Jeg sad lige og tænkte over dette.

Siden Poulsen skiftede til Schalke efter 01/02 sæsonen, har vi vel egentlig ikke spillet mere end højest 2 gode kampe i træk?

I øjeblikket, lige meget hvor meget Backe og Østergaard prøver at fortælle os at vi er det mest offensive og på alle måder bedste hold i suppen, forkommer det at vi er på gevaldig slingrekurs og vel egentlig har været det i omkring en hel sæson!
Sidste efterår spillede vi ikke godt, men var dog alligevel i stand til at vinde mange kampe. I høj grad i kraft af held.
Så kom foråret hvor vi STANK!
Nu er denne sæson så småt ved at være i gang og tendensen fortsætter.
Mest udtalt er det på hjemmebane (egentlig er det kun hjemme), hvor vi har vundet to og tabt to.
Naturligvis ikke godt nok.

Jeg er bange for at hvis vi ikke får mere styr på spillet hjemme, så kan vi godt skyde en hvid pind efter mesterskabet i denne sæson.
Brøndby virker en hel del mere stabile end os desværre.

Hvis vi ikke skal købe spillere, så er den eneste udvej som jeg ser det, at gå tilbage til "Petterson formationen" (4-3-1-2), som er MEGET mere dynamisk.
Backe, gå dog væk fra den knastørre, kedelige organisation og få skabt noget spilleglæde på holdet igen!
Men Alvaro, Zuma, Petterson, Mykland og Røll bør vi kunne smadre alle modstanderne!
Vi skal med den offensiv ikke spille så forkrampet taktikfodbold!