Side 159 af 172 FørsteFørste ... 59109149156157158159160161162169 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,371 til 2,385 af 2570

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #2371
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    https://soundvenue.com/film/2021/07/...herligt-454476

    Det undrer mig at Soundvenue uge efter uge roser den nye klovn afsnit.
    Jeg ELSKER klovn universet - men jeg synes godt nok der har været meget få højdepunkter i den igangværende sæson….

  2. #2372
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig – ud over hvad der har med beliggenheden i et motorvejskryds at gøre, samt den elendige sikkerhed, der blev så totalt udstillet da stadion blev stormet til kampen i sidste runde i maj – hvorfor Divisionsforeningen lægger pokalfinalen i Brøndby.

    De seneste fire normale pokalfinaler, med København og/eller Brøndby som deltagere, blev alle spillet for et tilskuertal, der klart oversteg Brøndby Stadions kapacitet. Samtidig spolerer man sine egne muligheder for at lave forfester og den slags.

    Det er et temmelig stort tab at påføre sig selv, men hey – man må vel mene, man har råd til det.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #2373
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Er det meningen, at pokalfinalen skal gå på runde? Var sidste år ikke kun pga. corona?

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #2374
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det undrer mig – ud over hvad der har med beliggenheden i et motorvejskryds at gøre, samt den elendige sikkerhed, der blev så totalt udstillet da stadion blev stormet til kampen i sidste runde i maj – hvorfor Divisionsforeningen lægger pokalfinalen i Brøndby.

    De seneste fire normale pokalfinaler, med København og/eller Brøndby som deltagere, blev alle spillet for et tilskuertal, der klart oversteg Brøndby Stadions kapacitet. Samtidig spolerer man sine egne muligheder for at lave forfester og den slags.

    Det er et temmelig stort tab at påføre sig selv, men hey – man må vel mene, man har råd til det.
    Man kan vel få lov at låne deres vidunderlige fanzone - Yay! :/

  7. #2375
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at alle landsholdets VM kval kampe her i efteråret alle spilles kl 20:45

    Efter et EM på hjemmebane og fodbold feber i hele DK var de kommende kval kampe jo oplagte til at få nogle familier på stadion og derved øge interessen for både landsholdet og fodbold generelt blandt de yngste….

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #2376
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det undrer mig at alle landsholdets VM kval kampe her i efteråret alle spilles kl 20:45

    Efter et EM på hjemmebane og fodbold feber i hele DK var de kommende kval kampe jo oplagte til at få nogle familier på stadion og derved øge interessen for både landsholdet og fodbold generelt blandt de yngste….
    Man kan selvfølgelig generelt undre sig over kamptidspunkterne (personligt er jeg også snart blevet så gammel, så kampene, der startede kl. 21 og gik i forlænget føltes for sent for mig), men det kan DBU altså ikke gøre noget ved. Kamptidspunktet er fastsat af UEFA.

  10. #2377
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Folk der tager på ferie med en "Kys min ferieramte røv"- eller "Regner det stadig hjemme hos jer?"-salut undrer mig helt vildt.

  11. #2378
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Spørgsmål nummer 2 på tilfredshedsundersøgelsen Fck sendte ud idag omkring kampen igår undrer mig…

    Hvad synes du om spillet på banen til kampen?

    Hvad i alverden vil de bruge mit svar til? Jeg antager da at vi altid går på banen for at præstere så godt som muligt….

    Nu hvor de har fanget min interesse hvorfor så ikke spørge mere detaljeret ind til hvad jeg som fan mangler i Parken så de kan forbedre oplevelsen for os fans….

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #2379
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Spørgsmål nummer 2 på tilfredshedsundersøgelsen Fck sendte ud idag omkring kampen igår undrer mig…

    Hvad synes du om spillet på banen til kampen?

    Hvad i alverden vil de bruge mit svar til? Jeg antager da at vi altid går på banen for at præstere så godt som muligt….

    Nu hvor de har fanget min interesse hvorfor så ikke spørge mere detaljeret ind til hvad jeg som fan mangler i Parken så de kan forbedre oplevelsen for os fans….
    Den undren har jeg også siddet med. Men så slog det mig, at det nok er et statistisk fif, da der så ligger en fin bortforklaring i "det er slet ikke høj musik eller den sløje parkdog med lunkent brød den er gal med, for 86,3% af de utilfredse brokker sig også over spillet og er nok bare nogle sure gamle mænd".

  14. #2380
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Spørgsmål nummer 2 på tilfredshedsundersøgelsen Fck sendte ud idag omkring kampen igår undrer mig…

    Hvad synes du om spillet på banen til kampen?

    Hvad i alverden vil de bruge mit svar til? Jeg antager da at vi altid går på banen for at præstere så godt som muligt….

    Nu hvor de har fanget min interesse hvorfor så ikke spørge mere detaljeret ind til hvad jeg som fan mangler i Parken så de kan forbedre oplevelsen for os fans….
    Det hænger blandt andet sammen med at nå vi spiller godt, så bliver alt andet opfattet mere positivt.

    Havde det været i en jammerlig 0-0 kamp mod Silkeborg at jeg skulle vente 20 minutter på at få øl, så havde jeg været pænt fucking rasende og brugt tid på at diskutere det med min sidemakker og dermed gjort begge vores stadionoplevelser dårligere. I går var stemningen og kampen så medrivende at jeg havde glemt alt om den latterlige kø i det sekund jeg trådte ind på tribunen igen. Jeg er faktisk først lige kommet i tanke om det nu, næsten 30 timer senere.

  15. #2381
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Det hænger blandt andet sammen med at nå vi spiller godt, så bliver alt andet opfattet mere positivt.

    Havde det været i en jammerlig 0-0 kamp mod Silkeborg at jeg skulle vente 20 minutter på at få øl, så havde jeg været pænt fucking rasende og brugt tid på at diskutere det med min sidemakker og dermed gjort begge vores stadionoplevelser dårligere. I går var stemningen og kampen så medrivende at jeg havde glemt alt om den latterlige kø i det sekund jeg trådte ind på tribunen igen. Jeg er faktisk først lige kommet i tanke om det nu, næsten 30 timer senere.
    i know - men hvorfor så ikke spørge ind til netop sådanne ting og rent faktisk bruge vores svar til en bedre oplevelse?

  16. #2382
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    i know - men hvorfor så ikke spørge ind til netop sådanne ting og rent faktisk bruge vores svar til en bedre oplevelse?
    Som en af mine udenlandske kollegaer engang sagde: “(I’m)…late for the train agian… fuck this country…”

  17. #2383
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    i know - men hvorfor så ikke spørge ind til netop sådanne ting og rent faktisk bruge vores svar til en bedre oplevelse?
    Svarede du ja til at du havde købt i boderne? Det gjorde jeg, og jeg blev spurgt indtil min oplevelse.

  18. #2384
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    lidt forsinket undrer det mig at man havde lagt det eneste andet derby i dk (viborg-fcm) dagen før der igen måtte komme udebaneilhængere. Det er da ultimativt god reklame for fodbolden med mere end et derby og et derby er nu først of fremmest et derby vhis begge siders fans er med.
    Europapokal

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #2385
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Det undrer mig at når man har valgt at bruge et fitnesscenter at man så sidder overskrævs på diverse maskiner med mobilen i hånden. !!
    Nu har jeg trænet hver dag i 46 dage og jeg ser hver gang 6-7 random personer lave det nummer. 5-10 hiv i en maskine, for så at sidde 5-10 min med mobilen i hånden. Er det et Hvidovre fænomen (Her bor og træner jeg) eller har andre også oplevet det. ? Jeg undres..!!
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •