Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 88 af 88

Emner: Bolanos

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    6

    Re: Bolanos

    Som OB´er har jeg fulgt denne handel nysgerrigt og mener ikke at han forstærker FCK.

    Han har givetvis udviklet sig i Norge og spillede også kant i Start men i OB spillede han kun en god kamp på kanten og de øvrige gode kampe som offensiv midt.

    Men jeg går ud fra at der også skal være friske spillere til de "mindre" kampe hvor han får mere plads og tid til sie dribleture for det kan/kunne han.

    I OB holdt han ikke pladsen fordi han ikke kunne ret meget defensivt og det har LO jo en del "fokus" på...
    OB fan. Med respekt for modstandernes fans.

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    91

    Re: Bolanos

    ››Han virker ikke som en "Ståle spiller" efter min mening.

    ›Hvad er en "Ståle-spiller"?

    Tjaah Ståle plejer gerne at ville have sine spillere til også at kunne arbejde deffensivt. Bl.a. derfor at Santin røg i angrebet. Han var simpelhent for offensiv til en fck fløj. Vi så det jo også med Sionko der ikke fik meget spilletid til sidst.

    Men lad os nu se. Den kære nordmand overrasker os måske :)

  3. #78
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Bolanos

    ›››Han virker ikke som en "Ståle spiller" efter min mening.
    ››
    ››Hvad er en "Ståle-spiller"?

    ›Tjaah Ståle plejer gerne at ville have sine spillere til også at
    ›kunne arbejde deffensivt. Bl.a. derfor at Santin røg i angrebet.
    ›Han var simpelhent for offensiv til en fck fløj. Vi så det jo
    ›også med Sionko der ikke fik meget spilletid til sidst.

    ›Men lad os nu se. Den kære nordmand overrasker os måske :)

    Jeg vil sige, at Ståle i mine øjne faktisk allerede har overrasket. Indkøbet af Bolanos understreger for mig en udvikling der har været igang i noget tid. En udvikling som Ståle ikke har ville køre 100% før spillerne var der til det.

    For mig at se er det nye FCK et boldbesiddende hold med mange pasninger, sideskift, angrebsivrige backs OG nu også angrebsivrige wings.

    Dette eksemplificeres med spillere som Santin, Claude, grønkjær, wendt og pospech samt nu Bolanos. At Ståle startede med Grønk, Kvist, Claude og Vingaard og Santin mod RBK havde jeg ikke i min vildeste fantasi forestillet mig. Blev virkelig overrasket. Jeg troede nemlig at Ståle ville starte med Hjalte inde og kun enten Grønk eller Santin. Men i stedet stillede han med hele arsenalet.

    Jeg tror, at Ståle mener at vi nu har fået et hold der kan kapere at være spilstyrende i stort set alle kampe - også selvom der ikke er to boldflyttere på midten.

    På den måde passer Bolanos rigtig godt ind - hvis det er den nye måde at spille på. Han er rigtig dygtig teknisk, målfarlig og endnu bedre på dødbolde end Vingaard. Man kan forestille sig, at Bolanos spiller på kanten når Grønkjær ikke gør det - en midtbane bestående af grønk, claude, kvist, bolanos er nok lige i overkanten trods alt :) (jeg undskylder hvis indlægget er lidt rodet, men håber det er forståeligt anyways).
    Sidst redigeret af Fagerlund : 30.08.10 kl. 22:08


  4. #79
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Bolanos

    Bolanos foran Pospech? Det lyder som en meget offensiv højrekant. Det er nok korrekt, at venstresiden ikke bør være lige så offensivt sammensat på samme tid. Ellers går det galt. Ofte er det helt fint, med en opstilling bestående af 4 spillere med kompetencer i offensiven. Det viste VM. Problemet her er blot vores to offensive backs, som betyder at vi når op på 5-6 spillere med offensive spidskompetencer. Og det er nok - desværre - for mange i international fodbold.

  5. #80
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,199

    Re: Bolanos

    Har lige set det klip med alle hans mål i norge, han er da en spiller der ligesom Vingård skyder hårdt på mål, det er svært udfra klippet at se hvor god han er, men skuddet fejler intet.

    http://fotball.adressa.no/webtv/index.jsp?id=95385
    Forza FCK
    Bazooka

  6. #81
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    45

    Re: Bolanos

    Godt at se, at han skyder godt med begge ben.

    ›Har lige set det klip med alle hans mål i norge, han er da en
    ›spiller der ligesom Vingård skyder hårdt på mål, det er svært
    ›udfra klippet at se hvor god han er, men skuddet fejler intet.

    http://fotball.adressa.no/webtv/index.jsp?id=95385

  7. #82
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Bolanos

    ›På den måde passer Bolanos rigtig godt ind - hvis det er den nye
    ›måde at spille på. Han er rigtig dygtig teknisk, målfarlig og
    ›endnu bedre på dødbolde end Vingaard. Man kan forestille sig, at
    ›Bolanos spiller på kanten når Grønkjær ikke gør det - en midtbane
    ›bestående af grønk, claude, kvist, bolanos er nok lige i
    ›overkanten trods alt :) (jeg undskylder hvis indlægget er lidt
    ›rodet, men håber det er forståeligt anyways).

    Jeg er helt enig, og Bolaños kan også fremover være tænkt Grønkjærs rolle på holdet, da vi må formode, at han stopper snart - måske allerede til sommer. Forskellen bliver bare, at den skævvridning af midtbanen (som længe har været en del af Ståles koncept i København) bliver i venstre side i stedet for højre, og med forbehold for eventuelle salg så kunne midtbanen fra næste sæson godt se ud som nedenstående:

    Vingaard - Claudemir - Kvist - Bolaños

    Her er Bolaños den offensive kantspiller, mens Vingaard kommer til at gå imod midten, som vi også ser ham gøre, når han spiller den plads nu. Det svarer til sidste sæsons (og denne, blot med Claudemir) model med Grønkjær som offensiv kantspiller og Kvist på den anden kant, der søger mere centralt. Man må formode, at dette er den foretrukne måde at stille op på midtbanen, da vi nok også ville spille med Grønkjær hver gang, hvis han kunne holde til det.

    (Alt dette er selvfølgelig uden medregning af det forbehold, at vi nok får en ny træner til sommer, og at denne træner måske vil vælge at spille på en lidt anden måde/vælge en anden opstilling på midten.)

    Med andre ord passer Bolaños perfekt ind i FCK typemæssigt, og selvom vi næppe kan forvente at se både ham og Bolaños på kanten i andre kampe end mod de absolut svageste i Superligaen, så kommer de nok til at spille lidt på skift, og de skal nok få masser af kampe begge to. Jeg synes, at det ser rigtig godt ud, og vores midtbane har ikke været så godt besat i lang tid.

    Nu mangler vi bare en angriber, og så er truppen faktisk komplet.
    Mvh.
    Dane

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #83
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    101

    Re: Bolanos

    ›Har lige set det klip med alle hans mål i norge, han er da en
    ›spiller der ligesom Vingård skyder hårdt på mål, det er svært
    ›udfra klippet at se hvor god han er, men skuddet fejler intet.

    ›[url]http://fotball.adressa.no/webtv/index.jsp?id=95385[/ur

    fuck de fleste af de mål er jo mega vilde! :O

    Især det frispark fra 40m afstand ca. Og han skyder utroligt godt med begge ben..

    han bliver et kæmpe hit, that for sure!

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #84
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    45

    Re: Bolanos

    Her er en interessant artikel fra 2005, hvor en journalist fra The Guardian spottede Bolanos til Club World Championship - et mesterskab for kontinentets mestre. se her: http://www.guardian.co.uk/football/2...wsstory.sport5

    Journalisten virker overbevist om, at han burde kunne begå sig Premier League! Jeg kan f.eks. godt lide denne sætning: "But Bolanos' description was spot-on in calling him "direct and dangerous"."

  12. #85
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    231

    Re: Bolanos

    Udfra hans forskellige mål på ovenstående video, kan man vist roligt konstatere at vi har landet en ekstremt direkte og mindst ligeså RESOLUT spiller.
    For fanden da også en befrielse, lige fra Tvil & Tval til Ailton har FCK jo nærmest alle dage manglet beslutsomhed og direkte spil mod mål oppe foran. At han så ser ud til at have kvaliteterne til at gennemføre det hele gør bare at jeg glæder mig endnu mere! For fanden da, hvor er det tiltrængt!!

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #86
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    83

    Re: Bolanos

    Sad lige og læste lidt her. Synes han gjorde det virkelig godt mod Barcelona .. og i dag laver han også nogle super ting på banen selv om de cruisede lidt meget i dag..

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #87
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    59

    Re: Bolanos

    vil bare lige genoplive denne tråd for at give bolanos min fuldgyldige respekt. Efter et halvt år i klubben har han udviklet sig til min absolutte yndlingsspiller og manden man kan forvente fantastiske ting fra, elsker ham efterhånden mindst ligeså meget som min kæreste og sikker på han har en kæmpe fremtid, ikke bare i FCK.
    Det er endnu uvist om SønderjyskE formår at holde på sin største profil Ken Ilsø, der har ytret ønske om et skifte til en topklub eller til Brøndby.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #88
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    91

    Re: Bolanos

    Jeg tror virkelig at Bolaños kan blive fantastisk at følge i foråret. Han havde et godt efterår og har nu haft et halvt år til at falde til i klubben. Med bedre baner og bl.a. med tanke på hans kamp mod Rosenborg, så har jeg store forhåbninger til ham i dette forår!

    Han må meget gerne starte ud med en kasse eller assist i morgen!

  19. De følgende 2 brugere er enige:

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •