Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 62

Emner: Claudemir Domingues de Souza til FCK

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    172

    Claudemir Domingues de Souza til FCK

    Så har vi købt en midtbanespiller ved Claudemir Domingues de Souza i hollandske Vitesse.

    Han lyder som en spændene spiller. Jeg glæder mig allerede.

    3 gode spillere indtil videre, der må gerne komme flere:)


    http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=10339
    Sidst redigeret af Huss : 20.06.10 kl. 18:12

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Claudemir Domingues de Souza til FCK

    Og med link. :)
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1365912.ece

    Hvis der er så stort potentiale i ham som 22 årig, så har han nok ikke været billig alt afhængig af, hvor langt han har haft tilbage af sin kontrakt. Det melder historien ikke umiddelbart noget om.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    794

    Re: Claudemir Domingues de Souza til FCK

    Saftigt langskud, under alle omstændigheder:

    http://www.youtube.com/watch?v=OCdHAaHuY5I

    34 kampe, 4 mål og 8 assists i denne sæson. 6 år yngre end Atiba. 5-årig kontrakt. Det virker lovende!

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2009
    Indlæg
    123

    Re: Claudemir Domingues de Souza til FCK

    Synes skam også han lyder som en spændende spiller :)

    Og tydeligvis en spiller der har spillet fast i lang tid i en forholdsvis stærk liga, så endnu engang et godt køb af vores kære CV! :p

    Glæder mig til at se ham i aktion, og iøvrigt med nummer 6 på ryggen som bliver taget i brug igen efter nummeret næsten har haft kult-status i adskillige sæsoner efter Linderoth stoppede i klubben :D Men, godt køb frem mod CL-kval.. Det bliver i hvert fald spændende og se hvor højt niveau især Ottesen og de Souza har på den internationale scene.. :-)

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Claudemir Domingues de Souza til FCK

    Hold kæft, hvor er det vildt.. Vi har ikke engang fået armene ned efter købet af Sølvi Ottesen fredag - Bang!! Og så er vores hul efter Hutchinson eftersignende lukket med en spiller - Som ingen nogensinde havde set komme.. :) Velkommen til Claudemir :) Det bliver et spændende projekt at følge.. :)

    Det er heller ikke hver dag, at FCK skriver en 5 årig kontrakt er det? =)

    Nogen der kender til denne spiller - Bare et eller andet? :)

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    127

    Re: Claudemir Domingues de Souza til FCK

    Super.

    Den var der fanme ikke nogen der havde set komme. De holder godt nok kortene tæt til kroppen.

    Det ser jo rigtigt spændende ud.

    Glæder mig til at se hvem den anden midtbanespiller bliver.
    Flemse har spillet mediefallit, Jeg savner Holmse

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    57

    Re: Claudemir Domingues de Souza til FCK

    Det er FØRSTE transfervindue LÆNGE, hvor vi allerede nu ser stærkere ud end før vinduet.

    Damn, det er lækkert.... Sommer, sommer og sol - duften af FC i toppen af europa :D

    Jeg kunne dog godt tænke mig at vide prisen på ham og Sölvi!
    Claudemir, du er ikke mindre end fantastisk!

    FC København - Manchester United 1-0 73 min:
    > Marcus Allbäck <

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    596

    Re: Claudemir Domingues de Souza til FCK

    Fantastisk. Spændende med endnu en brasser.

    De er i hvert fald kede af at miste ham i Vitesse, hvilket kun kan være et godt tegn.

    http://www.vitesse.nl/nieuws/bericht...audemir-in/629 Google translate:

    According to Ted van Leeuwen, technical director, the transition was a "lightning transfer 'to mention. "About three days ago reported to Copenhagen. Claudemir was the type of player for a while where they were looking. It soon became apparent that the player they really wanted and we were fast. Then we had to be self Claudemir catch and that was actually the toughest yet. Nevertheless, we managed to reach him and he flew to Denmark this weekend. Sunday afternoon he was medically examined and has a signed contract for five years.

    Van Leeuwen examines the transfer with mixed feelings. "It is necessary, but very sad. He is one of our better players next season and we had to use him well. The financial situation should not close our eyes and I can overgang him this too. FC Copenhagen is an excellent club in the Champions League football next season play. Claudemir It is a great challenge. "

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    596

    Re: Claudemir Domingues de Souza til FCK

    ›Hvis der er så stort potentiale i ham som 22 årig, så har han nok
    ›ikke været billig alt afhængig af, hvor langt han har haft
    ›tilbage af sin kontrakt. Det melder historien ikke umiddelbart
    ›noget om.
    Ifølge Vitesses hjemmeside havde han kontrakt til sommeren 2012, så han har nok ikke været specielt billig.

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    40

    Re: Claudemir Domingues de Souza til FCK

    Lyder spændende. Er du gal et transfervindue indtil nu:-D

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Claudemir Domingues de Souza til FCK

    Jeg tror også at FCK har hævet en stor check op for at købe Claudemir.. Men med en kontrakt løbende over 5 år, og med hans alder taget i betragtning og det lyder til at talentet er meget kraftigt tilstede, så kan dette jo ende med at blive en enorm forstærkning over en længere periode - Ala Hutchinson, som næsten holdte i 5 år.. Samtidig skal man heller ikke lukke øjnene for, at vi kan være heldige at sælge ham videre for en endnu større sum..

    - Er jeg den eneste, som glæder sig til træningskampen mod Lillestrøm den 26?? :D

    - Hvis denne statistik er rigtig, så har Claudemir haft 6 skud på mål gennem de sidste 2 sæsoner i Holland, og scoret 6 mål.. Den holder nok ikke helt vand, men det lyder da godt, hvis man kan få ham til at sparke noget mere så.. Især taget klippet på youtube i betragtning.. :)

    http://soccernet.espn.go.com/players...116257&cc=5739

    Skal vi ikke bare konstatere, at CV har vidst hvilke spillere han ville have, og ikke set nogen grund til at vente.. Jeg kan ikke mindes at FCK nogensinde i min tid, så tæt følgende fan har været så aggressive på transfermarkedet.. :D

    Det lader til, at der vist alligevel var nogle penge gemt et eller andet sted - ellers ville enkelte elementer i vores bestyrelse nok have brokket sig lidt ;)

    Skal vi ikke samtidig sende en stor finger af den midterste slags til Vesteregnen og Odense, og stille spørgsmålet: Hvordan har I nogensinde tænkt jer, at spille med om guldet?

    - Samtidig er det da også ret imponerende, at det på ingenmåde er muligt for diverse medier, at få noget som helst ud omkring klubben.. Der er sku lukket helt til, og når man mindst venter det, så giver CV lige hånd til en ny knægt i den hvide trøje.. Det er sku for engangs skyld lækkert at være FCK under et transfervindue.. Så kunne vi godt lige sælge Thomas Kristensen til Nordsjælland, og hente en spiller mere.. Et aktivt transfermarked fra FCK bliver man sku aldrig træt af..

    Har lige hørt en lille fugl synge om at Claudemir, har været på rundens hold i Holland 5 gange i den lige afsluttede sæson.. :)
    Sidst redigeret af Nyegaard1986 : 20.06.10 kl. 18:32

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #12
    gruf er offline SUCCES KOMMER OG GÅR
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    432

    Re: Claudemir Domingues de Souza til FCK

    CV vil nå at ahve lidt ferie, så han klare alle handler hurtigt, men ja lyder spændne med vores brasser, selvom jeg intet kender til ham, og vores indkøb kommer som lyn fra en klar himmel, spillere som ingen på nogen måde havet regnet med, satme spændne om der sker meget mere.
    Forza FCK, I med og modgang

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Claudemir Domingues de Souza til FCK

    Lyder næsten for godt til at være sandt !!

    I mine øjne mangler vi bare en højrekant nu men det får vi nok ikke :D men J Poulsen til den plads og jeg vil sige at det har været det bedste vindue i langtid men vi må nok så langt efter ham desværre

    men skal ikke klage selvfølgelig hehe

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Re: Claudemir Domingues de Souza til FCK

    Har fundet endnu en video med Claudemir:

    http://www.youtube.com/watch?v=26QlCzRnCjM

    Det virker som en rigtig klassespiller! Virkelig hurtig og fantastiske indlæg. Glæder mig til at se ham i Parken!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Claudemir Domingues de Souza til FCK

    Det er positivt, at vi tilsyneladende får en spiller, der ligesom Atiba kan overkomme mange kampe uden konstant at sidde ude med ondt i glasbenene. Claudemir har således spillet samtlige ligakampe på nær en de sidste to sæsoner - der havde han karantæne efter for mange advarsler. I den netop overståede sæson spillede han fuld tid i 33 kampe + 2 pokalkampe og blev skiftet ud en enkelt gang.
    HIC SUNT LEONES


Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kan Claudemir komme på Brasiliens landshold?
    By Flerbizky in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 10.12.10, 12:49
  2. Claudemir sang!
    By Jønch in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 24.08.10, 23:16
  3. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 08.09.06, 17:08
  4. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 05.05.06, 14:55

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •