Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 38

Emner: Ailton til APOEL

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    261

    Ailton til APOEL

    Vores onde ånd fra sidste år, APOEL F.C. fra Nicosia på Cypern skulle eftersigende være villige til at ligge mellem 6 og 8 mio. kr. for vores dyrtindkøbte brasser, Ailton José Almeida. Desuden vil de give Ailton en årsløn på ca. 5 mio. kr.

    - Han er en af de bedste spillere, jeg nogensinde har set, siger APOEL-træner Ivan Jovanovic ifølge Ekstra Bladet.
    - Som det er lige nu, tror jeg ikke, der er nogen fra vores trup, der er væk inden vores kamp på onsdag, siger Carsten V. Jensen til Ekstra Bladet.
    Link:
    http://www.bold.dk/nyt/Ailton-rygtes-til-Cypern

    Lyder umiddelbart som et spændende skifte for Ailton, som nok alligevel ikke vil få meget spilletid herhjemme i den kommende sæson.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Ailton til Cypern?

    Tjo man kan vel håbe på at det lykkes ham at komme afsted, men tror ikke at prisen er helt høj nok, men nu må vi se.
    Hvis FCK vælger at sælge ham, så kommer der vel nok ikke nogen ny angriber/ spiller til klubben i stedet...... desværre.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Ailton til Cypern?

    Afsted!

    Det kan godt være at vi "mister" 14-16 millioner, men i dén tid han har været i klubben, har vi vundet tre mesterskaber, og han har i (kortere) perioder været vores bedste angriber, så jeg synes ikke de penge er spildt. Dog tror jeg ikke at han nogensinde bliver en bedre spiller end han er nu, ihvertfald ikke i FCK, så lad os da få ham afsted og tjene lidt penge på det, fremfor at lade ham sidde kontrakten ud på bænken.

    Giv Zohore, Nord eller Grønkjær de sidste 20 minutter på banen i stedet for ham!


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    373

    Re: Ailton til Cypern?

    ›Afsted!

    ›Det kan godt være at vi "mister" 14-16 millioner, men i
    ›dén tid han har været i klubben, har vi vundet tre mesterskaber,
    ›og han har i (kortere) perioder været vores bedste angriber, så
    ›jeg synes ikke de penge er spildt. Dog tror jeg ikke at han
    ›nogensinde bliver en bedre spiller end han er nu, ihvertfald ikke
    ›i FCK, så lad os da få ham afsted og tjene lidt penge på det,
    ›fremfor at lade ham sidde kontrakten ud på bænken.

    ›Giv Zohore, Nord eller Grønkjær de sidste 20 minutter på banen i stedet for ham!
    Han skal bare videre for vores og for hans egen skyld. Vi må håbe at han slår til på Cypern, og vi kan vel også spare en hel del pænge på hans årsløn (der nok er i samme størrelsesorden som den han får i Nicosia). Men det er ærgerligt for han har et kæmpe potentiale, men han kan bare ikke holde formen og gnisten på banen i længere tid.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Ailton til Cypern?

    Jeg tror ikke, at Aílton tjener 5 millioner kroner om året her i København, og den høje løn er højst sandsynligt APOEL's forsøg på at lokke ham til den forholdsvis uattraktive cypriotiske liga.

    Når det så er sagt, så bør klubben sælge - også for Aíltons skyld. Han har brug for at få sin karriere på rette spor. Pres prisen op på 8 millioner, skyd ham afsted og brug pengene på en midtbaneprofil.
    Mvh.
    Dane

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    358

    Re: Ailton til Cypern? eller Kroatien??

    Nu ser det ud til der er kamp om vores brasser :), det må da kunne presse prisen lidt op. Selvom jeg godt kan lide Ailton, så må man jo også være realist og komme frem til han ikke har udnyttet potentialet her ligesom N'doye og tildels Santin og Nordstrand.

    Så logisk han skal væk.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-fck-angriber

  9. #7
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Ailton til Cypern?

    Lad os være ærlige, om det skyldes Ailton selv, taktikken eller trænerteamet, så har han aldrig slået 100% til, selvom han til tider har været flyvende og scoret spektakulære mål. Der er dog ingen tvivl om, at hvis han kommer i de rigtige hænder, så kan han nå større højder end indtil videre. :)

    Held og lykke!!!
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!


  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2008
    Indlæg
    55

    Re: Ailton til Cypern?

    Så røg han! CV har bekræftet

    http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=10425
    CV, køb nu bare Stan Collymore! Han er guld værd..

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    29

    Re: Ailton ER solgt til APOEL

    nu også officielt på fck.dk dog ska de li forhandle sine personlige vilkår... men hvis jeg ska være helt ærlig er jeg lidt ked af vi lader ham gå. troede/håbede virkeligt han blev en af de bedste i ligaen i år (troede jeg os sideste år), men stadig ... . håber virkelig for ham, han komme til at bombe for APOEL FC, det har han sq fortjent.. men tak for de gode og måske lidt svære år. hilsen en stor "Aliton" fan

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Ailton til APOEL

    Den bedste tekniske spiller siden Mohammed Zidan i dansk fodbold.

    Synd han aldrig rigtig slog igennem.. God han kan få chancen for et hold som giver fler chancer til at slå igennem... tror han har brug for den trykhed.

    Held Og Lykke Ailton!

    /Game
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    279

    Re: Ailton til APOEL

    Jeg synes det er helt vildt, at vi ikke har fået mere ud af ham. Han har potentiale til det helt store. En tanke kunne være at rykke ham ned på kanten. Han kan da sætte en mand. Men det er jo nok lidt sent nu. Man fatter heller ikke at han ikke har fået mere spilletid. Når han har spillet fast i en længere periode, har han været en af ligaens største profiler. Lidt mere tillid fra træneren havde nok hjulpet på det.

    Men alt muligt held og lykke til Ailton. Jeg er sikker på at han får det helt store gennembrud nu. Spørgsmålet er så om der er nogle af de store ligaer der ser Cypriotisk badebold... Måske når de er på ferie.



    FORZA FC

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Ailton til APOEL

    Tak for alt Ailton – og tak for lidt. For det var dæleme lidt af en rutsjebanetur. Men aldrig kedeligt! Lige dele spektakulært og dilettantisk.

    Tror på, at han har potentialet til at nå rigtig langt i fremtiden. Godt køb af APOEL!

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    101

    Re: Ailton til APOEL

    Kommer til at savne dig Ailton! :( Du var min absolut yndlings spiller, du fik bare ikke chancen.

    Håber du får en bedre træner en ståle

  19. De følgende 14 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Ailton til APOEL

    Puha en lettelse at komme af med ham. Han havde en halv god sæson, men gennerelt gjorde det ondt på mig at se ham spille. Han driblede stort set 90 pct. af tiden lige ind i sine modstandere og hans afslutninger var heller ikke ligefrem skarpe.

    Alligevel tak for tro tjeneste og selv om han utvivlsomt har haft det svært så brokkede han sig aldrig og opførte sig yderst professionelt.

  21. De følgende 11 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    235

    Re: Ailton til APOEL

    Tak for denne gang Ailton.

    Det er ærgeligt at vi mister en spiller som man føler kan opnå så meget mere end han har gjort. Jeg har altid undret mig over vi brugte de 2 første år af hans karriere på at smække lange bolde op i hovedet på ham. Det virker som seriøst dårligt scouting at bruge 21 mio på en spiller, og så bruge ham så fundementalt forkert.

    Vi må dog også erkende at han aldrig rigtig har passet ind i Ståles system og på den baggrund er et salg det rigtige. Det ville dog have været oplagt at se ham under den kommende træner, men hvis vi får en ståle-kopi kan det være det samme.

    Og ja, jeg forstår heller ikke hvorfor vi aldrig har prøvet ham på kanten.

    Mvh
    Dansk Liga med 16. hold!

    Krohn-Dehli, Duncan, Randrup, Jallow, Vilfort, Faxe, Eggen beviser at BIF har, og altid har haft, DKs smukkeste hold

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Billet til APOEL
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 19.08.09, 07:47
  2. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 10.08.09, 13:00

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •