Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: CL billetter til NC

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    CL billetter til NC

    Jeg har stillet mig på lodtrækningslisten i håb om at få billetter til CL hjemmekampene (pakkeløsningen). Da jeg helre vil stå på NC så undrer jeg om nogen kommer forbi Supershoppen i morgen og kan købe mig en billet til Rubin Kasan kampen. Smid evt. en PM.

    Jeg ved det er et longshot men alligevel :-))))
    Hislen af TorbenØ.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: CL billetter til NC

    Jeg var forbi igår og købe til både Pan - og Kazan kampen til nedre C. Der var forbavsende få mennesker derinde. Er det fordi du ikke kan nå forbi i dag? Tror snildt du kan trække den til i morgen, hvis ingen barmhjertige sjæle har kontaktet dig.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: CL billetter til NC

    Jeg prøver i morgen da jeg skal til DHL-løbet. Jeg håber du her ret og der stadig er pladser til de to kampe på NC.

    EDIT: Og fredag eftermiddag kunne jeg så erhverve mig 2 stk. billetter på Nedre C till hhv. Panathinaikos- og Rubin Kazan kampene i PARKEN. :-))))
    Sidst redigeret af tortocnt : 06.09.10 kl. 12:37
    Hislen af TorbenØ.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: CL billetter til NC

    Trods 2 timer i regnen i kø til SIF-kampen så var jeg ikke en af de heldige som fik lov til at købe billet til Barcelona-kampen.
    Med ca 15 pladser frem til den sidste som fik var det lidt surt. :-/

    Skulle der være en med en Barca-billet til overs så er jeg super interesseret :-)
    Sidst redigeret af tortocnt : 13.09.10 kl. 11:41
    Hislen af TorbenØ.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: CL billetter til NC

    ›Trods 2 timer i regnen i kø til SIF-kampen så var jeg ikke en af
    ›de heldige som fik lov til at købe billet til Barcelona-kampen.
    ›Med ca 15 pladser frem til den sidste som fik var det lidt surt. :-/

    Det er ikke for at træde i det eller gnide salt i såret, men det forstår jeg ikke.

    Jeg stilte mig i kø lidt over 11 - altså under to timer før - og jeg stod i kø som omkring nummer 300, dvs. i den forreste halvdel af dem, der fik billetter.

    I øvrigt regnede det først efter kl 13, så måske du har stået i kø en forkert dag eller et forkert sted.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: CL billetter til NC

    Må jeg spørge hvad er din pointe? At jeg bare kunne ha kommet lige så tidligt som dig? Jeg brokker mig sg da ikke men konstaterer at der ikke var billetter nok til at jeg kunne få en. Jeg stod i køen fra 12:30 til den sluttede henne ved indgangen med uddeling af den sidste billet kl 14:30. Nu mangler jeg stadig en billet og skulle du have en til salg er jeg interesseret.
    Hislen af TorbenØ.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    /J!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 30.09.06, 11:53
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 12.09.06, 23:16
  3. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 08.09.06, 17:08

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •