Side 165 af 172 FørsteFørste ... 65115155162163164165166167168 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,461 til 2,475 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2461
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at nu hvor klubben var “obs” på baneløbere, at man ikke længere har barrieren med net. Det havde da stoppet en del.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2462
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at mange mediefiduser i fodboldverdenen (fodbold FM f.eks.) både kan sidde og begræde at det er de samme klubber der vinder år efter år, og derefter ærgre sig over at man u spiller som en sæk kartofler. Altså hvis man er træt af det altid er de samme der vinder så ligger uniteds derute da temmeligt højt på nossefryds skalaen, og man bør da netop glæde sig over hver eneste gang en storklub har en dårlig periode
    Sidst redigeret af Kamelen : 17.08.22 kl. 15:52
    Europapokal

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #2463
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Corne i gule støvler

  6. #2464
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Corne i gule støvler
    Det har Vavro jo også.

  7. #2465
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det har Vavro jo også.
    Synes du helt seriøst det er det samme?

  8. #2466
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Synes du helt seriøst det er det samme?
    Har fodboldstøvler ikke lignet supermarkedsudsalgsskilte i 10-15 år? Virker som en spøjs ting at gå i spagat over lige pludselig...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #2467
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Jeg synes det var fantastisk at se, at det lykkedes at få lægehjælp til den medfan, der havde behov for det undervejs i kampen. Som jeg så det var det vores stab, der måtte ile til og hjælpe. Såfremt det var tilfældet, så undrer det mig egentligt, at man ikke har hyret en ekstra læge ind til så store begivenheder (jeg ved dog ikke om man rent faktisk gør det). Derudover virkede det mærkeligt, at tilskuere skal forcere hegnet, at spillerne skulle derud og at dommeren skulle vinke lægehjælp derover. Kan vagterne ikke tilkalde nogen?

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #2468
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg synes det var fantastisk at se, at det lykkedes at få lægehjælp til den medfan, der havde behov for det undervejs i kampen. Som jeg så det var det vores stab, der måtte ile til og hjælpe. Såfremt det var tilfældet, så undrer det mig egentligt, at man ikke har hyret en ekstra læge ind til så store begivenheder (jeg ved dog ikke om man rent faktisk gør det). Derudover virkede det mærkeligt, at tilskuere skal forcere hegnet, at spillerne skulle derud og at dommeren skulle vinke lægehjælp derover. Kan vagterne ikke tilkalde nogen?
    Det var vist en læge blandt fans på Sektionen, der i første omgang hjalp. Jeg undrer mig ikke over, at der ikke er en læge ved hver tribunen til en kamp som i går, men jeg undrer mig over forløbet. Flere har rost den hurtige indsats. Jeg syntes og synes, at det gik for langsomt. Fornemmelse for tid ophører i sådan en situation, men det første jeg så, var en steward i panik. Han løb frem og tilbage. Så aktiverede han yderligere et par stewards og talte i sit headset. Der skete ikke rigtigt noget. Så reagerede det meste af nedre D3 ved at gestikulere ret kraftigt, som nok blev opfattet som håndtegn til en sang. Så begyndte Capoen at kalde meget insisterende på "samaritter", men det var først, da Vavro tyrede bolden op på øvre A, at dommeren reagerede. Spillerne så i øvrigt ikke ud til at forstå, at der var noget galt. Det hurtigste havde nok været, hvis stewarderne var begyndt at gestikulere voldsomt ud mod dommeren og vores medical.

    Der opstod lynhurtigt rygter om et hjertestop, men min sidemand, som havde været på potte, bemærkede kort, at manden var helt ved bevidsthed, da han blev båret op/ned.

    Alt ender nok godt, men proceduren skal nok lige tales igennem blandt stewards.
    Sidst redigeret af Døren : 17.08.22 kl. 08:32 Årsag: slåfejl.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #2469
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det var vist en læge blandt fans på Sektionen, der i første omgang hjalp. Jeg undrer mig ikke over, at der ikke er en læge ved hver tribunen til en kamp som i går, men jeg undrer mig over forløbet. Flere har rost den hurtige indsats. Jeg syntes og synes, at det gik for langsomt. Fornemmelse for tid ophører i sådan en situation, men det første jeg så, var en steward i panik. Han løb frem og tilbage. Så aktiverede han yderligere et par stewards og talte i sit headset. Der skete ikke rigtigt noget. Så reagerede det meste af nedre D3 ved at gestikulere ret kraftigt, som nok blev opfattet som håndtegn til en sang. Så begyndte Capoen at kalde meget insisterende på "samaritter", men det var først, da Vavro tyrede bolden op på øvre A, at dommeren reagerede. Spillerne så i øvrigt ikke ud til at forstå, at der var noget galt. Det hurtigste havde nok været, hvis stewarderne var begyndt at gestikulere voldsomt ud mod dommeren og vores medical.

    Der opstod lynhurtigt rygter om et hjertestop, men min sidemand, som havde været på potte, bemærkede kort, at manden var helt ved bevidsthed, da han blev båret op/ned.

    Alt ender nok godt, men proceduren skal nok lige tales igennem blandt stewards.
    Min pointe var ikke at der bør være en læge ved hver tribune, men en læge som stewards (blandt andre) kan tilkalde. Man kan selvfølgelig også håbe på, at der vil være en læge til stedet på tribunerne.

  15. #2470
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Kan dog med glæde fortælle at manden har det godt igen. Han er hjertebarn, med pacemaker, og der skete desværre det som ikke måtte ske. Han er stabil og får en ny pacemaker meget snart.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  16. #2471
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Min pointe var ikke at der bør være en læge ved hver tribune, men en læge som stewards (blandt andre) kan tilkalde. Man kan selvfølgelig også håbe på, at der vil være en læge til stedet på tribunerne.
    Jeg skrev:

    Alt ender nok godt, men proceduren skal nok lige tales igennem blandt stewards.
    Vi er åbenlyst helt enige.

  17. #2472
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at FC København ikke lægger highlights fra Trapzonspor-kampen ud på deres Youtube kanal. Så vidt jeg lige kan lure i databasen, så er det første gang i mere end 5 år (siden hjemmekampen i 2. kvalrunde til CL i 2017 mod MSK Zilina) at der ikke lægges highlights ud fra en officiel turneringskamp.

    Og jeg ved godt, at der linkes til nogle highlights på Discovery. Det kan jeg ikke bruge til noget.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  18. #2473
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det undrer mig, at FC København ikke lægger highlights fra Trapzonspor-kampen ud på deres Youtube kanal. Så vidt jeg lige kan lure i databasen, så er det første gang i mere end 5 år (siden hjemmekampen i 2. kvalrunde til CL i 2017 mod MSK Zilina) at der ikke lægges highlights ud fra en officiel turneringskamp.

    Og jeg ved godt, at der linkes til nogle highlights på Discovery. Det kan jeg ikke bruge til noget.
    https://twitter.com/christianboier/s...45418397696002

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #2474
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Noget med UEFA-rettigheder, jf. Christian Boier på Twitter. De må først lægge dem op til midnat i aften.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #2475
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at fck.dk skriver screenshots af sæsonkort ikke accepteres i indgangen.
    Jeg har da flere gange udlånt mit kort ved at tage screenshot fra appen og så sendt det med sms!
    Er der nogen kloge hoveder der ved om de har fundet på noget hokuspokus for at Dodge screenshots??
    Imod moderne stemningsdiktatur

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •