Side 163 af 172 FørsteFørste ... 63113153160161162163164165166 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,431 til 2,445 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2431
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    406

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det ved jeg ikke, men den er d. 24. april ifølge superliga.dk: https://cms.superliga.dk/media/uopjwxe5/datoplanfor.pdf.
    Tak. Det er den, der er glemt.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  2. #2432
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Kan godt være det bare er mig, men de der PC har ikke tid, han spiser lige nu (indsæt selv) jokes var måske sjove engang. Find på noget nyt.


  3. #2433
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at der er så mange der har travlt med at poste billeder på de sociale medier enten ved positiv Covid-19 testsvar (typisk screenshot af prøvesvar) eller et billede af at man nu har fået stik nummer xyz, ofte med et billede af det lille fine plaster på armen.

    Det et tilsyndeladende vigtigt at vise til omverdenen, til trods for at der ikke er noget specielt i det (i hvert fald ikke længere)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #2434
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Andreas Odbjergs popularitet undrer mig, men ikke så meget som den vel egentlig burde.

    Hvad er appellen i sjasksentimental metervare som det her? Er ambitionsniveauet bare ikke højere i Danmark?

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #2435
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig, at FCK.dk er så langsomme til at få sat et billede ind af vores nyindkøb, ikke blot dette vindue men generelt ved nyindkøb. Det kan da ikke være så svært lige hurtigt at tage det, når kontrakten bliver underskrevet, eller første dag de møder ind på 10eren? Det virker bare lidt uprofessionelt med fem silhouetter på holdkortet:

    https://www.fck.dk/holdet

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #2436
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det undrer mig, at FCK.dk er så langsomme til at få sat et billede ind af vores nyindkøb, ikke blot dette vindue men generelt ved nyindkøb. Det kan da ikke være så svært lige hurtigt at tage det, når kontrakten bliver underskrevet, eller første dag de møder ind på 10eren? Det virker bare lidt uprofessionelt med fem silhouetter på holdkortet:

    https://www.fck.dk/holdet
    De første dage var der et gammelt billede af Vavro, men det har de fjernet - sikkert på grund af Carlsberg logoet
    Øvre C'er

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2437
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det undrer mig, at FCK.dk er så langsomme til at få sat et billede ind af vores nyindkøb, ikke blot dette vindue men generelt ved nyindkøb. Det kan da ikke være så svært lige hurtigt at tage det, når kontrakten bliver underskrevet, eller første dag de møder ind på 10eren? Det virker bare lidt uprofessionelt med fem silhouetter på holdkortet:

    https://www.fck.dk/holdet
    Men trods alt mere professionelt end dårligt belyste billeder taget af en amatør, så hellere vente på at fotografen har tid. Men hvis man ikke går så højt op i sådan noget, kan vi sikkert låne et kamera af en af konkurrenterne på træningslejren.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #2438
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det undrer mig, at FCK.dk er så langsomme til at få sat et billede ind af vores nyindkøb, ikke blot dette vindue men generelt ved nyindkøb. Det kan da ikke være så svært lige hurtigt at tage det, når kontrakten bliver underskrevet, eller første dag de møder ind på 10eren? Det virker bare lidt uprofessionelt med fem silhouetter på holdkortet:

    https://www.fck.dk/holdet
    Det er en af mine oldgamle kæpheste, som har været oppe at vende i årevis. Jeg fatter det heller ikke. Jeg er med på, at der skal tages professionelle holdbilleder hver sommer med ordentlig lyssætning og hvidbalance, men jeg vil personligt meget hellere have et foreløbigt foto på, der måske ikke er helt perfekt, end de grå silhuetter, der kan få lov at stå i adskillige uger. Og jeg mener bestemt ikke, silhuetterne virker mere professionelt.

    Den her gang har det været mere spøjst end normalt, fordi nogle af spillerne åbenbart godt måtte få provisoriske fotos på deres profiler. Vavros gamle professionelle billede blev genbrugt i nogle dage, indtil det - som andre nævner - sikkert blev fjernet af helt andre årsager. Nicolai Jørgensen har fået et billede på, som man godt kan se ikke ligner de andre fotos helt, men som ser helt fint ud til min smag.

    Når jeg ser billederne af de fire andre indkøb fra nyhedsartiklerne, har jeg svært ved at se, hvorfor man ikke skulle kunne have taget et fint billede af dem foran en hvid væg med armene bag ryggen, som åbenbart er den autoriserede positur. Man kunne jo også droppe ensretningen i den forbindelse, for så ville variationerne mht. lyssætning blive mindre tydelige.

    Oh well, det er bestemt et problem fra den lavere skuffe. Men jeg undres også.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #2439
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er en af mine oldgamle kæpheste, som har været oppe at vende i årevis. Jeg fatter det heller ikke. Jeg er med på, at der skal tages professionelle holdbilleder hver sommer med ordentlig lyssætning og hvidbalance, men jeg vil personligt meget hellere have et foreløbigt foto på, der måske ikke er helt perfekt, end de grå silhuetter, der kan få lov at stå i adskillige uger. Og jeg mener bestemt ikke, silhuetterne virker mere professionelt.

    Den her gang har det været mere spøjst end normalt, fordi nogle af spillerne åbenbart godt måtte få provisoriske fotos på deres profiler. Vavros gamle professionelle billede blev genbrugt i nogle dage, indtil det - som andre nævner - sikkert blev fjernet af helt andre årsager. Nicolai Jørgensen har fået et billede på, som man godt kan se ikke ligner de andre fotos helt, men som ser helt fint ud til min smag.

    Når jeg ser billederne af de fire andre indkøb fra nyhedsartiklerne, har jeg svært ved at se, hvorfor man ikke skulle kunne have taget et fint billede af dem foran en hvid væg med armene bag ryggen, som åbenbart er den autoriserede positur. Man kunne jo også droppe ensretningen i den forbindelse, for så ville variationerne mht. lyssætning blive mindre tydelige.

    Oh well, det er bestemt et problem fra den lavere skuffe. Men jeg undres også.
    Helt enig. Det burde også være let at lave et pop-up-studie til den slags skud. Der bliver trods alt taget en hel del af dem i løbet af et år.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  16. #2440
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Men trods alt mere professionelt end dårligt belyste billeder taget af en amatør, så hellere vente på at fotografen har tid. Men hvis man ikke går så højt op i sådan noget, kan vi sikkert låne et kamera af en af konkurrenterne på træningslejren.
    Puha! Du må sgu lige komme med en lidt mere tydelig trigger-warning, når du linker til såddan et billede. Bare til os, der helt ukritisk følger tilfældige links :)

  17. De følgende 13 brugere er enige:

  18. #2441
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er en af mine oldgamle kæpheste, som har været oppe at vende i årevis. Jeg fatter det heller ikke. Jeg er med på, at der skal tages professionelle holdbilleder hver sommer med ordentlig lyssætning og hvidbalance, men jeg vil personligt meget hellere have et foreløbigt foto på, der måske ikke er helt perfekt, end de grå silhuetter, der kan få lov at stå i adskillige uger. Og jeg mener bestemt ikke, silhuetterne virker mere professionelt.

    Den her gang har det været mere spøjst end normalt, fordi nogle af spillerne åbenbart godt måtte få provisoriske fotos på deres profiler. Vavros gamle professionelle billede blev genbrugt i nogle dage, indtil det - som andre nævner - sikkert blev fjernet af helt andre årsager. Nicolai Jørgensen har fået et billede på, som man godt kan se ikke ligner de andre fotos helt, men som ser helt fint ud til min smag.

    Når jeg ser billederne af de fire andre indkøb fra nyhedsartiklerne, har jeg svært ved at se, hvorfor man ikke skulle kunne have taget et fint billede af dem foran en hvid væg med armene bag ryggen, som åbenbart er den autoriserede positur. Man kunne jo også droppe ensretningen i den forbindelse, for så ville variationerne mht. lyssætning blive mindre tydelige.

    Oh well, det er bestemt et problem fra den lavere skuffe. Men jeg undres også.
    Helt enig.
    Det undrer mig dog endnu mere at man efter 6 måneder, endnu ikke har fået taget et ordentligt billede af Singh. Der bruges stadig det der blev taget ude i lufthavnen...
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #2442
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af TheMustangMan Se meddelelser
    Helt enig.
    Det undrer mig dog endnu mere at man efter 6 måneder, endnu ikke har fået taget et ordentligt billede af Singh. Der bruges stadig det der blev taget ude i lufthavnen...
    Nu fejler billedet af Singh ikke umiddelbart det store, synes jeg, men det er rigtigt, at det ikke er taget under den formelle fotosession (og ikke opfylder positurregulativerne). Det var nok, mens han var i Sydafrika, at de fik taget billeder.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. #2443
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu fejler billedet af Singh ikke umiddelbart det store, synes jeg, men det er rigtigt, at det ikke er taget under den formelle fotosession (og ikke opfylder positurregulativerne). Det var nok, mens han var i Sydafrika, at de fik taget billeder.
    Farverne ser lidt skæve ud og så er han den eneste der står med armene over kors :O

  22. #2444
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det er vist det, som blev taget ude ved lufthavnen, inden han skulle med resten af holdet til Tyrkiet og kampen mod Sivasspor.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. #2445
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er med på, at der skal tages professionelle holdbilleder hver sommer med ordentlig lyssætning og hvidbalance, men jeg vil personligt meget hellere have et foreløbigt foto på, der måske ikke er helt perfekt,…
    Når jeg ser billederne af de fire andre indkøb fra nyhedsartiklerne, har jeg svært ved at se, hvorfor man ikke skulle kunne have taget et fint billede af dem foran en hvid væg med armene bag ryggen, som åbenbart er den autoriserede positur. Man kunne jo også droppe ensretningen i den forbindelse, for så ville variationerne mht. lyssætning blive mindre tydelige.

    Oh well, det er bestemt et problem fra den lavere skuffe. Men jeg undres også.
    Som du selv antyder, er der ingen god undskyldning for ikke at stramme op på dette område. Jeg ved ikke, om det er samme fotograf, der tager holdbilledet om sommeren, der også tager spillerportrætterne om sommeren, men der lader til at være en tidsmæssig sammenhæng. Det vil i givet fald være en håbløs praksis.

    Den rigtige løsning er at finde et kosteskab, opsætte en hvid baggrund, montere lys og kamera på faste positioner og så lade hæren af mediefolk i organisationen tage billeder ved trøjeskift og tilgange af spillere og relevant personel. Det er ikke raketvidenskab. Det vil ikke koste alverden at etablere (kameraet har de formentlig allerede). Det er faktisk amatøragtigt ikke at gøre det.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 8 users browsing this thread. (0 members and 8 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •