Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 25

Emner: Har vi spillet godt i en længere periode siden Poulsen forlod klubben?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    473

    Har vi spillet godt i en længere periode siden Poulsen forlod klubben?

    Jeg sad lige og tænkte over dette.

    Siden Poulsen skiftede til Schalke efter 01/02 sæsonen, har vi vel egentlig ikke spillet mere end højest 2 gode kampe i træk?

    I øjeblikket, lige meget hvor meget Backe og Østergaard prøver at fortælle os at vi er det mest offensive og på alle måder bedste hold i suppen, forkommer det at vi er på gevaldig slingrekurs og vel egentlig har været det i omkring en hel sæson!
    Sidste efterår spillede vi ikke godt, men var dog alligevel i stand til at vinde mange kampe. I høj grad i kraft af held.
    Så kom foråret hvor vi STANK!
    Nu er denne sæson så småt ved at være i gang og tendensen fortsætter.
    Mest udtalt er det på hjemmebane (egentlig er det kun hjemme), hvor vi har vundet to og tabt to.
    Naturligvis ikke godt nok.

    Jeg er bange for at hvis vi ikke får mere styr på spillet hjemme, så kan vi godt skyde en hvid pind efter mesterskabet i denne sæson.
    Brøndby virker en hel del mere stabile end os desværre.

    Hvis vi ikke skal købe spillere, så er den eneste udvej som jeg ser det, at gå tilbage til "Petterson formationen" (4-3-1-2), som er MEGET mere dynamisk.
    Backe, gå dog væk fra den knastørre, kedelige organisation og få skabt noget spilleglæde på holdet igen!
    Men Alvaro, Zuma, Petterson, Mykland og Røll bør vi kunne smadre alle modstanderne!
    Vi skal med den offensiv ikke spille så forkrampet taktikfodbold!
    -60-

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    158
    ›Jeg sad lige og tænkte over dette.
    ›Siden Poulsen skiftede til Schalke efter 01/02 sæsonen, har vi
    ›vel egentlig ikke spillet mere end højest 2 gode kampe i træk?

    Arh, vi havde et fremragende forår, hvor vi tabte mesterskabet til Brøndby med Mads Jørgensens last minute udligning... Der var Poulsen ikke med, var han?

    ›I øjeblikket, lige meget hvor meget Backe og Østergaard prøver at
    ›fortælle os at vi er det mest offensive og på alle måder bedste
    ›hold i suppen, forkommer det at vi er på gevaldig slingrekurs og
    ›vel egentlig har været det i omkring en hel sæson!
    ›Sidste efterår spillede vi ikke godt, men var dog alligevel i
    ›stand til at vinde mange kampe. I høj grad i kraft af held.
    ›Så kom foråret hvor vi STANK!
    ›Nu er denne sæson så småt ved at være i gang og tendensen fortsætter.
    ›Mest udtalt er det på hjemmebane (egentlig er det kun hjemme),
    ›hvor vi har vundet to og tabt to.

    Jeg er enig. Vores efterår i sidste sæson var bestemt ikke overbevisende, hvor vi blandt andet kun liiiige undgik pointtab mod bl.a. FCM og Farum på "lucky punches" fra Bisgaard og Møller.

    Det er som om vores 4-4-2 går i tomgang nogle gange, og den der nedbrydning af modstanderne virker ikke... Derfor virker vi decideret tandløse til tider.

    NÅR DET SÅ ER SAGT!!!
    Så skal jeg lige minde om en række gode kampe mod Rangers og bif for slet ikke at snakke om AGF, som blive kørt baglæns ud af banen.
    Den skide landsholdspause kom på det værst tænkelig tidspunkt, for drengene var HELT oppe i tempo, og derfor blev AGF myrdet i Parken.
    Desværre er vi nu faldet i tempo, hvilket tydeligt sås mod FCM...

    ›Naturligvis ikke godt nok.
    ›Jeg er bange for at hvis vi ikke får mere styr på spillet hjemme,
    ›så kan vi godt skyde en hvid pind efter mesterskabet i denne
    ›sæson.

    Tre point hjemme, ét point ude... Så kører det...
    Dvs det gør det ikke rigtig for tiden (c:

    ›Brøndby virker en hel del mere stabile end os desværre.

    Tja, men vi skal sgu koncentrere os om os selv... Hvad de laver derude, kan de selv passe...

    ›Hvis vi ikke skal købe spillere, så er den eneste udvej som jeg
    ›ser det, at gå tilbage til "Petterson formationen"
    ›(4-3-1-2), som er MEGET mere dynamisk.

    Pettersson har åbenbart været småsyg de sidste par dage og er derfor ikke med i dag (ifølge Politiken), men jeg tror Backe bruger ham på lørdag, når traktordrengene fra Herfølge kommer til byen og skal have smæk!

    -RD

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    68
    Har alle virkeligt glemt hvor dårlig 1. halveg var mod AGF?!?!?! Det var først i 2. halvleg der begyndte at ske noget... ellers var spillet som mod Rangers i Parken - lange bolde fremad i luften og alt for langt mellem midtbane og angreb.

    Spillerne virker uden motivation og spillelyst....
    "Velkommen til friheden - mit navn er Carl Hamilton"

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    vi HAR spillet mere end to gode kampe i træk: de sidste 3 i foråret. på det tidspunkt begyndte jeg at mene at jeg måske allivel havde taget fejl af backe. rent faktisk slækkede han jo på det tidspunkt på den syge 4-4-2, og lod petterson spille hængende angriber. men så snart han var ude, gik det galt igen (og kampen mod agf var altså ikke en kamp, d'herrer).

    men ikke nok med det: vi er osse alt for afhængige af

    1) at peter n. og myggen er oppe i fulde omdrejninger
    2) at modstanderne ikke har læst vores spil og ikke har mulighed for at tæmme ovennævnte duo. hvis man kan skærme dem af, forhindrer backes stationære stil medspillerne i at hjælpe dem.

    som vi er nogle stykker der har vidst siden sidste efterår, burde der have været indkøbt afløsere/indskiftere til mindst een af de to allerede i vinters (og ALLERsenest i sommers). det har længe stået klart, at hverken nørregaard eller traore (eller for den sags skyld svärd) har hvad der skal til på den centrale midtbane. vi er osse en del, der længe har vidst, at backes system er for let at læse, fordi der ikke er nogen fleksibilitet i det (bortset fra de få kampe hvor petterson altså har været hængende).

    som andre så rigtigt har gjort opmærksom på, er indskiftningerne osse noget mærkværdige (møllers rolle, f.eks. - stakkels møller, sir jeg bare). og albrchtsens afspil er ikke godt nok til fck. det samme gælder roobas indlæg. skudtræning existerer øjensynligt ikke ude på pbv, ejheller træning i hurtig omstilling, eller for den sags skyld i at operere med en "plan b".

    men det altafgørende er, at backes system, som han dumstædigt holder fast ved, simpelhen ikke dur til et hold med så mange forholdsvis jævne spillere som fck - og vi skal ikke forvente at få råd til verdensklassebacks foreløbig. han er med andre ord ikke den rette mand på posten.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    34
    Jeg vil give dig fuldstændig ret , der skulle for længe siden være købt en afløser for Peter N, Han tager kun et 1/2 år af gangen , afløseren skal bare være klar når han stopper , Hjalter , og de andre unge er ikke gode nok til den centrale plads, Men hvem skal så overtage denne plads ??
    Mykland kan man muligvis forlænge med , men er han intereseret i det , han stopper muligvis til sommer , så er hele vores centrale midtbane væk , Hvad så ???
    Johansen

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,136
    ›vi HAR spillet mere end to gode kampe i træk: de sidste 3 i
    ›foråret. på det tidspunkt begyndte jeg at mene at jeg måske
    ›allivel havde taget fejl af backe. rent faktisk slækkede han jo
    ›på det tidspunkt på den syge 4-4-2, og lod petterson spille
    ›hængende angriber. men så snart han var ude, gik det galt igen
    ›(og kampen mod agf var altså ikke en kamp, d'herrer).


    ›men ikke nok med det: vi er osse alt for afhængige af

    ›1) at peter n. og myggen er oppe i fulde omdrejninger
    ›2) at modstanderne ikke har læst vores spil og ikke har mulighed
    ›for at tæmme ovennævnte duo. hvis man kan skærme dem af,
    ›forhindrer backes stationære stil medspillerne i at hjælpe dem.


    ›som vi er nogle stykker der har vidst siden sidste efterår, burde
    ›der have været indkøbt afløsere/indskiftere til mindst een af de
    ›to allerede i vinters (og ALLERsenest i sommers). det har længe
    ›stået klart, at hverken nørregaard eller traore (eller for den
    ›sags skyld svärd) har hvad der skal til på den centrale midtbane.
    ›vi er osse en del, der længe har vidst, at backes system er for
    ›let at læse, fordi der ikke er nogen fleksibilitet i det (bortset
    ›fra de få kampe hvor petterson altså har været hængende).


    ›som andre så rigtigt har gjort opmærksom på, er indskiftningerne
    ›osse noget mærkværdige (møllers rolle, f.eks. - stakkels møller,
    ›sir jeg bare). og albrchtsens afspil er ikke godt nok til fck.
    ›det samme gælder roobas indlæg. skudtræning existerer øjensynligt
    ›ikke ude på pbv, ejheller træning i hurtig omstilling, eller for
    ›den sags skyld i at operere med en "plan b".


    ›men det altafgørende er, at backes system, som han dumstædigt
    ›holder fast ved, simpelhen ikke dur til et hold med så mange
    ›forholdsvis jævne spillere som fck - og vi skal ikke forvente at
    ›få råd til verdensklassebacks foreløbig. han er med andre ord
    ›ikke den rette mand på posten.

    --------------------------------
    Aldrig har jeg hørt så meget bræk på en gang.....
    1. sæson indhenter 10 point på bundby i foråret... 3. runde i uefa-cuppen
    2. sæson mestre

    Hvor meget forlanger I?????

    Så vil jeg også kræve at vi smider alle dødbidere væk fra nedre C og får nogle flere højtråbende øldrikkende og smidende fans ind......tja lidt ironi behøver man når man skal læse så meget bræk på en gang

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    ›Aldrig har jeg hørt så meget bræk på en gang.....
    ›1. sæson indhenter 10 point på bundby i foråret... 3. runde i uefa-cuppen
    ›2. sæson mestre

    ›Hvor meget forlanger I?????

    ›Så vil jeg også kræve at vi smider alle dødbidere væk fra nedre
    ›C og får nogle flere højtråbende øldrikkende og smidende fans
    ›ind......tja lidt ironi behøver man når man skal læse så meget
    ›bræk på en gang

    personligt er jeg både højtråbende og øldrikkende. specielt højtråbende, du får sgu svært ved at overdøve mig, trods min forholdsvis høje alder!

    men jeg forbeholder mig nu retten til at forholde mig kritisk til det massive misbrug af talent der finder sted. og et vist pres fra fans må gøre indtryk på ledelsen, selvom de påstår, de ikke læser med her ;-). i det hele taget har jeg svært ved at klare den bif-agtige tilgang til holdet og trænerne, hvor man blot forventes at rette ind og makke ret. det er ukonstruktivt - og kedeligt. og hvis du mener det er bræk fra min side, så var det nok på sin plads med nogle bedre argumenter end dem du kommer med. for naturligvis er hverken måden vi blev mestre, eller hvor langt vi kom i uefaen, eller hvor mange points vi hentede, godt nok i forhold til truppens og klubbens potentiale.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,136
    Nej men så lad os angribe med 7-8 spillere hver gang vi angriber og så tabe et-nul på et kontra-mål... det er jo også sjovt at se.....

    Du lyder som om du har forstand, så må du jo lige sige hvad klubbens potentiale er.. for som jeg ser kan vi jo ikke engang slå Skotlands nummer to, så kan vores potentiale da ikke være til meget mere end det vi ser... Jeg tror mange fck fans overvuderer vores evner nøjagtig som jeg selv gjorde dengang vi altid blev nummer syv eller otte....
    Så har vi altså heller ikke bedre spillere....

    dette skal ses i europæisk lys...:-)
    Tobiasen: kommet tilbage efter tre år, det vil tage ihvertfald et år endnu før han er i topform

    Bo og Alb. to urutinerede forsvarer
    Rooba: en middelmådig back
    Hjalte: urutinerede og langtfra færdigudviklet spiller(scorer ikke nok mål)
    Røll: Vores eneste rigtige stjernespiller(scorer ikke nok mål)
    Mykland og PN: stort hjerte og gode boldflyttere, men heller ikke mere(scorer ikke nok mål)
    Zuma: god men for ustabil angriber(scorer ikke nok mål)
    Santos: svært at vurdere indtil videre
    Todi: komplet angriber men for ustabil(scorer ikke nok mål)
    Møller: afhængig af indlæg som aldrig kommer
    reserverne er lige så gode som dem der spiller men så heller ikke mere.....

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    det her blir så et to-fronts-slag...

    til bonk:

    duoen er primært bolderobrere, sir du. jeg sir at de er afgørende osse for det konstruktive, for det er dem der primært står for bolde fremad (når man ser bort fra vilde spark fra albrechtsen). blir de to blokeret, sker der ikke en skid, som vi så det mod rangers og fcm. det er så osse ret let at neutralisere dem, for medspillerne er ikke til meget hjælp, når de først har indtaget deres faste pladser og står og venter på bolden - som aldrig kommer. det var iøvrigt den taktik vi slog bb på i foråret, og neutraliserede rangers i glasgow.

    hjalte er for meget boldflytter. han har simpelthen ikke talentet til at lægge de skarpe, uventede pasninger gennem forsvaret. han har desværre heller ikke dynamikken til at overtage rollen som een af de to stempler i midtbanemotoren. hans iøvrigt gode overblik, fysik og ro ville i mine øjne gøre ham egnet til omskoling til midterforsvaret som afløser for (gys) albrecht.

    kontraspillet stinker stadig big time. der er tilsyneladende forbud mod andre spilopbygninger end standardmodellen. og KORS hvor går det derfor langsomt.

    til ronni:

    klubbens potentiale er sæføli svært at vurdere præcist, men den kommer til udtryk i de spillere man KAN købe. og de spillere er i mine øjne ikke af en karakter der passer så godt ind i et meget stift taktisk system. f.eks skal røll, bisgård, zuma og todi have langt friere tøjler for at folde sig max ud. det har osse vist sig nødvendigt for petterson. deres talent blir ganske enkelt kvalt.

    og hvis man vender den om: backes system kræver at yderbackerne, udover at være sikre i defensiven, er lynhurtige og kan slå ordentlige indlæg. det kræver osse, at "fløjene" er to-benede (hvad man ihvertfald ikke kan beskylde røll for...) for ellers blir deres mulighed for variation voldsomt begrænset.

    det skal siges, at da vi spillede 4-3-1-2 kom der andre boller på suppen (!), netop fordi det gir en helt anden fleksibilitet i spillet. det kræver dog stadig, mod en taktisk god modstander, at duoen får ordentlig støtte. og det var lige der, det gik gruelig galt mod fcm (se ovenfor).

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    jeg skrev, at

    ›det skal siges, at da vi spillede 4-3-1-2 kom der andre boller på
    ›suppen (!), netop fordi det gir en helt anden fleksibilitet i
    ›spillet. det kræver dog stadig, mod en taktisk god modstander,
    ›at duoen får ordentlig støtte. og det var lige der, det gik
    ›gruelig galt mod fcm (se ovenfor).

    og bør for en god ordens skyld tiføje, at det ikke kan nytte, at holdet kun fungerer ordentligt mod rimeligt gode modstandere når modstanderne ikke forsøger at neutralisere myg og pn, og når jp er med som hængende angriber.

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,741
    ›det her blir så et to-fronts-slag...

    Jamen så taber du jo! (Lidt må man vel lære af Hitler :-)

    ›duoen er primært bolderobrere, sir du.

    Joeh... plus presspillere, støttespillere, spilfordelere og en hel masse andet. Men:

    ›jeg sir at de er afgørende
    ›osse for det konstruktive, for det er dem der primært står for
    ›bolde fremad (når man ser bort fra vilde spark fra albrechtsen).
    ›blir de to blokeret, sker der ikke en skid, som vi så det mod
    ›rangers og fcm.

    Jeg giver dig ret i at de er helt afgørende for at vi får et overtag centralt og kan sætte os på kampene og dominere dem. Hvilket man så iøvrigt kunne sige om alle holds centrale midtbanespillere, okay. Men min pointe er bare at de faktisk ikke altid er så væsentlige i gennembrudsspillet.

    Vist lægger såvel Nielsen som Mykland et par udmærkede stikninger i dybden fra tid til anden, men det er nu primært sidelæns de afleverer. Og ikke et skidt ord om det, for det er sgu også en del af spilopbygningen, men selve gennembruddene kommer primært gennem pasninger fra backs, wings og forwards.

    Med andre ord kan vi ikke sætte os på kampene på vanlig vis når modstanderen har held til at lukke vores centrale midtbane ned, men det gør ikke nødvendigvis vores gennembrudskraft mindre, vi kommer bare sjældnere i situationer hvor vi kan udnytte den. Og det kan man så mene er ét fedt, men jeg synes nu nok alligevel det er væsentligt at skelne :-)

    Specielt er der kommet en ny dimension ind i løbet af det sidste halve år med vores kontraspil - det kan vi som regel sagtens udnytte til gennembrud uden at vores centrale midtbane behøver at deltage særligt meget i dybderetningen.

    ›det er så osse ret let at neutralisere dem, for
    ›medspillerne er ikke til meget hjælp, når de først har indtaget
    ›deres faste pladser og står og venter på bolden - som aldrig
    ›kommer. det var iøvrigt den taktik vi slog bb på i foråret, og
    ›neutraliserede rangers i glasgow.

    Hvis du havde sagt det i marts-april, så havde jeg givet dig ret. Nu har vi både en meget velfungerende angrebsduo at spille bolden op på (sågar en trio når Pettersson er med) og - ikke mindst - Røll tilbage. Det betyder ufatteligt meget at kunne spille bolden frem til Røll og være nogenlunde sikre på at han ikke smider den tåbeligt væk. Hvilket ikke mindst vores til enhver tid spillende venstreback som regel har meget glæde af.

    Men det ville da være rarest om vi havde en lige så boldfast spiller også i højre side - uden at skulle disse Hjalte, iøvrigt.

    ›hjalte er for meget boldflytter. han har simpelthen ikke talentet
    ›til at lægge de skarpe, uventede pasninger gennem forsvaret. han
    ›har desværre heller ikke dynamikken til at overtage rollen som
    ›een af de to stempler i midtbanemotoren. hans iøvrigt gode
    ›overblik, fysik og ro ville i mine øjne gøre ham egnet til
    ›omskoling til midterforsvaret som afløser for (gys) albrecht.

    Det er så dagens mest bizarre forslag indtil videre... jeg må indrømme at jeg ikke rigtigt ved hvor jeg skal begynde :-)

    Venligst,
    Bo N K

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    hans iøvrigt gode
    ››overblik, fysik og ro ville i mine øjne gøre ham egnet til
    ››omskoling til midterforsvaret som afløser for (gys) albrecht.

    ›Det er så dagens mest bizarre forslag indtil videre... jeg må
    ›indrømme at jeg ikke rigtigt ved hvor jeg skal begynde :-)

    nah, det er såmænd set værre før. hvordan var det nu med landsholdet og berggren?

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Wwhhhaaaaaaatttt???????

    Bare et par bemærkninger:

    ›Hjalte: urutinerede og langtfra færdigudviklet spiller(scorer ikke nok mål)
    Han er 23 eller er han fyldt 24. Hvis han ikke er færdig udviklet så bliver han det nok aldrig. Jeg tror ikke Hjalte bliver specielt meget bedre.

    ›Mykland og PN: stort hjerte og gode boldflyttere, men heller ikke
    ›mere(scorer ikke nok mål)
    WHAT!!!! Undskyld men er du blind??? At kalde Mykland en boldflytter er nærmest blasfemi. Han laver den ene lækre aflevering i dybden efter den anden. PN er måske en boldflytter, men betemt ikke Myggen.....

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    158
    Bare et par bemærkninger:

    ›Hjalte: urutinerede og langtfra færdigudviklet spiller(scorer
    ›ikke nok mål)


    ›Han er 23 eller er han fyldt 24. Hvis han ikke er færdig udviklet
    ›så bliver han det nok aldrig. Jeg tror ikke Hjalte bliver
    ›specielt meget bedre.


    Fra fck.dk:

    25. Hjalte Nørregaard
    Født: 08.04.81, 182 cm , 74 kg
    37 kampe for FCK
    Tidligere klubber: KB

    Dvs - 22!

    Så han har vist et par år at "løbe på" endnu inden han skal dømmes færdig som spiller i FCK!!

    Der er en mærkelig tendens til, at lige så snart vi taber, skal hele banden skiftes ud!
    Det var sgu de samme drenge, der kørte mesterskabet hjem sidste år. Hvad mere end et mesterskab, skal vi have?
    vi har endda fået Santos oveni hatten i forhold til sidste år. Vi ligger minimalt efter bif, som er nummer et...

    Easy fellas!
    -RD

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432
    ››Bare et par bemærkninger:
    ››
    ›››Hjalte: urutinerede og langtfra færdigudviklet spiller(scorer
    ››ikke nok mål)


    ››Han er 23 eller er han fyldt 24. Hvis han ikke er færdig udviklet
    ››så bliver han det nok aldrig. Jeg tror ikke Hjalte bliver
    ››specielt meget bedre.


    ›Fra fck.dk:

    ›25. Hjalte Nørregaard
    ›Født: 08.04.81, 182 cm , 74 kg
    ›37 kampe for FCK
    ›Tidligere klubber: KB

    ›Dvs - 22!

    ›Så han har vist et par år at "løbe på" endnu inden han
    ›skal dømmes færdig som spiller i FCK!!


    ›Der er en mærkelig tendens til, at lige så snart vi taber, skal
    ›hele banden skiftes ud!

    ›Det var sgu de samme drenge, der kørte mesterskabet hjem sidste
    ݌r. Hvad mere end et mesterskab, skal vi have?

    ›vi har endda fået Santos oveni hatten i forhold til sidste år. Vi
    ›ligger minimalt efter bif, som er nummer et...


    ›Easy fellas!
    ›-RD

    der er den igen, den der med at når vi bare med hiv og sving kan få det hjem og måske få et par runder i uefaen, så er alt såre godt.

    jeg vil bare ha mere. meget mere. og det føler jeg mig berettiget til.

    vi er fck. vi burde skille dem ad. modstand burde være nytteløs. i det mindste herhjemme og langt hen i uefaen. nå ja, faktisk burde vi være nogenlunde fast inventar i cl.

    og hvis man ikke er enig er man en ryggesløs taber.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store Hvad har du spillet i dag-tråd
    By Debatman in forum Spil
    Svar: 225
    Sidste Meddelelse: 24.05.07, 23:28
  2. Hvad har I spillet? (på Ajax-FCK, red.)
    By Stenum in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.08.06, 21:39
  3. Santos og Ijeh: Har de spillet sammen før?
    By FCKbh1 in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 01.07.05, 20:14
  4. Hvem har spillet med nr. 8
    By Tonse.dk in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 19.12.03, 00:20
  5. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 03.11.03, 14:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •