Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 18

Emner: Cleyton Silva

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Cleyton Silva

    Så er han åbenbart i spil igen. Hvis Fc lejer ham, vil han blive min nye favoritspiller. Ydermere Kan ledelsen regne med 700 kr fra mig til at betale hans løn.
    I form af et nyt trøjekøb fra min side.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    117

    Re: Cleyton Silva

    ›Så er han åbenbart i spil igen. Hvis Fc lejer ham, vil han blive
    ›min nye favoritspiller. Ydermere Kan ledelsen regne med 700 kr
    ›fra mig til at betale hans løn.
    ›I form af et nyt trøjekøb fra min side.

    Så bliver jeg jo nysgerig, hvad kender du til denne mand?

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    91

    Re: Cleyton Silva

    På trods af mit begrænset bekendtskab til ham, så lyder han spændende og som en spiller der kan forstærke os især i de europæriske kampe.

    I øverigt positivt at han har græsk statsborgerskab og han er venner med vores Dame privat, så tilvænningen bliver noget nemmere.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    157

    Re: Cleyton Silva

    Det bliver måske ikke bare leje... men et køb...

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1386523.ece

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Cleyton Silva

    Nogen må være alvorligt galt på den, når græske medier siger en halv million euro, EB siger 15 mio. kr., og Cleytons agent siger, at det blot er en lejeaftale.
    Mvh.
    Dane

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Cleyton Silva

    ›Nogen må være alvorligt galt på den, når græske medier siger en
    ›halv million euro, EB siger 15 mio. kr., og Cleytons agent siger,
    ›at det blot er en lejeaftale.

    En halv million euro for lejeaftalen og en aftalt pris på 15 millioner dkr :)

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Cleyton Silva

    Kender intet til ham overhovedet, men mon der ikke kommer lidt om ham. Men det bliver da fedt hvis det lejer eller køber ham. Håber han er god.
    Men er der nogen ide for FCK at leje ham ?? dette ville vel være mere godt hvis det var et køb så han kan være med i udviklingen af holdet. Og ikke bare en spiller der smutter efter et år.

    Men lad os nu se om han kommer til klubben eller hva....måske der er pressemøde imorgen :-)

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Cleyton Silva

    ››Nogen må være alvorligt galt på den, når græske medier siger en
    ››halv million euro, EB siger 15 mio. kr., og Cleytons agent siger,
    ››at det blot er en lejeaftale.

    ›En halv million euro for lejeaftalen og en aftalt pris på 15 millioner dkr :)

    Så siger jeg nej tak. Det ville være tåbeligt at betale 15 millioner for en reserve i Panathinaikos, hvis man i forvejen har betalt 4 millioner for at leje ham og skal af med 4-5 millioner om året i løn.

    Det giver et transferbeløb på 19 millioner, og hvis vi antager, at han skriver for tre år, så koster han mellem 12 og 15 millioner i løn, hvis vi antager, at han ikke skal gå synderligt ned i løn i København. Dertil kommer, at vi sikkert skal betale minimum 75% af hans løn i lejeperioden, og så kan man jo regne ud, at Cleyton samlet kommer til at koste 35-40 millioner over tre år.
    Mvh.
    Dane

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Cleyton Silva

    Lad os nu se.. Hvis han endelig kommer, så er jeg rimelig sikker på, at prisen, hverken efter en lejeperiode eller nu, bliver 15 mio kr.

    Manden er reserve og har været det i 2 sæsoner. At Pana skulle kræve 15 mio for ham i dette marked lyder derfor højst usandsynligt.

    Hvis det skulle ende med at blive ham, så lyder han da til at kunne opfylde det rum Ståle søger udfyldt: En offensiv spiller der kan spille alle offensive pladser på midtbanen samt i angrebet. Da han kommer fra Panathinaikos har han vel også lidt star quality.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    146

    Re: Cleyton Silva

    Jeg så en kamp streamet på nettet sidste år, hvor Cleyton Silva startede for klubben i en pokalkamp.. Holdet kom hurtigt bagud, men vandt kampen i sidste sekund.. Efter at have sat nogle af stjerner på banen, såsom Cisse osv, så blev det Cleyton Silva, som blev kampens store spiller, da han lavede begge mål i deres 2-1 sejr.. Jeg tilslutter mig helt klart koret af folk, som ser ham som en ny favorit spiller.. Det vil sku være en perfekt løsning for klubben.. :)

    Jeg tror vi snakker om en halv mio. euro - Prisen var vist tidligere i dette lag.. Græsk økonomi, og hans manglende spilletid presser vel ikke ligefrem prisen op?? :)

  13. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  14. #12
    alsvik Slettet

    Re: Cleyton Silva

    ›CV dementerer:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1386682.ece

    Ja - det er jo desværre lidt ud over det sædvanlige "ingen kommentarer" ...

  15. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Cleyton Silva

    Ja, det plejer ikke at være hans stil, hvis der faktisk er noget om snakken i medierne. Men så har de sikkert øjnene på noget andet og bedre til truppen?

    Og mon ikke de kan have Cleyton i baghånden, hvis de andre muligheder mislykkedes?
    Cleyton må vel være meget interesseret, hvis Agenten faktisk taler om et skifte til FCK.

  16. #14
    alsvik Slettet

    Re: Cleyton Silva

    Hvor troværdige er transfermarket.de?
    Cleyton står opført som FCK spiller ...

    Bergvold-handlen burde ikke spænde ben for Cleyton-muligheden!

  17. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Cleyton Silva

    ›Hvor troværdige er transfermarket.de?
    ›Cleyton står opført som FCK spiller ...

    Jeg kan ikke udtale mig om deres generelle niveau, men de har tidligere gjort spillere til en del af truppen på baggrund af rygter i medierne.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •