Side 149 af 172 FørsteFørste ... 4999139146147148149150151152159 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,221 til 2,235 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2221
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at man automatisk og ukritisk laver koblingen at hvis man har lav medietække, så har man enten manglende gennemslagskraft eller også er man en nikkedukke..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2222
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at vores IT afdeling kan finde på at bede mig om at ringe dem op, når jeg pr. mail beder om en ny arbejdstelefon, da min telefon er i stykker...:-)

    MCN

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #2223
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg undres over når vi er bagud i en kamp om et gruppespil vi skal vinde, og vi har en sidste dødbold fremme at Kalle ikke må gå med frem. Hvad har vi at tabe, andet end dem kamp vi nærmest allerede har tabt? Det eneste jeg kan komme frem til er den latterlige 1måls-nederlags-rekord. Stram op Ståle.

    Er der nogle som har et bud på hvorfor?

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #2224
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Jeg undres over når vi er bagud i en kamp om et gruppespil vi skal vinde, og vi har en sidste dødbold fremme at Kalle ikke må gå med frem. Hvad har vi at tabe, andet end dem kamp vi nærmest allerede har tabt? Det eneste jeg kan komme frem til er den latterlige 1måls-nederlags-rekord. Stram op Ståle.

    Er der nogle som har et bud på hvorfor?
    Fordi vi skulle være klar til at smide en ekstra bold frem i feltet og alle ved at vi altid spiller tilbage til målmanden.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #2225
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Som med så meget andet er det et spørgsmål om at bruge det "rigtigt".... Notifikationerne får man jo på telefonen alligevel... Med et smartwatch er det noget nemmere hurtigt at ignorere ligegyldige notifikationer når man har en samtale, i modsætning til at hive telefonen frem/checke den hver eneste gang der kommer en...

    (Den optimale situation er naturligvis at fokusere 100% på den samtale man har.... lol, som om.....)
    Men hvad er egentlig pointen med smartwatch. En telefon kan jo det samme og har en større og behagligere skræm. Hvis man allirvel har telefonen i lomme hvorfor så overhovedet have et smartwatch. Se det undrer mig
    Europapokal

  10. #2226
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Kamelen Se meddelelser
    Men hvad er egentlig pointen med smartwatch. En telefon kan jo det samme og har en større og behagligere skræm. Hvis man allirvel har telefonen i lomme hvorfor så overhovedet have et smartwatch. Se det undrer mig
    Har selv et "semismart" watch, dvs. det kan mobilmæssigt ikke andet end at vise beskeder og telefonopkald - til gengæld kan batteriet holde op til en måned, hvis man slår gps fra. Jeg er en idiot til at slå min mobil til og fra og når jeg f.eks. cykler i trafikken hører/mærker jeg sjældent telefonen, når den ringer eller modtager beskeder, men mit ur vibrerer så jeg straks registrerer det og kan se hvad det drejer sig om. Jeg taler ikke i telefon mens jeg cykler, men jeg reagerer meget hurtigere på opkald/tekstbeskeder i stedet for først at opdage henvendelser, når jeg tilfældigvis tager telefonen frem.

    Udover mobilfunktionerne er det et fint løbe- og pulsur, så for mig er det alle pengene værd
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  11. #2227
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    234

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Kamelen Se meddelelser
    Men hvad er egentlig pointen med smartwatch. En telefon kan jo det samme og har en større og behagligere skræm. Hvis man allirvel har telefonen i lomme hvorfor så overhovedet have et smartwatch. Se det undrer mig
    Mon ikke de fleste primært anvender fitness funktionerne og sleep tracking..
    Jeg har selv det nye AW6 - og faktisk er resultatet af det, at jeg sjældent har min telefon på mig og når jeg er hjemme ligger den bare i lader et eller andet sted, for alt jeg har brug for kan jeg fra mit håndled.

    Det er så desuden også Apples erklærede mission med deres smartwatch, at iphonen gradvist bliver overflødig så de kan aflive den ligesom de gjorde med ipod'en.

    Derudover har jeg foræret mine aldrende forældre et AW også, da det har falddetektion og overvågning af hjertefunktioner. Således ringer det selv 112 hvis en af dem falder om og ikke kan rejse sig, samt sender sms til mig og mine søskende så vi kan reagere. Det giver også lidt tryghed i hverdagen.

    Venligst
    FP

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #2228
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, når folk deler information om hvor lang og tung deres nyfødte er.

    Skal vi lære det udenad? Kommer der en prøve om det senere? Hvad er pointen?

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #2229
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig, når folk deler information om hvor lang og tung deres nyfødte er.

    Skal vi lære det udenad? Kommer der en prøve om det senere? Hvad er pointen?
    Helt enig - det eneste jeg husker fra min egen søns fødsel er at det blev en dreng....

  16. #2230
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig, når folk deler information om hvor lang og tung deres nyfødte er.

    Skal vi lære det udenad? Kommer der en prøve om det senere? Hvad er pointen?
    Det gør der jo-til barnedåben hvor det forventes at man husker det til inskriptionen på flagstangen, sølvskeen, oplukkeren eller hvad man nu lige har af tradition.

    Derudover, så må man huske at nævne det, når der tales om fødslens hårdhed, hvor det anses for god tone at nævne vægt/størrelse i anerkendelsen af fødselspræstationen.

    (Dermed ikke sagt, at jeg ikke er med på din undren).
    MCN

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #2231
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Helt enig - det eneste jeg husker fra min egen søns fødsel er at det blev en dreng....
    Måske hvilken dato det skete?
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #2232
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig, når folk deler information om hvor lang og tung deres nyfødte er.

    Skal vi lære det udenad? Kommer der en prøve om det senere? Hvad er pointen?
    Man ved jo næsten ingenting om det her nye menneske. Ofte, ikke engang dets navn. Derfor deler man ting man rent faktisk ved, med folk der måtte have interesse i det. Fx lidt eller meget hår (ligner han Delaney?), hvor høj han er (hvor på banen skal han spille?), hvor stort hovedet er (bliver han god på låget?), hvor meget han vejer (skal han starte ude?). Alle parenteser kan desuden være som den første.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #2233
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Man ved jo næsten ingenting om det her nye menneske. Ofte, ikke engang dets navn. Derfor deler man ting man rent faktisk ved, med folk der måtte have interesse i det. Fx lidt eller meget hår (ligner han Delaney?), hvor høj han er (hvor på banen skal han spille?), hvor stort hovedet er (bliver han god på låget?), hvor meget han vejer (skal han starte ude?). Alle parenteser kan desuden være som den første.
    ... forstår han norsk (kan han kommunikere med træneren?), kan han løbe både ligeud OG til siden (bliver han vores nye Venstre back?), .....

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #2234
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Man ved jo næsten ingenting om det her nye menneske. Ofte, ikke engang dets navn. Derfor deler man ting man rent faktisk ved, med folk der måtte have interesse i det.
    Men her var det udløst af ikke bare at få præsenteret det i øvrigt ganske prætentiøse fulde navn på den nyfødte, men også særdeles klare closeups af den ikke ret appetitlige krabat :-/

    Anyhoo, det undrer mig slet ikke så meget som hvis de bizarre detaljer, som nævnt ovenfor, skal indgraveres i sølvtøj ved en dåb.

    Som i øvrigt også i sig selv er en ting, der undrer mig helt vildt, men det er måske til en anden diskussion ;-)

  25. #2235
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg har samlet til bunke, måske lidt af det kunne høre til i DPMA:

    - det undrer mig, at en mand som dræber kvinde + smider i havet i småstykker nogensinde kan få mulighed for at tage et gidsel i et dansk fængsel.

    - det undrer mig, at omtalte mand, som burde være gemt væk et sted resten af sit liv, har omgang med en psykolog, når der er ca. 1 års ventetid eller deromkring på børnepsyk.

    - det undrer mig, at vi i 2020 med alle de snakke om klima, miljø, bæredygtighed m.m. fortsat er i en situation, hvor jeg som forbruger i et supermarked kan vælge mellem 500g burkyllingfilet til 30kr eller 140g økologisk kyllingebryst til 45kr, og så endda i samme størrelse emballage.

    - det undrer mig, at der altid skal lig på bordet, før en kommune kommer i gang med at ændre på åbenlyst dødsensfarlige trafikale problemer.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •