Side 172 af 172 FørsteFørste ... 72122162169170171172
Viser resultater 2,566 til 2,570 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2566
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    De har droppet remouladekysten på trods af at have forlænget aftalen for en måned siden og er nu kommet ind i vores folder. Eller dvs de har vist 6 måneders opsigelse med aftalen med BIF. Det må være noget af en bet for dem derude, især fordi forklaringen er, at vi tilbyder meget mere hjælp omkring bredden, imens BIF åbenbart kun har fokus på at høste talenterne. Dårlig reklame for dem - god for os.
    Jeg er spændt på, om de nu kan se frem til en god omgang chikane fra "fans" som ikke kan acceptere, at en af deres egne foretrækker byens hold.

    Nå men egentlig hører dette næsten til i "Det fryder mig..." tråden :-)
    Jeg undrer mig over hvad det betyder at være samarbejdsklub. De 70 klubber vi samarbejder med får nogle billetter, træningsprogrammer og lov til at vifte med nogle flag, men hvad får FCK ud af det? Reklame/goodwill for de unge?

  2. #2567
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg undrer mig over hvad det betyder at være samarbejdsklub. De 70 klubber vi samarbejder med får nogle billetter, træningsprogrammer og lov til at vifte med nogle flag, men hvad får FCK ud af det? Reklame/goodwill for de unge?
    FCK har løbende spillere fra samarbejdsklubberne til træning på akademi niveau. Helt ned til U9.
    Så på den måde får FCK set nogle spillere an... Og ja, de holder øje med spillere i den alder og ved godt hvem der løber rundt i diverse klubber rundt omkring.....

  3. #2568
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    24

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Et helt konkret eksempel fra samarbejdsklubben Vestia på Vesterbro hvor min søn spiller. Min søn og 3-4 andre af Vestias bedste spillere (da de var U10) blev inviteret med til ekstra fredagstræning med FCKs talenthold. De kalder det "Friendly Fridays" og der er måske 20 børn fra diverse klubber til træning sammen med FCK talent. Sindsyg god træning, god energi og uden man tænker over det, fungerer det som en slags indslusning hvor spillerne bliver set an i et FCK træningsmiljø. Efterfølgende er 2 af Vestia spillerne skiftet til FCK Talent.

    Så jeg tror at de får rigtig meget ud af det - og initiativet er fra vores (Vestia) side også ret fedt. Vi får adgang og indblik i nogle helt andre måder at træne på, ligesom de udlåner deres egne unge trænere til vores træninger (en slags uddannelse af trænerne også). De kommer med en helt anden tilgang til træning end man som forældre kan stable på benene.

    Her to år efter kommer trænerne stadig hen og giver min søn en high-five på familietribunen, selvom han ikke deltager i friendly fridays mere. God stil
    M

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #2569
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Valid Se meddelelser
    Et helt konkret eksempel fra samarbejdsklubben Vestia på Vesterbro hvor min søn spiller. Min søn og 3-4 andre af Vestias bedste spillere (da de var U10) blev inviteret med til ekstra fredagstræning med FCKs talenthold. De kalder det "Friendly Fridays" og der er måske 20 børn fra diverse klubber til træning sammen med FCK talent. Sindsyg god træning, god energi og uden man tænker over det, fungerer det som en slags indslusning hvor spillerne bliver set an i et FCK træningsmiljø. Efterfølgende er 2 af Vestia spillerne skiftet til FCK Talent.

    Så jeg tror at de får rigtig meget ud af det - og initiativet er fra vores (Vestia) side også ret fedt. Vi får adgang og indblik i nogle helt andre måder at træne på, ligesom de udlåner deres egne unge trænere til vores træninger (en slags uddannelse af trænerne også). De kommer med en helt anden tilgang til træning end man som forældre kan stable på benene.

    Her to år efter kommer trænerne stadig hen og giver min søn en high-five på familietribunen, selvom han ikke deltager i friendly fridays mere. God stil
    Det er nemlig nogle meget dygtige og engagerede trænere der er på KB Talent. Også helt ned i de mindre årgange.
    Noget helt andet træning end det som man ser rundt omkring i klubberne som du selv siger.

  6. #2570
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er spændt på, om de nu kan se frem til en god omgang chikane fra "fans" som ikke kan acceptere, at en af deres egne foretrækker byens hold.
    Nu kommer jeg til at svare mig selv her.
    Selvfølgelig har Vestegnens smarteste ikke kunne acceptere, at en klub derude gerne vil arbejde sammen med nogen, som rent faktisk tilbyder andet, end at snuppe de unge talenter:
    https://www.bt.dk/fodbold/dansk-klub...t-af-haervaerk

    Altid andres skyld....aldrig ens egen.

    Det må være tæt på den mest forudsigelige hændelse meget længe....

  7. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •