Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 31

Emner: Mulige modstandere i fjerde runde af CL-kvalen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Mulige modstandere i fjerde runde af CL-kvalen

    Nogen der har nogle idder om hvem FCK kan resikere at at trække i den sidste palyoff inden CL. Har jeg forstået det rigtigt at FCK er seedet ?? så kan det vel ikke være en helt så voldsom en modstander vi vil få....selv om FCK før har tabt til hold som man var sikker på at FCK ville lammetæve....

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    101

    Re: Sidste playoff inden det forjette land CL

    FCK kan trække følgende: Sheriff Tiraspol, Rosenborg, Partizan Beograd, Zilina og Salzburg

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Sidste playoff inden det forjette land CL

    Så siger vi vel ja tak til Sheriff og Zilina.

    Stræk modstander må vel være Salzburg efterfuldt af Rosenborg, men vil dog mene vi vil være favoritter i samtlige kampe.

    Mener ikke at nogen af disse modstandere er bedre end Bate, ihvertfald ikke noget væsenligt, Salzburg har dog set forholdsvis stærke ud, og Rosenborg er godt kørende pt.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Sidste playoff inden det forjette land CL

    Hvornår spilles kampene??

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Sidste playoff inden det forjette land CL

    Er de alle virkelig ringere end Bate ??? Læste at Ståle havde stor respekt for Barte, og når man ser på hvad de har opnået så durde man vel også have den store respekt for dem. Men vil da mene at FCK godt kan få problemer med Rosenborg og Salzburg, Den må vel stå 50 - 50 i farvorit favør, eller er jeg helt gal på den ?

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    169

    Re: Sidste playoff inden det forjette land CL

    ›Er de alle virkelig ringere end Bate ??? Læste at Ståle havde
    ›stor respekt for Barte, og når man ser på hvad de har opnået så
    ›durde man vel også have den store respekt for dem. Men vil da
    ›mene at FCK godt kan få problemer med Rosenborg og Salzburg, Den
    ›må vel stå 50 - 50 i farvorit favør, eller er jeg helt gal på den
    ›?

    Nej jeg mener bestemt ikke at Rosenborg og Salzburg er svagere end BATE. Det samme vover jeg at sige om Partizan. Vil næsten hellere trække Rosenorg end sidstnævnte.
    BATE var et stærkt hold set i forhold til at de var useedede i 2. kvalifikationsrunde og bevares de har da gjort det godt i Europa indtil nu, men så skræmmende synes jeg nu heller ikke de var.
    Vi spiller fantastisk offensivt i dag, men sløser i forsvaret. Hvis man ser på spillet på banen over samtlige 90 minutter så var der klasseforskel. At det bliver så tæt skyldes vores egne defensive fejl.

    Sheriff vil være en ren gave at trække. Hvordan Zagreb kunne ryge ud til dem er mig en gåde, men trækker vi Sheriff så KAN det simpelthen ikke gå galt. Zilina vil også være en fin lodtrækning, men de tre andre vil være ubehagelige og Salzburg måske ligefrem være svage favoritter i mine øjne.

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Sidste playoff inden det forjette land CL

    Ved ikke helt om Sheriff er en gave. Dog det bedste, tror jeg. Men gave nej. Det er et weird sted. Det er SÅ østeuropa, som det blir. Det er ikke engang i Moldova, men i den selvudnævnte republik Transdniester, hvor der stadig er hammer og segl over alt. Har været der, og det er helt syret.
    Det er totalt sovjet og de kan utvivlsomt nogle sjove tricks til at irritere udeholdet. Det tar eksempelvis ret lang tid at komme gennem den demilitariserede zone mellem Moldova og den selvudnævnte republik, der skilles af russiske soldater.

    Salzburg er jeg slet ik tryg ved. De har et spillerbudget, der er meget større end vores - de smadrede så vidt jeg husker alt og alle i EL-gruppespillet sidste år, og så spiller de på kunst.

    Beograd = Gale serbere. Aldrig skægt.

    Slovakkerne - ingen idé. Men nok ikke helt åndssvagt.

    Rosenborg. Plusset ville være, at vi ville ku lukke røven på de fjeldaber for good.
    Minusset ville selvklart være, hvis de vandt. Så ville jeg nok være nødt til at begå selvmord. Desuden ville ugen imellem de to kampe betyde stort set ingen søvn.

    Nogen der ved, om det allerede nu er besluttet om vi starter hjemme eller ude?
    Og nogen der kanfortælle mig, hvorfor der kun er 5 hold? Der er jo pænt mange flere. Fatter hat af Uefa.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Sidste playoff inden det forjette land CL

    ›Nogen der ved, om det allerede nu er besluttet om vi starter hjemme eller ude?
    ›Og nogen der kanfortælle mig, hvorfor der kun er 5 hold? Der er
    ›jo pænt mange flere. Fatter hat af Uefa.

    Så vidt jeg ved, så er hvem der starter ude og hjemme bestemt af hvem der kommer først op af bowlen.
    Ang. Der kun er fem mulige FCK modstandere, så tror jeg det er ligesom sidst delt op i to grupper.

    Mike
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    169

    Re: Sidste playoff inden det forjette land CL

    ›Og nogen der kanfortælle mig, hvorfor der kun er 5 hold? Der er
    ›jo pænt mange flere. Fatter hat af Uefa.

    Der er kun 5 hold vi kan trække, fordi der kun er 10 hold i det du kan kalde Mesterskabs-vejen. Det er vejen til Champions League for de lande/klubber som ikke har deres mesterhold med direkte i gruppespillet. Der er 5 seedede og 5 useedede hold - derfor 5 potentiellt modstandere til FCK.

    Det skal vi nu heller ikke være kede af, for de hold der ligger i det du kan kalde liga-vejen (for hold som ikke er blevet mestre i deres nationale ligaer) er af en helt anden kaliber. Her hedder de useedede hold eksempelvis Sampdoria og Auxerre.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Sidste playoff inden det forjette land CL

    Vil VIRKELIG gerne undgå Partisan Beograd! Fanatiske fans, traditionsrig klub der ved hvordan man spiller fodbold. Sikkert på mange måder lig med BATE - bare bedre... No thanks!

    Rosenborg burde vi kunne slå, men det er vel niveaumæssigt som OB eller Brøndby. Ergo, det kan i virkeligheden gå alle veje.

    Salzburg er jeg ikke kamp-bange for. Mener ikke de er stærkere end os, og uden at skulle gøre mig selv til professor, tror jeg deres niveau er meget lig med Rosenborgs. Vi slipper for laaaang tur, til duuuumme fans. Men ja, plastikunderlag er lort....

    Sheriff, JA TAK! Nej, man skal ikke undervurdere dem, og ja, det er øst-europa... Men Moldova - come on! Tror ikke man vover pelsen ved at sige at CL-chancen aldrig bliver større end det... Og er det ikke et hold vi kan magte, kan vi lige så godt skyde en hvid pil efter CL. For good!

    Zilina, JA TAK! Vi prygler Sparta Prag, som er tophold i den tjekkiske. Dette er Slovakiet, og på trods af deres VM-deltagelse må man gå udfra niveauet er lavere... Som med Sheriff, hvis vi ikke ekspederer et sådant hold ud vil det ikke være nær en katastrofe - det ville være helt igennem skandaløst!

    Zan - der ikke gider Euro League mere... Vil have endnu en bid af det skinnende røde æble!! Som Ø eller Ståle sagde: "CL er afhængighedsskabende!" Og jeg trænger virkelig til endnu et fix!

    Kom så drenge!!!!

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Sidste playoff inden det forjette land CL

    ›Hvornår spilles kampene??

    De spilles den 17/18 august, og retur den 24/25 august.

    http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/...endar2010.html
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #12
    BigDumbFate Slettet

    Re: Sidste playoff inden det forjette land CL

    Det er alle 5 hold der kan drille og slå os på en god dag.
    Som alle andre synes jeg også Salzburg lugter af skrækmodstanderen.
    Rosenborg ku være dejligt at lukke røven på, men som andre også har nævnt, bare tanken om at ryge ud til dem er ikke til at holde ud.
    MTK Zilina ligner umiddelbart drømmemodstanderen selvom jeg ikke kender meget til dem.
    Partizan Beograd er aldrig nogensinde sjovt, de er jo skingrende vanvittige på lægterne i den klub.
    Sheriff Tiraspol ser jeg ikke nødvendigvis som en drømmemodstander. Så hele deres første kamp mod Dinamo Zagreb og fangede forlængelsen og straffekonkurrencen er returkampen da jeg kom hjem fra Parken igår, og i perioder kørte de Zagreb rundt. Til gengæld laver de så også nogle vanvittige fejl lidt ala dem vi selv har lavet nogle stk. af i de to BATE kampe.

    Alt i alt er det vel ret beset 5 hold vi bør og skal slå hvis vi vil bide skeer med de store som vi jo gerne postulerer.

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Sidste playoff inden det forjette land CL

    jeg synes også Salzburg er bedre, Rosenborg er ikke hvad de har været... jeg mener det var sidste år de røg ud til FK qarabac i EL kvalen, ikke det bedste de har præsteret...

    man kan også se den østrigske liga er blevet bedre ranked end den norske selvom det tidligere har været omvendt... og ja man kan self ikke sammenligne på den måde, selvom DK er bedre end scotland pt så er celtic og rangers bedre end FCK... men det er da alligevel sjovt at sammenligne..

    http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/...crank2011.html

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Sidste playoff inden det forjette land CL

    ›Det er alle 5 hold der kan drille og slå os på en god dag.
    ›Som alle andre synes jeg også Salzburg lugter af skrækmodstanderen.
    ›Rosenborg ku være dejligt at lukke røven på, men som andre også
    ›har nævnt, bare tanken om at ryge ud til dem er ikke til at holde
    ›ud.
    ›MTK Zilina ligner umiddelbart drømmemodstanderen selvom jeg ikke
    ›kender meget til dem.
    ›Partizan Beograd er aldrig nogensinde sjovt, de er jo skingrende
    ›vanvittige på lægterne i den klub.
    ›Sheriff Tiraspol ser jeg ikke nødvendigvis som en
    ›drømmemodstander. Så hele deres første kamp mod Dinamo Zagreb og
    ›fangede forlængelsen og straffekonkurrencen er returkampen da jeg
    ›kom hjem fra Parken igår, og i perioder kørte de Zagreb rundt.
    ›Til gengæld laver de så også nogle vanvittige fejl lidt ala dem
    ›vi selv har lavet nogle stk. af i de to BATE kampe.

    ›Alt i alt er det vel ret beset 5 hold vi bør og skal slå hvis vi
    ›vil bide skeer med de store som vi jo gerne postulerer.

    Enig. Og inden vi går i selvsving over evt. svære modstandere - så bare tænk et par sæsoner tilbage, hvor vi var useedet, og det altid var et spørgsmål om at trække pest eller kolera. Vores muligheder for at gå videre er i værste fald ungefähr 40/60. Det er altså noooooget bedre odds end tidligere.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,626

    Re: Sidste playoff inden det forjættede land CL

    Og præcis derfor gør det så meget mere ondt, når vi ryger ud til Rosenborg! :-(
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK møder Rosenborg i fjerde runde af CL-kvalen
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 94
    Sidste Meddelelse: 24.08.10, 14:21
  2. Ønskemodstander i fjerde runde af CL-kvalen
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 06.08.10, 11:00
  3. Mulige modstandere i UEFA gruppespil
    By The Jinx in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 06.10.08, 14:19
  4. Mulige CL-modstandere i 3. runde
    By B 1971 in forum De korte linier
    Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 02.08.07, 23:12
  5. FC Københavns mulige modstandere i første runde
    By /Simon in forum De korte linier
    Svar: 73
    Sidste Meddelelse: 26.08.05, 12:08

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •