Side 4 af 23 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 335

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, at KU har smidt min ansøgning om optagelse på et sommerskoleseminar væk, og jeg derfor ikke er optaget. Hvorfor de så tidligere har optaget mig på to andre kurser, hvor min ansøgning blev indsendt samtidig med den forsvundne, kan undre.
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Jeg har ganske svært ved at håndtere den ekstreme idolisering af Lance Armstrong, som specielt Dennis Ritter og Rolf Sørensen præsenterer stort set hver dag.

    Vi har set cykelløb før. Vi ved godt, at Armstrong har været god. Vi ved også godt, at han ikke er det mere. I behøver ikke at fortælle os utallige gange, at han ser imponerende ud, at han bedre end nogen anden i verden kan køre på sin vrede eller at han bestemmer alt over feltet. Vi har selv øjne, og vi kan godt selv se, at det jo ikke passer mere.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Søndagens VM finale...de alt for mange frispark ødelagde kampen, og blev til den værste finalen jeg nogensinde har set !!!
    ØV !!! Havde virkelig glædet mig til god offensiv fodbold fra begge hold, og så får man sådan en omgang krig mellem de hollandske og spanske tropper !!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    417

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    HDML pisser mig af,

    Siden han har fået job på solskinsøen så bomber specielt TV2 os med nyheder omkring hvad han mener om dit og dat.

    TV2 sporten har nu i 3 dage i træk i deres sene udsendelse bragt indslag med ham - hvorfor er det så vigtigt at promovere ham?

    Er det måske fordi TV2 har retten til landskampene på hjemmebane og de gerne vil have et godt forhold til den kommende landstræner...

    Jeg brækker mig over både TV2 og HDML.

    Det var dagens sure opstød:-)

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    423

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Dette pisser mig af: http://ekstrabladet.dk/112/article1376939.ece og det er ikke artiklen, eller det der er sket. Men at EB.dk vælger (indirekte) at kæde det tragiske dødsfald sammen med unges dødsdruk, via "se også" ude til højre. Dette dødsfald har intet og jeg siger intet med alkohol at gøre.


  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›HDML pisser mig af,

    ›Siden han har fået job på solskinsøen så bomber specielt TV2 os
    ›med nyheder omkring hvad han mener om dit og dat.

    ›TV2 sporten har nu i 3 dage i træk i deres sene udsendelse bragt
    ›indslag med ham - hvorfor er det så vigtigt at promovere ham?

    ›Er det måske fordi TV2 har retten til landskampene på hjemmebane
    ›og de gerne vil have et godt forhold til den kommende
    ›landstræner...

    ›Jeg brækker mig over både TV2 og HDML.

    ›Det var dagens sure opstød:-)

    Og i forlængelse af dette, så kan man med gru huske tilbage på hans tid i Getafe, utroligt så spændende den ligegyldige klub pludselig blev heroppe.
    hvad?

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    http://www.bt.dk/kendte/overraskende...vender-tilbage


    Hvis dette bliver en realitet kommer det til at pisse mig ret så gevaldigt af.. Ikke kun fordi at det er 3 dybt irriterende personer og heller ikke fordi at alle deres show jo nærmest er ens, men simpelthen kun på grund af deres grundlag for nyt show, Eje og Birchows pengetank er tom..

    Det fortæller vidst ALT om de tre personer og jo også Nørbygaard der lavede samme stunt, at det eneste der driver værket er pengene og ikke at de elsker at underholde og lever for at stå på en scene..

    I burde jo bare tage at skyde hinanden og den sidste der er tilbage kan så passende rette pistolen mod egen tinding!
    Sidst redigeret af Fiscker : 16.07.10 kl. 17:42

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, at jeg på en højhellig fredag er syg. Ondt i halsen, feber og træthed ..... ffs! Det er ikke i orden når vejret er så godt!
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, at jeg på en højhellig fredag er syg. Ondt i halsen, feber og træthed ..... ffs! Det er ikke i orden når vejret er så godt!
    Jeg har så spenderet første uge af min sommerferie på tønden med noget Roskilde-syge-agtigt, så jeg kender fornemmelsen. Jeg er også voldsomt afpisset.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  16. #55
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Jeg har så spenderet første uge af min sommerferie på tønden med
    noget Roskilde-syge-agtigt, så jeg kender fornemmelsen. Jeg er
    også voldsomt afpisset.
    Plastret på såret er så, at du i de fleste tilfælde - hvis du sygemelder dig - ikke bliver trukket for ferien, men har den til gode!
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Henrik Marstal pisser mig af. Jeg ved ikke om han rent faktisk har sat sine ben på Roskilde. Det virker ikke sådan, og så burde han lade være med at udtale sig!

    »Festivaler generelt, og også Roskilde Festival, er - måske uden helt at ville det - præget af rockistisk tankegang. Altså den tanke, at rockmusik udført af en hvid guitarspillende mand foran et fadøldsdrikkende publikum af især mænd, er det ypperste man rent koncertmæssigt kan nå. Orange Scene er jo stort set ikke andet end hvide mænd på guitar og trommer. Det maskuline udtryk er i centrum.«
    Øhh kære Henrik. Har du hørt om Roskildes fire andre scener?

    »I år så jeg en splitternøgen kvinde på festivalpladsen. Man skulle tro, at de vagter, der alligevel tjekker armbånd og holder øje med, at folk ikke tager egne drikkevarer med ind, også kunne fortælle folk, at deres påklædning eller mangel på samme, måske virker stødende på nogen?«
    Det var da også frygteligt med nøgne kvinder. Hvis man ikke kan tåle det forfærdelige syn af en nøgen kvinde er man velkommen til at blive væk!

    Til sidst et usædvanligt godt spørgsmål fra journalisten, der burde lukke munden på Henrik Marstal:

    Men det står jo frit for for alle og enhver at købe en billet. Hvad er så problemet?
    http://ibyen.dk/fokus/roskildefestiv...cle1018031.ece


  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    1,943

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Den danske presses håndtering af europæiske kampe pisser mig af og i HELT SÆRLIG grad når et dansk hold skal møde et, i Danmark, ukendt hold fra en liga der ikke følges så meget i Danmark.

    Det starter altid med historien om, at det er et ubeskrevet blad og nogle vage beskrivelser om styrkeforholdet mellem den danske og den udenlandske liga. Måske endda med nogle kommentarer om, at de naturligvis skal respekteres.

    Derefter kommer historien om, at det danske hold "bør" vinde. Og jo mere kampen nærmer sig jo mere af en katastrofe er det, hvis det danske hold ikke vinder. Men er det så fordi pressen har sat sig ind i hold og liga på noget seriøst niveau? Nej, det er det naturligvis ikke. Hallo tosser, der er fandeme mange gode hold rundt omkring i europa!

    Er det fordi der går konkurrence i at have en skarp vinkel? Er det fordi der går "i dk er vi naturligvis verdensmester i alt" (med mindre det er et tysk, spansk, italiensk eller engelsk hold). Taber det danske hold er katastrofen total og overskrifterne er sikret den næste dag. For helvede hvor er det afpissende at være vidne til. Jeg har brugt dpma-tråden, da der ikke findes nogen "det gør mig livstræt"-tråd .....
    - Christoffer

    I couldn’t become Green Lantern unless I was chosen by the Guardians of Oa, but given enough start-up capital and adequate research facility, I could be Batman.

  20. De følgende 15 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    "Cheap shots" / "billige points" pisser mig generelt af. Altså de situationer, hvor visse persontyper benytter enhver lejlighed til at score billige points ved at nedgøre sine medmennesker.

    Der findes utallige eksempler. Ikkerygere kan jo flere gange om dagen sætte et par points ind på kontoen med et ganske gratis "det er dumt at ryge". Falckmanden kan helt omkostningsfrit få en hel dag til at gå med at gøre kunderne ekstra nervøse med et "ja, den motor er jo nok færdig". Det er så billigt at fyre af - og det slår aldrig fejl. Buschaufføren der lige smækker dørene i. Den selvudnævne miljø-engel, der lige kan påpege, at indkøb af argentinsk oksekød smadrer vores klode.

    Må jeres billige points dog blive samlet sammen på en konto og modregnes, når der skal uddeles jomfuer og frokostkurve ved Himlens Port!!§
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    144

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig efterhånden gevaldigt af, at jeg som voksen person i reklamer skal formanes at opføre mig ordentligt, og ikke drikke for meget. Senest har jeg set en reklame for Ballantines, hvor "Please drink responsibly" står med fede typer hen over billedet.
    Undskyld, men bland jer venligst uden om! Det er rigeligt med Statens forskellige advarsler og mærkeordninger, hvad fa..... ligner det, at alle spiritusfabrikanter som udgangspunkt åbenbart mener, at jeg ikke selv kan finde ud af at styre mig, men lige skal løfte en pegefinger?!
    Mvh
    Jacob N

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Undskyld, men bland jer venligst uden om! Det er rigeligt med
    ›Statens forskellige advarsler og mærkeordninger, hvad fa.....
    ›ligner det, at alle spiritusfabrikanter som udgangspunkt åbenbart
    ›mener, at jeg ikke selv kan finde ud af at styre mig, men lige
    ›skal løfte en pegefinger?!

    Det er helt stensikkert spritproducenternes frivillige valg, at gøre opmærksom på at man bør begrænse sit indtag af deres produkt. Ligesom det er cigaretproducenterne der selv gerne vil have halvdelen af deres pakker udstyret med tydelige notitser om at man dør en smertefuld kræftdød af at bryde cellofanen. Helt sikkert, dér.


Side 4 af 23 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •