en ryger der er gået ind i et busskur fyldt med ikke-rygere, skal vise hensyn og ryge udenfor fordi de andre ikke bryder sig om det. Til gengæld er det på ingen måde en 4-årigs argumentation, når man bagefter skriver at "man bare kan fise ud af skuret", idet at "der ikke er nogle der har dikteret, at man ikke må tænde en smøg her - så det er jeg i min fulde ret til at gøre".

    - Rygere skaber arbejdspladser. De smider cigaretskodder på gaden, og det skal vi jo have kommunen (see the resemblance?) til at rydde op efter os.

    - Passiv røg har ingen indflydelse på astmatikere, og kommer der en henvisning til en undersøgelse der påstår andet, så er det ikke en "videnskabelig undersøgelse", men tilgengæld bare en interesseorganisation, der vil i lommerne på staten, for at konkludere at passiv rygning er mere skadeligt på astmatikere.

    Nej, hvor kan det dog pisse mig af, at læse den modstand, som de stakkels ikke-rygere får i den debat! Hvordan kan man få så meget positiv feedback for at skrive diverse nonsens?

    Mvh

    Yodtam


  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, at en flaske efterladt i solen skaber denne reaktion fra det lokale politi: http://ekstrabladet.dk/112/article1369907.ece

    Citat:
    Vi fik en melding klokken 15.50 om en meget udspilet halvanden liters sodavandsflaske med et hvidt indhold, der lå i solen


    Ja, gad vide hvorfor.

    Kegler. Yd en ordentlig service, og lad spritterne om at samle flaskepant!

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #20
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Ham der slår græs uden for mit kontor lige nu. Danm, det er vel mest af alt en traktor du kører på og den larmer seriøst meget. Bliv nu færdig, men det gør du ikke for græsplænen er større end en fodboldbane så det bliver 1 times spildt arbejde i dag. Det pisser mig af

    (på den anden side kan jeg så surfe lidt på nettet - men alligevel, fuck det larmer!)

    MCN

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    At blive vækket kl. 6.30 af amoklarmende håndværkere, som borer i murværket som sindssyge og naturligvis lige uden for mit soveværelse. Heldigvis er de i gang på 4 time nu, så hovedpinen er lige til Guinness Rekordbog. Jeg ville sådan set foretrække at blive bundet til et eller andet, mens en vuvuzelahær gik fuldkommen kok-amok med deres truthorn.
    Nå, men så er dagen jo i gang og den står i øvrigt på familiebesøg, så det er jo bare pragtfuldt *googler "cyanidpiller + takeaway"*
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2009
    Indlæg
    42

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    DPMA, at Centofanti ikke blogger mere på bold.dk.
    Det var fantastisk underholdende og læse hans blog´s..

    Men sådan går det, desværre når enkelte mider skal tærske langhalm på alt!


    Krofatteren (der mangler vm bold i tv) :)

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    At Uruguay gik videre på, ikke et frispark begået i spil, men på gemen snyd.

    Må Nederlandene smide Suarez et al. ud med manér.
    Sidst redigeret af Mads740 : 03.07.10 kl. 21:31
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar


  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    >At Uruguay gik videre på, ikke et frispark begået i spil, men på på gemen snyd.


    Det pisser mig af, at der er så lidt fokus på de virkelige "snydere" i den kamp, nemlig Ghana, der spillede videre som om intet var galt efter denne klare offside, hvor bolden heades på tværs til nr 10 (Stephen Appiah) umiddelbart inden målet. ;o)

    Havde linievogteren været sin opgave voksen der, var vi sluppet helt for debatten omkring det sportslige eller usportslige i - med alle midler - at forsøge at forhindre et afgørende mål i kampens 120. minut.

    Lige meget hvor meget man gerne havde set et afrikansk hold i semifinalen, så var det i mine øjne det helt rigtige hold, der gik videre fra den kamp.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  13. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af at avisbudet og hans larmende knallert holder lige ud for mit hus hver morgen ved 5-tiden. Især om sommeren når vinduet er åbent.
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ...at såkaldte "punktérfrie dæk" ikke er punktérfrie.

  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Det pisser mig af, at der er så lidt fokus på de virkelige
    ›"snydere" i den kamp, nemlig Ghana, der spillede videre
    ›som om intet var galt efter denne klare offside, hvor bolden
    ›heades på tværs til nr 10 (Stephen Appiah) umiddelbart inden
    ›målet. ;o)

    Eller for den sags skyld de virkelige snydere, der ikke havde fået det frispark som førte til målchancen (der ganske rigtigt aldrig burde være endt i et straffespark fordi der var offside), hvis ikke de havde filmet ret blatant - som man kan se her i videoen.


    http://uk.youtube.com/v/HUwhRR5HKuY

    Det pisser mig en kende af, at dette bliver totalt overset i indignationen over Suarez' forseelse - som han i det mindste fik sin fortjente straf for.

    mvh,
    -smølle

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Hele skandalen omkring hjemmeplejen pisser mig sådan set af, men det gælder sandsynligvis og forhåbentlig for langt de fleste mennesker, så jeg vil hellere fokusere min vrede i dette indlæg mod TV2.

    Det drejer sig om indholdet i det her indslag.

    Når Ninna Thomsen kan sidde og sige, at hun anser den situation, som TV2 fører bevis for, som en enlig svale, mens Johannes Langkilde siger, at TV2 de næste dage vil bringe beviser for, at snyderiet stikker endnu dybere, slår det helt klik for mig.

    Det er klart, at TV2 har en interesse i, at de får et flot seertal til deres udsendelser, og det turde også være rimelig oplagt, at de nu er sikret rigeligt med seere de næste par dage.
    Problemet er bare, at det her handler om en forbrydelse mod mennesker. Det skal da i den grad stoppes med det samme. Hvis TV2 har så meget bevisførelse, at de ikke kan få det hele med i en nyhedsudsendelse, må de rydde hele sendefladen og vise et flere timer langt program om sagen. Det kan virkelig ikke være rigtigt, at ældre skal forsømmes i nogle dage endnu, hvis TV2 kan sætte en stopper for det med det samme, ved at vise den dokumentation, de åbenbart har.

    Det er selvfølgelig med forbehold for, at de allerede har vist dokumentationen til rette myndigheder, men det lyder bare ikke på Ninna Thomsen som om, at dette er tilfældet.
    I så fald bevæger TV2 sig ud på dybere vand, end jeg havde troet det muligt.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af at man skal høre for at man ikke kan lide løg! Hvorfor er det en grøntsag som alle bare SKAL kunne lide!? Lad mig dog hade den grøntsag i fred, og respekter når jeg siger nej tak til en ret der indeholder løg, i stedet for at belære mig om hvor godt det smager. "Det er en smag du vokser dig til, bare vent" Aaarmen altså jeg er 30 år gammel, så mon ikke jeg efterhånden havde lært at tolerere smagen hvis det var meningen at jeg skulle svælge mig i løgretter på mine gamle dage.

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Det pisser mig af at avisbudet og hans larmende knallert holder
    ›lige ud for mit hus hver morgen ved 5-tiden. Især om sommeren når
    ›vinduet er åbent.

    Det har så pisset mig af i årevis, at han holder udenfor mit vindue kl 03, på sin lortede knallert!
    "Hvis Brøndby holder op med at lyve om FCK, så skal vi nok lade være med at fortælle sandheden om Brøndby!"
    Elisabeth's Avatar

Side 2 af 23 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •