Side 105 af 172 FørsteFørste ... 55595102103104105106107108115155 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,561 til 1,575 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1561
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At det sorte boks i et fly kun udsender signaler i 30 dage....

    Hvorfor er det lavet sådan, og kan det ikke laves så signalerne sendes i længere tid?

  2. #1562
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det er ganske simpelt et spørgsmål om batterilevetid. I teorien kunne man vel godt smide et bedre batteri i, men med tanke på flyselskabernes micro management med vægt, så er det med den lille sandsynlighed for styrt nok ikke et sted, hvor de vil smide yderligere vægt på.

  3. #1563
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at 'FC Græsrødderne' på nogen måde er en ting.

    Som om ingen har spillet old boys-fodbold før. Endda uden en tv-station og et Social Media-hold i ryggen, og uden en imponerende medieliderlighed.


  4. #1564
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig, at 'FC Græsrødderne' på nogen måde er en ting.

    Som om ingen har spillet old boys-fodbold før. Endda uden en tv-station og et Social Media-hold i ryggen, og uden en imponerende medieliderlighed.
    Læg dertil deres reflektionsløse mangel på respekt overfor breddeidrætten ved at sende folk, der for de flestes vedkommende lige har afsluttet professionelle karrierer, ned i de lavere serier for at ydmyge andre hold. Folk spiller jo netop i serie 4 forbi de her kan nyde en dejlig sport på netop deres niveau.

    Det undrer mig at tv og spillere ikke kan indse dette.

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #1565
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Læg dertil deres reflektionsløse mangel på respekt overfor breddeidrætten ved at sende folk, der for de flestes vedkommende lige har afsluttet professionelle karrierer, ned i de lavere serier for at ydmyge andre hold. Folk spiller jo netop i serie 4 forbi de her kan nyde en dejlig sport på netop deres niveau.

    Det undrer mig at tv og spillere ikke kan indse dette.
    Ro på. Jeg spiller i selvsamme division og hele vores hold (tror jeg) har sateme fundet det sjovt, at vi skulle møde Græsrødderne. Der er sgu lidt mere lir over at spille mod en Laudrup, Store Larsen etc. end Preben fra Amager. Ingen af os ville have haft sådan en chance ellers, da vi er en flok knoldesparkere (det er stort set alle i Serie 4).

    Det endte med, at vi fik en røvfuld og havde en perfekt dag med en masse tilskuere (pølser, fadøl etc.) afsluttende med en stor fest.


  7. #1566
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Ro på. Jeg spiller i selvsamme division og hele vores hold (tror jeg) har sateme fundet det sjovt, at vi skulle møde Græsrødderne. Der er sgu lidt mere lir over at spille mod en Laudrup, Store Larsen etc. end Preben fra Amager. Ingen af os ville have haft sådan en chance ellers, da vi er en flok knoldesparkere (det er stort set alle i Serie 4).

    Det endte med, at vi fik en røvfuld og havde en perfekt dag med en masse tilskuere (pølser, fadøl etc.) afsluttende med en stor fest.
    Derudover har de jo også forsøgt at få lov at spille så højt som muligt (derfor de starter i serie 4 og ikke 5/6), og søgt om dispensation om at kunne spille med om oprykning (som ellers ikke var muligt fordi det hold de overtog fra var udeblevet fra en kamp i efteråret).

    Uden at jeg har kontrolleret spillernes alder, så er det vel maks halvdelen der reelt er gamle nok til at spille oldboysfodbold?

    Jeg synes ideen er god, men som alt andet Viasat laver er det talentløst udført.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1567
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at jeg ikke må se langsomme gengivelser af Santanders andet mål mod Esbjerg, så jeg kan nærstudere detaljen, hvor han vipper bolden forbi forsvareren. Man skulle tro, der foregik noget kontroversielt, så hårdt der klippes videre i højdepunkterne...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1568
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det undrer mig, at jeg ikke må se langsomme gengivelser af Santanders andet mål mod Esbjerg, så jeg kan nærstudere detaljen, hvor han vipper bolden forbi forsvareren. Man skulle tro, der foregik noget kontroversielt, så hårdt der klippes videre i højdepunkterne...
    Det undrer mig du ikke har set denne her: https://www.facebook.com/FCKobenhavn...3612172942944/

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #1569
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Okay, fair nok at Cristiano Ronaldo er bitter over kampen mod Island. Hvem ville ikke være det i hans og holdkammeraternes sted? Det er også fair nok, at folk tolker hans udtalelser efter kampen på hver sin facon. Det der undrer mig (og egentlig også pisser mig lidt af) er, at Kari Arnason udtaler dette: "Ronaldo er en fantastisk fodboldspiller, men han er ikke et rart menneske. Det er derfor, Messi altid vil være et skridt foran ham". Hvem lyder nu bitter? Prøv at adskille tingene - bare en smule. Forhold dig sagligt og ikke mindst fodboldfagligt til udtalelsen, klaphat.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #1570
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at man ikke kan poste billeder i skakten. Altså, det undrer mig ikke i en grad så jeg sidder og grubler dagene væk, men jeg vil alligevel ønske at der var en mulighed for at poste thumpnails som på ehrmm.. Blok 4! Der bliver smidt mange links til billeder i skakten, så kunne der ikke laves en lignende feature? Jeg ved godt at brugerfladen og CMS-systemerne er forskellige - men alliwel?

    (I skrivende stund er der ikke nogen der har postet billeder i skakten på Blok 4 - det havde været nemmere at eksemplificere med et screen dump)
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1571
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det burde undre mig, hvis TV3 tror at fodboldfans ikke er interesserede i hvornår deres eget holds kampe spilles – men kun i hvilke kampe TV3 viser.

    http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...-3-kanalerne-1

    På den anden side kender jeg TV3, så det undrer mig alligevel ikke så meget.

  18. #1572
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Tror ikke der er nogen af de rent kommercielle kanaler der ville reklamere for hinandens produkter - nogensinde

  19. #1573
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Tror ikke der er nogen af de rent kommercielle kanaler der ville reklamere for hinandens produkter - nogensinde

    I min optik burde det være et krav i TV aftalerne at de som minimum nævnte/viste programmet for hele runden, det undrer mig faktisk at det ikke er det, for det andet er pisse irriterende og til gene for kunden.

  20. De følgende 12 brugere er enige:

  21. #1574
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    I forbindelse med EM, undrer det mig, at når diverse eksperter revser de 'store hold' for at spille kedeligt, langsomt og ikke -seervenligt, at de ikke i højere grad sætter det i sammenhæng med den mængde kampe, der bliver spillet over året. De ser sgu trætte ud, de store spillere (dog synes Bale undtaget) og det forstår jeg godt. Og mon ikke det også hænger sammen med de 'små holds' positve præstationer?

    Synes i hvert fald at den sammenhæng er underbelyst i forhold til taktiske forklaringer.

    MCN

  22. #1575
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    De utallige opdateringer på Facebook og Twitter om, hvor glad eller trist vedkommende er over, at en eller anden spiller ved EM har scoret, er blevet skiftet ud eller har fået en udvisning, fordi han jo altså er på deres drømmehold. De undrer mig

    Det burde da ellers være aldeles indlysende, at den slags information er fuldkommen uvedkommende for alle andre. Det er sku lidt på niveau med folk, der har trang til at fortælle os andre om hvad de har præsteret med deres Championship manager hold.

    Vh Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •