Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 32

Emner: Endelig... Ordentlig FCK Web tv

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    279

    Endelig... Ordentlig FCK Web tv

    Som overskriften lyder: Endelig er der kommet en ordentlig FCK web tv side.

    http://fcktv-entwebtv.digizuite.dk/d...lid=279&bhcp=1

    Det har virkeligt manglet. Når man sammenligner med andre klubber. Rosenborg har længe haft stort set daglige video indslag:

    http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=2081

    OB har for nylig lavet ny webstream side: http://www.ob.dk/ob-stream.aspx

    Og endelig blev det vores tur. Siden synes jeg ser flot ud, og de indslag jeg har set virker upåklageligt med god billedkvalitet. Men baggrundsmusik på indslagene ønskes gerne udskiftet med noget fortælling af en eller anden art.
    Noget jeg gerne ønsker er mange flere interviews. Det kunne være med tidligere spillere, nuværende spillere, diverse trænere, fysioterapeuter, andre bag holdet, spillerkoner, folk fra koncernen, fans, løvetimen super crew eller lignende. Derudover kunne man vise video fra træning, træningskampe, reserveholdskampe, u-kampe........

    Men alt i alt tommelfingeren op her fra.



    FORZA FCK

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    101

    Re: Endelig... Ordentlig FCK Web tv

    Det er rigtig fedt! Noget jeg har ønskede mig LÆNGE!

    Men men men, synes dog at rosenborgs er meget federe og enklere

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Endelig... Ordentlig FCK Web tv

    Dejligt initiativ men...

    Hvad viser det seneste klip rent faktisk? Det viser holdet og trænerne der enten sidder og venter i flyet, i lufthavnen eller i bussen. Indholdsmæssigt er det så ligegyldigt som noget næsten kan være. Dejligt initiativ, men der skal meget mere til før jeg er "tilfreds".

    Men positivt der sker noget!
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    1,144

    Re: Endelig... Ordentlig FCK Web tv

    Mon ikke vi lige skal lade dem komme i omdrejninger før vi dømmer dem helt ude (-:

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    631

    Re: Endelig... Ordentlig FCK Web tv

    ›Mon ikke vi lige skal lade dem komme i omdrejninger før vi dømmer
    ›dem helt ude (-:

    Det eneste initiativ, der reelt er kommet er vel, at de nu samler det hele et sted. Det er jo ikke andre ting end hvad der normalt har været uploadet på FCK.dk. Der har været masser af indslag fra træning, rejser m.v.. For det meste er det fuldstændig ligegyldige billeder og lige tilsat en gang musik.

    Har såmænd efterlyst forbedring på dette område i flere år. Ikke kun med samlet FCKTV, men også kvaliteten i indslagene.
    Tænk sig, at man kunne have været skuffet over, at F.C. København ikke havde været i 1/8-finalen i Champions League...

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Endelig... Ordentlig FCK Web tv

    ›Dejligt initiativ men...

    ›Hvad viser det seneste klip rent faktisk? Det viser holdet og
    ›trænerne der enten sidder og venter i flyet, i lufthavnen eller i
    ›bussen. Indholdsmæssigt er det så ligegyldigt som noget næsten
    ›kan være. Dejligt initiativ, men der skal meget mere til før jeg
    ›er "tilfreds".

    ›Men positivt der sker noget!

    Er rimelig enig. Det er fint, at der sker noget, men:

    Hvorfor skal det ske i en blå farve lige pludselig? Havde været lidt federe om man havde beholdt grund layoutet fra fck.dk. I forlængelse heraf kan det siges, at jeg allerhelst så, at fcktv var en del af fck.dk - altså inkorporeret i fck.dk siden. Det ville i mine øjne give et meget bedre indtryk og give en fornemmelse af, at FCK-universet er et hele.

    Hvorfor skal der være musik gennem hele klippet (klippet om turen til Trondheim) - jeg vil da hellere høre hvad der bliver sagt end en eller anden ligegyldig sang.

    Nu er siden "desværre" oppe at køre og jeg forventer derfor ikke at der kommer de store ændringer. I mine øjne virker det lidt uproffesionelt - og ikke lige så godt som fx. Rosenborgs som bliver nævnt længere oppe i tråden. Men nu må vi se hvad der sker.

    Godt at fcktv er startet, men synes desværre at man har disket op med et noget halvhjertet og kedeligt design der på ingen måde synes i familie med fck.dk siden.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    425

    Re: Endelig... Ordentlig FCK Web tv

    Hvad sker der for den stemningsdræbende musik????? Skulle det ikke være en optakt, som skulle give os lidt blod på tanden og lidt fandenivoldskhed og signalere, at nu skal vi sgu ned og vise de nordmænd hvem der regerer i norden? I stedet for får man indtryk af at spillerne helst vil være kampen foruden, og bare være derhjemme. Tolk selv hvad sangen signalerer, jeg synes bare at det er et musikvalg HELT ude i hampen. Come on...

    Edit: Og med ned mener jeg selvfølgelig op! :-)
    Sidst redigeret af Infamous : 16.08.10 kl. 18:06
    Køhlert har en pragtfuld udstråling.
    Infamous's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    291

    Re: Endelig... Ordentlig FCK Web tv

    Som de andre skriver, bare samlet på et sted. Kedelige indslag med lorte musik. Hvad med lidt interviews af fans på lægterne? Alle aldersgrupper så man kan høre hvordan familie faren med 2 børn oplevede kæmpen, eller det glade ægtepar på tur? Og for fremme lysten for at se disse kampe. Odense som jo var en fantastisk dag på både tribunen og på banen, så får man 1½-2min klips taget fra Onside om kampen. Det er jo ikke det videre interessante.

    Hvis det endelig bare skal være klips røvet fra andre medier så lad være med at dræbe dem med musik.

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    33

    Re: Endelig... Ordentlig FCK Web tv

    Jeg vet ikke hvordan det er hos dere. Men Rosenborg har egen medieavdeling med 5 ansatte som hver dag lager nyheter og repotasjer for RBK-publikummet.

    Her i Norge har også en del av TV-pengene gått videre til å utvikle klubbenes nettsider. Hele 30 millioner NOK i året fordeles ut til klubbene basert på hvor stor trafikk de forskjellige nettsidene har.

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Endelig... Ordentlig FCK Web tv

    ›Jeg vet ikke hvordan det er hos dere. Men Rosenborg har egen
    ›medieavdeling med 5 ansatte som hver dag lager nyheter og
    ›repotasjer for RBK-publikummet.

    Hvilket måske heller ikke har været den bedste løsning, sådan rent økonomisk:

    Gennem årene har man købt mange dyre spillere, der ikke er slået til. Samtidig har man måttet betale kompensation til de fyrede trænere de senere år. Desuden har man opbygget en stor administration, blandt andet en stor medieafdeling. Og sponsoraterne har været mindre på grund af finanskrisen. Så missede man også præmiepenge fra Champions League to år. Nu er kapitalen brugt.
    Men fint for fansene selvfølgelig...

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/rosen...ampions-league
    Hejsa
    Elver's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    33

    Re: Endelig... Ordentlig FCK Web tv

    Kjetil Kroksæter er en gjøk som ikke har peiling på hva han snakker om. Ifølge ham har det ikke skjedd noe positivt i RBK siden man vant sin CL-gruppe i 1999 og gikk videre til mellomspillet.

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    231

    Re: Endelig... Ordentlig FCK Web tv

    Det var dog det mest STENEDE optakts-indslag jeg i mit liv har set. Vildt nok at man endelig endelig endelig får sat et fedt initiativ i gang til glæde for klubbens fans, og så er det bare så himmelråbende elendigt udført. Man fristes til at sige typisk.

    Nå men det er da et skridt i den rigtige retning, i det mindste kan det kun gå frem af fra nu.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Endelig... Ordentlig FCK Web tv

    ›Dejligt initiativ men...

    ›Hvad viser det seneste klip rent faktisk? Det viser holdet og
    ›trænerne der enten sidder og venter i flyet, i lufthavnen eller i
    ›bussen. Indholdsmæssigt er det så ligegyldigt som noget næsten
    ›kan være.

    Indrømmet, jeg ved det ikke. Men måske det bare en gammel drengedrøm om at blive professionel fodboldspiller og rejse rundt i europa som stjerne, der gør, at jeg faktisk synes, at sådan nogle klip er meget fede...

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Endelig... Ordentlig FCK Web tv

    ›Det var dog det mest STENEDE optakts-indslag jeg i mit liv har
    ›set. Vildt nok at man endelig endelig endelig får sat et fedt
    ›initiativ i gang til glæde for klubbens fans, og så er det bare
    ›så himmelråbende elendigt udført. Man fristes til at sige typisk.

    ›Nå men det er da et skridt i den rigtige retning, i det mindste
    ›kan det kun gå frem af fra nu.

    Oh yes. Det er lidt trist, at det på indslaget er tydeligt at se, at der er god tid til at interviewe spillere, der ellers bare sidder og keder sig i flyet. I stedet bliver det en slags hjemmeoptagelser pyntet med et kig ud i cockpittet og en Grønkjær, der tydeligvis signalerer "du filmer ikke nu". Mere så jeg helt ærligt ikke. Der blev det for pinligt.

    Stil en række intelligente spørgsmål. Lav evt. lidt lir ("Ståle, hvad hader du MEST ved Rosenborg?") - og klip det så sammen på nul komma fem. Jeg ville hellere se et par gode spørgsmål optaget med iPhone 4 og klippet sammen i iMovie, end jeg igen gider se en billedmontage af spillere i en lufthavn tilsat fuldstændig vanvittig forfejlet underlægningsmusik.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Endelig... Ordentlig FCK Web tv

    ››Jeg vet ikke hvordan det er hos dere. Men Rosenborg har egen
    ››medieavdeling med 5 ansatte som hver dag lager nyheter og
    ››repotasjer for RBK-publikummet.

    ›Hvilket måske heller ikke har været den bedste løsning, sådan rent økonomisk:



    ›Men fint for fansene selvfølgelig...

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/rosen...ampions-league

    Det er en forvrøvlet artikel:

    "- Hvis Rosenborg ikke lykkedes med at komme i Champions League, ser det skidt ud, for man har budgetteret med et underskud på 20 millioner kroner for at fastholde spillertruppen det her år. Champions League ville give et overskud på årsregnskabet, mens Europa League måske lige ville kunne få det til at balancere. Det er meget risikabelt, for hvis ikke det lykkes, er man nødt til at reducere omkostningerne og sælge spillere."

    Øh. Newsflash: RBK er minimum sikret deltagelse i Europa League i år. Ergo balancerer regnskabet igen - no harm done. Ingen risiko for, at det ikke lykkes. Jeez.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK web-tv
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 30.05.06, 19:57
  2. Ordentlig FCK hjemmeside!
    By Jaber in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 23.04.05, 10:26
  3. FCK WEB-TV! Hvis skyld??
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 30.07.04, 09:52
  4. FCK Håndbold endelig på banen
    By kaare in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 11.07.02, 08:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •