Side 3 af 42 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 617

Emner: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    ›Synes vi ser lidt tynde ud på midten/kanten - da Kvist jo ikke
    ›kan spille begge steder på en gang, samt dække højre back :)


    MÅL:
    ›Wiland
    ›Christensen

    FORSVAR:
    ›Zanka
    ›Ottesen
    ›Anton
    ›Larsson

    BACK:
    ›Wendt
    ›Pospech
    ›*Oviedo
    ›*D.Jensen

    MIDT:
    ›Kvist
    ›Vingaard
    ›Hjalte
    ›TK

    KANT:
    ›Claudemir
    ›Grønkjær
    ›Delaney
    ›*Özdogan


    ANGREB:
    ›Santin
    ›N'Doye
    ›Nordstrand
    ›*Zohore

    ›* = Lærlinge



    ›Efterlyses: 1 midt/kant + 1 angriber

    ›Hvis Wendt sælges skal han naturligvis erstattes af en erfaren
    ›back af nogenlunde samme kaliber. Oviedo er "lærling"
    ›mindst et år endnu.

    Din opstilling er ikke helt retvisende, da mange af spillerne fint kan spille flere positioner. I princippet har FCK mindst 2 spillere til hver plads, som CV ønsker. Men selv om truppen er fleksibel, så har du helt ret i at 18 (+ 4 lærlinge) er en meget smal trup, der er meget følsom over for skader.

    Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at der bliver købt mindst én spiller for hver der bliver solgt, startende med Atiba. Altså er vi allerede mindst 1 spiller bagud (4 solgt, 3 købt). Et salg af Wendt må nødvendigvis betyde at der bliver købt en venstre back. Men der ud over er jeg ikke sikker på at positionerne bliver erstattet 1:1. Der vil nok blive kigget efter flere "moderne" fodboldspillere som ikke er begrænset til en enkelt position.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Såfremt Bryan Oviedo bliver vurderet klar til at overtage for Wendt, kunne man så forestille sig at Thobias Ndirangu Skovgaard bliver hentet op fra School of Exellence. Som CV også siger, så er det ikke altid sikkert at det kan betale sig at hente en spiller nu, hvis man ikke føler han er den rigtige. Så hellere vente en halv sæson og få den spiller man virkelig gerne vil have.

    Skovgaard virker da også som en talentfuld venstreback. Både da han spillede med i A-Landsholdstruppen inden VM og generelt synes jeg at han omtales som en meget talentfuld back. Er der nogle med et bedre kendskab til ham, som kan be- eller afkræfte om han holder et niveau, der er godt nok til at presse Oviedo?

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Jeg forestiller mig følgende scenarie:

    CV venter på dagens resultat inden der evt. handles.
    Ryger vi ud af europa i dag, så tror jeg ikke at der kommer flere spillere. Klubben er presset økonomisk og med Søren Frederiksens tilgang næste sommer, så vil CV og ledelsen formentlig satse på at holdet pt kan bære indtil sommer. Og i hvertfald indtil vinter, hvor der kan købes ind - her ved klubben forhåbentlig også mere ang. den ny træner og hvilke ønsker han har.

    Vinder klubben i aften så tror jeg på en offensiv forstærkning.

    Mht situationen omkring Wendt, så tror jeg at nederlag i dag med 100% medfører et salg. Vinder vi tror jeg, at klubben vil gå langt for at beholde ham for at sikre CL-billetten.
    Sælges Wendt, så forventer jeg ikke at vi køber en ny venstreback i dette vindue (medmindre vi kommer i CL). Jeg forventer en situation som den på højreback (inden Pospech), hvor Oviedo/Kvist/Zanka spiller der indtil jul før situationen vil blive genovervejet evt. i samarbejde med vores kommende træner.

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Til- og afgange 5: CL, or no Game

    Efter vi vinder i aften, tror jeg også vi ser CV signe 2 spillere mere.

    En venstre back og en offensiv mid / angriber fortrækker personligt en angriber.

    Mit håb er PT(skifter reglmæssigt for tiden.)
    Ind.: N.Bille <- syntes faktisk han er undervurderet, er grunden til jeg ser sporting vs fcn igen den her uge, underholdene spiller.
    Ind.: M.Lumb <- sker næppe, men han spillede fatme godt i AGF, bedst set ved at holdet knækkede da han skiftede. (HÅB, kan flytte bjerge?)

    Ud.: Wendt <- Super spiller stadig, men er faldet lidt.. måske mangler han motivation.
    Ud.: Ailton <- Syntes stadig det er synd at han ikke slog igennem, talentet er der.


    /Game
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    ›Ind.: M.Lumb <- sker næppe, men han spillede fatme godt i AGF,
    ›bedst set ved at holdet knækkede da han skiftede. (HÅB, kan
    ›flytte bjerge?)

    ›/Game

    Lumb er lejet ud til Feyenoord, som erstatning for van Bronckhorst.

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Jeg er faktisk helt enig. De 100+ mio er den vigtigste grund, her og nu, til at vi skal i det gruppespil...

    Parkens økonomi er grumt nede, og det ville være en god maade at overbevise bestyrelsen om fortsat at skyde penge ind i fodbolden paa...
    Jeps. Og selvom der også er mange penge på spil i CL kampene, så ryger lange de fleste penge ind bare ved kvalifikation.

    For eksempel tjente AaB €12.2M i alt i CL. Ud af de 12.2 millioner var 10.7 millioner kvalifikationsbonus og market pool penge, mens 1.5 millioner var resultatbonus, optjent via 3 gange uafgjort á €300.000 og en sejr á €600.000.

    Så rent pengemæssigt er det eneste afgørende at komme med. Resultaterne kommer så absolut i 2. række.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #37
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Til- og afgange 5: CL, or no Game

    Efter vi vinder i aften, tror jeg også vi ser CV signe 2 spillere mere.
    CV har 5 dage til at finde forstærkninger til play-off runden til forhåbentlig CL men ellers til EL. Deadline er 9. august kl. 24.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #38
    alsvik Slettet

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    ›Din opstilling er ikke helt retvisende, da mange af spillerne
    ›fint kan spille flere positioner. I princippet har FCK mindst 2
    ›spillere til hver plads, som CV ønsker. Men selv om truppen er
    ›fleksibel, så har du helt ret i at 18 (+ 4 lærlinge) er en
    meget smal trup, der er meget følsom over for skader.


    Jeg ved det, men det blev lidt rodet at skulle placere Kvist på MIDT, KANT og BACK. Og både Claudemir og Vingaard kan jo dække MIDT samt KANT

    - omend Vingaard rigtigt nok aldrig har optrådt som decideret KANT/WING for FCK. Det er vist sket nogle gange for Esbjerg, og han udtaler da også selv til Tipsbladet at "han ikke ser sig selv som typisk kant, men at hans foretrukne position er KANTSPILLER i en offensiv diamant midt" ...

  11. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Hvis Wendt ryger mangler vi i den grad en back...

    Ville en Behrang Safari fra FC Basel være urealistisk? Mener han har kontraktudløb til sommer, og konkurrerer med Wendt om pladsen på det svenske landshold... Desværre kan dette køb kun ske ved at Basel ryger ud til Debrecen i aften...

    Derudover ville en Tobias Hýsen være et genialt køb til højre midt/angrebet, men kommer nok til at koste en del da han har kontraktudløb i 2013..

    Medmindre vi ser CV henter en spiller fra østeuropa som vi tidligere har haft succes med (Pospech og Sionko inden hans skade)

    VI SKAL HA SPILLERE SOM KAN LØFTE NIVEAUET!!!! og ikke bredde spillere...

    Ser helst en spiller til hver kæde hvis Wendt smutter, ellers er jeg tilfreds med en højre kant og angriber..

  12. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Hvis det er gået folks næse forbi er vores prøvespiller Ousmane Sarr røget til Randers FC..

    http://www.bold.dk/nyt/Randers-FC-henter-senegaleser

    Bliver spændende at se hvilken spiller han var, og om han kunne tilføje holdet noget...

  13. #41
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    ›CV har 5 dage til at finde forstærkninger til play-off runden til
    ›forhåbentlig CL men ellers til EL. Deadline er 9. august kl. 24.

    ›ougar


    Rolig nu, lad os nu se OM FCK vinder i aften (onsdag) sidder sku lidt med en urolig mave, men håber da på det bedste.
    Men man har nok ret hvis man tror at C.V. intet fortager sig inden aftens resultal er løbet ind....

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Ok hvis Reid koster 35 mio hva skulle Zanka så koste ????

  16. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,870

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    ›Ok hvis Reid koster 35 mio hva skulle Zanka så koste ????

    Jeg har set at han skulle koste 45-50 millioner kr. Immervæk en god handel for FCM. Synes på ingen måde at han er de penge værd. Der ville man helt sikkert kunne finde andre, og endnu bedre spillere til den pris. Men de senere år har West Ham dog også været kendt for at lave nogle nogle højst mærkværdige indkøb. Synes faktisk at Reid og Zanka minder meget om hinanden, og har de samme mangler med spillet langs græsset. Men de er jo også stadigvæk nogle unge drenge.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #44
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    ›Ok hvis Reid koster 35 mio hva skulle Zanka så koste ????

    Sidst der var snak om det (Hoffenheim forbindelse), skulle prissætningen have været på 30-40 millioner.

  19. #45
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Men det er godt købmandskab at sælge Reid for ca 35 mio og købe Bak for 5 mio !!!!!

Side 3 af 42 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  2. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  3. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  4. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30
  5. Die Hard Mega Hard FCK sang
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 14.07.06, 12:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •