Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 65

Emner: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    Jeg er bestemt begejstret over dette indkøb! Jeg synes virkelig det er genialt!
    - Dog er jeg absolut chokeret over mange reaktioner herinde fra! Jeg er VIRKELIG chokeret! Jeg fatter absolut BJÆLDE af, at man kan reagere på denne måde! SKAM JER !!!!!!

    Jeg kan slet ikke se det fra jeres synsvinkel, at det er et dumt køb, og bla bla bla! Hvis i har det sådan, må i kraftegme tænke jer om en ekstra gang! Muligvis har han været brøndby-fan som 7 til 15-årig, men for helvede, HVAD VED MAN OM FODBOLD PÅ DET TIDSPUNKT ?!?!?!?!? Tag jer sammen man!

    Jeg synes det er et meget meget meget fornuftigt indkøb!

    - Han har spillet 64 kape for FCK, og 76 for Livorno! - Livorno som trods alt ligger i en af verdens bedste ligaer! Det synes jeg nu alligevel er flot!

    Jeg glæder mig sindssygt meget til at se ham i en hvid trøje forhåbentlig i morgen, og jeg håber fan'me at fans (også de skuffede...) tager fucking ordentligt imod ham!!! Han skal ha' en ordentlig velkomst!

    (iøvrigt, jeg forventer også at se en forstærkning mere!!! Selvfølgelig!! Vi skal ha' en klasseangriber!!!)
    Velkommen tilbage, Martin!

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    Bergvold ind gratis
    TK ud for en 2-3 mio
    =

    2-3 mio ekstra at smide efter en ny konge angriber.

    plus Bergvold er bedre end TK,eneste minus er at Thomas D får længere på holdet da de dækker samme pladser

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    Stiv ?? nej ikke endnu :D syntes da det er kæmpe signal til TK om at han ikke får chancen efter Bergvold er kommet !!!

    TK har spillet godt i en kamp, så gennembrud her 2 år efter come on

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    der gik også et par år før Thierry Henry fik succes i Barcelona...
    - det er meget sjældent at nye spillere får succes første år i klubberne.

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    Enig med dem der ikke ryster og lyser op som en pinball-maskine over dette indkøb... Det lugter lidt af en panik-før-lukketid-signing...

    Bergvold gjorde det ok sidst han var i klubben, og jeg mindes nogle finde indlæg samt træk ind i banen som hans varemærker.
    Han er muligvis tiltænkt venstrekanten, hvor Grønkjær så bliver den "nye" angriber...
    Er dette tilfældet er jeg nok ikke den eneste der får et langt gedeskæg, og store forurettede hundeøjne, men lad os krydse fingre for der kommer en fed angriber...

    Velkommen tilbage Bergvold - du er sgu god nok, skønt jeg nok hellere ville have haft J. Poulsen - men ok, han er jo ikke gratis...

    Zan

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    TK får ikke chancen fast i en 5-6 kampe i streg .. ALDRIG så kan ikke forestille mig at han slår igennem herinde, så efter min mening sælg og brug de extra penge på en angriber

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    ›(Kan man egentlig signe en kontraktløs spiller uden for transfervinduet?)

    Ja, det er jeg ret sikker på at man kan. Hvor længe dét vindue er åbent, aner jeg ikke, og jeg gider ikke at google det.

  10. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    978

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    ›TK får ikke chancen fast i en 5-6 kampe i streg .. ALDRIG så kan
    ›ikke forestille mig at han slår igennem herinde, så efter min
    ›mening sælg og brug de extra penge på en angriber

    Hmm du mener vel han aldrig får det IGEN så? Han spillede da som ret fast mand i efteråret 2008 hvis ikke jeg husker helt galt? Da han så blev far fik han en nedtur rent formmæssigt (markant), men jeg synes han netop her i de første kampe har været bedre end set længe.

    Bergvold er i mine øjne en fornuftig signing til bredden. En position vi ikke var tvunget til at forstærke os på, men omvendt en signing der viser at man gør det alligevel hvis der dukker noget interessant op.

    Med venlig hilsen
    Ronni
    fcknr1

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    ››(Kan man egentlig signe en kontraktløs spiller uden for transfervinduet?)

    ›Ja, det er jeg ret sikker på at man kan. Hvor længe dét vindue er
    ݌bent, aner jeg ikke, og jeg gider ikke at google det.

    Søge svaret på internettet...det var en god idé!

    Jf. det her link ( http://www.betxpert.com/artikler/spi...transfervindue )
    er svaret således:
    Ifølge DBU’s Cirkulære nr. 53, ”Danske regler om overgangsperioder, betaling af træningskompensation og fordeling af solidaritetsbetaling”, må en tidligere kontraktspiller skifte klub efter transfervinduets lukning, hvis han stod uden kontrakt idet overgangsperioden sluttede.

    Eller i tilfælde af, at en spiller går kontraktløs som følge af ”klubbens konkurs eller anden væsentlig misligholdelse fra klubbens eller spillerens side”.
    Det må betyde ja under de givne omstændigheder!

  13. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    Så du mener altså en han bliver fast mand i 11eren igen ?

    Både for FCKs og ikke mindst TKs skyld syntes jeg at det bedste er sælge ham, Kan virkelig ikke se ham fast på holdet og som bredde spiller ser jeg som sagt hellere Bergvold men det er nok bare mig !!!

  14. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013


    ›Jeg glæder mig sindssygt meget til at se ham i en hvid trøje
    ›forhåbentlig i morgen, og jeg håber fan'me at fans (også de
    ›skuffede...) tager fucking ordentligt imod ham!!! Han skal ha' en
    ›ordentlig velkomst!


    Jeg synes Martin Bergvold er en udmærket spiller, og kan ikke forestille mig andet end at folk vil give ham en god modtagelse, når han løber på banen i sin "debut"!

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #42
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    Jeg er endog meget glad for at se Martin tilbage i trøjen. Efter at have set Hjalte og Kvist danne centralt makkerpar i BATE kampen synes jeg København kunne have rigtig godt af en ekstra center midt med lidt bold i sig - Claudemir style.

    Dét, synes jeg, der er begrundet håb om, at Bergvold kan tilføre holdet. Jeg husker Martin som en løbestærk spiller med super teknik, stor arbejdsradius og en stor fodboldhjerne. Jeg medgiver, at han aldrig blev den nye Michael Laudrup vi alle havde håbet, men mindre kan vel også gøre det?

    Velkommen hjem, Martin!
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    978

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    ›Så du mener altså en han bliver fast mand i 11eren igen ?

    ›Både for FCKs og ikke mindst TKs skyld syntes jeg at det bedste
    ›er sælge ham, Kan virkelig ikke se ham fast på holdet og som
    ›bredde spiller ser jeg som sagt hellere Bergvold men det er nok
    ›bare mig !!!

    Nej det har jeg ikke sagt. Jeg konstaterede at det var forkert at sige TK aldrig ville få chancen 5-6 kampe i streg, da dette mere eller mindre var tilfældet i hans første sæson i klubben. Jeg mener bestemt han er en god breddespiller hvis han holder det niveau han viste mod eksempelvis AAB og sæsonstarten i år har netop vist der igen kan blive brug for ham og at han måske er på vej tilbage på et stabilt niveau (i mine øjne i hvert fald).

    Jeg har ikke set nok livebold eller tv-bold med Bergvold til at kunne udtale mig om hans udvikling som spiller siden han forlod os (faktisk ikke en eneste kamp). Men bedømt på hans tidligere periode i København er jeg ikke utilfreds med at have ham tilbage og spørgsmålet om den ene fremfor den anden anser jeg som irrellevant al den tid man godt kan have begge spillere i truppen netop for at have noget bredde.

    Med venlig hilsen
    Ronni
    fcknr1

  19. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013

    Folks forventninger kontra dagens realiteter hænger altså ikke altid sammen! Det svare nogenlunde til de arbejdsløse danskere som klager over det danske velfærdssystem (a.k.a et af verdens bedste).

    Målmandsposten: Der har vi købt og solgt en spiller. Vi har fået en KLASSE-målmand som andenkeeper. Ud over det, har vi helt sikkert sparet på lønnen og sikkert også fået mere i transfer end vi har givet.

    Forsvaret: Vi har købt den nødvendige erstatning ind centralt. Sølvi er helt sikkert billigere i løn end Ulrik Laursen + en forstærkning.

    På midten har vi brugt en ok sum (set i forhold til tidens økonomiske forhold) på en erstatning for Atiba og han har vel mere eller vist sig, som værende et fint køb. Nu har man endda sikret sig en ekstra mand til midten (kan dække central + venstre) gratis. Atiba's klasse kan dog ikke så nemt erstattes og han vil blive savnet, stort set ligemeget hvem vi henter!

    Angrebet mangler stadig.

    Hvem har vi så fået i Bergvold:

    Martin Bergvold er et af de større talenter vi har haft i FCK. Han har spillet 58 U-landskampe og har vel været udset til et større talent end andre nuværende faste spillere i FCK (Som Hjalte og Kvist) i sandheden vel også et større talent end nogle af de andre midtbanefolk i FCK (som TK og Vingaard). I hvert fald blev han i 2000 kåret til årets U17 talent!

    Det er dog ikke nok at være et talent, man skal også kunne bevare niveau på seniorplan. Michael Gravgaard er vel et fint eksempel på en spiller uden det store talent, som er kommet rigtig langt på vilje! Omvendt så var Peter Christiansen det klart største talent i Vejle's guldalder! Her gik det fx. Thomas Gravesen en smule bedre!

    Bergvold befinder sig bedst centralt og til forskel til Hjalte og Kvist så er han mere konstruktiv med bolden og sikkert mindre god defensivt (trods højden på 1,84 og tiden i Italien helt sikkert har hjulpet!).
    Han kan bruges på venstre midt, hvor jeg i øvrigt forventer at vi vil se ham mest! Han snyder ikke 4 spillere og klasker bolden op i nettaget, men har et fint nok skud fra distancen. Det er i mine øjne Bergvolds spilforståelse og tekniske formåen vi skal bruge!

    Helt dumt er det ej hellere at han er en såkaldt "spiller af egen avl" til Europacuptruppen.

    Til de brugere som helt misforstået tror at det er en breddespiller til landspokalen og 10 min. når vi er foran 4-0 imod Lyngby. Manden har fået nr. 7, han har fået en 3 årig kontrakt (hans lønniveau er ikke nødvendigvis lavere end TK's m. fl). Han er i sin bedste alder og har trænet med truppen 1 mdr.

    Var han en her og nu løsning, så havde i set en 1-årig kontrakt eller måske endda kortere (som fx. Marc Nygaard kan gå hen og få, hvis ikke CV finder en brugbar angriber).

    Skuffet fans - jeg fatter jer simpelthen ikke. En GRATIS brugbar spiller med 3 sæsoner i Italien! Kender klubben og dækker de pladser, hvor vi ser lidt tynde ud, samt giver midten en ekstra dimension!

    Jeg er skam godt tilfreds med denne signing, selvom det ikke har det stjernestøv som der sukkes efter!

    Torben


  20. #45
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    64

    Re: Martin Bergvold til FCK til 30.6.2013


    ›Hvem har vi så fået i Bergvold:

    ›Jeg er skam godt tilfreds med denne signing, selvom det ikke har
    ›det stjernestøv som der sukkes efter!

    ›Torben


    AAAAHHHHH. Vel ikke en helt god signing.

    På positivsiden tæller at han har trænet i FC den sidste måned og at Ståle må have sagt god for ham.

    På Negativsiden tæller at han vel altid var marginal spiller og jeg er bestemt ikke sikker på at 3 år i Italien på et bund (midt) hold kvalificerer ham til en startplads på et kommende mesterhold. Han har ikke vindermentalitet og kombineret med glasben gør ham i bedste fald til en gardering.

    Han har alle chancer for at falde igennem og kun få for at overraske.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Martin Bergvold
    By 44fire44 in forum Transferforum
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 06.07.09, 16:09
  2. Sang til Martin Bergvold
    By Plutoman in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 21.02.06, 10:23
  3. Martin Bergvold
    By Hellig Kebab in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 09.12.05, 19:56
  4. Martin Bergvold
    By phspirate in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 12:44
  5. Martin Bergvold plakat i Brølet
    By Elle in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 07.03.05, 20:00

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •