Side 162 af 172 FørsteFørste ... 62112152159160161162163164165 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,416 til 2,430 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2416
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Nu er det kommunens stadion og derfor kommunen, der har bygget det. Og folkestemningen i Helsingør er næppe til, at der skal bruges adskillige millioner ekstra på at opgradere til et superligastadion.

    Det er i øvrigt hul i hovedet, at FC Helsingør skal have er stadion med plads til 10.000 tilskuere. Det kommer der max til kampe mod København og BØF, men Divisionsforeningens krav til et superligastadion er vildt overdrevne

    Jeg er helt med på, at en kommune ikke bare kan brænde en ordentlig røvfuld millioner af på et stadion. Men nu har den faktisk for to år siden brugt x antal millioner på at bygge et stadion, og så virker det bare virkelig dumt, hvis man ikke har overvejet, at det med x antal millioner mere var fremtidssikret. Men det har man måske også, og måske er det de amerikanske ejere, der ikke har villet spytte penge i det, og så er det måske der lorten ligger.

    Uanset hvad står de nu med et spritnyt stadion, som muligvis kommer til at stå tomt om et halvt år, mens klubben er nødt til at bruge penge på at leje sig ind i en nabokommune, hvilket givetvis samtidig betyder færre tilskuere, end de ellers ville have. Det virker bare virkelig Ebberød Bank-agtigt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2417
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det er fint med krav til ordentlige stadioner i Superligaen. Hvis klubberne ikke har et ordentligt stadion, må de leje sig ind andetsteds, eller sige farvel til oprykningen.

    Jeg har aldrig været på Helsingør stadion, men kan læse mig til, at det har kostet 81 mio. at renovere. Det virker ret vildt, når man ser billeder af stadion. Til sammenligning har Esbjergs og Silkeborgs nye stadioner kostet 130-135 mio. Det er naturligvis en betydelig forskel, men de har nu også fået noget for pengene ift. Helsingør.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #2418
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    72

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Som en slags tidsfordriv sidder jeg og studerer gruppespillet af Champions League fra sæsonen 2016/17 (dengang vi var i Gruppe G med FC Porto, Leicester City og Club Brügge). Det fremgår, at den engelske dommer Michael Oliver dømte vores udekamp mod Club Brügge. Jeg troede imidlertid ikke, at en dommer måtte dømme en kamp i et gruppespil med deltagelse af klubber/landshold fra samme nation som dommeren selv. Jeg undres...

  6. #2419
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Karsten Se meddelelser
    Som en slags tidsfordriv sidder jeg og studerer gruppespillet af Champions League fra sæsonen 2016/17 (dengang vi var i Gruppe G med FC Porto, Leicester City og Club Brügge). Det fremgår, at den engelske dommer Michael Oliver dømte vores udekamp mod Club Brügge. Jeg troede imidlertid ikke, at en dommer måtte dømme en kamp i et gruppespil med deltagelse af klubber/landshold fra samme nation som dommeren selv. Jeg undres...
    Problematikken kan være reel nok, men jeg har aldrig hørt om en konkret regel i den retning. Hvor har du det fra?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. #2420
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    72

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg har det ikke fra nogen officiel kilde. Jeg tænker blot, at dommeren kunne have en interesse i, at kampens forløb ville komme hans egne landsmænd (Leciester) til gode. Herhjemme valgte Claus Bo Larsen af egen vilje ikke at dømme OB´s kampe, da han er bosiddende i Odense og derfor ikke ønskede at blive beskyldt for at være inhabil.

    Jeg er med på, at sagen med Claus Bo Larsen ikke helt kan sammenlignes med sagen omkring Michael Oliver, da Larsens beslutnnig var hans egen, men spørgsmålet om inhabilitet er vel fælles for de to sager.

  8. #2421
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Karsten Se meddelelser
    Jeg har det ikke fra nogen officiel kilde. Jeg tænker blot, at dommeren kunne have en interesse i, at kampens forløb ville komme hans egne landsmænd (Leciester) til gode. Herhjemme valgte Claus Bo Larsen af egen vilje ikke at dømme OB´s kampe, da han er bosiddende i Odense og derfor ikke ønskede at blive beskyldt for at være inhabil.

    Jeg er med på, at sagen med Claus Bo Larsen ikke helt kan sammenlignes med sagen omkring Michael Oliver, da Larsens beslutnnig var hans egen, men spørgsmålet om inhabilitet er vel fælles for de to sager.
    Det er en meget relevant undren. Spørgsmålet er selvfølgelig hvor man skal sætte grænsen for, hvornår man har en interessekonflikt. Og med de store lande som snart sidder på alle pladser i CL, så vil det næsten udelukke dommere fra de lande helt, hvis de ikke må dømme kampe med hold, som er i samme pulje som deres nationalitet :-)

    I Danmark har vi nok for få gode dommere, men det har altid undret mig, at f.eks. MKK som er ærkemidtjyde med bopæl i Midtjylland og med (i hvert fald tidligere) job i jyske Bank afdeling Midtjylland konstant kan dømme FCM også gerne i direkte opgør mod os eller for den sags skyld BIF. Det kan godt være, at han dømmer helt efter bogen, men jeg vil i hvert fald personligt altid have en følelse af, at han er alt andet end upartisk i de kampe....ja sådan set hver gang FCK er involveret i en kamp med ham som dommer eller i VAR-vognen.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  10. #2422
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    For noget tid siden købte jeg to Sonos højtalere, og skrev mig i den forbindelse op til at modtage deres nyhedsbrev.

    Jeg har idag modtaget nyhedsbrev nummer tre siden d. 6/11 - Altså tre nyhedsbreve på 11 dage.
    Den første vedrørende Sonos Gaveguiden, den næste vedr. en bærbar højtaler, og den sidste idag vedr. tilbehør.

    Det er både svært og dyrt at få permissions til at sende nyhedsbreve - Hvorfor ikke bruge de permissions man har smartere....

    Det undrer mig - Det eneste man får ud af at spamme folk er at modtageren sletter mailen uden at åbne den, for så til sidst at afmelde sig nyhedsbrevet som jeg netop har gjort nu....

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #2423
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Hvordan ca. 40% af den britiske befolkning (udfra deres fptp system) stadig foretrækker denne mand som premiereminister

    Hans tale fra igår foran den britiske version af Dansk Industri



    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges


  13. #2424
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Hvordan ca. 40% af den britiske befolkning (udfra deres fptp system) stadig foretrækker denne mand som premiereminister

    Hans tale fra igår foran den britiske version af Dansk Industri



    Men, når Dronningen fucker up på tilsvarende vis, med talepapir, klimavrøvl og andet nonsens, så elsker ‘vi’ hende bare. Det undrer jo så undertegnede…

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #2425
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at der tilsyneladende stadig er clicks i at lave nyheder på online nyhedssites hver gang en semi kendt person har fået corona….

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #2426
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, når jeg ser kampprogrammet inde på fck.dk, at der tilsyneladende kun er ni kampdatoer i slutspillet, men der skal jo spilles 10 runder.
    Hvorfor mangler der en?
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  18. #2427
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at podcast merchandise er en ting.

    Disclaimer: Ikke en kritik af folk der går full kit wanker i CS merch og Carøe citater, bare en stille undren over at der åbenbart er et marked.

    (Min bror går i tøj fra Jack & Jones og SuperDry hvilket både fører til undren, hovedrysten, afstandstagen samt meget skinger kritik til sammenligning)

    /kalif

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #2428
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Det undrer mig, når jeg ser kampprogrammet inde på fck.dk, at der tilsyneladende kun er ni kampdatoer i slutspillet, men der skal jo spilles 10 runder.
    Hvorfor mangler der en?
    Jeg kan ikke se en eneste slutspilskamp i kalenderen - hvilket ikke undrer mig, da de i sagens natur ikke er fastlagt endnu. Hvor ser du de ni henne?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. #2429
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Det undrer mig, når jeg ser kampprogrammet inde på fck.dk, at der tilsyneladende kun er ni kampdatoer i slutspillet, men der skal jo spilles 10 runder.
    Hvorfor mangler der en?
    Det ved jeg ikke, men den er d. 24. april ifølge superliga.dk: https://cms.superliga.dk/media/uopjwxe5/datoplanfor.pdf.

  22. #2430
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kan ikke se en eneste slutspilskamp i kalenderen - hvilket ikke undrer mig, da de i sagens natur ikke er fastlagt endnu. Hvor ser du de ni henne?
    De står her: https://www.fck.dk/nyhed/pre-season-programmet
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •