Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 88

Emner: Bolanos

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Bolanos

    Øhhhh bøhhhh... Vi har ligesom set ham herhjemme, og jeg var ikke imponeret... Endnu et bevis på at den norske liga er svagere end den danske. Her kan spillere som disse slå igennem.

    Anyway, han har vel udviklet sig en del og med sine 26 år er det jo en fin alder.

    Undrer mig dog stadig over at vi køber løs til midtbanen, når det er i angrebet vi mangler...
    Men må gå ud fra at Grønkjær så skal betegnes som angriber.

    Overordnet set er denne handel ikke tilfredsstillende, men tidsnød gør vel at alternativerne var få. Dette faktum gør vel at man er nødt til at godkende købet.

    Zan - der håber på en positiv overraskelse
    Sidst redigeret af zan : 30.08.10 kl. 08:59

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Bolanos

    Mon ikke det køb, hvis det bekræftes, skal ses lidt i lyset af Bergvolds skade?
    Håber jeg i hvert fald.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    101

    Re: Bolanos

    Synes det er en god handel! Og de køber ham nu hvor Bergvold er skadet. Er sikker på at FCK ikke ville købe ham hvis Bergvold AKA glasben ikke var blevet skadet

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    348

    Re: Bolanos

    Han imponerede mig bestemt ikke, da han spillede for OB (hvor han jo i øvrigt havde problemer med at komme på holdet.) En humørspiller med alt for lavt bundniveau.

    Vi er FCK. Vi burde sigte højere.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Bolanos

    ›Han imponerede mig bestemt ikke, da han spillede for OB (hvor han
    ›jo i øvrigt havde problemer med at komme på holdet.) En
    ›humørspiller med alt for lavt bundniveau.

    ›Vi er FCK. Vi burde sigte højere.

    Kan jo være, at der er mere på vej – en angriber?

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Bolanos

    Det er da så modsigende som det kan blive!
    Ståle sagde at der kun blev handlet hvis spilleren er bedre end hvad han havde, for ellers ville han hellere give spilletid til de unge på holdet.
    Jeg er udemærket klar over at spillere udvikler sig, og Bolanos' niveau er åbenbart blevet hævet siden hans første år i europa hos OB, men hans niveau var på det tidspunkt lige så stabilt som Van heerdens, og ham slap vi heldigvis af med.
    Jeg er dybt dybt skuffet over at en spiller som ham overhovedet er på tale i FCK, der kan man da tale om at sænke overliggeren markant!
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Bolanos

    Nu ved jeg ikke, hvor mange af Jer der med jævne mellemrum ser ham spille - men nu har jeg faktisk en nær ven der er stor fan af holdet, Bolanos kommer fra - Start.
    Han siger, at han det første halve år havde lidt problemer med det 'taktiske' og var meget flyvsk i sit spil og ikke fantastisk stærk. Men sådan er de jo ofte disse 'nyankomne' udefra Europa. Men det sidste år har han beholdt en stor del af sin uforudsigelighed, samtidig med, at han har kunnet indgå i kollektivet og spille en plads, hvor man kunne regne med ham.
    Alt i alt har han gennemgået en udvikling, som må siges at være nødvendig for at spille i Europa - og selv dengang i OB kunne han altså noget...

    Tilfreds med en signing, der kan få lov at spille CHL

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Bolanos

    Undrer mig dog stadig over at vi køber løs til midtbanen, mens
    angrebet er der vi mangler...
    Vi ejer ikke en skolet højre midt i truppen, og vi har faktisk også kun to egentligt offensive midtbanespillere i Grønkjær og Vingaard. Claudemir, TK, Kvist, Delaney, Bergvold og Hjalte har alle det til fælles, at de egentlig er centrale midtbanespillere og at de alle er balancespillere eller spilfordelere mere end egentligt offensive spillere.

    I det lys giver Bolaños-købet rigtig god mening. Vi mangler faktisk kvalitet/kvantitet i den dimension af midtbanespillet. Bolaños dækker højrekanten, der har været syltet i årevis, og han kan vel også spille hængende angriber.

    Om Bolaños så har niveauet, ja det er vel et godt spørgsmål. Det lyder som om, at han har vænnet sig til skandinavisk fodbold i Norge og at han har fundet et stabilt godt niveau, men om det rækker til FCK, og om han har lært nok i det defensive, det må tiden jo vise. Jeg kan dog ikke komme i tanke om så mange andre skandinavisk baserede, der holder en kvalitet som Bolaños siges at have, og som kunne hentes for en 7-8 mio. kr.

    Men må gå ud fra at Grønkjær så skal betegnes som angriber.
    Hvis ikke der kommer andre indkøb, så bliver det nok Grønkjær eller Bolaños, der skal vikariere som (hængende) angriber, når Santin er for træt eller småskadet.

    Ståle nævnte dog igår, at han har diskuteret konkrete angriberemner med CV, så der er vel en chance for, at Bolaños bliver en af to indkøb her i slutfasen af transfervinduet.

    Overordnet set er denne handel ikke tilfredsstillende, men
    tidsnød gør vel at alternativerne var få. Dette faktum gør vel at
    man er nødt til at godkende købet.
    På papiret synes jeg, at det virker som et fornuftigt køb i det hele taget, i det jeg regner med, at Ståle og CV har vurderet Bolaños niveau korrekt. Men vi trænger også til en egentlig angriber mere.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"


  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Bolanos

    Er helt enig. Bolanos er Bergvold er slet ikke sammenlignelige typer og Bolanos virker ikke som en forstærkning. Vi styrker måske bredde - ja- men styrkes holdet med det indkøb.
    Positivt set vil en

    Grønkjær/vingaard - Claudemir - Kvist - Bolanos en meget angrebsivrig og teknisk dygtig midtbane.
    Men hvem ved, sukker ikke ligefrem efter Bolanos typer ( nok nærmere en mads junker type der banker kasse efter kasse ind).
    Men lad os nu se

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Bolanos

    Inden folk nu begynder at nedsable Bolanos (har I fulgt ham i Norge?), så kunne det være at man lige skulle give manden chancen for at vise sine evner.

    Ydermere så er det da utroligt, at man allerede nu inden aftalen er officiel er skuffet over, at vi forstærker os på en plads, hvor vi reelt mangler en spiller. Vi har jo ikke siden Sionkos exit haft en decideret højrekant, og med Kvist/Claudimirs super spil centralt, så står vi jo sådan set og mangler en der kan spille på højrekanten.

    Så træk nu lige vejret og lad CV gøre sit arbejde. Hvis I tænker jer om, så gør han det jo faktisk normalt rimelig fornuftigt når det kommer til indkøb. Og vi er nok næppe blevet et dårligere hold af, at Bolanos kommer.

    Og jo, vi sidder alle sammen og håber på en angriber. Men mon ikke, at ledelsen også arbejder på dette. Skulle det ikke ske, så er det nok ikke fordi de har glemt det, men fordi det ikke var muligt at hente en kvalificeret spiller til den rette pris. Så træk lige vejret alle sammen.


  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Bolanos

    Jeg håber også super meget på, at der kommer en enkelt mere - en angriber! På en måde, ønsker jeg lige nu bare en angriber af enhver form, da angrebsbredden er utrolig smal. Men jeg er 100% forberedt på en skuffelse på dét plan, da jeg simpelthen på ingen måde tror på at vi får en angriber, i hvert fald ikke i dette transfervindue.

    Men jeg håber stadig.

    - Er iøvrigt meget enig i K@sper's indlæg!!

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    2,352

    Re: Bolanos

    Type-messigt mener jeg nu at vi har manglet en mand som Bolanõs - vi har ikke decideret haft nogen højrefløj siden Libor Sionko - undtagen når Grønkjær blev smidt derover.

    Quote fra CV:
    Vores målsætning har hele tiden været, at vi som minimum skal komme usvækket ud, og i den henseende havde vi ikke kalkuleret med, at Bergvold og Nordstrand ville være ude med skader, siger CV.
    Bergvold er ude hele 2010 - og selvfølgelig arbejder man hen mod at vinde superligaen og håbe på en ny CL-kvalifikation næste år - og derfor mener jeg at CV skal have ros for at være hurtig på aftrækkeren, og signe en erstatning mens det er muligt. Bolanõs er i mine øjne en rigtig fin spiller at få i truppen. Især set i lyset af de præstationer han har haft i IK Start den seneste sæson

    Når det er sagt, kan man med CVs udtalelse til Sporten.dk måske stadig drømme om en ny angriber i truppen inden i morgen aften :)
    Forza FCK

    1993, 2001, 2003, 2004, 2006, 2007, 2009, 2010, 2011, 2013, 2016, 2017, 2019 - Fucking miles away! Bye bye BIF

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Bolanos

    Tja, hvis nordmændene har lært ham at følge det taktiske oplæg, så vil jeg sige: Ok lad os se, hvad han kan.
    Han er dog ikke et køb, jeg havde regnet med, men jeg har på den anden side heller ikke fulgt hans udvikling siden OB-tiden.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Bolanos

    http://www.bold.dk/nyt/Bolanos-Nye-udfordringer-i-FCK

    Den lader til at være helt sikker nu.

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    272

    Re: Bolanos

    Nøøøøøøøj, hvor er jeg ved at være træt af folk der fordømmer et indkøb de ikke har set spille i to sæsoner. Hvis han ikke er god i et managerspil eller ikke står frisk i hukommelsen som et stjernenavn, så er det bare IKKE godt nok CV!!111

    Kom nu ind i kampen, hvis i ikke kender spilleren, så lad være at dømme ham inden han overhovedet har skrevet under med klubben.

    Jeg ser Bolaños som et rigtig godt indkøb fordi:

    Han tilføjer vores offensiv, nogle kvaliteter som den mangler:

    Han er hurtig og kreativ, god i de offensive mand/mand udfordringerne, sparker nogle giftige dødbolde (inkl. direkte frispark) og så er han en udmærket afslutter. Manden har lavet 6 mål og 6 assist i indeværende sæson. Han har altså været involveret i mere end 1/4 af Starts mål i år, og har ikke engang spillet alle kampe.

    Han mangler måske noget i sit defensive arbejde, og bliver af mange anset for at være en doven spiller. Men hans rolle for Start har været en anden end han vil få i FCK, da Start spiller en 4-2-3-1 (4-3-3), med "frie" offensive fløje.

    Jeg ser Bolaños som et fremragende køb, alene af den grund at han tilføjer truppen nogle kvaliteter som den ikke i forvejen besidder. Ydermere kan jeg virkelig se hans kvaliteter, komme os tilgode i vores europæiske 4-5-1 (4-4-1-1) formation. Jeg glæder mig til at se ham i den hvide trøje.

    Og husk nu på, at kun meget få spillere falder til med det samme i en ny klub og i nye omgivelser. Giv ham nu tid til at falde til, ligesom Damen, Vingaard, Antonsson og mange mange flere skulle bruge det.
    "Op i øret med Sepp Blatter, han er bare en gammel pamper!"


Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •