Side 9 af 23 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 335

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Dyreejere der ikke respekterer at man ikke gider lære deres kæledyr at kende. "Den gør ikke noget". Måske ikke. Men den er irriterende, nærgående og så lugter den altså lidt. Og når jeg samtidig ligner har fået stukket en sur luns lort i ansigtet, når den for 5. gang slikker på min hånd - med en tunge jeg absolut ikke tør tænke på, hvor har været - så er det et vink til, at den skal pakkes væk inde på soveværelset. Ikke et: "Så, hundenavn, lad nu Alexander være. Men den gør altså ikke noget."

  2. De følgende 13 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,379

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Hundeejere der tager deres hund med på arbejde. Hvad søren er nu den af? Sådan en stor dovenlars der går rundt og lugter. Eller en stor klodset hundebasse, der slikker mig på hånden 5 gange. Lad hunden blive hjemme, og hvis jeg kommer der, så er det ind på soveværelset. Det er kun fordi du er chef, vi ikke fortæller dig, hvor skod det er, at du har lugtehunden med igen.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Dyreejere der ikke respekterer at man ikke gider lære deres
    ›kæledyr at kende. "Den gør ikke noget". Måske ikke. Men
    ›den er irriterende, nærgående og så lugter den altså lidt. Og når
    ›jeg samtidig ligner har fået stukket en sur luns lort i ansigtet,
    ›når den for 5. gang slikker på min hånd - med en tunge jeg
    ›absolut ikke tør tænke på, hvor har været
    - så er det et vink
    ›til, at den skal pakkes væk inde på soveværelset. Ikke et:
    ›"Så, hundenavn, lad nu Alexander være. Men den gør altså
    ›ikke noget."

    Ikke for at gøre det til en diskussions tråd eller noget, men jeg mener ret så bestemt at have set en test hvor det viste sig at hunde havde færre bakterier i munden end os mennesker, bare lige til næste gang du snaver en tilfældig tøs i byen ;)

    Dette var dog det eneste link jeg kunne finde http://urbanlegends.about.com/od/dogs/a/dog_breath.htm

    Mener faktisk at det var mythbusters der lavede den test?

  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Ikke for at gøre det til en diskussions tråd eller noget, men jeg
    ›mener ret så bestemt at have set en test hvor det viste sig at
    ›hunde havde færre bakterier i munden end os mennesker, bare lige
    ›til næste gang du snaver en tilfældig tøs i byen ;)

    ›[url]http://urbanlegends.about.com/od/dogs/a/dog_breath.htm[/url
    ›Dette var dog det eneste link jeg kunne finde ]

    ›Mener faktisk at det var mythbusters der lavede den test?

    Det er en gammel viden, som ganske rigtigt Mythbusters har undersøgt - Og ja, hunde har færre bakterier i munden, end mennesker, og har derfor en "renere mund". Men...

    Nu er der så også forskel på bakterier. Jeg ved ikke hvorfor hunde har færre bakterier i munden end os, men jeg vil antage, at dem de har, har væsentligere mere ulækre oprindelser. Det kommer selvfølgelig an på hunden, men de plejer ikke at være blege for at stikke trynen godt ind i egen og andre artsfællers ender, og så tage en sniffer/smager.

    Bare så du ikke render rundt og snaver hunde, og proklamerer at det rent faktisk er mere hygiejnisk end at kysse på kæresten, når folk kigger skævt til dig.
    Sidst redigeret af Socdk : 12.09.10 kl. 18:23

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig ret meget af, at jeg er udelukket fra at følge med i visse tråde - pt. 'Dagens billede' og 'BIF - Sagde/skrev de virkelig det'. Især den sidste ynder jeg. Nu må jeg selv bladre hele blok4 igennem. Men tidligere har andre tråde også givet problemer.

    Jeg får bare helt hvid skærm efter browseren har 'hængt' lidt. Og det uanset hvilken forbindelse, hvilken pc, hvilket medie i det hele taget, jeg benytter. Det er mig som bruger, som er blevet banned fra visse tråde.

    Det pisser mig af, at jeg kan se, at andre lystigt kan muntre sig i samme tråde. Og især pisser det mig nok af, at jeg ikke fatter hvorfor.

  9. #126
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af konstant at se John Cleeses reklamer for sit show "Pure Jabberwocky" som man skide gerne vil se, men at de billigste billetter koster 1020 kr :-( .. det er fuldkommen vanvittigt afpissende at han er så langt ude at skide økonomisk, at entreen skal være så høj !!!1

    Hilsen
    Karsten

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #127
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ..at sidder og se det ene bål efter et andet blive tændt på bifs afsnit! Der var
    konstant ild 2-3 steder, og et stort bål midt på tribunen brændte med uformindsket
    styrke det meste af 2.halvleg. For helvede da osse, hvor det pisser mig af!!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #128
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, at Damen begyndte at trække tiden ved hjørneflaget da der var spillet omkring 80 minutter. F.C. København på hjemmebane i Superligaen trækker fandme ikke tiden, ved hjørneflaget, fra det 81. minut!
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #129
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    ›Det pisser mig af konstant at se John Cleeses reklamer for sit
    ›show "Pure Jabberwocky" som man skide gerne vil se, men
    ›at de billigste billetter koster 1020 kr :-( .. det er fuldkommen
    ›vanvittigt afpissende at han er så langt ude at skide økonomisk,
    ›at entreen skal være så høj !!!1

    ›Hilsen
    ›Karsten
    Det er vist også udsolgt i KBH.
    Fc Ålene

  16. #130
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af når folk obstruerer for netgennemskueligheden ved at skamfere internetadresser med de der bastardunger af url-forkortelsesservices (som fx bit.ly), som Facebook og Twitter har affødt.
    FAT NU, at de er TOTALT unødvendige i 99.9% af alle websammenhænge!!!

    GRRRRRR!!!,
    Ask

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #131
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, at vi efter længste vinter i mands minde, intet forår og en sommer der varede 1 måned nu IGEN er på vej ind i 8-9måneders mørke/kulde/regn/generelt ubehag ved at kigge ud af vinduet...
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)


  19. #132
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,001

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af, at Yousees signal forsvinder, når Brøndby er bagud 0-4 i Varde.

  20. #133
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    59

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Det pisser mig af at yousee går ned med byldepest imens jeg prøver at se storholdet Varde vise Hele Danmarks BIF hvordan man triller sådan en bold rundt på en pløjemark :(

  21. #134
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    Ping pisser mig af. Og Apple gør. Og iTunes.

    Deres åbenlyst upopulære forsøg på at mersælge musik, forklædt som et socialt netværk, er mere anmassende end før når man henter nyeste udgave af iTunes. Har man været så uforsigtig at tilvælge Ping, skal man nu sende info om alt man spiller på iTunes for at bruge programmet:



    I gang med jagten på hvordan man kommer ud af Ping. Det gør man i øvrigt sådan her.

    Men selv når man (forhåbentlig) har slået Ping fra igen, skal man se på en fåking Ping-knap på hvert nummer man hører i iTunes. Gudskelov kan den også fjernes - her til Apple.

    Men af alle de ucheckede og afpissende softwareopdateringer Apple-sekten har sendt afsted i den seneste tid (behold dog IOS4 til jeres nye iPhone hvis det ikke virker ordentligt på de andre, nosserøve) er den i alle fald i top 5. Jeg tør ikke tænke på hvor meget lort Microsoft havde måttet høre på hvis de smed den slags updates på gaden...

    mvh,
    -smølle
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  22. De følgende 15 brugere er enige:

  23. #135
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    726

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17

    DPMA at det officielle Danmark ikke anerkender B-mennesker og konsekvent skal lave aftaler med disse (læs: mig) klokken før-fanden-får-sko-på (altså før kl. 10)

  24. De følgende 16 brugere er enige:

Side 9 af 23 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 11.06.09, 16:19
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •