Side 5 af 23 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 335

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,024

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ...at radio og TV næsten hver dag skal spilde min tid, ved at fortælle om ligegyldige danskere der har tabt en forfærdelig masse penge på aktier, ofte i banker.
    Så lad da for helvede værd med at sætte alt hvad i ejer i disse aktier, når alle ved at der er en risiko for at miste pengene!
    Og undlad at spilde min tid med historier om disse personer!
    mvh. Kasper!
    Wiland
    Ankersen - Antonsson - Zanka - Augustinsson
    Kusk - Kvist - Delaney - Jørgensen
    Cornelius - Pourié

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af når folk skriver cliffhangers i deres statusopdateringer på Facebook.

    Jeg har en mellemleder (ikke min leder skal det siges) i den virksomhed jeg arbejder i på min venneliste. En yngre fyr der også benytter FB meget til masser af opdateringer som er ret interne mellem ham og andre af hans bekendte. Fred være med det.

    Sagen er bare den, at han tidligere på året skrev noget lignende "har lige fået årets dårligste nyhed". Dagen efter blev der fyret omkring 20 personer i virksomheden. Om den dårlige nyhed havde noget med det at gøre, ved jeg ikke, men det er da nærliggende at tro, at han i kraft af sin status som leder har hørt noget før os andre.

    I fredags kom han så med en anden opdatering, hvor meningen med det skrevne blev hængende i luften. Et kvarter efter havde han slettet det og her til aftenen har der igen været noget i kort tid. Om disse to opdateringer har noget med noget som helst at gøre på min arbejdsplads ved jeg ikke, men weekenden har da gået med mange spekulationer og bekymringer om hvad der skal ske i morgen eller i den kommende uge.

    Så det pisser mig af, når folk gerne vil gøre sig interessante, men alligevel ikke vil helt ud med hvad de mener. Især når situationen på vores arbejdsplads desværre er som den er i øjeblikket.

    og jo, jeg kender godt både slette og skjule funktionen. Overvejer også at bruge den.

    Jer der bruger FB, tænk jer lidt om inden I skriver noget.
    Sidst redigeret af Dan Abnormal : 25.07.10 kl. 23:08


  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    DPMA, når folk tager min mobiltelefon og begynder at finkæmme den for numre, beskeder og billeder. Bevares, jeg burde ikke være så dumdristig at lægge den på bordet, da dette jo tydeligt er lig med invitation til at vade ind i mit privatliv, men vil du ikke nok lade min telefon ligge? Det var sødt i folkeren (Ja, nogle af os er unge nok til at have oplevet folkeskolen og mobiltelefonen på samme tid), og der gik sport i hvem der havde flest numre, men nu er både du og jeg voksne mennesker, der selv er i stand til at vurdere hvilke dele af privatlivet, vi vil dele med hinanden.

    Og NEJ DU MÅ IKKE SPILLE SNAKE, dumbass.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #64
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Alle jer kampkegler, der var enige i at det var ok for en dame at gøre sine indkøb i Netto ved at lade kurven 'stå i kø'. Gu' er det røv ok, og særligt pisser det mig af, at I (7 kunder) skulle belære mig om kø-kultur og at lade hende komme i første række. Specielt idiotisk var det, da hun ikke - da kurven var nået til kassen - ikke var kommet tilbage. Jamen så skulle vi da vente på hende.

    I er kraft stejlme skæve i hatten hele bundtet, men i det mindste fik jeg et rigtigt godt skænderi med jer alle sammen - og i fik lidt indhold i jeres ærgelige liv.

    MCN

  7. De følgende 13 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,411

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af at alt skal have så nationalforudindtaget et twist under kommentarer af fodboldkampe, at det grænser til det fornærmende.

    Eksempel: Per Frimann, der efter dagens kamp, mens den ene soleklare slow efter den anden viser at en fuchsiaklædt spiller har armen langt ude fra kroppen og bremser et indlæg med den. Nej, Per: Det er ikke "den kan dømmes", og den er ikke "fifty-fifty". Den er et soleklart straffe, den skulle have været dømt, bare rart for Kbh at den ikke blev det - og det er en ærlig sag.

    Lad være med at tale ned til os af en eller anden formodning om at vores følelser ikke skulle kunne klare sandheden.

    mvh,
    -smølle


  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,411

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, at TV2 Sport i ramme alvor påstår at sende et højopløseligt tv-billede på deres HD-kanal, når man ikke ligefrem behøver overmenneskeligt syn at det overhovedet ikke er tilfældet - når man selv på en 40-tommersskærm ikke en gang kan læse numrene på ryggen af spillerne, så er det vist ikke hd, folkens.

    Det er bare falsk varebetegnelse. Lev for fanden op til det I tilbyder - så vidt jeg ved er det en kanal der koster penge at se.

    mvh,
    -smølle

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Prøv og hør her, dumme koste, ffs! Når der er seks skilte der alle forbyder snak og mobiltelefoni i stillekupeen, tror I så folk gider høre om hvor stive I var i weekenden?!

    ¤%#@ det pisser mig af at mit "moment of peace" til og fra arbejde altid skal saboteres af folk med empati som gennemsnitsklovne:-/
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar


  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,929

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Cykeltaxier/rickshaws pisser mig af.

    For det første fylder de endnu mere end Christiania-cykler, hvilket gør, at de på smalle cykelstier er umulige at overhale - hvilket naturligvis er et problem, da de laller af sted med 5 km/t.

    For det andet er førerne da komplet ubehøvlede og irriterende. Her til aften stod rickshaws en masse linet op uden for Parken, og jeg blev vel antastet af tre, der meget insisterende tilbød mig et lift. Hvor ofte ser man taxichauffører rulle vinduet ned og spørge tilfældige fodgængere, om ikke de skal have et lift? Hvis jeg vil med, skal jeg nok selv komme hen til jer, tak.

    Fuck venligst af!

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    NEM-ID pisser mig af
    Tidligere var det nemt at logge på både sin netbank og offentlige sider man skulle bruge digitalt signatur fra sin egen computer. Men nu har man indført Nem-ID hvor hvor man i stedet er nød til hver eneste gang man vil logge på noget at finde et latterligt papir nøglekort frem. Hvad i alverden er pointen i at indføre noget så latterligt der gør det hele meget mere besværligt?

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,560

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Men nu har man indført Nem-ID hvor hvor man i stedet er nød til hver eneste gang man vil logge på noget at finde et latterligt papir nøglekort frem. Hvad i alverden er pointen i at indføre noget så latterligt der gør det hele meget mere besværligt?
    Øh? Det kan godt være at det er pisse irriterende. Det er jeg sådan set 100% enig i. Men pointen er vel mere end almindelig åbenlys. Det er ganske enkelt meget meget sikrere.

    Der svindles for større og større beløb, hvor folk får afluret deres kodeord via diverse trojanere. Det kan man ikke længere, og fusk via netbank, bliver en meget mere kompleks affære. Nu er du nødt til at blokere brugerens adgang til hans egen netbank og overtage hans login EFTER han har indtastet sin kode. Hvilket er teknisk meget mere kompliceret, ligesom brugeren vil opleve en loginfejl. Og en svindler skal udføre forbrydelsen umiddelbart derefter, da han kun har dette enkelte login at arbejde med.

    Men jeg er stadig enig. Det er pisse irriterende. Bankerne burde i det mindste implementere en eller anden "read only" adgang, hvor man bare med et kodeord kunne komme ind og se ens konti og foretage diverse småting, men ikke kunne føre penge væk fra egne konti. Det ville være smart.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Bankerne burde i det mindste implementere en eller anden "read only"
    adgang, hvor man bare med et kodeord kunne komme ind og se ens
    konti og foretage diverse småting, men ikke kunne føre penge væk
    fra egne konti. Det ville være smart.

    ougar

    Det har man da netop i dag? Jeg kan i hvert fald godt logge på min netbank og tjekke forskelligt. Uden nøgle.

    Men i øvrigt belaster det mig, at chippen på mit dankort konstant bøvler. Jeg har nu igen-igen bestilt et nyt kort. Skidt kvalitet dér.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,560

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det har man da netop i dag? Jeg kan i hvert fald godt logge på min netbank og tjekke forskelligt. Uden nøgle.
    Men er det ikke bare fordi de ikke er overgået 100% til NemID endnu? Efter nytår er alle flyttet til NemID, og så er det spørgsmålet om man stadig kan. Nå. Nu skal den vist snart over i Spin-off :-)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Souschefer der i fravær af chefen skal puste sig op og markere sig som stærke ledere pisser mig af.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar


  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›NEM-ID pisser mig af
    ›Tidligere var det nemt at logge på både sin netbank og offentlige
    ›sider man skulle bruge digitalt signatur fra sin egen computer.
    ›Men nu har man indført Nem-ID hvor hvor man i stedet er nød til
    ›hver eneste gang man vil logge på noget at finde et latterligt
    ›papir nøglekort frem. Hvad i alverden er pointen i at indføre
    ›noget så latterligt der gør det hele meget mere besværligt?

    Havde "glæden" af Mem-ID i weekenden, hvor min mor skulle have
    lagt Net-bank på computeren.
    Jeg har aldrig fucket en tilmelding af nogen art, til et web baseret
    program før, men endte med en besked, om at koden var brugt for mange gange.
    NEM-ID, er endnu et dårlig udført koncept, som nu skal proppes i halsen på
    folk, inden det hurtigt dør igen.

    Og til Ougar.
    Så vidt jeg ved, er det kun folk der har hentet lysky programer, eller valgt at
    modtage exe-filer fra ukendte mail afsendere, samt ikke haft ordenlig sikkerhed
    på deres computer der er blevet "røvet"..

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  23. #75
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,560

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Og til Ougar.
    Så vidt jeg ved, er det kun folk der har hentet lysky programer, eller valgt at
    modtage exe-filer fra ukendte mail afsendere, samt ikke haft ordenlig sikkerhed på deres computer der er blevet "røvet"..
    Ah. Der er skam også glimrende mulighed for at blive ramt, uden at være et gigant fjols.

    F.eks. blev TV2.dk og andre populære sider "inficeret" via en hacket annoncepartner. Det kunne have været en mere ondsindet virus. For slet ikke at tale om at Windows XP ikke modtager opdateringer mere, så der skal nok dukke herlige sager op.

    Eller folk der køber kamera'er og USB sticks, som idiotiske producenter har fået inficeret med diverse orme. (Der er flere eksempler).

    Men du har ret. Det er naturligvis mest idioter, der klikker på e-mail attachments, eller downloader ulovlig software fra nettet. Jeg tror dog bankerne i ret ligeglade med, at mange selv er skyld i det. Det er dem, der hænger på regningen.

    Og for lige at blive i trådens emne, så pisser det mig af, at idiot mike er udtaget til landsholdet. Er du da gal, hvor jeg synes han er en nar. Han er i en klasse helt for sig selv.

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 09.08.10 kl. 09:16
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Side 5 af 23 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •