Side 39 af 42 FørsteFørste ... 2936373839404142 SidsteSidste
Viser resultater 571 til 585 af 617

Emner: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

  1. #571
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    373

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Jeg ved ikke om jeg er late to the party, men ståle siger:

    Vi har ingen planer om at sælge spillere til januar. Derfor frygter jeg ikke, at vi skal tage afsked med profiler til vinter, fastslår nordmanden efter torsdagens lette træning dagen derpå efter kampen i Barcelona.
    Det er en skarp udmelding. Men, men, men - at CV "ingen planer" har om at sælge er ikke det samme som at vi absolut ikke sælger. Hvis Liverpool fx bød 60 mio. på Damen så ville det være svært at sige nej tror jeg.

    Men en spændende og offensiv udmelding der også underbygger målsætningen om Europæisk fodbold til foråret.

    http://www.sporten.dk/fodbold/staale...-saelger-ingen

    og tv2's version:

    http://sporten.tv2.dk/fodbold/articl...spillerne.html

  2. #572
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,552

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Det er en skarp udmelding. Men, men, men - at CV "ingen planer" har om at sælge er ikke det samme som at vi absolut ikke sælger. Hvis Liverpool fx bød 60 mio. på Damen så ville det være svært at sige nej tror jeg.

    Men en spændende og offensiv udmelding der også underbygger målsætningen om Europæisk fodbold til foråret.
    Jeg tror Ståles udtalelser - som sædvanligt - er bøjet lidt. I følge andre medier, så snakker Ståle om at spillersalg er en del af fodbolden, og det kan derfor ikke betale sig for ham at bekymre sig om spillersalg. Det er noget man må tage som det kommer, og så leve med det.

    Sådan er historien vinklet f.eks. på bold.dk.

    ougar
    Sidst redigeret af ougar : 22.10.10 kl. 09:35
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  3. #573
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Hvis man har hørt interviewet med CV i Løwetimen, så tror jeg nu hverken Gislason, Svensson eller Jessen kan gøre nogen-som-helst forskel. Gislason, måske - han er trods alt landsholdsaktuel for (lorte-)Island.

    Et mere realistisk bud er nok Søren Rieks, hvis han kan få puttet lidt stabilitet ind i sit spil. Han er i det mindste inde i de yderste cirkler omkring landsholdet. Måske Movsisyan, hvis CV vurderer, at han kan opføre sig ordentligt?

    I det hele taget kommer der nok næppe flere midtbanespillere førend der bliver trimmet lidt på de positioner. En angriber, eller måske en højre back, er vel det mest sandsynlige. Og her skal der sådan set også tyndes ud først; omend blandt spillere af en lidt lavere kaliber.
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  4. #574
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Det kunne måske være noget hvis man ikke forlænger med POSPECH....
    http://onside.dk/nyheder/ovrige-liga...ke-pa-vej-hjem

  5. #575
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Jeg synes, vi mangler en angriber. Santin virkede en anelse overmatchet på Nou Camp, og det virker trods alt lidt useriøst at sætte Zohore ind i sådan en kamp. Nordstrand er selvfølgelig snart klar igen, men han har tidligere vist, at han ikke helt kan være med på det højeste niveau. Søren Frederiksen ved jeg ikke rigtig med.

    I den forbindelse kunne man nævne mange forskellige interessante spillere, men jeg har set mig lidt varm på vores gamle fjende, Denni Avdic, der nu spiller i Elfsborg, og måske er den bedste angriber i Allsvenskan. Han har mange af de kvaliteter, som jeg synes, vi manglede på Nou Camp. Han er fysisk stærk, han er hurtig og han er god i boksen.

    Prisen på ham er sikkert ret høj, men på den anden side set er den nok ikke ude for vores rækkevidde, og jeg tror virkelig på, at vi efterhånden er en interessant klub for sådan nogle spillere.

    Jeg fik egentlig inspiration til dette indlæg, da jeg læste den her artikel om, at Svennis vil hente ham til Leicester.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  6. #576
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Synes også Movsysian fra Randers kunne være oplagt, han har gjort det godt over længere tid og har en sindsyg speed samt en god afslutter, vil umidlbart kunne supplere hvad vi har ret godt. Måske skal der dog sælges en hvis han hentes nu da Nord også er klar...


    Hvis Damen bliver solgt synes jeg klart vi skal kigge mod Norge og hente Fall tilbage, han ligger 2er på topscore listen for et halvringe hold, og han er stadigt ung, han er faktisk samme årgang som Damen. Fall skal dog kun hentes såfremt Damen bliver solgt.

    Regner kraftigt med der ryger et par spillere her til vinter eller senest i sommerpausen.

  7. #577
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    ›Synes også Movsysian fra Randers kunne være oplagt, han har gjort
    ›det godt over længere tid og har en sindsyg speed samt en god
    ›afslutter, vil umidlbart kunne supplere hvad vi har ret godt.
    ›Måske skal der dog sælges en hvis han hentes nu da Nord også er
    ›klar...


    ›Hvis Damen bliver solgt synes jeg klart vi skal kigge mod Norge
    ›og hente Fall tilbage, han ligger 2er på topscore listen for et
    ›halvringe hold, og han er stadigt ung, han er faktisk samme
    ›årgang som Damen. Fall skal dog kun hentes såfremt Damen bliver
    ›solgt.

    ›Regner kraftigt med der ryger et par spillere her til vinter
    ›eller senest i sommerpausen.

    Regner kraftigt med at der ikke ryger nogen til vinter, hvis man ser på Ståles udtalelser, men er enig i at sommerferien ser farlig ud. Frygter at der sker en for stor udskiftning i truppen, og det vil skade det fællesskab der er nu. Jeg så hellere at der kom udskiftninger i truppen som i feks Barcelona, Man Utd, Bayern, Hvor der bliver skiftet 2-3 spillere ad gangen, og de spillere kan gå direkte ind i truppen.
    Jeg er ikke i tvivl om at CV kigger meget på det menneskelige når han henter spilere, at de vil kunne fungerer i truppen, og have de samme dyder som resten af løveflokken, men at der med stor sansynlighed skal findes 3 nye forsvarsspillere som kan gå direkte ind i start 11eren (istedet for Wendt, Pospech og Anton), 3 midtbanespillere som også kan gå direkte ind i en start 11er ( istedet for Hjalte, Kvist og Gronk), og tvivler stærkt på at TK kan leve med at være 4-5 valg på midtbanen, ej heller Larsson som er fjerde valg, og får mere spilletid på 2.holdet.
    Jeg mener simpelthen at CV skal blive bedre til at sørger for at kontrakterne udløber med mellemrum, istedet for at stå med 3 så vigtige forsvarsspillere med kontraktudløb samme sæson, og så få forlænget dem allerede 2 år før kontraktudløb.

    Med hensyn til Movsysian, så mener jeg ikke han vil passe ind i truppen rent menneskeligt, han har alt for travlt med at komme videre i systemet, og fortælle det til alle som gider høre på det. Det er selvfølgelig dejligt med spillere som er åbne om deres ønsker, men ser man på vores trup, så er der ikke en eneste som allerede er igang med at pakke kufferten, for selvom de ofte bliver spurgt om emnet, så er de diplomatiske, og så kan man måske sige at Movsysian skal have lidt medietræning eller at det er forfriskende at en spillere melder klart ud af posen, og det er det da, men så passer han netop ikke ind i en så homogen trup, hvor ingen er hævet over holdet.
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  8. #578
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Jeg mener man bliver nød til at sælge Santin efter Barca kampen. Ikke fordi han ikke scorede. Men fordi at han var slået inden kampen på psyken. Nå man så ham under kampen var der et helt klart udtryk i hans ansigt af, at han ikke kunne overskue situationen.

    Det er ikke fordi jeg ikke mener at Santin er en god spiller, jeg kan faktisk rigtigt godt lide ham. Men jeg mener at idet at en spiller kommer til en psykisk barierer, der arbejder imod at holdet tager det næste skridt, så skal han sælges. Skridtet i denne sammenhæng, at kunne tro på at man med held og ved at ramme dagen, kan have en chance mod Barca på Nou Camp.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #579
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    I mine øjne kan vi pga interesse fra større klubber, kontraktudløb, samt et mix af begge faktore, risikerer at miste følgende spillere:

    N'doye
    Kvist
    Wendt
    Pospech

    Derudover er der spillere der sikkert ikke er tilfredse med deres situation i FCK:

    TK
    Hjalte
    Peter Larsson

    Jeg er sikker på at CV nok skal forstå at holde på de spillere der skal holdes på, men der kan jo komme et tilbud på fx Kvist, som han og klubben ikke kan sige nej til. Skulle vi stå i den situation at vi skal spille europæisk - måske oven i købet CL, efter vinterpausen, er det nærliggende at tro, at der bliver holdt på spillerne frem til sommerpausen..

    Een ting er jeg dog temmelig sikker på. Ryger der en spiller fra start elf, bliver denne erstattet med en spiller af samme kaliber. Jeg er ganske tryg ved den sportslige sektors arbejde.
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #580
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    719

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    ›Jeg mener man bliver nød til at sælge Santin efter Barca kampen.

    Hvordan havde du det et par dage inden, efter OB-kampen?

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #581
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    83

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Kunne det ikke være fedt med mosisyan ved siden af damen ? Tror vi kan score mere med ham :-)

  15. #582
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Byt Nordstrand med Movsisyan så er den kabale gået op! Movsisyan ser super skarp ud, hvis man venter for længe ryger han til udlandet det er der ingen tvivl om...
    Nordstrand har tidligere vist at han er en rigtig god superliga spiller, men ikke har niveauet til CL/EuroLeague. Er jeg også ret sikker på at CV udtalte da man afsatte ham til Groningen, tror bestemt heller ikke de syntes at det var pisse fedt at han kom tilbage på trods af diverse udtagelser om andet..

    Skulle der komme et monster bud på Dame N´Doye er Fall i Norge et oplagt bud som afløser...

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #583
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    83

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    ›Byt Nordstrand med Movsisyan så er den kabale gået op! Movsisyan
    ›ser super skarp ud, hvis man venter for længe ryger han til
    ›udlandet det er der ingen tvivl om...
    ›Nordstrand har tidligere vist at han er en rigtig god superliga
    ›spiller, men ikke har niveauet til CL/EuroLeague. Er jeg også ret
    ›sikker på at CV udtalte da man afsatte ham til Groningen, tror
    ›bestemt heller ikke de syntes at det var pisse fedt at han kom
    ›tilbage på trods af diverse udtagelser om andet..

    ›Skulle der komme et monster bud på Dame N´Doye er Fall i Norge et
    ›oplagt bud som afløser...


    Rigtigt god idé .. bytte Nordstrand med den anden vej, og så Movsisyan til FCK ved siden af Damen. Han er godt nok gennembrudstærk. I går gik han forbi 2-3 spillere så mange gange. Han har bare ikke nogle gode medspillere. OG så er han vist kun 22.

  18. #584
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    84

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Er det fordi Santin scorer så mange mål at folk ikke ser ham ved siden af Damen?

    Altså, to fejl i Barca og så er folk (igen) parate til at sætte vores topscorer af holdet. Santin leverer uge efter uge, og alligevel kan man tit læse her at han ikke er god nok.

    Santin leverer dybdeløb der gør at vi kan spille som vi gør, ved at holde modstandernes forsvar tilbage så vi kan komme i "powerplay" situationer og spille det småspil vi alle så godt kan lide at se.

    Nææh, CV skal igang med kontraktforlængelserne NU så vi ikke mister 4-5 spillere i vinterpausen. Især Kaptajn Københavan AKA Vilde William AKA Hr. Kvist så jeg gerne forgyldt og tilbudt en 5årig kontrakt :)

    /Jacob - der måske afsporer snakken lidt, men er træt af al den Santin hetz.


  19. #585
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    82

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    ›Er det fordi Santin scorer så mange mål at folk ikke ser ham ved siden af Damen?

    ›Altså, to fejl i Barca og så er folk (igen) parate til at sætte
    ›vores topscorer af holdet. Santin leverer uge efter uge, og
    ›alligevel kan man tit læse her at han ikke er god nok.

    ›Santin leverer dybdeløb der gør at vi kan spille som vi gør, ved
    ›at holde modstandernes forsvar tilbage så vi kan komme i
    ›"powerplay" situationer og spille det småspil vi alle
    ›så godt kan lide at se.

    ›Nææh, CV skal igang med kontraktforlængelserne NU så vi ikke
    ›mister 4-5 spillere i vinterpausen. Især Kaptajn Københavan AKA
    ›Vilde William AKA Hr. Kvist så jeg gerne forgyldt og tilbudt en
    ›5årig kontrakt :)

    ›/Jacob - der måske afsporer snakken lidt, men er træt af al den Santin hetz.


    Mit indlæg var ikke ment som en hetz mod Santin og jeg mener bestemt at han har en masse og bidrage med, men en klub af vores størrelse skal have 3 rigtige gode angribere og det mener jeg ikke er tilfældet pt. Søren Frederiksen syntes jeg virker bedre som højre kant og Nordstrand har jeg kommenteret på.. Vi er for afhængige af at damen og Santin er kampklar, hvis Gønkjær også går i stykker syntes jeg det ser noget tyndt ud, syntes iøvrigt slet ikke at Grønkjær kommer til sin ret som angriber og får udbytte af de forcer han har.

    At man skal smide en 16 årig på banen for at jagte en scoring på camp nou syntes jeg netop forklarer min pointe.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  2. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  3. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  4. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30
  5. Die Hard Mega Hard FCK sang
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 14.07.06, 12:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •