Side 6 af 23 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 335

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    229

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17


  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    270

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ...at det usympatiske svin, Mike Jensen har medvind for tiden.


  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    485

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ... at jeg skal betale 20 kr i gebyr for, at JEG aktiverer mit kort ved, at JEG går ind på en hjemmeside, hvor JEG betaler med mit dankort. Derefter tager JEG ind til Parken, hvor JEG viser mit guldkort.
    Men jeg kan godt se at det må være en voldsom udgift for billetlugen!!!!!1

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    90

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af at Billetlugen er en flok /&%¤#%¤

    Jeg skulle op til denne sæson flytte pladser for mit eget, min fars og brors sæsonkort.

    Jeg ringer til Billetlugen og får af vide at for at være sikker på jeg stadig var sikret plads på tribunen skulle jeg genaktivere sæsonkortene og så ringe til dem igen 1-2 uger senere når der blev åbnet for salg af ubenyttede pladser.

    Fint nok

    Herefter får jeg så at vide at det er nemmest hvis jeg bare går ind og køber de 3 nye plader jeg gerne vil have. Skrive en mail til kundeservice, som så vil annullere de oprindelige kort og returnere mine penge. Hvilket jo er ca. 6000 kr for de 3 kort. Og de bliver naturligvis hævet på ens konto med det samme.

    Nu havde jeg så muligheden for "at lægge så mange penge ud" et par dage. Så det var ok. Men kraftstejlme om Billetlugen så ikke er over 14 dage om at sende pengene for de oprindelige kort retur. "For sådan var det bare"

    Det er fandme noget svineri. Så skal jeg som privatperson ligge og lege bank for dem.

    Jeg har desværre flere historier med dem. Men det må komme en anden god gang.

    Billetlugen... Må I brænde op i helvede !!!

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    67

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Lommetyve pisser mig gevaldigt af!

    I et af mine mindre heldige øjeblikke på en ferie i Spanien, fik jeg stjålet min pung. Alene det at miste pungen, skulle være nok til at bringe pisset i kog. En pung bliver som regel forbundet med penge og kreditkort, og ja det er sgu ærgerligt at miste. Der lå en pæn sjat kontanter i, masser af kort og det var ovenikøbet en pung, som jeg var rigtig glad for. Skaden var dog sket, en dyr lærestreg at få, da jeg for en gangs skyld proppede den i baglommen.

    Det skulle ikke dog ikke ødelægge min ferie. Dankortet blev trods alt spærret med det samme, og de ludere af nogle lommetyve, nåede heldigvis ikke at udnytte det. Jeg kunne låne kontanter af gutterne dernede, så min indre ferie-mode gjorde, at jeg hurtigt kom over det.

    Så kommer jeg tilbage til Danmark. Og jeg kan love jer for, at jeg har tænkt mange grimme tanker omkring afstraffelse af de lommetyve, ifm. bestilling af diverse nye kort. Der er jo enormt meget besvær forbundet med dette (især tidsmæssigt). Derudover, så er det ikke helt uden omkostninger! Dankortet var forholdsvis let - der lå et i postkassen da jeg kom hjem. Det var dog ikke det eneste kort, der lå i pungen, desværre.

    Bare lige for at opsummere, hvad sådan en omgang har kostet:

    Indhold i pungen af kontanter: ca. 200 euro.
    Nyt kørekort + nye billeder til bestillingen af kortet: ca. 350 kroner.
    Kort til motionscenter: 100 kroner.
    Nyt sygesikringsbevis: 170 kroner.

    - dertil, så dækker forsikringen ca. 0 kroner, så det er jo bare top dollar.

    Jeg håber eddermanme, at de usle, langfingrede møgsvin en dag får så dårlig smag i munden (de kunne evt. prøve paellaen, på den første restaurant, hvor vi spiste dernede) over deres gerning , at de melder sig selv til politiet. I den uge, hvor der er to tirsdage. ARGH!!
    Sidst redigeret af Yodtam : 13.08.10 kl. 02:53

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Pisser mig af og pisser mig af.. Det mere end irriterer mig, og det pisser mig ikke helt af..

    Folk der bruger udtrykket. Jeg giver mig 110% eller jeg er 200% enig..
    Det er jo pisse forkert. Du KAN simpethen ikke give dig mere end 100%, dette er umuligt. Du KAN heller ikke være mere end 100% enig. For fanden, I er voksne mennesker, og nu burde I fandme have lært, at 100% det er det maximale vi kan yde. Du har ikke mere ret hvis du er 1000% sikker, end hvis du er 100% sikker..

    På samme måde hader jeg, når folk f.eks. siger "der spillede jeg sgu lige over evne". Nej, det gjorde du ikke bassemand, du spillede lige præcis hvad din evner kunne række til, og plejer du at spille dårligere, så spiller du under evne.
    Sidst redigeret af Ace20 : 13.08.10 kl. 09:31
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Folk der bruger udtrykket. Jeg giver mig 110% eller jeg er 200% enig..

    Jeg er så kun 101% enig med dig, men vil da påpege at det kommer lidt an på hvad procenten er af ;p

    Hvis f.eks. én enhed er gennemsnitsleverancen eller den "normale" og/eller forventede leverance fra dig, ja så kan du jo godt gi' dig mere end 100%. Hvis én enhed er den til enhver tid teoretiske maksimum (som jo nok af den brede befolkning er den generelle og rimelig logiske betragtning) kan man naturligvis ikke, som du siger, give mere.

    Det er jo bare endnu et af millioner(!) af eksempler på inflation og overdrivelser i sproget og retorikken. "Det var et mareridt at komme på arbejde i dag, bussen var 5 minutter forsinket." "Jeg hader folk, der taler højt i mobiltelefon" og "dem der ikke kan tage 2 dage fri for at se en kamp i Norge er Brøndbyfans og burde tage tilbage til vestegnen."

    Som dig vil jeg heller ikke sige det ligefrem pisser mig af, måske - for nu at sikre jeg holder mig inden for emnet - bortset fra det sidste eksempel :)
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #83
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ››Folk der bruger udtrykket. Jeg giver mig 110% eller jeg er 200% enig..

    ›Jeg er så kun 101% enig med dig, men vil da påpege at det kommer
    ›lidt an på hvad procenten er af ;p

    ›Hvis f.eks. én enhed er gennemsnitsleverancen eller den
    ›"normale" og/eller forventede leverance fra dig, ja så
    ›kan du jo godt gi' dig mere end 100%. Hvis én enhed er den til
    ›enhver tid teoretiske maksimum (som jo nok af den brede
    ›befolkning er den generelle og rimelig logiske betragtning) kan
    ›man naturligvis ikke, som du siger, give mere.


    Okay - fluekneppermode off:-)

    Det pisser mig af, at der ud fra min betragtning ikke er sammenhæng mellem min arbejdsindsats og lønniveauet. Det burde være langt højere! At jeg er helt vild med at lave det jeg laver bærer sgu' ikke lønnen i sig selv. Rigide løntrin stinker!

    MCN

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, at der ud fra min betragtning ikke er sammenhæng mellem min arbejdsindsats og lønniveauet. Det burde være langt højere!
    Puh ha. Sikke et mareridtsscenarie. Hold da op, jeg er glad for, at der ikke er nogen som helst sammenhæng overhovedet. Hvad skulle jeg leve af?

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    At folk medbringer børn til rockkoncerter kan ikke pisse mig af. Det er deres valg, de har betalt for billetten og har lige så meget ret til at være der som jeg har. Fair nok.

    Men det pisser mig af, når forældrene så mener det er helt i orden at poden skal sidde på skulderen af fatter, for "ellers kan han jo ikke se noget". Det er ikke rimeligt overfor dem der står bagved, der så slet ikke kan se noget.

    Jeg var til U2 koncerten i Horsens i går (der i parentes bemærket skal siges var en kæmpeoplevelse). Dog blev oplevelsen lidt skæmmet af en evig kamp med et forældrepar der havde taget deres børn med, hvor af især deres søn hele tiden skulle sidde på faderens skuldre.

    En i mit selskab bad dem sætte ham ned igen, og fik bare svaret "så kan man jo også bare bede dig om at dukke dig, for folk der står bagved kan jo heller ikke se noget for dig". Han er da også høj men ikke usædvanlig høj og under alle omstændigheder er den diskussion helt irrelevant. Folks naturlige højder kan man selvfølgelig ikke gøre noget ved. Det var også svært bare lige at rykke et par meter til den ene eller anden side, fordi folk i forvejen stod tæt.

    Det er i orden at børn er med til koncerter, men man bør tænke på at en rockkoncert på et stadion først og fremmest er en voksenbegivenhed med mindre det er Zulu kid rocks, eller hvad det nu hedder.

    Idiotiske og egoistiske sinker. Må I blive genfødt som kobling på en skolevogn.


  17. #86
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det kan godt PMA, at mange ledige stillinger opslåes anonymt. Dvs. gennem rekrutteringsbureauer eller headhuntere. "større konsulenthus i Københavnsområdet søger...", "intressant position tilbydes af vor klient, som er førende indenfor sit felt og beliggende på Sjælland..."

    - armen ffs, hvem er I?? Og ja, det har rent faktisk en vis betydning, hvor vi måtte tænkes at havne. Please vær så venlig at tone rent flag. Så skal vi nok afgøre, om vi vil tage kontakt eller ej.
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #87
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig i den grad af, at Onsides side relativt ofte er nede. Jeg aner ikke, hvad grunden er, men uanset hvad må de kunne lave det. Det er for dårligt, når de slår sig så meget op, at de så ikke kan få deres egen hjemmeside til at fungere normalt.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  20. #88
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Folk der ikke har fjernet tastaturklik/-toner fra deres telefon.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar


  21. #89
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009
    Indlæg
    131

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    På flyet fra Trondheim til Oslo i morges (afgang kl. 6.45 med tømmermænd, puha), sad jeg bagved en mand, der insisterede på at lægge ryglænet ned på sit sæde, på trods af at mine knæ i forvejen dårligt kunne være der. Da jeg høfligt spurgte tossen, om ikke han ville læne sig frem, da jeg faktisk godt kan lide mine knæskaller, sagde han, at han havde ret til at læne sædet tilbage, og at jeg skulle passe mig selv! Han har jo i og for sig lov til at læne sig tilbage, men vis dog lidt hensyn til en med lange stænger! Iøvrigt er flyvetiden hele 45 minutter, så mon ikke han havde overlevet?

    Den type mennesker pisser mig af!


  22. #90
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,155

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Priser, der angives uden moms, pisser mig af!
    Mvh.
    Maarum

    Angreb: Kolfuss Glasbein (Reykjavik) -- Mfumle Notembo (Alkmaar)
    Midt: Inge Bjørnebrygg (Lyn) -- Heinz Niemahls (R/W Essen) -- Nema Talenta (NK Rijeka) -- John Longshot (Motherwell)
    Forsvar: Sebastian Altmann (Salzburg) -- Manuel Carta Roja (Mallorca) -- Gulbis Panikaa (Tallinn) -- Andreas Chanslöst (IFK)
    Målmand: Droop van Saebehand (Willem II)


Side 6 af 23 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •