Side 22 af 23 FørsteFørste ... 121920212223 SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 335

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

  1. #316
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    437

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Jeg ved godt, at det virkelig hører hjemme i petitesseafdelingen, men det er vel bl.a. denne tråds eksistensberettigelse, at man kan komme af med galde over selv de mindste ubetydeligheder:-). Så altså:
    Jeg kan slet ikke tyre DR2 Deadlines vært Adam Holm. Hva faen er der lige med de briller??? Så skal de op i panden..... og så skal de henslænges skødesløst på bordet. Så stikker vi lige spidsen af den ene "ørehviler" (?) ind i munden mens vi ser enormt lyttende og interesseret ud... og SÅ gestikulerer vi voldsomt med brillen i højre hånd for at understrege pointen.... Kære Adam: du har tydeligvis ikke brug for de briller til andet end at understøtte et eller andet image. Lad dem dog blive hjemme!!!
    I aftenens udsendelse skulle vi så overvære hvordan Adam afførte sig sin øresnegl og mikrofon, samt løsnede bæltet mens rulleteksterne kørte over skærmen.... Det havde åbenbart været en hård dag på jobbet. Må vi komme med på toilettet i morgen?

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #317
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, at min elregning bliver er 3.5 gange større end udgiften for mit forbrug! Og det er pga. følgende transport af el, offentlige forpligtelser, netabbonnement, stikledningsabbonnement, elafgift, eldistributionsbidrag, energispareafgift (spareafgift?), tillægsafgift på el og selvfølgelig moms!
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #318
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,455

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig kraftpetervæltme af, når folk parkerer deres cykler eller knallerter ude på cykelstien, hvor pladsen sjovt nok sjældent er umådelig i forvejen.

    Eksempelvis her i forgårs, hvor 1landen halvhjerne havde parkeret sin forpulede Puch Maxi på cykelstien lige omkring Irma City på den inderste del af Nørrebrogade. I myldretiden.

    Det er jo ikke bare überirriterende samt afpissende, men også decideret farligt. Selv hvis vi kun taler om, at tåben kun har holdt der i et par minutter (hvilket han/hun sikkert vil forklare/forsvare sin gennemidiotiske handling med), så er det jo stadig ensbetydende med, at flere hundrede cyklister skal passere den flaskehals, som fjolset har skabt, og risikoen for et uheld er dermed om ikke overhængende så i hvert fald udtalt til stede.

    Så stram op og parkér ordentligt, ffs!

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #319
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    At når jeg når til det sidste klip på mit blå klippekort til bus/S-tog gang på gang ikke kan klippe det sidste klip.

    Sikkert fordi jeg har bøjet toppen af mit klippekort for at det kan være i min pung, men for helvede så lav et klippekort i en ordentlig pung størrelser ano 2011 eller lav et mindre klippekort.

    Og ja jeg ved godt at jeg uden problemer kan få det byttet til et nyt.
    Yo Mac!

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #320
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, at jeg er så uendelig sløv til at rydde tøj op og "ordne" den slags. Nu har klædeskabet været samlet i 40 dage, og fruen har haft pakket ud i 39. Mit tøj er stadig hovedsagligt placeret i de to flyttekasser det ankom i, og nu har jeg så gået og lavet alt muligt andet endnu en dag.

    Selvfølgelig er det møgirriterende, når jeg konstant bliver spurgt om ikke jeg også skal have pakket ud, men nu begynder det egentlig at gå mig selv på, og det er stadig ikke resulteret i de ca. 10 minutters arbejde der venter.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    /J!

  11. #321
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, når et program jeg gerne vil installere, prøver at lokke mig til samtidig at ændre min startside eller installere en eller anden toolbar. FAT NU AT JEG IKKE GIDER HAVE HVERKEN EN GOOGLE-, YAHOO- ELLER WHATEVER TOOLBAR!
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié


  12. #322
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    101

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Det pisser mig kraftpetervæltme af, når folk parkerer deres
    ›cykler eller knallerter ude på cykelstien, hvor pladsen
    ›sjovt nok sjældent er umådelig i forvejen.

    Som fodgænger er der ellers ikke grænser for hvor afpissende det er, at byens cykler bliver smidt overalt af deres selvoptagede ejere, som ikke evner at fatte, at fortovet fortrinvist er tiltænkt fodgængere. I forvejen er det ikke til at komme frem og tilbage i et ordentligt tempo på grund af gadeskilte, skraldespande og mobiltelefonknævrende kællinger som vimser verdensfjerne rundt med barnevogne i XL-klassen, og sagen bedres selvsagt ikke af at man også skal navigere udenom, over eller gennem bjerge af cykler.

    Flyt jeres lort, for fanden, og parker på cykelstien, vejbanen eller endnu bedre på bunden af havnen.

    Mvh
    Storm

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #323
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Det pisser mig kraftpetervæltme af, når folk parkerer deres
    ›cykler eller knallerter ude på cykelstien, hvor pladsen
    ›sjovt nok sjældent er umådelig i forvejen.

    Rørende enig. Og supplér det i øvrigt med en ulidelig tendens til at bruge cykelstien som af- og pålæsningsplads, parkering for varevogne hvis indehavere ikke synes de skal slæbe hvis det betyder at de så også skal holde lovligt, stilladsarbejde der spærrer hele lortet af, og den seneste pisseirriterende vane der ser ud til at blive mere og mere almindelig: at komme høvlende på cykel i den modsatte retning, skideligeglad med om man så er et par cm fra et frontalt brag. Stierne skal ffs bruges til cykeltrafik i én retning. Stram fåking op! Vi lever altså i et samfund.

    mvh,
    -smølle

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #324
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,293

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Det pisser mig af, at min elregning bliver er 3.5 gange
    ›større
    end udgiften for mit forbrug! Og det er pga. følgende
    ›transport af el, offentlige forpligtelser, netabbonnement,
    ›stikledningsabbonnement, elafgift, eldistributionsbidrag,
    ›energispareafgift (spareafgift?), tillægsafgift på el og
    ›selvfølgelig moms!

    Bed dem om at levere din strøm i en papkasse istedet? Eller overvej om det koster $$$ at etablere og vedligeholde det elnet som bringer strømmen fra produktionen til din kontakt.

    Det pisser mig af når folk stirrer sig blinde på ting som ovenstående eller gebyrer og automatisk konkluderer er det er en urimelig merbetaling, og ikke helt simpelt en betaling for en ydelse som er nødvendig for at sælge produktet.

    -Henrik
    1993 - - - - - - - 2001 - 2003, 2004 - 2006(*), 2007 - 2009, 2010(*), 2011 - 2013(*) - - 2016(*), 2017 - 2019 - - 2022(*), 2023
    1995, 1997, 2004, 2009, 2012, 2015, 2016, 2017, 2023
    HM's Avatar

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #325
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,929

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Bed dem om at levere din strøm i en papkasse istedet? Eller
    ›overvej om det koster $$$ at etablere og vedligeholde det elnet
    ›som bringer strømmen fra produktionen til din kontakt.

    ›Det pisser mig af når folk stirrer sig blinde på ting som
    ›ovenstående eller gebyrer og automatisk konkluderer er det er en
    ›urimelig merbetaling, og ikke helt simpelt en betaling for en
    ›ydelse som er nødvendig for at sælge produktet.

    ›-Henrik

    Enig.

    Dog pisser min gasregning mig af. 3/4 af den opgørelse af hvad jeg har brugt i 2010 tegner abonnementet sig for, mens mit forbrug kun er 1/4 af regningen. Så reelt havde jeg kunnet bruge dobbelt så meget gas uden at det havde battet synderligt i det samlede regnskab. Det er da åndssvagt og ikke særlig spare-inciterende.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #326
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Absolut ening i det med gassen (hvor de samme ting dog gør sig gældende som Mohr nævner vedr. el). Men er det ikke også tilfældet med el, hvor de for et par år siden mangedoblede prisen for "målerleje" så man nu nærmest ville kunne købe et mellemstort afrikansk land for det samme som 1 års leje?

    Edit: Nu hvor jeg tænker over det pisser det mig så også af, at det samme jo gør sig gældende med biler, hvor det stort set ikke betaler sig det store at spare lidt, da benzinen fortsat er urimeligt billig, sammenlignet med anskaffelsesprisen på bilen (og ja, jeg ved godt tv2 prøver at få sat et breaking skilt på, men 12kr for en liter er jo ikke alverden!!).

  21. #327
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Bandhjemmesider med musik på hvor man ikke , enten nemt kan finde sluk knappen, eller sådan en knap slet ikke findes!!

    Fint nok at bandet gerne vil spille deres nye single for mig på deres hjemmeside, men ofte har jeg mit eget musik kørende og så bliver det altså noget lort med flere lag musik på en gang. Venligst lav en stor sluk knap!
    Yo Mac!

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #328
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,625

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    At man ikke kan få en p-licens fra samme dag man har en bil med skal vente på at Centralregistret for motorkørfuckingtøjer tager sig sammen til at sende én, en attest, hvilket tager "en 2-3 uger". Hvis man ikke lige har et andet sted at stille bilen skal man så betale 300 kr i døgnet for parkering i mellemtiden. Det kan man jo ffs købe en bil for!
    Vi är inte med för att byta tröjor, ta autografer och se arenor och sånt skit. Oscar Wendt
    Perec's Avatar

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #329
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ››Bed dem om at levere din strøm i en papkasse istedet? Eller
    ››overvej om det koster $$$ at etablere og vedligeholde det elnet
    ››som bringer strømmen fra produktionen til din kontakt.
    ››
    ››Det pisser mig af når folk stirrer sig blinde på ting som
    ››ovenstående eller gebyrer og automatisk konkluderer er det er en
    ››urimelig merbetaling, og ikke helt simpelt en betaling for en
    ››ydelse som er nødvendig for at sælge produktet.
    ››
    ››-Henrik

    ›Enig.

    ›Dog pisser min gasregning mig af. 3/4 af den opgørelse af hvad
    ›jeg har brugt i 2010 tegner abonnementet sig for, mens mit
    ›forbrug kun er 1/4 af regningen. Så reelt havde jeg kunnet bruge
    ›dobbelt så meget gas uden at det havde battet synderligt i det
    ›samlede regnskab. Det er da åndssvagt og ikke særlig
    ›spare-inciterende.


    Lige netop dét pissede mig af i så høj grad, at jeg skiftede til induktion. I den forbindelse pissede det mig så yderligere af, at det kostede 1000 kroner at få DONG til at fjerne gasmåleren, når det nu tog under 3 minutter.
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  26. #330
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›At man ikke kan få en p-licens fra samme dag man har en bil med
    ›skal vente på at Centralregistret for motorkørfuckingtøjer tager
    ›sig sammen til at sende én, en attest, hvilket tager "en 2-3
    ›uger". Hvis man ikke lige har et andet sted at stille bilen
    ›skal man så betale 300 kr i døgnet for parkering i mellemtiden.
    ›Det kan man jo ffs købe en bil for!

    I forbindelse med ovenstående pisser det mig af, at når man fornyer sin P-licens, så overlapper den ikke den gamle.

    Nu, når man betaler for parkering døgnet rundt, betyder det, at jeg ret beset bør sidde klar i min lejlighed ved midnat, natten mellem at min gamle licens udløber, og den ny licens træder i kraft således, at jeg kan udskifte den på slaget 00.00 for ikke at få en P-afgift af 1l2 emsig parkeringsvagt.

    At Københavns Kommune er så fucking gnieragtige, at de ikke kan lade licenserne overlappe med en enkelt dag, pisser mig virkelig af, specielt med de ny priser hvor licensen er steget fra 195,- pr. år til 690,- pr. år.
    Hejsa
    Elver's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •