Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 65

Emner: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    565

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    Jeg er virkelig positiv over at vi har signet Bergvold !!!

    Han er med til at gavne bredden i truppen, han er en fornuftig spiller med masser af Serie A erfaring, han var trods alt mere eller mindrer fast mand de sidst 1½ sæson dernede. Har været inde og vende omkring landsholdet i en periode.

    PLUS !!! Han er gratis !!! dvs. flere penge vi kan smide efter en kvali angriber, samtidig med at vi har fået en GLIMRENDE fodbold spiller, som man så bare kan håbe har fået styr på skaderne !!!

    Jeg klapper og tiljubler CV for den her signing !!! GLÆDER mig dog også til den nye angriber kommer :-D
    EN GANG FC ALTID FC...

    SUCCÉS IS TEMPORARY - LOYALTY IS FOREVER

    TODI VI SAVNER DIG ... :'(... den største af dem alle :(

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    538

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    Jeg er en af dem, der syntes at han fik alt, alt for lidt spilletid når han var rask, sidst han var i klubben.

    Har altid set et kæmpe potentiale i ham og var ærgerlig, da vi lod ham gå for tre år siden.

    Af disse grunde synes jeg det er super at se ham i en FCK-trøje igen. Tror sågar han kan blive en forstærkning på sigt.

    Velkommen hjem Martin!!! Glæder mig til at se dig i aktion i PARKEN igen :)
    Hvis FCK omsatte spil til mål, var vi allerede europæisk topklasse.
    fckfreak's Avatar

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    For mig at se er det et glimrende køb, når man tager klubbens nuværende økonomiske situation in mente; med Bergvold får vi en gratis spiller, der styrker vores centrale midtbane, der i den grad har lidt igennem de seneste par sæsoner. Derved burde Hjalte nu fast ryge på bænken; og et bytte der hedder Hjalte ud, Bervold ind, virker ganske fornuftigt.
    Derudover har jeg stadig forhåbninger om, at vi signer Cleyton. Jeg tror simpelthen ikke på, at Bergvold er den offensive-signing, som både CV og Ståle har snakket om. Dertil er vi stadig for sårbare på kanterne og i angrebet; hvilket virker til at være nogle pladser, som Cleyton kan dække.
    Derfor ser jeg stadig med stor optimisme frem mod den næste uge/de næste par dage, og tager indkøbet af Bervold som en fjer i hatten!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    Det undrer mig virkelig dette køb. Bergvold var et kæmpe talent, men hans problem var at hvergang han kom rigtigt i gang og var virkelig god blev han skadet. Han var altid skadet og det troede jeg var noget man lavede en strategi om at man ikke ville have kronisk skadede spillere.

    Man solgte Bergvold og Bernburg fordi man vurderede, at de på trods af deres store talenter, ikke ville blive topklasse da deres fysik ikke kunne følge med.

    Hvis Bervold er sit skadeshelvede kvit så er det virkelig en super signing, men hvis ikke er det uforståeligt for mig...?

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    59

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    Dette er selvfølgeligt ikke et spetakulært indkøb, men jeg synes alligevel at Bergvold er en udemærket signing. Han er gratis, og han kender allerede klubben, og han kan dække venstrekanten på midtbanen, som er vores svages punkt på midtbanen, når man tager Grønkjærs skadesfrekvens i betraktning.
    Jeg synes vi er dækket fint ind på midtbanen. Nu mangler CV bare at købe lidt ekstra krudt til angrebet.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    101

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    http://www.youtube.com/watch?v=ZEj3INM6DPo

    Et rigtigt fint mål af Bergvold der.

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    740

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    Er der nogen der ved hvilken position han spillede mest i Livorno? - Midtmidt eller på kanten?
    Zanka-Mania

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    248

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    ›Dette er selvfølgeligt ikke et spetakulært indkøb, men jeg synes
    ›alligevel at Bergvold er en udemærket signing. Han er gratis, og
    ›han kender allerede klubben, og han kan dække venstrekanten på
    ›midtbanen, som er vores svages punkt på midtbanen, når man tager
    ›Grønkjærs skadesfrekvens i betraktning.
    ›Jeg synes vi er dækket fint ind på midtbanen. Nu mangler CV bare
    ›at købe lidt ekstra krudt til angrebet.

    Ikke for at være Penippengryn, Meeen jeg syntes vi med Vingaard, Gronk & Delaney er godt dækket ind på venstrekanten, hvorimod jeg syntes vi halter gevaldig på højrekanten.

    Om Bergvold er en godt køb kan jeg ikke vurdere, det som taler for er at han har trænet med i klubben 1 måneds tid, så man må formode han kan gå direkte ind på holdet. Men jeg må indrømme at det ikke ligefrem var ham, som skulle løbe rundt i nr. 7. Havde nok forventet en "lille" stjerne ?? Men velkommen til Bergvold :O) kan stadig huske en af de sidste kampe som han spillede, mener han scorede 2 og lavede 1 assist. Så han checkede sq ud med manér. Håber han gør kunsten efter mod OB, hvis han skulle få chancen :)
    ~ Kun døde fisk flyder med strømmen ~

    Skal I bruge et mål, siger du?? Et vigtigt et?`Bare rolig: Vi sender Allbäck, han scorer altid, når det kræves.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    Synes egentligt, at det er en udemærket og ganske oplagt signing, der dog taler lidt mere til bredden end dybden..

    Ser fortsat gerne en ny Sionko til højrefløjen, men det må desværre nok vente minimum en sæson endnu - og reelt set har vi vel også en ok fornuftig midtbane, som det ser ud nu. Lidt den samme situation som i forsvaret, hvor det vel også ser ok fornuftigt ud, selv om man godt kunne bruge en lidt mere spillende midterforsvarer ala Bo Svensson.

    En god angriber inden mandag, og jeg stikker piben ind.. :-)
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    ›Ikke for at være Penippengryn, Meeen jeg syntes vi med Vingaard,
    ›Gronk & Delaney er godt dækket ind på venstrekanten, hvorimod
    ›jeg syntes vi halter gevaldig på højrekanten.


    no problemo Delaney kan tage midten en gang imellem og så smækker vi Vingaard på en højre kant. ;)
    og hvis vi er rigtige heldige ser vi måske flere mål fra Vingaard ala AGF (5-0 kampen, hvis nogle skulle være i tvivl)

    Midtbanen:

    Vingaard/Claudemir/özdogan - Claudemir/hjalte/TK - kvist/delaney - Grønkjær/Bergvold

    glæder mig over indkøbet og ligesom mange andre håber jeg da også at de penge man har sparet der går til en angriber..

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    Jeg synes egentligt at det var fint at Bergvold trænede med, for så ham lidt som en nødløsning, hvis vi manglede en spiller når vinduet lukkede!

    (Kan man egentlig signe en kontraktløs spiller uden for transfervinduet?)

    Umiddelbart virker det som om at der er gået kludder i en anden handel og måske har dead-linen for registreringen af spillere til Rosenborgkampene også spillet ind - synes i hvert fald at det er overraskende at man signer ham allerede!

    Men velkommen herfra også!

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    Bergvold tilfører mere bredde til midtbanen, men vel ikke den store overraskelse. Han skal være velkommen.

    Ikk mere snak om det. Nu venter vi bare spændt på den "rigtige" forstærkning til truppen, og helst inden mandag 23.59!!!

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    I mine øjne et fremragende breddekøb:

    1) Gratis.
    2) Kender klubben og taler sproget.
    3) Bedste fodboldalder.
    4) Helt sikkert bedre end klubbens andre breddespillere; Delaney og Özdogan.
    5) Endda muligvis også bedre end Hjalte og TK.

    Det eneste problem jeg kan se ved denne handel, er hvis CV nu synes at vi er færdige med at købe ind, men det tror jeg bestemt heller ikke er tilfældet.


  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2009
    Indlæg
    66

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    ›Det eneste problem jeg kan se ved denne handel, er hvis CV nu
    ›synes at vi er færdige med at købe ind, men det tror jeg bestemt
    ›heller ikke er tilfældet.

    Jeg tror du har ret :-)

    http://www.bold.dk/nyt/CV-Ikke-faerdig-med-at-koebe-ind

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    Ok signing synes jeg, da der stod gammel kending uden kontrakt vender hjem til fck fik jeg nogen hurtige våde tanker om Linderoth. Det blev desværre en anden spiller med glasben men jeg er nu alligevel rimelig positiv over for ham. Husker at han sluttede rigtig godt af i klubben og så endda gratis.

    ›(Kan man egentlig signe en kontraktløs spiller uden for transfervinduet?)

    Ja. Husker ikke hvor lang tid efter transfer vinduet er lukket men er helt sikker på man godt kan det i et godt stykke tid efter.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Martin Bergvold
    By 44fire44 in forum Transferforum
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 06.07.09, 16:09
  2. Sang til Martin Bergvold
    By Plutoman in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.06, 10:23
  3. Martin Bergvold
    By Hellig Kebab in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 09.12.05, 19:56
  4. Martin Bergvold
    By phspirate in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 12:44
  5. Martin Bergvold plakat i Brølet
    By Elle in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 07.03.05, 20:00

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •