Side 169 af 172 FørsteFørste ... 69119159166167168169170171172 SidsteSidste
Viser resultater 2,521 til 2,535 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2521
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det er fordi, er fordi han ikke hedder BØFper LindBØF, er talent i en klub der siden 2005 ikke har produceret jack shit og er støbt ud betonen ved motorvejssammenfletningen.

    Det kombineret med en generel ondt i røven over FCK's succes på talent området. Det sidste punkt er ikke kun knyttet til limvrag fra remuladekysten, men et gennemgående provins fænomen.
    Ahr - de har dog produceret Lindstrøm - derudover er jeg helt enig
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  2. #2522
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Ahr - de har dog produceret Lindstrøm - derudover er jeg helt enig
    Han er ikke produceret, han er drømt frem siden 1964 ved ægte kærlighed og klebfølelse, og støbt i en skabelon formet af lim, beton og interiøret fra en centerpub.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #2523
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at der altid følger virkelig meget wasabi med, når man køber sushi fra en almindelig sushipusher.

    Hvem spiser wasabi i de mængder?

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #2524
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af kvik Se meddelelser
    Det undrer mig, at der altid følger virkelig meget wasabi med, når man køber sushi fra en almindelig sushipusher.

    Hvem spiser wasabi i de mængder?
    Mig, bl.a.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  7. #2525
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at den rasende grimme, epilepsifremkaldende “Jet Sport” blinkende bandereklame, der bl.a. ses på Viborg Stadion er tilladt. Er der virkelig ingen regler der begrænser sådan en stroboskopblinkende øjebæ?

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #2526
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg undrer mig virkelig over, at PL-klubber ansætter Frank Lampard som manager. Han har på intet tidspunkt haft succes, og han efterlader altid de klubber han har været i i kaos. Derudover virker han taktisk svag og direkte inkompetent når det kommer til mandskabspleje. Det skriger simpelthen til himlen, at han gang på gang får chancen.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #2527
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    (kunne også komme i dumme spørgsmål - kloge svar)

    Det undrer mig ca. 2 gange dagligt, hvem der rydder op, når der har været lagt blomster, lys, mindekort m.m. efter et dødsfald i trafikken. Altså ikke undrer mig på en måde hvor det generer mig, men mere en "hvad er egentlig kutyme ved den slags?"

    Jeg kan jo som udenforstående ikke tillade mig at gå hen og rydde pænt op, men på den anden side, så virker det lidt usselt eller sørgeligt efter lidt tid, når blomsterne er visnet og det hele falmer og ser rodet ud og mest bare ligner affald, nogen har smidt. Og de efterladte kommer jo sikkert ikke lige forbi. Ej heller virker der til at være en eller anden kommunal/politimæssig 4-ugers-grænse, hvor nogen går ud og gør det pænt.

  12. #2528
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    (kunne også komme i dumme spørgsmål - kloge svar)

    Det undrer mig ca. 2 gange dagligt, hvem der rydder op, når der har været lagt blomster, lys, mindekort m.m. efter et dødsfald i trafikken. Altså ikke undrer mig på en måde hvor det generer mig, men mere en "hvad er egentlig kutyme ved den slags?"

    Jeg kan jo som udenforstående ikke tillade mig at gå hen og rydde pænt op, men på den anden side, så virker det lidt usselt eller sørgeligt efter lidt tid, når blomsterne er visnet og det hele falmer og ser rodet ud og mest bare ligner affald, nogen har smidt. Og de efterladte kommer jo sikkert ikke lige forbi. Ej heller virker der til at være en eller anden kommunal/politimæssig 4-ugers-grænse, hvor nogen går ud og gør det pænt.
    2 gange dagligt? Det kunne være du skulle overveje en mindre farlig rute .oO

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #2529
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Hvorfor flyver natsværmere ud om natten, når de bliver tiltrukket af lys? Det er da dumt.
    Og hvorfor kan fluer finde ind igennem den mindste sprække til ens bolig, men ikke finde det vindue man åbner op på vid gab for at lukke dem ud? De bliver bare ved med at banke hovedet imod det lukkede vindue lige ved siden af, indtil man åbner det, hvorpå de så flyver ind i stuen ...
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'


  15. #2530
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Folk der tager hjem fra festival (Roskilde) før tid fordi solen ikke lige skinner…

    Come on. Når man er på festival så bliver man til den bitre ende.
    Har gode minder fra festivaller hvor vi stod imod, og til sidst kom der bare en helt særlig stemning af “fuck det hele” nu giver vi den max gas og hygger os…

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #2531
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Folk der tager hjem fra festival (Roskilde) før tid fordi solen ikke lige skinner…

    Come on. Når man er på festival så bliver man til den bitre ende.
    Har gode minder fra festivaller hvor vi stod imod, og til sidst kom der bare en helt særlig stemning af “fuck det hele” nu giver vi den max gas og hygger os…
    Hvorfor skal man egentlig det? Altså blive til det sidste? Folk tager vel hjem ligeså snart de ikke har lyst mere, sådan som det jo er med alle former for fester.

    Jeg har selv gode minder fra festivaller hvor jeg savede mig selv over i 8 dage med mudder og ekstremt regnvejr og ligeså fine minder fra at skride hjem halvanden dag før, fordi jeg ikke kunne mere støv, dakkedak-anlæg og alkohol. Det virker da lidt fjollet at skulle kæmpe sig igennem de sidste dage, hvis man bare ikke synes det er sjovt længere.


  18. #2532
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Hvorfor skal man egentlig det? Altså blive til det sidste? Folk tager vel hjem ligeså snart de ikke har lyst mere, sådan som det jo er med alle former for fester.

    Jeg har selv gode minder fra festivaller hvor jeg savede mig selv over i 8 dage med mudder og ekstremt regnvejr og ligeså fine minder fra at skride hjem halvanden dag før, fordi jeg ikke kunne mere støv, dakkedak-anlæg og alkohol. Det virker da lidt fjollet at skulle kæmpe sig igennem de sidste dage, hvis man bare ikke synes det er sjovt længere.
    Ok, jeg kan også omformulere.

    Det undrer mig saver sig ned big time pre-festival for så ikke at have mere energi/flere penge når det hele rigtig går igang…

    Og ja, jeg er med på at nogle (især de unge) tager på festival for at hore og drikke fremfor musikken. Men det undrer mig…

    Kan også være at jeg bare er blevet så tilpas gammel at musik delen på en festival betyder mere for mig end den gjorde for 15-20 år siden

  19. #2533
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,214

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Ok, jeg kan også omformulere.

    Det undrer mig saver sig ned big time pre-festival for så ikke at have mere energi/flere penge når det hele rigtig går igang…

    Og ja, jeg er med på at nogle (især de unge) tager på festival for at hore og drikke fremfor musikken. Men det undrer mig…

    Kan også være at jeg bare er blevet så tilpas gammel at musik delen på en festival betyder mere for mig end den gjorde for 15-20 år siden
    Jeg er gammel nok til at forstå at de unge vælger at drikke og hore frem for at følge musikken, når man ser årets program.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar


  20. #2534
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Ok, jeg kan også omformulere.

    Det undrer mig saver sig ned big time pre-festival for så ikke at have mere energi/flere penge når det hele rigtig går igang…

    Og ja, jeg er med på at nogle (især de unge) tager på festival for at hore og drikke fremfor musikken. Men det undrer mig…

    Kan også være at jeg bare er blevet så tilpas gammel at musik delen på en festival betyder mere for mig end den gjorde for 15-20 år siden
    Man kan omformulere og så kan man skrive noget helt andet, men okay så ;)

    Roskilde især, er jo ikke længere en 8 dage lang festival med et 4 dages program, der er koncerter fra det starter til det slutter (jeg har selv set en hel del fremragende i warm up dagene). At det undrer dig at unge mennesker brænder ud på 6-7 dagen af deres 8 dages brandert, det undrer tilgengæld mig. Men hey, hvis du var typen der som ung lukkede Arena om søndagen, så thumps up for at holde ud. Jeg lå som regel i min egen seng i København på det tidspunkt.
    Sidst redigeret af Bubbibjørnen : 02.07.23 kl. 10:25

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #2535
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig igen! Hvordan lykkes det, at alle disse seks arvefjendeopgør lander på samme dag?
    En måned tidligere denne gang, men igen samme dag ...

    GFH-København
    AIK-Djurgården
    Ajax-Feyenoord
    Anderlecht-Brugge
    Arsenal-Tottenham
    Atlético-Real Madrid

    Nogen ved noget!!

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •