Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: FCKFC-FYN

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2009
    Indlæg
    17

    FCKFC-FYN

    Hej.

    Jeg bor på fyn og følger hovedstadsklubben og har gjort det siden jeg var barn. Det er dog ikke blevet til så mange kampe på stadion, men mere foran fjernsynet. Jeg har dog altid været ude og se dem når de spillede på det "lokale" stadion i Odense. Jeg har dog også været til derby et par gange og pokalkampe er det også blevet til på Danmarks nationalstadion og det er altså bare hundrede gange sjovere at sidde på stadion og mærke den fede stemning der er end at sidde foran TV.
    Min interesse for FCK er ikke faldet, tværtimod følger jeg endnu mere med nu, og har derfor også overvejet at investere i et sæsonkort/guldkort så jeg kan være på stadion til hver kamp det er mig muligt.

    Mine venner er (desværre) alle OB-fans så derfor har jeg ikke nogen at tage turen til KBH/jydeland med hver weekend og søger derfor nogen at rejse sammen med for at gøre det lidt sjovere (læs druk). Jeg har prøvet at finde medlemmer fra fyn på vores eget lille forum fckfc-fyn.dk men det ser ikke særlig benyttet ud, så derfor vælger jeg at lave en tråd herinde hvor der er lidt mere "aktivitet" :)

    Håber at der måtte findes nogen på fyn som læser mit lille indlæg,
    mvh. Niels

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    174

    Re: FCKFC-FYN

    Hej Niels

    Jeg er også fra Fyn og er på fckfc-fyn.dk, under samme nick. Du har helt bestemt ret i at det forum er dødt for tiden, dog er der en gruppe mere eller mindre aktive fans.
    Nu kan jeg lige sætte ansigt på dig, men har du været med på jydebussen? Det er ikke pokkers ofte den kører, men den er et godt redskab.

    Da jeg ikke umiddelbart kender dig, så ved jeg heller ikke hvor meget tid, du har til at tage til bold i Parken. Hvis du overvejer at anskaffe et sæsonkort, så kan du prøve at skrive til Sterlig - han og kæresten har begge sæsonkort til S12, og kører i egen bil til stort set alle kampe - ude som hjemme.
    Ellers så er der en mindre gruppe bestående af undertegnede (Jacob), Stefan, Jønch, JKM, Henrik og Milling der til tider får samlet os i en bil eller i et tog - dog er vi alle begrænsede af arbejde (og for mit vedkommen studie og egen fodbold"karriere"). Tidligere har også Lars og Christina haft sæsonkort, men jeg har hørt et rygte om at det blev skippet da de gik fra at være to, til at være tre i husstanden.

    De andre medlemmer som jeg har hilst på har jeg ikke styr på hvor tit er af sted, der snakker vi både formanden, næstformanden, stifteren og så videre..

    Hvis du vil i nærmere kontakt med nogle af dem jeg nævner, inkl. undertegnede, så drop en PM så vil jeg gerne hjælpe dig..

    Jacob
    dasgringo ser på FCM og nikker anerkendende af det snedige svar..

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,406

    Re: FCKFC-FYN

    Jeg var selv aktiv i FCKFC-Fyn i 2007, men da jeg i sommeren 2007 flyttede til Kolding, gav det ikke megen mening at fortsætte der.

    Tidligere i år flyttede jeg dog tilbage til Odense, og ville egentlig gerne deltage lidt inde på fckfc-fyn.dk - dog er der åbenbart problemer med hjemmesiden (jeg får besked om at der er virus eller andet farligt snavs på siden), og så længe der er det, holder jeg mig fra siden.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kom med FCKFC-Fyn til FCK-AAB
    By Hellig Kebab in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 20.04.07, 12:21
  2. FCKFC-Fyn
    By Skaalcuppen in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 23.03.07, 21:50
  3. FCKFC-Fyn
    By Hellig Kebab in forum Kontoret
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 19.03.07, 18:07
  4. Fraktion på Fyn?
    By Hellig Kebab in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 14.01.04, 23:03

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •