Side 166 af 172 FørsteFørste ... 66116156163164165166167168169 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,476 til 2,490 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2476
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    Det undrer mig at fck.dk skriver screenshots af sæsonkort ikke accepteres i indgangen.
    Jeg har da flere gange udlånt mit kort ved at tage screenshot fra appen og så sendt det med sms!
    Er der nogen kloge hoveder der ved om de har fundet på noget hokuspokus for at Dodge screenshots??
    I givet fald har de gjort det siden i tirsdags. Jeg tager altid et screenshot af stregkoden, så jeg ikke skal stå og vente, hvis telefonen mister forbindelsen, og det virker hver gang (og således også forleden)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2477
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    I givet fald har de gjort det siden i tirsdags. Jeg tager altid et screenshot af stregkoden, så jeg ikke skal stå og vente, hvis telefonen mister forbindelsen, og det virker hver gang (og således også forleden)
    Stregkoden ændres lidt random i appen. Jeg har i hvert fald oplevet at en screen capture ikke virkede efter en måneds tid. Har du en iPhone kan du konvertere til en billet og sende den til din wallet, der også virker uden netværk.
    Mvh,
    Bopa

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #2478
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ...at folk partout skal igennem Brumleby til og fra Parken.

    https://www.bt.dk/fodbold/naboer-til...fck-fans-taget
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #2479
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    .... at man brugte BBR til den varmecheck, når gasforsyningsselskaberne har navn, adresse og kontonummer på alle betalende kunder. En selvbetjeningsløsning som set i andre tilfælde kunne også forekomme ganske nemt. Men okay, der er jo nok en god forklaring derude et sted....

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #2480
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    ... at man udelukkende bruger December 2021 som målestok for, hvem der skal have varmecheck og ikke skal. Jeg flyttede ind i denne iskolde lejlighed mellem jul og nytår og har derfor ikke brugt ret meget energi i December 2021... Men det har jeg så både i Januar og Februar 2022. Så ingen hjælp til mig.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2481
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At folk ikke er pissed over konceptet varmecheck. Man må da forvente at folk har en hvis forståelse for hvad der foregår i verdenen og dermed vide at varmechecken hverken gør fra eller til på problemet.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #2482
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At man ikke sender skaktens intelligentsia til Ukraine? Så ville den lille krig hurtigt være overstået
    Imod moderne stemningsdiktatur

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #2483
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At så mange mennesker har behov for at dele på sociale medier når de har været kaldt ud som hjerteløber…

    Jeg troede at folk tilmeldte sig for potentielt at være med til at redde liv, ikke for at høste likes og anerkendelse…

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #2484
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    At så mange mennesker har behov for at dele på sociale medier når de har været kaldt ud som hjerteløber…

    Jeg troede at folk tilmeldte sig for potentielt at være med til at redde liv, ikke for at høste likes og anerkendelse…
    Er det en generationsting eller er dine venner bare bedre mennesker end mine? For det er jeg aldrig stødt på.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #2485
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Er det en generationsting eller er dine venner bare bedre mennesker end mine? For det er jeg aldrig stødt på.
    Altså det er ikke noget der sker dagligt, men jeg synes bare at det dukker op forskellige steder i ny og næ.
    Lidt i samme boldgade som når folk donerer et eller andet og uploader et screenshot af at de har doneret 100 kr. til XYZ... Hvis det er for at inspirere andre giver det jo fin mening - Men jeg kan bare ikke lade være med at tænke på hvorfor det mon er så vigtigt at få opmærksomhed for sine gode gerninger via likes på internettet.
    Det er man hjælper andre bør jo være belønning nok i sig selv..... Det behov for selviscenesættelse undrer mig...

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #2486
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    At så mange mennesker har behov for at dele på sociale medier når de har været kaldt ud som hjerteløber…

    Jeg troede at folk tilmeldte sig for potentielt at være med til at redde liv, ikke for at høste likes og anerkendelse…
    Det ene udelukker vel ikke det andet.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #2487
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    I forbindelse med bøfs udebaneregler der kommer, opstår denne undren:
    Hvis det kræver away-kort at se nicefc i Dortmund, hvordan kunne der så være tyskere på vores afsnit? Eller kan man egentlig godt have away-kort uden at bo i DK?

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #2488
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    I forbindelse med bøfs udebaneregler der kommer, opstår denne undren:
    Hvis det kræver away-kort at se nicefc i Dortmund, hvordan kunne der så være tyskere på vores afsnit? Eller kan man egentlig godt have away-kort uden at bo i DK?
    Ja, det kan man. Og det synes jeg også er fint.

    Men uanset hvad, så var folk jo blandet til den kamp under tribunen. Så ingen behøvede awaykort når alt kommer til alt.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

  27. #2489
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At highlights er så korte. Går man på sider, der næppe har nogle rettigheder, så får man gerne highlights der er > 10 minutter, mens siderne med rettigheder altid holder deres på omkring 3-5 minutter.
    Highlights på FCK.dk er noget længere, men stadig væsentligt kortere end på de 'ulovlige' sider. Eksempelvis er highlights fra City-kampen 7,5 minutter langt, mens det på hoofot er 20 minutter.

  28. De følgende 2 brugere er enige:

  29. #2490
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    At halvdelen af nedre A (ned mod S12) pludselig er væsentligt bedre til deltage i fælles-klap - og fælles-sange - end Nedre C. Det er fedt, men ret naturstridigt, i min bog.

  30. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •