Side 21 af 23 FørsteFørste ... 11181920212223 SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 335

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Har fået den fantastiske "The Pacific" i fødselsdagsgave, og da jeg gerne vil have alle nuancer med, ser jeg den med dansk tekst.

    Og det pisser mig af. Jeg ved fanden galme ikke hvem de har sat til at oversætte skidtet, men militærjargon kan personen tydeligvis ikke.

    Et eksempel. I afsnit 6 og 7 bliver vi introduceret for en Gunnery Sergeant der er tough som flint og hård som stål. Han hedder naturligvis ikke andet en Gunny, hvilket sinkeoversætteren konsekvent får oversat til "Skytte"

    ARMEN FFS!!!
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #302
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›For fanden da, vi er ikke børn længere, og "tak for det
    ›fantastiske vejr" er den mest røvsyge kliché i verden.

    ›mvh,
    ›-smølle

    ISÆR på en grå og kold februar-mandag...
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  4. #303
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    NanoMobil pisser mig af.

    En ting er, at spaderne opkrævede mig dobbelttakst for min udlandstelefoni under Barcelona AWAY, men det tog så blot godt 2 måneder med henvisning til deres egen forbrugsoversigt, screendumps af kontooversigt og henvisning til de to PBS-aftaler, som tåberne havde fået lavet for mig, førend den helt åbenlyse sag var bragt i orden. Anyhoo, pengene kom retur.

    Kort efter modtog jeg så en sms om, at min udlandstelefoni var blevet ophævet, og dagen efter en tilsvarende sms. Det havde jeg så ikke bedt om, hvorfor jeg tålmodigt forespurgte, hvad årsagen til det dog kunne være. Mailfætteren svarede så, at det var på foranledning af min bank, hvilket jeg lige knap kunne forstå, da der stod rigeligt med skejser på den aktuelle konto. Efter at have konsulteret banken, der svarede, at det kendte de skam intet til, iførte jeg mig wtf-fjæset og besluttede mig for at tilmelde mig udlandstelefoni nok engang. Intet skete, så jeg prøvede atter lykken, denne gang tog jeg et ciffer i mit cpr-nummer ad gangen (og med passende pause imellem hvert ciffer) for at være helt sikker på ikke at taste forkert. Intet skete minsandten igen, hvorfor jeg iført sund skepsis og 12 % mindre tålmod greb telefonen og på formfuldendt og høvisk dansk fortalte om mine udlandsmobiltelefonirelaterede kvaler for den lydhøre servicemedarbejder, der efter at være blevet klædt på i mit cpr-nummer og relevante bankoplysninger lovede at få en såkaldt tekniker til at bringe det i orden - og uden at hæve stemmen unødigt voldsomt, tilføjede jeg, at jeg jo daffer til London snarest, og at London jo er karakteriseret som værende "i høj grad udland". Det var i onsdags, og 0 og 1 skid er der sket efterfølgende. Så nu har jeg atter ringet til servicefætteren og forelagt sagen nok engang i endnu mere velvalgte og utvetydige vendinger, men dog uden at blive skinger, højlydt eller kvart i aggressiv. De anslåede 10 minutters ventetid er pt. udløbet op til flere gange, så det er da bare pragtfuldt, især med tanke på at flyveren letter i morgen formiddag.

    Jaja, det er jo ikke livsnødvendigt eller noget, men jeg vil alligevel håbe, at NanoMobil, hele deres slægt, æt og fædrende ophav især, kommer ud for semivoldsomme faldulykker i øde egne, hvor de samtidig oplever, at deres mobilaftale ikke just fungerer optimalt. Spader!!!!
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #304
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Jeg modtog den 31/1 min første smartphone, en HTC desire, det samme gjorde min kæreste.

    Da jeg tænder telefonen er der en pixel fejl i skærmen. Telmore tager den tilbage og ombytter. Jeg modtog min nye telefon den 18/2 (jep, 2½ uge). Denne gang uden pixelfejl, men med snavs bag skærmen og meget ridset.

    For helvede Telmore da.
    Fc Ålene

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #305
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Kiks....

    Hvad fuc.....k....skal de krumme så meget for når de nu smager så hygge?...
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  9. #306
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Kiks....

    ›Hvad fuc.....k....skal de krumme så meget for når de nu smager så hygge?...



    Mvh
    Ask

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #307
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    F#@%&#kin' Lisbeth Østergaard på "go"#@%&#morgendanmark på tv2tempæl og hendes ven pisser mig af!!!!


    Håber hendes vægtproblemer eskalerer!

    To af mine venner fik ikke billet til Chelsea-kampen og de, samt øvrige billetløse fans af FC København - der vil støtte holdet i modgang og medgang, fik så "fornøjelsen" af at opleve hvor glad (og i sprit ny København-trøje) Lisbeth var tirsdag morgen for sin billet og ikke mindst hvordan hendes første ord i morges var følgende:
    "Jeg er ikke FCK-fan"

    "Fedt!" - Hvorfor F#@%&#DEN får du så billet til deres kampe, når de er udsolgt!!!!!!!!!!!
    Hvis du gerne vil se CL-fodbold og Chelsea, så er London ikke langt væk. Den eneste måde du kan forhindre at jeg kaster en fyldt fadøl lige i smasken på dig, hvis jeg nogen sinde ser dig til en udsolgt København-kamp er hvis du kommer til størstedelen af resten af Københavns kampe (hjemme OG ude) og vel og mærke støtter holdet!

    DISCLAIMER: Jeg undskylder det hårde sprog og vil gerne tage afstand fra fysiske repressalier, men hendes gr#@%&#e fjæs var ikke lige det jeg havde brug for her til morgen. Jeg skulle lige ud med det!

    EDIT: Desværre skuffende kamp af København, men "We'll Bounce Back" - ses i London!!!
    EDIT 2: Nåja - tak for interessen for Byens Hold fra TV2 på trods af ovenstående!

    Mvh.
    Steffen
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 23.02.11 kl. 22:32

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #308
    CR er offline Munkene fra Freiburg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    462

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Jeg slår KLM ihjel!

    For en måned siden formåede KLM at smide min kuffert væk. Fair nok, det kan ske. Servicen i lufthavnen var ok, selvom den stakkels mand have vanskeligt ved engelsk, men jeg fik dog forstået hvor og hvordan jeg skulle udfylde min claim.

    Nu en måned efter .. er jeg to! gange blevet bedt om at sende en kopi af mit bagage tag for at få udbetalt forsikringen. BAGAGE TAG på en kuffert som er blevet væk??? Man kan ikke ringe til claim services, kun skrive til dem via nettet, og jeg har ikke hørt fra dem i en uge. Er jeg rasende? Ja. Og jeg er tilmed medlem af deres superior flying blue club. Nu udbetaler I mine €1250 ellers ...

    Claus

  14. #309
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    DPMA at så mange nyhedssites (senest onside.dk) vælger at bruge deres penge på at lave App's til smartphone istedet for at optimere deres site til mobilen.
    Generelt er for mange hoppet på App-vognen istedet for at optimere deres site, hvad skal jeg dog med en TV2 nyhederne, Politiken eller Onside App når det handler om at læse nyheder? De synes måske det er flashy at have deres egen app, men faktum er at det er dyerere at udvikle (der skal udvikles til flere platforme istedet for at bruge HTML), mere komplekst og til gene for brugerne.
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #310
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    onside.dk) vælger at bruge deres penge på
    ›at lave App's til smartphone istedet for at optimere deres site
    ›til mobilen.
    ›Generelt er for mange hoppet på App-vognen istedet for at
    ›optimere deres site, hvad skal jeg dog med en TV2 nyhederne,
    ›Politiken eller Onside App når det handler om at læse nyheder? De
    ›synes måske det er flashy at have deres egen app, men faktum er
    ›at det er dyerere at udvikle (der skal udvikles til flere
    ›platforme istedet for at bruge HTML), mere komplekst og til gene
    ›for brugerne.

    Nu spørg jeg dumt... men til gene for brugerne???
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  17. #311
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Nu spørger jeg dumt... men til gene for brugerne???
    Det er noget mere besværligt at åbne 12 forskellige apps, for at checke nyheder på forskellige sites, fremfor bare at opne dem i en browser, og blandt andet udnytte at browseren kan have mange faner åbne. Oven i købet starter de fleste apps "forfra", hvis de har været lukkede, og de starter derfor ofte langsomt op, og man kan derfor ofte ikke forlade en app, og checke noget i en anden app eller på nettet, og så vende tilbage til den samme artikel. Og antallet af apps på telefonen er i sig selv et problem, da navigationen bliver langsommere jo flere apps man har.

    Alt i alt, så er der ikke nogen fornuftige argumenter for at lave en app, med mindre man som for eksempel Ekstra Bladet vil levere ekstra ydelser mod betaling.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  18. #312
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Nu en måned efter .. er jeg to! gange blevet bedt om at sende en kopi af mit bagage tag for at få udbetalt forsikringen. BAGAGE TAG på en kuffert som er blevet væk???
    Nu misforstår jeg dig måske, og er måske bare en klaphat. Men det lyder som om, at de gerne vil have en kopi af den bagagetag, som du typisk får klistret ind i dit boardingpass ved checkin, og som er en slip, der er revet af den bagagetag, der sidder på din kuffert. Lidt ligesom det nummer man får i en garderobe, når man indleverer sin jakke, og sam matcher det nummer, de så sætter på jakken. Og de bagagetags får man klistret ind fordi man skal beholde dem, netop til sådanne situationer.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #313
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Jeg modtog den 31/1 min første smartphone, en HTC desire, det
    ›samme gjorde min kæreste.

    ›Da jeg tænder telefonen er der en pixel fejl i skærmen. Telmore
    ›tager den tilbage og ombytter. Jeg modtog min nye telefon den
    ›18/2 (jep, 2½ uge). Denne gang uden pixelfejl, men med snavs bag
    ›skærmen og meget ridset.

    ›For helvede Telmore da.

    I dag tænkte jeg, at jeg for første gang ville undersøge status på min telefon, via det ordrenummer Telmore har givet mig. Hos den eksterne reparatørs hjemmeside står der: "Formodet tilbud: Kundebetalt".

    Hertil kan jeg kun sige LOL!11.

    Jeg har haft telefonen i samlet 5 minutter, begge gange med fejl, nu skal jeg pludseligt betale selv?

    - Den unge Hr. Jensen, som håber at pristilbuddet er intern snak, men frygter det værste.
    Fc Ålene

  21. #314
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Svendsen Sport pisser mig efterhånden så solidt af. Hvorfor? Fordi en af deres sælgere må have et telefonnummer der ligger et enkelt fejltast ved siden af mit nummer. Og jeg får jævnligt samtaler fra 1landen brovtende jydetamp der ikke registrerer, at jeg siger mig navn og bare starter med at brovte en odre ud. Man må konstatere at det nok går godt for forretningen svendsen sport. For nu får jeg de forbandede samtaler hver eller hveranden dag. Før i tiden var det måske en gang om ugen. Men nu har jeg fået to i dag. Måtte de dø en pinefuld død der involverer et kraftigt afføringsmiddel og en kiste!!
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  22. #315
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    719

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Svendsen Sport pisser mig efterhånden så solidt af. Hvorfor?
    ›Fordi en af deres sælgere må have et telefonnummer der ligger et
    ›enkelt fejltast ved siden af mit nummer. Og jeg får jævnligt
    ›samtaler fra 1landen brovtende jydetamp der ikke registrerer, at
    ›jeg siger mig navn og bare starter med at brovte en odre ud. Man
    ›må konstatere at det nok går godt for forretningen svendsen
    ›sport. For nu får jeg de forbandede samtaler hver eller hveranden
    ›dag. Før i tiden var det måske en gang om ugen. Men nu har jeg
    ›fået to i dag. Måtte de dø en pinefuld død der involverer et
    ›kraftigt afføringsmiddel og en kiste!!

    Armen... det lyder da okay underholdende - hop dog med på den. Sælg folk alt muligt til halv pris og sig de skal møde op i forretningen. Det skal nok blive fint.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •