Side 9 af 42 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 617

Emner: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    134

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Æv. Jeg ved ikke om jeg overfortolker dette interview med CV, men jeg ærger mig meget over denne kommentar.

    - Der er plads til at arbejde, hvis det kræves. Og det er ikke afgørende, hvordan kampene mod Rosenborg falder ud. Vi ser hele tiden, hvad der er af udfordringer og holde øje med, hvilke muligheder, der byder sig, siger sportschefen.
    Denne kommentar - mere end hentyder - nemlig, vi nok ikke får en angriber inden Rosenborg-kampene. Æv.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1387290.ece

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    ›Denne kommentar - mere end hentyder - nemlig, vi nok ikke får en
    ›angriber inden Rosenborg-kampene. Æv.

    Den kommentar kan vel også betyde, at vi er rigtig, rigtig tæt på, at få en angriber netop nu? Når CV siger, at vi skal have to mand til hver plads, er det da åbenlyst at der skal tilføres en angriber i hvert fald.

    Det er nok også bedre for klubben og økonomien i det hele, hvis man ikke overfokuserer på RBK kampene. Jeg tror såmænd nok vi kan bære en 55-45 favoritværdighed mod fjeldaberne med den nuværende trup, og der er ingen grund til, at lade agenter eller grådige klubber ta' røven på os, fordi vi bare skal have en angriber inden d. 9. De er jo ikke alt for billige i forvejen. :)
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Nu er det ikke lige en signing i dette vindue - eller det næste. Men er jeg den eneste der håber på, at Christian Poulsen nøjes med en to-årig kontrakt i Liverpool og derefter vender snuden hjemad mod hovedstaden?

    Er det dybt urealistisk, eller er der andre der også kan se en chance for at det sker?
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    ›Nu er det ikke lige en signing i dette vindue - eller det næste.
    ›Men er jeg den eneste der håber på, at Christian Poulsen nøjes
    ›med en to-årig kontrakt i Liverpool og derefter vender snuden
    ›hjemad mod hovedstaden?

    ›Er det dybt urealistisk, eller er der andre der også kan se en
    ›chance for at det sker?

    Ugh, nu er jeg nødt til at skifte bukser... X)

    Men nej, jeg tror ikke CP kommer forbi Kbh, selvom jeg håber det!
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #125
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    ›Nu er det ikke lige en signing i dette vindue - eller det næste.
    ›Men er jeg den eneste der håber på, at Christian Poulsen nøjes
    ›med en to-årig kontrakt i Liverpool og derefter vender snuden
    ›hjemad mod hovedstaden?

    ›Er det dybt urealistisk, eller er der andre der også kan se en
    ›chance for at det sker?

    Christian Poulsen kunne vel godt komme hjem og slutte karrieren af i København, men spørgsmålet er, om han er interesseret i det som 32-årig. Jeg tror ikke, at vi realistisk set vil se CP ønske at komme hjem, før han når de 33-34 - hvis han altså ikke vælger at slutte karrieren i udlandet.

    Men kikser også opholdet i Liverpool, så har vi måske en spinkel chance om et par år. Men jeg er nu sikker på, at flere større og bedre klubber end os også vil være interesseret i CP til den tid. Klubber der vil kunne tilbyde ham en noget bedre løn. Det er svært at spå om og under alle omstændigheder alt for tidligt.
    Mvh.
    Dane

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #126
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Det kunne måske være noget
    http://onside.dk/nyheder/superligaen...pa-vej-til-fck

    Ser lige nu at han bliver 34 1/9, så det skal kun være på en 1 års kontrakt

  11. #127
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    ›Det kunne måske være noget
    http://onside.dk/nyheder/superligaen...pa-vej-til-fck

    ›Ser lige nu at han bliver 34 1/9, så det skal kun være på en 1 års kontrakt

    Håber sgu ikke at vi henter ham, han har ikke ligefrem scorede mange mål på det seneste... husker heller ikke hans sidste tid i Randers, for noget specielt.
    "Mine spillere sidder dernede og er helt døde nu, de har alle ydet en enorm indsats"

    - udtalte Pep Guardiola, efter at Barcelona fik tilkæmpet sig et enkelt point i Parken.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #128
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Jeg er selv oppe fra Asnæs egnen hvor han spillede i de unge år. Og jeg snakkede for noget tid siden med en af hans gamle venner. Og han sagde til mig at Christian Poulsen slutter sin karriere i udlandet, og at det bliver i England. Det er hans kone der bestemmer. Så Christian makker ret :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  14. #129
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Håber ikke vi signer Marc Nygaard, vi har allerede 2 store angribere, Ndoye som er langt bedre, og Zohore som er langt bedre at give spilletid for udvikling.

    Marc Nygaard er trodsalt 33, mener ikke han har noget at gøre i en klub som FCK.

  15. De følgende 13 brugere er enige:

  16. #130
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Hvis vi signer Marc Nygaard så svarer det vel lidt til, da vi lejede ham den norske målmand i JC's fravær. Det kan da kun være med henblik på at have en backup, indtil Nordstrand er klar. Som 3./4. angriber er han vel ret beset også ok... selvom Randers ikke kunne bruge ham.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #131
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    ›Hmm tjekkede lige en oversigt over holdet.. og faldt over at
    ›Cleyton Silva stod listet på holdet..

    http://transfermarkt.de/de/fc-kopenh...erein_190.html


    Tja hvis du klikker på ham, så står der intet om hvornår hans kontrakt starter fra og når den slutter......som der gør på alle andre spillere. Så tror sku ikke på den, desværre
    Og tror heller ikke på M. Nygaard han er sku for gammel.....tror der kommer en masse "Rygter" her i de sidste 14 dage, fordi agenterne vil skabe reklame over deres spiller og prøver at få dem afskrevet. Så tror ikke på noget før FCK selv bekræfter det.

  19. #132
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    ›Det kunne måske være noget
    http://onside.dk/nyheder/superligaen...pa-vej-til-fck

    ›Ser lige nu at han bliver 34 1/9, så det skal kun være på en 1 års kontrakt

    Hvis dette skulle ende med at blive en realitet, så ville jeg blive skuffet af næsten daniello´ske dimensioner. Manden er som sagt 34 om lidt, han er konstant skadet og så har han bare ikke den fornødne kvalitet længere. Selv købet af Junior ville jeg finde bedre.

    Nej . Her håber jeg godt nok CV er lidt mere ambitiøs.
    Sidst redigeret af Fagerlund : 07.08.10 kl. 22:15

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #133
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    ›Jeg tror det bliver bergvold eller/og Marc Nygaard. De er begge
    ›klubløse og koster ikke alverden.
    ›CV får ikke lov til at bruge mange penge.Der skal betales gæld af :-(



    Selv om at jeg blev "punket" lidt for min forudsigelse d.5 august, så håber jeg ved gud ikke at jeg får ret i det sidste bud(Marc Nygaard)
    Læste at han var rygtet til os idag...puha. Håber at det er en "and"
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  22. #134
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    ›Det kunne måske være noget
    http://onside.dk/nyheder/superligaen...pa-vej-til-fck

    ›Ser lige nu at han bliver 34 1/9, så det skal kun være på en 1 års kontrakt

    Ståle har jo gentagende gange pointeret, at det offensiven mangler er en stærk teknisk spiller der kan åbne et forsvar, med sine driblinger og afleveringer. Det kunne Ailton trods alt, også selvom der var meget lang mellem snapsene.

    Jeg tror derfor at det "italienske Nygaard-rygte" siger mere rap end godt er. Istedet er jeg overbevist om, at Ståle og CV ikke søger en 3. angriber, men en angriber der kan gå direkte ind i startelveren hvis det kræves.

    Kort sagt, så tror jeg, at det er mere oplagt at der kommer en Ailton-type (evt. en der kan spille på kanterne og den offensive midtbane) frem for et stationært fyrtårn som Marc Nygaard.

    Og før nogen siger Bergvold, så betragter jeg ikke ham som en reel styrkelse af offensiven, udfra de kriterier som Ståle og CV har meldt ud, men mere som "et-godt-tilbud-der-kan-dække-venstrekanten-og-to-vejs-pladsen-centralt" som man ikke rigtig kunne sige nej til.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #135
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange 5: Sell Free Or Buy Hard

    Håber virkeligt på Kenneth Perez

    Jeg ved godt han er gammel, men når man er god nok til at være en profil hos de hollandske mestre forrige år så er man stadig god nok til at forstærke FCK

    Han dækker stort set alle offensive pladser, han er transferfri og han kan gå direkte ind i startopstillingen fra dag 1

    Tilbyd ham en 1-årig kontrakt og så behøver vi kun en forstærkning til forsvaret hvis Wendt smutter

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 9 af 42 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 4: Sell Free Or Buy Hard
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 666
    Sidste Meddelelse: 03.08.10, 13:21
  2. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  3. Til- og afgange 2: Afgang harder
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 460
    Sidste Meddelelse: 17.12.09, 23:01
  4. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30
  5. Die Hard Mega Hard FCK sang
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 14.07.06, 12:07

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •