Side 3 af 23 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 335

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    726

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    DPMA når samtlige edderkopper i hele kommunen vælger at holde gilde, festival, samling eller hvad de nu har for sig, i mit dynebetræk der har hængt til tørre ude under halvtaget natten over. Ikke at jeg er bange for dem, mere at jeg skal bruge unødvendig tid på at tømme betrækket for 2700 edderkopper.

    Nogen burde gøre noget

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    726

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Meget pisser mig af i øjeblikket. Føler mig som en bitter gammel mand i landsbyen. Endelig kommet af med edderkopperne, finder jeg byens unger og deres knallerter, larmende mobil telefoner og skrigende flirten lige uden for mit vindue!!! Hader ungernes sommerferie. Send dog ungerne på lejr lige som i USA. Så kan man da bare håbe en eller anden psykopat går amok så jeg er fri for at høre deres larmende lort igen

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Mht. larmende knallerter, så er det værste sgu de der latterlige idioter, der ynder at køre på deres larmemaskine frem og tilbage foran bl.a. mine vinduer midt om natten.

    Det er tydeligt, at de ikke har noget egentligt formål med at køre rundt, da de kører frem og tilbage på den samme strækning, der formentlig ikke er meget længere end 4-500 meter. Det skal bare gå hurtigt, og så skal det naturligvis larme. Så er man en rigtig mand!

    Og så midt om natten!

    Ja, der kører ingen biler og vejen tilhører dig, men ffs! Tænk dig dog om! Du er sgu ikke det eneste levende væsen her i boligområdet. Kør dog ud i et industrikvarter eller på motorvejen eller i en grusgrav, hvis du absolut skal fise rundt på din lorteknallert klokken lort om natten!

    Møgunge!

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17



    Olivia Joof. Du ødelægger mit humør, mit dit anstrengte hæse hash-grin. Og du griner hele tiden af alt hvad Huxi Bach siger. Jeg er rigtig træt af, at du gør dig dummere end du er, for det er jo normalt Huxis plads på P3. Men her er det Dum & Dummere i 3 timer i træk.

    Du taler ofte om, hvor træt du er. Om hvor lidt du ved. Om Hash. Og om hvor sjovt alting er. Det hele selvfølgelig suppleret af det rædselsfulde grineflip.

    Det kører så i tre timer om formiddagen. Derefter efterfulgt af:

  7. De følgende 19 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17



    Og



    Dennis Ritter og Rolf Sørensen. Jeg kan leve med levemanden Leths sludder, men her er to unge mænd, der burde være ved fulde fem. Men det er de ikke.

    Dennis Ritter, du er irriterende, når du prøver at få Tour De France til at fremstå som den ultimative gentlemansport. Det er cykelløb ikke. Tvært i mod - men det kan vi leve med. Og Dennis, drop alle de unødvendige superlativer om hvad der foregår. Vi har øjne og kan hurtigt konstatere, at det er ganske ordinært cykelløb det meste af tiden. Skru ned for charmen, og gem det til de store øjeblik, der unægteligt kommer senere hen i løbet.

    Rolf Sørensen, er du helt væk eller hvad. Det lader til at du har mistet alt realitetssans, i Dennis Ritters selskab. Det virker ikke som om, du er bevidst om hvad du siger 80% af tiden. Du overdramatiserer alt. En simpel historie, om rytternes tissevaner, udviklede sig på 2. etape, til en fantastisk fortælling om, at det er noget af det farligste disse ryttere kan foretage sig. Eller da løbet næsten var afgjort efter prologen. Rolf træk lige vejret, og husk at vi faktisk sidder en del og lytter på dit absolutte nonsens.

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Olivia Joof. Du ødelægger mit humør, mit dit anstrengte hæse
    ›hash-grin. Og du griner hele tiden af alt hvad Huxi Bach siger.
    ›Jeg er rigtig træt af, at du gør dig dummere end du er, for det
    ›er jo normalt Huxis plads på P3. Men her er det Dum & Dummere
    ›i 3 timer i træk.

    Det pisser mig rigtig meget af i øjeblikket. Måske har jeg uforvarende stillet ind på P3 hver gang det er det ovenstående par, der er ved mikrofonen, men jeg er bange for at de ikke er de eneste af "tihi hvor er jeg dum og uforberedt fnis"-skolen.

    Det er efterhånden blevet meget svært at høre P3 i længere tid ad gangen.

    mvh
    Martin CX


  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Det pisser mig af...
    ›...at de nyopsatte skærme i S-togene som hidtil har været
    ›ledsaget af absolut ingen lyd, medmindre man tunede ind på en
    ›bestemt frekvens, nu i stedet er gået over til at vise diverse
    ›indslag for FULDT opskruet lydstyrke, så man ikke har muligheden
    ›for at slumre hen i kupéen. Eller jo, det har man da, men 30
    ›sekunder senere har man så også alle tiders mulighed for at vågne
    ›til en brølende Henrik FECKING Boserup, der underholder
    ›passagererne med at panere nogle hornfisk. Hvad i hele hule
    ›helvede skal det til for, og kan I SÅ se at få lavet flere
    ›hvilekupéer, for behovet derfor er allerede så presserende, at
    ›det var umuligt at få en plads i morges, forventeligt netop af
    ›ovennævnte grund. FDFFFS DPMA!!!1 :@

    Der er noget der tyder på at du må være pissed et stykke ud i fremtiden også :-/

    DSB har ingen umiddelbare planer om at skrue ned for lyden

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    At min HTC Hero ikke kan komme på Android Market fordi jeg da jeg fik den ikke fik installeret en gmail konto på den.
    Det kan jeg gøre igen, jeg skal bare lige tage back up af aftaler samt kontakter, for den resetter telefonen når jeg gør det.
    Ellers jeg kan bruge den update til telefonen som venter på at blive installeret.. nå ja.. den resetter også telefonen...

    Det er for meget arbejde, med noget der bare skal virke!!

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  13. #39
    01-gjk Slettet

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    kærlighed!!

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Personfniddersagerne om politikerne pisser mig ufatteligt meget af. Først skulle Lene have en tur over knæet. Så var det Mettes tus. Sidenhen stod Helle for skud og nu skal det fandme gå ud over Søren. Var det ikke en ide at pressen begyndte at koncentrere sig om politik fremfor politikere?

    I øjeblikket står befolkningen for at skulle vælge mellem to forskellige måder at gribe fremtiden an på. Bør man ikke kunne forvente en saglig oplysning om hvad forslagene går ud på og hvad de har af konsekvenser? Næ, nej. Vi skal da høre om politikerne opfører sig pænt i privaten. Fy for faen!

    Jeg ved ikke med jer andre, men jeg finder at ideen om "den 4 statsmagt" efterhånden er gjort så ganske grundigt til grin. Afsløringer, mig i røven! Hvem kontrollerer iøvrigt om journalister er redelige?

    Journalister: SKAM JER FFS!!!!


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards


  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Hvem kontrollerer iøvrigt om
    ›journalister er redelige?

    - ja, jeg er ikke uenig med dig, men du skal da lige have et svar på det spørgsmål: For det gør Pressenævnet. Og om nødvendigt har vi jo domstolene i den sidste ende.
    Sidst redigeret af Don J. : 08.07.10 kl. 17:42

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Og om nødvendigt har vi jo domstolene i den sidste ende.

    Jojo, men nu var det ikke dén vinkel jeg ville have kontrol med. Hvem holder fx øje med, at journalister ikke kører bil i påvirket tilstand. Det er åbenbart UMÅDELIGT afgørende at ingen fra den dømmende, udøvende eller lovgivende magt gør det. Hvorfor gælder det samme ikke for "den 4 statsmagt"? Kan man stole på en journalist der dækker erhvervsstof, hvis vedkommende snyder i skat, eller har personlige interesser i det firma der skrives om? Hvem holder øje med det?


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Kan man stole på
    ›en journalist der dækker erhvervsstof, hvis vedkommende snyder i
    ›skat, eller har personlige interesser i det firma der skrives om?
    ›Hvem holder øje med det?

    Der er der så nogen der gør. http://nielskrause.blogs.berlingske....-lykkeriddere/ En blogger. Der fortæller om at en redaktør på et dagblad bruger spalteplads på at levere en "analyse" der hjælper hans egen (måske kommende) politiske karriere igang.

    Jeg ser ingen overskrifter i hverken BT, EB eller andre steder hvor der harceleres over denne her sag. Og hvor mange andre findes der af samme skuffe? Ingen ved det, for dem der kontrollerer pressen er pressen selv. NUJ, hvor er jeg stadig afpisset!


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,929

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    De åndsboller der udgør det danske sundhedsvæsen pisser mig af.

    Min 66-årige mormor blev i går opereret i foden i et mere eller mindre desperat forsøg på at redde den, så hun ikke skal have den amputeret. Needless to say, det har ikke været en særlig rar affære for den stakkels gamle dame med så voldsomt et indgreb i foden.

    I dag vælger Frederiksberg Hospital så at sende hende hjem. Hun bliver erklæret fuldt ud egnet til at klare sig på egen hånd, hvilket naturligvis lyder ganske rimeligt for en kvinde, der har lidt af gigt og været førtidspensionist siden hun var 20 og knap nok kunne gå allerede inden hun fik placeret adskillige jernplader og skruer i anklen. Derfor er det særdeles naturligt ikke på nogen måde at udstyre hende med en hjemmesygeplejerske eller en form for gangstativ, for selvom hun ikke må sidde permanent i kørestol pga. risiko for blodpropper kan hun da nok klare selv at bevæge sig rundt uden nogen form for hjælp.

    Ved et mindre lykketræf tager min mor og stedfar i sommerhus i Vestsjælland for weekenden her i eftermiddag, og da min mormors hjem i Holbæk er på vejen vælger de at slå et smut forbi for at se til hende. Her finder de - blot få timer efter sin hjemkomst - en næsten bevidstløs kvinde med store vejrtrækningsproblemer siddende i sin kørestol i entreen i et forgæves forsøg på at komme ud på toilettet.

    Hvad fanden i helvede tænker I på, lallende lægespader!? Hvis ikke min mor lige havde kigget forbi havde der været en overhængende fare for at hun kunne have været død nu. Tak for lort, idioter. Så svært kan det vel for fanden ikke være at lægge 2 og 2 sammen og komme frem til det resultat, at en kvinde der lige har fået reddet sin fod fra amputation næppe kan gå frit omkring uden nogen som helst hjælpemidler?

    Fuck jer!
    Sidst redigeret af EALP : 09.07.10 kl. 21:01


  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig pænt meget af at vågne kl. 4-5 hver dag, uanset hvornår jeg går i seng. Stram op, Hypnos og Ole Lukøje, eller jeg pudser Arbejdstilsynet og TV2 Nyhederne på jer!
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Side 3 af 23 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •