Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 35 af 35

Emner: Evaluering af sommerens transfervindue

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Evaluering af sommerens transfervindue

    Det meste er allerede blevet skrevet, men jeg vil alligevel lige tilføje lidt omkring det lidt mangelfulde indkøb af en stærk angriber. Jeg tror, man kan forvente, at Grønkjær primært vil blive brugt som angriber i fremtiden. Vi har efterhånden rigtig mange dygtige midtbanespillere, blandt andet flere gode til venstrekanten, og Grønkjær er flere gange blevet brugt i angrebet med succes. Desuden er det ofte blevet sagt, at hans fysik ikke helt kan holde til mange kampe på kanten mere.

    Grønkjær er måske ikke verdens bedste angriber, men han er bestemt en brugbar løsning.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Evaluering af sommerens transfervindue

    Synes vi er kommet flot ud af vinduet, men nu kommer næste opgave for CV: Anton, Wendt og Pospa har allerede kontrakt-udløb til sommer .. Det er altså ikke optimalt 3 ud af 4 kan forsvinde

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Evaluering af sommerens transfervindue

    ›Synes vi er kommet flot ud af vinduet, men nu kommer næste
    ›opgave for CV: Anton, Wendt og Pospa har allerede kontrakt-udløb
    ›til sommer .. Det er altså ikke optimalt 3 ud af 4 kan forsvinde

    Wendt bliver skudt afsted senest til sommer. Vi har en fantastisk højre back i Pospech, hvilket FCK jo selvfølgelig er klar over. Hvis de sportslige ambitioner skal fastholdes har CV forhåbentlig også fået råderum til, at kunne tilbyde forlængelser til de bærende spillere på holdet. Bare tanken om at miste Antonsson, vores mest rutinerede og stabile forsvarer, er skræmmende.

    Håber virkelig der bliver lavet nogle forlængelser senest i vinterens vindue.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Evaluering af sommerens transfervindue

    Bare tanken om at miste Antonsson, vores mest rutinerede og stabile forsvarer, er skræmmende.
    En forlængelse må også ligge lige til højrebenet. Han er fast mand hos FCK, og jeg føler mig ret overbevist om, at klubber på et højere niveau næppe flokkes om ham. Han har et vældig passende niveau til FCK. Ikke prangende, men stabilt tilpas højt.

    Med mindre han vil hjem til Sverige, så tror jeg vi forlænger med ham.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Evaluering af sommerens transfervindue

    ›En forlængelse må også ligge lige til højrebenet. Han er fast mand hos FCK, og jeg føler mig ret overbevist om, at klubber på et højere niveau næppe flokkes om ham. Han har et vældig passende niveau til FCK. Ikke prangende, men stabilt tilpas højt.

    ›Med mindre han vil hjem til Sverige, så tror jeg vi forlænger med ham.
    Ganske enig.. Der er sjældent de store fingre at sætte på hans spil..

    Som makker til vores nye skraldemand, kunne jeg dog stadig godt tænke mig at se én, der var lidt bedre i det opbyggende spil, lidt mere boldsikker og lidt bedre i, hvad man vel kan kalde for det taktiske/forudseende spil (selv om han gør det ganske ok i alle tre).. Glemte jeg at skrive Hangeland :-)
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 558
    Sidste Meddelelse: 02.11.07, 11:42
  2. Sommerens transfervindue: Buy when you are strong
    By Ezen in forum De korte linier
    Svar: 339
    Sidste Meddelelse: 16.06.07, 09:17

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •