Side 20 af 23 FørsteFørste ... 1017181920212223 SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 335

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    129

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    at min bernaise sauce til aftenens bøffer var PERFEKT, men jeg tænkte: Den skal lige have 10 sek. mere.

    Og så skilte den )-:

    Carsten

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #287
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ...at jeg ikke kan spille FIFA singleplayer uden at blive pisset af over cpu'ens åbenlyse snyderi og lortedommere!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #288
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig efterhånden kraftigt af med 6'erens elendige vane med at sætte to kampe på programmet på samme tid, som det sker igen i aften når den sene Premier League-kamp og Barcelonas hjemmekamp i Primera kolliderer - og det dermed betyder at man ikke kan se de første 20-25 minutter af sidstnævnte. Reklamer - det skal jo i øvrigt også lige nås. Vis dog for helvede den spanske kamp på Kanal 5, så. Kegler!

    mvh,
    -smølle


  6. #289
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    496

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Det pisser mig efterhånden kraftigt af med 6'erens elendige vane
    ›med at sætte to kampe på programmet på samme tid, som det sker
    ›igen i aften når den sene Premier League-kamp og Barcelonas
    ›hjemmekamp i Primera kolliderer - og det dermed betyder at man
    ›ikke kan se de første 20-25 minutter af sidstnævnte. Reklamer -
    ›det skal jo i øvrigt også lige nås. Vis dog for helvede den
    ›spanske kamp på Kanal 5, så. Kegler!

    Og i forlængelse af det pisser det mig af, at de ikke viser flere PL-kampe lørdag kl. 16.00. Det skyldes måske noget med rettigheder ift. de kampe VIASAT udbyder - men det pisser mig i hvert fald af at jeg med mit nuværende setup ikke kan vælge mellem flere PL-kampe som i de gode gamle dage hvor man kun vælge mellem 3-4 kampe da kampene lå på Canal+
    I don't know what he was doing wearing white boots - a centre-back in white boots is a disgrace! Certainly it was in my playing days.
    But he can carry on wearing them if he scores goals like that.
    Spurs's Avatar

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #290
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Og i forlængelse af det pisser det mig af, at de ikke viser flere
    ›PL-kampe lørdag kl. 16.00. Det skyldes måske noget med
    ›rettigheder ift. de kampe VIASAT udbyder - men det pisser mig i
    ›hvert fald af at jeg med mit nuværende setup ikke kan vælge
    ›mellem flere PL-kampe som i de gode gamle dage hvor man kun vælge
    ›mellem 3-4 kampe da kampene lå på Canal+
    Hvis man har parabol og Viasat så kan man se alle kampene på kanal 100 og opefter.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #291
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Folk der skal køre rundt på parkeringspladser omkring indgangen til indkøbscentre, blot så de kan få den plads tættest på...

    Tag nu for helvede bare den parkeringsplads 15 meter længere væk - du har jo også brug for motionen alligevel, ikk?!?!

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #292
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af at se den totalt tåbelige og urimelige bøde til Blackpool FC på £25.000 for at have stillet med 11 spillere fra deres 25-mandstrup - blot ikke de 11, FA synes er bedst - og tabt 3-2 i sidste minut af en meget lige kamp mod Aston Villa.

    Det er himmelråbende unfair. Arsenal gør præcis det samme mod Wigan, med det resultat at Wigan får et point der kan være særdeles vigtigt senere på sæsonen - præcis som Aston Villas tre kan være det i kamp mod nedrykning mod netop Blackpool.

    Det nævnes endda, at straffen også er givet på grund af et senere tilfælde hvor Blackpool stiller med reserver mod Southampton og ryger ud af FA Cup.

    Men Liverpool stiller med et stærkt svækket hold mod Northampton og ryger ud af Ligacuppen. Man United stiller med stribevis af reserver i en FA Cup-semifinale og taber til Everton i 2009. Ikke skyggen af straf. Men når det er Wolves og Blackpool der gør det, slås der ned - ellers er det åbenbart bare 'rotation'. Det er til grin, er hvad det er.

    mvh,
    -smølle


  13. #293
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det er irriterende at mit nye HD TV har den indbyggede funktion at når jeg tilslutter boxen med HDMI-kabel så kan man ikke vælge de rigtige billedformater selv. Den gå i et auto-mode og der er 4:3 og 14:9 ikke en option selvom en del ældre og amerikansk-producerede udsendelser stadig benytter disse formater. Hvis jeg derimod tilslutter via Scart (og dermed mister opløsning) så kan jeg selv vælge mellem alle formater. Giv mig lov til at selv vælge format når jeg tilslutter med HDMI, hvor svært kan det være?

    PS Tak til Ougar for forslaget, det vil jeg da prøve :-)
    Sidst redigeret af tortocnt : 02.02.11 kl. 09:29
    Hislen af TorbenØ.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #294
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det er irriterende at mit nye HD TV har den indbyggede funktion at når jeg tilslutter boxen med HDMI-kabel så kan man ikke vælge de rigtige billedformater selv.
    Ikke fordi jeg ved særlig meget om det, men det kunne godt være fordi din boks opskallerer signalet til et 1080p signal. Sådan et signal kan fjernsynet kun vise på en måde. Jeg måtte slå opskalering fra på min HDoptager netop af samme årsag og fordi fjernsynet er bedre til at opskallere end min bambus harddiskoptager.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  16. #295
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    889

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ... hvad der pisser mig mest af ved Frede, er at manden formøblede et gudsbenået tennistalent, fordi byture, sprut og damer fyldte for meget. Mødte ham gang på gang i byen, hvor han burde ligge i træningslejr eller pleje en skade
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  17. #296
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    889

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ... er lige cyklet på arbejde. Er SÅ irriteret på diverse mødre med deres børn bagpå cyklen, som kører over for rødt, eller cykler i fodgængerfelterne eller på fortorvet - mod ungen på 1. parket til unoderne.

    Så kan de kære mødre en skønne dag, hvis ungen bliver kørt ned, reflektere over, hvorfor ungen kørte over for rødt
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'


  18. #297
    01-gjk Slettet

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ....Voksne mennesker der ikke kan finde ud af, noget så simpelt som, at rydde om efter sig selv, eller sætte ting på plads efter brug.
    Det kan da ikke så svært!!!!!!


  19. #298
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    DPMA når man skal på toilettet f.eks. på jobbet alene for at risle, og opdager, at en af de foregående besøgende har trukket slæbespor i hele kummen, hvorefter man står og funderer over, om man skal cleane efter svinet, eller snige sig ud og risikere at blive braget ned af 1l2. som så for evigt tror, at jeg er kreatøren af svineriet. *DPMA*
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.


  20. #299
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17


    De hjernedøde idioter, der har begået denne udåd, skulle tvinges til at slikke stenene rene!


  21. #300
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Pisser mig af er måske en tilsnigelse. Men det trætter mig efterhånden hver eneste dag at se Facebooks wall blive gjort til en langtrukken analyse af hvordan vejret er, sammenholdt med hvordan dagens fødselar(er) har opført sig i året der er gået. For fanden da, vi er ikke børn længere, og "tak for det fantastiske vejr" er den mest røvsyge kliché i verden.

    mvh,
    -smølle

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •