Side 157 af 172 FørsteFørste ... 57107147154155156157158159160167 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,341 til 2,355 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2341
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At Fanshoppen melder udsolgt af udebanetrøjen i str L og ikke har tænkt sig at få flere hjem - på trods af at vi ikke engang er gået i gang med slutspillet endnu.

  2. #2342
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At der efter 117 fyringsrunder stadig er ansat folk der skider på brættet på personaletoilettet (det undrer mig egentlig også at det overhovedet forekommer)

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #2343
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At CL-kampene spilles samtidig. Jeg gad da godt se begge aftenens kampe, så der kunne laves flere penge på at spille lidt forskudt?

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #2344
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    https://nyheder.tv2.dk/2021-04-06-sa...nes-coronahaar

    Hvordan i alverden kan det blive ved med at være clicks i artikler som denne?

    “Se før og efterbillederne af danskernes Corona hår”

    Man undres....

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #2345
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Hvordan i alverden kan det blive ved med at være clicks i artikler som denne?
    Tjah... det er åbenbart så interessant, at det er også er værd at skrive om på nærværende forum ;)

  9. #2346
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig en del, at man går i Elgiganten og køber et headset med mikrofon til pc'en med jack stik, men man så finder ud af, at for at bruge den til en stationær,
    skal man bruge en adapter til både lyd i headsettet og til mikrofonen. Hvorfor hører der ikke sådan en adapter sammen med headsettet i æsken ???
    Problemet er så ikke større, end jeg gik ind på AV - caples hjemmeside og købte sådan en adapter, men det undrer mig stadigt at det ikke hører med i æsken til headsettet ?
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  10. #2347
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    Det undrer mig en del, at man går i Elgiganten og køber et headset med mikrofon til pc'en med jack stik, men man så finder ud af, at for at bruge den til en stationær,
    skal man bruge en adapter til både lyd i headsettet og til mikrofonen. Hvorfor hører der ikke sådan en adapter sammen med headsettet i æsken ???
    Problemet er så ikke større, end jeg gik ind på AV - caples hjemmeside og købte sådan en adapter, men det undrer mig stadigt at det ikke hører med i æsken til headsettet ?
    I bund og grund er det jo for at holde prisen nede og for at undgå unødig ressourcespild, da der jo også er nogen (i dette tilfælde mange), der enten ikke har behov for en adapter eller allerede har en i forvejen.

    Jeg synes faktisk, det er meget fornuftigt, at man ikke får alt muligt ekstra skrammel med, når man køber hardware. Og som du selv siger, kan en sådan jo købet i eksempelvis AV-Cables for et beskedent beløb.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  11. #2348
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At medierne kører "Slaget om København"-tema om Derby. Det er vel heller ikke et slag om København når FCK møder Lyngby, eller Farum. Hell, lad os købe ind på Rasmus Ankersens 'invasion' af København og også gøre FCK-FCM til et 'slag om København'.

    De har meget lidt at gøre med København - og som de selv siger:

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  12. De følgende 12 brugere er enige:

  13. #2349
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at der i 2021 fortsat bliver lavet fordanskede oversættelser af engelsksprogede udgivelser.

    I særdeleshed denne perle fra Disney..




  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #2350
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, hvordan Stig Tøfting i forbindelse med det annullerede Brøndbymål i gårsdagens derby når frem til logikken i følgende udtalelser:

    ”Der er ikke offside...er der det?” (Sagt da situationen vises frosset)
    ”Det er jo foden, det har ikke noget med armen at gøre, så det skal være foden” (lidt senere da den vises igen)

    Samt en masse snak om, at målet muligvis blev annulleret, fordi VAR ikke klart og tydeligt kunne vise, at liniedommeren tog fejl, da han flagede.

    0E5FEF15-665C-42CC-B956-8D4E3A4D50F3.jpeg

    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...se-videoen-her

    Jeg ved ikke, om de sad med solen i øjnene på kommentatorpladserne, eller de bare har en usædvanlig lille skærm, men på billedet fremgår det da relativt tydeligt, at Uhre var offside.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #2351
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det undrer mig, hvordan Stig Tøfting i forbindelse med det annullerede Brøndbymål i gårsdagens derby når frem til logikken i følgende udtalelser:

    ”Der er ikke offside...er der det?” (Sagt da situationen vises frosset)
    ”Det er jo foden, det har ikke noget med armen at gøre, så det skal være foden” (lidt senere da den vises igen)

    Samt en masse snak om, at målet muligvis blev annulleret, fordi VAR ikke klart og tydeligt kunne vise, at liniedommeren tog fejl, da han flagede.

    0E5FEF15-665C-42CC-B956-8D4E3A4D50F3.jpeg

    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...se-videoen-her

    Jeg ved ikke, om de sad med solen i øjnene på kommentatorpladserne, eller de bare har en usædvanlig lille skærm, men på billedet fremgår det da relativt tydeligt, at Uhre var offside.
    Når du nu siger relativt tydeligt, er det så fordi du sammenligner Uhres position med Ankersen? Eller synes du at han er tydeligt foran bolden? For så har du et skarpere syn end mig - jeg ville ikke kalde den tydelig. Men det er måske mere hvilke formuleringer man bruger. Den er jo korrekt nok, ingen tvivl om det, men jeg synes den er rimelig tæt. Men hvis vi sammenligner med de engelske millimeter-afgørelser, så er vi selvfølgelig enige om, at den er kæmpe-stor. Jeg har tegnet nogle fine linjer efter bedste evne - og jeg er jo lidt af en wizard i et tegneprogram - og jeg ER god til at tælle pixels :-)

    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #2352
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    129

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    findes der egentlig en oversigt over hvis var ikke havde dømt straffespark og annulleret mål af VAR om hvordan ligaen så ville se ud?.

  20. #2353
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Når du nu siger relativt tydeligt, er det så fordi du sammenligner Uhres position med Ankersen? Eller synes du at han er tydeligt foran bolden? For så har du et skarpere syn end mig - jeg ville ikke kalde den tydelig. Men det er måske mere hvilke formuleringer man bruger. Den er jo korrekt nok, ingen tvivl om det, men jeg synes den er rimelig tæt. Men hvis vi sammenligner med de engelske millimeter-afgørelser, så er vi selvfølgelig enige om, at den er kæmpe-stor. Jeg har tegnet nogle fine linjer efter bedste evne - og jeg er jo lidt af en wizard i et tegneprogram - og jeg ER god til at tælle pixels :-)

    Jeg vil bare rose sideliniedommeren for at være korrekt placeret, og for at vinke den på stadion.

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #2354
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at langt de fleste hovedpuder er kvadratiske.

    Det er jo vildt upraktisk. Så kan man selv vælge, om man vil ligge med både hoved og skulder oppe på puden og derved få ondt i nakken. Eller om man vil lægge sig lidt længere ned i sengen, så kun hovedet hviler på puden, men så tæerne stikker ud for enden af sengen. Ingen af delene er specielt komfortabelt.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #2355
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Det undrer mig, at langt de fleste hovedpuder er kvadratiske.

    Det er jo vildt upraktisk. Så kan man selv vælge, om man vil ligge med både hoved og skulder oppe på puden og derved få ondt i nakken. Eller om man vil lægge sig lidt længere ned i sengen, så kun hovedet hviler på puden, men så tæerne stikker ud for enden af sengen. Ingen af delene er specielt komfortabelt.
    Du har lige sat ord, på et problem som jeg har haft i årevis!! Ligger altid med tæerne ud over kanten. Sindsvagt irriterende...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •