Side 164 af 172 FørsteFørste ... 64114154161162163164165166167 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,446 til 2,460 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2446
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Som du selv antyder, er der ingen god undskyldning for ikke at stramme op på dette område. Jeg ved ikke, om det er samme fotograf, der tager holdbilledet om sommeren, der også tager spillerportrætterne om sommeren, men der lader til at være en tidsmæssig sammenhæng. Det vil i givet fald være en håbløs praksis.

    Den rigtige løsning er at finde et kosteskab, opsætte en hvid baggrund, montere lys og kamera på faste positioner og så lade hæren af mediefolk i organisationen tage billeder ved trøjeskift og tilgange af spillere og relevant personel. Det er ikke raketvidenskab. Det vil ikke koste alverden at etablere (kameraet har de formentlig allerede). Det er faktisk amatøragtigt ikke at gøre det.
    Det er vist Lars Rønbøg, der tager holdbilledet, ligesom han tager bøfs og andre holds. Så vidt jeg kan gætte ud fra de klip, der har været på fck.tv, er det en anden end Rødbøg, der tager spillerbilleder. Sjovt sted at spare, for det handler vel om at samle til bunke.

  2. #2447
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Så vidt jeg kan gætte ud fra de klip, der har været på fck.tv, er det en anden end Rødbøg, der tager spillerbilleder. Sjovt sted at spare, for det handler vel om at samle til bunke.
    Hvis det er FCK’s egne folk, der tager spillerportrætterne, kan de manglende og uens billeder kun forklares med en kombination af ligegyldighed og uduelighed. Jeg ser det virkelig ikke som en opgave, der kræver en professionel fotograf til andet end den indledende opsætning.

  3. #2448
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at så mange mennesker stadig har behov for at poste billeder på sociale medier når de er testede positive med Covid-19

    Come on - Vi er to år inde i pandemien, der har været 50.000 smittede mange dage i træk efterhånden.

    Du er altså ikke unik fordi du er blevet smittet....

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #2449
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Du er altså ikke unik fordi du er blevet smittet....
    Måske det er pointen? At de fleste poster på sociale medier for at være en del af fællesskabet mere end for at være originale.

  6. #2450
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at mange af mine medfans på SoMe spørger, om dokumentaren: "Roony Bardghji - 372 dage" følger ham i et år (365 dage).

  7. #2451
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at FCK er så dårlige til at svare på mails når man henvender sig til dem.
    Jeg har tre gange indenfor de sidste to år skrevet til [email protected] og jeg har ikke fået svar en eneste gang.

    Seneste eksempel

    Min søn og jeg har begge abonnement til Familietribunen.
    Han får løbende mails fra FCK når det er tid til at hente billetter, ligesom han fik mails omkring Roony dokumentaren, FCK Inside arrangementet og lignende.
    Jeg modtager intet på min egen mail.

    Jeg skrev til kundeservice d. 27/1 at jeg gerne vil modtage sådanne mails på min mailadresse også, da min søns ikke bliver tjekket løbende (Den er udelukkende oprettet fordi det var påkrævet da vi tegenede abonnementet)
    Det er nu 14 dage siden, og jeg har intet hørt fra dem.

    Det både undrer mig og pisser mig af at man henviser sine kunder til en mailadresse som man så tilsyneladende ikke holder øje med..!!!!

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #2452
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    237

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det undrer mig at FCK er så dårlige til at svare på mails når man henvender sig til dem.
    Jeg har tre gange indenfor de sidste to år skrevet til [email protected] og jeg har ikke fået svar en eneste gang.

    Seneste eksempel

    Min søn og jeg har begge abonnement til Familietribunen.
    Han får løbende mails fra FCK når det er tid til at hente billetter, ligesom han fik mails omkring Roony dokumentaren, FCK Inside arrangementet og lignende.
    Jeg modtager intet på min egen mail.

    Jeg skrev til kundeservice d. 27/1 at jeg gerne vil modtage sådanne mails på min mailadresse også, da min søns ikke bliver tjekket løbende (Den er udelukkende oprettet fordi det var påkrævet da vi tegenede abonnementet)
    Det er nu 14 dage siden, og jeg har intet hørt fra dem.

    Det både undrer mig og pisser mig af at man henviser sine kunder til en mailadresse som man så tilsyneladende ikke holder øje med..!!!!
    Kunne man forstille sig de havner i dit spam-filter?
    Jeg oplever de svarer hurtigt - indenfor 24 timer og er ganske løsningsorienterede omkring div. udfordringer ift webshop og sæsonkort

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #2453
    Tilmeldingsdato
    Aug 2019
    Indlæg
    2

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det er lidt mærkeligt.
    Jeg oplever det samme. Jeg modtager dog mails fra dem, men når jeg skriver til dem, får jeg aldrig svar. Min søster derimod får svar inden for få timer.
    Jeg har tjekket spamfilteret, så jeg ved ikke, hvad det skyldes.

  12. #2454
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Spinelli Se meddelelser
    Kunne man forstille sig de havner i dit spam-filter?
    Jeg oplever de svarer hurtigt - indenfor 24 timer og er ganske løsningsorienterede omkring div. udfordringer ift webshop og sæsonkort
    Intet i mit spam filter - Den tjekker jeg jævnligt.

  13. #2455
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At afstemningen om kampens spiller starter så tidligt i hver kamp.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #2456
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at jeg for 8 dage siden skrev emails til to af danmarks største festivaller som jeg endnu ikke har fået svar på
    Europapokal

  16. #2457
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At folk gider sidde i timers kø til skat for at se årsopgørelsen. Vent dog 14 dage, den løber ingen vegne.
    I den henseende undre det mig også at folk helst vil have penge tilbage i skat. Hvis man har sat sin forskudsopgørelse korrekt er målet vel at skulle af med et par 100 kr.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #2458
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    DUM at Nordea har så lidt styr på udrulningen af mitid (det her kunne også have været skrevet i DPMA-tråden). Jeg er ikke migreret til mitid endnu, da jeg har ventet på, at Nordea skulle melde ud om overgang til mitid. I fredags (8/4-22) loggede jeg på Nordea, hvor jeg blev bedt om at migrere. Jeg gik i gang med manøvren, og da jeg ikke ønsker mitid på min telefon, så valgte jeg at bestille "mit chip". Det gik fint indtil jeg skulle angive modtageradresse. Så gik det hele i gråt :( Så nu må jeg så kontakte helpdisk hos Nordea i morgen. Min hustru forsøgte så her til eftermiddag at bestille en kodeviser. Hun røg ind i nøjagtig samme problem, som jeg gjorde :(

    Indtil videre så har jeg kun at skrive: FUCKING AMATØRER, NORDEA

    Mvh Bjørn

  19. #2459
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    DUM at det tilsyneladende kan pisse så mange mennesker af at prinsen igår var til kamp iført et FCK halstørklæde.........


  20. #2460
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Hvorfor skal festsange rulles? Det tager en krig at gøre, og betyder blot at ingen kan læse teksterne efterfølgende.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •