Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 59

Emner: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    Syntes det er helt fint med SF.. helt ærligt, hvad havde folk så regnet med? at vi ville gå ud og bruge 20 mil på en topangriber, og om et år så stå med både Nord og SF helt ude i kulden?

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    Søren F er her formentligt for at aflaste i de mindre kampe i Superligaen og lave et indhop her og der for at spare kræfterne hos de fire ovennævnte.
    Må erkende, at jeg ikke engang er tryg ved ham som "aflaster" til suppen.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,534

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    Det er fint nok. Han ville jo under alle omstændigheder komme til klubben om et år. Man har vel købt ham, fordi man ser noget i ham, og selvom han givetvis ville have bedre af spilletid i SønderjyskE, så kan han sikkert også udvikle sig i FCK.

    Det ville selvfølgelig være fedt med en markant forstærkning, men de hænger jo ikke på træerne, og økonomien spiller også ind. Alt i alt har det været et fint transfervindue.


  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    70

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    Haha, kan I huske dengang vi var lige ved at få Van der Vaart?

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    291

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    Må erkende, at jeg ikke engang er tryg ved ham som "aflaster" til suppen.
    Fair nok, jeg kender ikke selv en fløjtende fis til hans kvaliteter ud over de to kampe hvor jeg har spottet ham. Men jeg håber lidt at han er en spiller der trives bedre på et mere boldbesiddende hold. Hvis jeg husker ret har han et fint blik for spillet og er ikke nødvendigvis en kontraspiller som man nok i højere grad skal være hos SønderjyskE. Det ville ikke være første gang i historien at en spiller blomstrer alene ved at der er andre spillere omkring ham som "forstår" ham. Igen, alt dette sagt uden den mindste form for viden om hans spil, men jeg vil ikke kigge på antal mål han har scoret og tænke "shit, han er jo ikke en bomber". :o)

    Jeg venter med at råbe "skidt, CV" indtil Søren F. fejler. Indtil da, har jeg det lidt ligesom med Bolaños. Lad os se hvad han har at byde på hos os.
    "Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson
    Omario's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    Haha ja, skuffejern til os allesammen... Helt enig.
    Holder stadig fast i min Vennegoor of Hesselink (skulle have gjort alt for at signe ham bare pga navnet!!). Det havde været sjovt.
    En Søren Larsen ville være et long-shot, men alligevel interessant nok.
    Så er der hvad man kan leje sig til hos de mellemstore klubber, og ja, de klassiske norske og svenske spillere som vi vel efterhånden har støvsuget...

    Vi kan sgu ikke helt bide skeer med vores konkurrenter som lige får snuppet Luis Garcia (PAO) og Bochetti (Rubin) :-D

    Er dog helt bevidst om vi fra starten ikke har kunnet lege med dem ift. økonomi m.m.

    Er skuffet, men 100% på at dette er en nødløsning. Tror virkelig CV har gjort hvad han kunne, og vores økonomi in-mente ville det også være lidt uforståeligt om vi smed kassen når Nord jo rent faktisk kommer tilbage.

    Det må komme næste gang vi kvalificerer os til CL - skal vi ikke bare sige næste år...? ;-)

    Zan

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    ›Jeg var nervøs for at vi ville få et eller andet panikkøb hentet
    ›ind i sidste øjeblik, så syntes udmiddelbart Søren Frederiksen er
    ›en ganske fin løsning - lad os da se hvad knægten kan! Ganske
    ›vist er det ikke ligefrem en der kan bringes i spil i CL, men han
    ›kan aflaste N'Doye, Santin og Grønkjær (der nu må anses som
    ›værende angriber). Desuden er Norstrand (som jeg forventer mig
    ›meget af) tilbage i det nye år, så det er en ganske fin
    ›lappeløsning... Selvom man da havde håbet på et stort navn :)

    Ja, lad os se. Han kan jo selvfølgelig overraske os alle. Men det her er jo netop et panikindkøb i sidste øjeblik, selv om vi ejer ham i forvejen. Hvordan kan det betragtes som andet, når han blev købt som en langtidsindvestering, der netop ikke var god nok til FCK endnu. Hvad årsagerne er til, at vi ikke kunne finde noget bedre, skal jeg ikke kloge mig på. Det kan være økonomi, mangelfuld scouting, manglende mod, sløvhed, osv eller en blanding af det hele. Men jeg tillader mig alligevel at være svært skuffet. Det er muligt, at SF kan vikariere i Suppen uden at falde igennem, men status er efter alt at dømme uændret: Vi har 1½ angribere, der kan spille med i CL. I baghånden har vi derudover en gammel wing, der aldrig har været en goal getter og to temmelig uprøvede talenter at sætte ind, når vi skal forsøge at hive et par point i land mod Rubin og Panathinaikos...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,534

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    Hvis han er helt håbløs nu, så er han det sgu nok også om et år... uanset om han så var udlejet til SønderjyskE eller Real Madrid.

    Ståle og CV ser noget i ham, så jeg vælger at tro, at han ikke er helt uden evner. Han har sikkert fået en fin taktisk skoling i SønderjyskE og vil nu få lejlighed til at arbejde mere med sin offensive evner. Flopper han, så er han langt fra den første angriber, der ikke slår igennem i FCK. I det mindste har han nok været noget billigere end f.eks. Ailton ;)

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    30

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    Efter noget overvejelse er jeg faktisk fint tilfreds med transfervinduet.. Selvf havde man gerne set en top signing til sidst.. Men heller SF end et panikindkøb a la Junior.. Synes SF viste lovende takter mod os i den første superliga kamp i år..

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    376

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    ›Skuffelsen INGEN ende vil tage!!!

    ›Hold da helt op!!!


    Kommer jo ikke bag på nogen Daniello. Du er nok den sørste sort seere og negative person herinde. Tillykke med 1'ste pladsen.

    Er enlig ikke skuffet, er godt tilfreds og syntes CV har gjort et godt stykke arbejde. Sf bliver spændene at følge, selvf kunne det ha været fedt med en dyr leje svend der havde et bedre navn. Men Kan vi hold Damen skadsfri og gi ham lidt pause indimellem også tror jeg på et godt år.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #26
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    Ville lyve hvis jeg sagde jeg ikke havde håbet på mer...

    Men Søren Frederiksen er vel det klogeste valg økonomisk.. Har kun set 2 af Sønderjyskes kampe i år, den mod os, og så deres første kamp...

    Den mod os spillede han af Helvede til.

    Den første kamp spillede han godt.

    Så har meget svært ved at bedøm ham.. specielt i skuffelsens øjeblik.. Men du er nu FCK'er bær trøjen med Stolthed & Fight som N'Doye! så skal jeg ikke forlange mer! =)

    Velkommen til Søren,

    /Game
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    ›Der bliver sagt ting såsom "ikke bestået", "CV på
    ›tidlig ferie"... Helt ærligt! Under antagelsen om at det her
    ›vitterligt var den sidste underskrift i transfervinduet:

    ›Ja, vi håbede alle sammen at der ville komme et "navn".
    ›En der kunne konkurrere på lige niveau med N'Doye og Santin, men
    ›lad os nu lige stoppe op og overveje situationen. Jeg er
    ›fuldstændig overbevist om at CV har gjort hvad han kunne indenfor
    ›rimelighedens grænser. Vi har erfaret at de skandinaviske emner
    ›(M. Pedersen og Moa) valgte andre ligaer, ligesom
    ›drømme-optionerne også er blevet ved med at være lige præcis hvad
    ›de er - drømme.

    ›Er det så svært at tænke sig frem til at alene det at vi er
    ›kvalificeret til CL har skruet prisen i vejret hos såvel
    ›klubberne som agenterne? CV arbejder ud fra visse økonomiske
    ›rammer og de mange millioner som er på vej retfærdiggør ikke
    ›nødvendigvis en kæmpeudgift til, i bedste fald, udelukkende løn
    ›(ved evt. udlejning).

    ›I CL stiller vi næppe med Søren F. Vi stiller med en blanding af
    ›N'Doye, Santin, Grønkjær, Bolaños til de to forreste pladser. Og
    ›hvis tre af dem bliver skadede på en gang - ja så er det bare
    ›sort uheld, ingen klub planlægger ud fra det scenarie (måske lige
    ›bortset fra Man City). Søren F er her formentligt for at aflaste
    ›i de mindre kampe i Superligaen og lave et indhop her og der for
    ›at spare kræfterne hos de fire ovennævnte.

    Jeg er ganske enig i ovenstående. Desuden skal man også tænke på, at Nordstrand må forventes at være klar til foråret, og derfor er der ingen grund til ligefrem at overbefolke angrebet. Med N'Doye, Santin, Frederiksen og Nordstrand fra årsskiftet af, så vil vores angreb være fint besat, da vi ydermere har Zohore til nødssituationer, og indtil videre tror jeg på, at vi kan klare de kommende måneder med tre angribere + Zohore - også selvom vi skal spille CL. Desuden kommer vi jo alligevel til at spille med Grønkjær i angrebet i de fleste CL-kampe.
    Mvh.
    Dane

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    248

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    Velkommen til Søren Frederiksen. Du kom på den sidste dag, med de vildeste transfer rygter i FC´s historie og med ryg nr. 23 vil du i fremtiden gå under navnet

    FC´s egen Van Der Frederiksen :O)
    ~ Kun døde fisk flyder med strømmen ~

    Skal I bruge et mål, siger du?? Et vigtigt et?`Bare rolig: Vi sender Allbäck, han scorer altid, når det kræves.


  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    jeg kan kun anbefale alle at gå ind og lytte til dagens løvetime -

    -orb...der nusser sit sæsonkort.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Søren Frederiksen til FCK med øjeblikkelig virkning

    Sjovt som en del melder Søren F som en skuffelse, for havde synspunktet været et andet hvis han ikke havde været den sidste ind ad døren?
    Hvis han var hentet til klubben uden udlejningen, var han så fortsat "et kommende flop"?
    En ung knægt som i sidste sæson beviste at han sagtens kunne følge med i Superligaen, og være en fremtrædende figur i den mangelfulde offensive del af SønderjyskE's spil.
    At han beskrives herinde som en angriber som sjældent scorer mål, er et tydeligt bevis på hvor lidt man egentlig følger med i andre kampe og hellere ser på stats, for i de fleste tilfælde har han spillet på venstre fløj, i en 433, som i sønderjyskE's tilfælde hedder 451.
    Så jeg tror nu mere at folk skal forvente at få en angriber som er vant til at kæmpe røven ud af bukserne, og som ike bare stopper op når han når midterlinjen ved tilbageløb. Så skal målene nok komme med tiden, men jeg forventer mig meget af ham, især assist, og så må Mads Jessen gerne følge trop til næste sæson når Hjalte, Kvist og TK rykker videre:-)
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Søren Frederiksen til FCK
    By Emilo in forum Transferforum
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 27.07.10, 11:46
  2. Hvad med Søren Berg? (red.)
    By Sutton in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 18.12.05, 14:20
  3. Søren Larsen til FCK...NU!
    By Håndbajeren in forum De korte linier
    Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 15.10.05, 20:14
  4. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 15.06.04, 20:23

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •